ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

ბლოგი

უახლესი ბლოგები

Reckless-ის კონტენტ კამპანია – კონტენტ მარკეტინგის კურსის ფინალური პროექტი

ნინა გვარამაძის ფინალური პროექტი, კონტენტ კამპანია და სოც.მედია პოსტები რექლესისთვის

10 რჩევა მარკეტინგის დირექტორებისათვის

რა შემთხვევაში იქნებოდით ეფექტური მარკეტინგის დირექტორი? ამაზე პასუხი რთული არაა: თუ თქვენი წყალობით ბრენდის ცნობადობა და შემოსავალი იზრდება, მმართველი პირებიც და თქვენც კმაყოფილი ხართ. მაგრამ რა გჭირდებათ იმისთვის, რომ ეს შეძლოთ?

ტექნოლოგიური პროგრამების კურსდამთავრებულებს შეუძლიათ Sweeft Digital-ის გუნდს შეუერთდნენ!

ამდენად, სამომავლო პატნიორობის ფარგლებში ჩვენი ტექ-კურსების (React, Angular, Android Development) კურსდამთავრებულებს კურსდამთავრებულთა კლუბიდან Sweeft Digital-ის ვაკანსიებზეც შეეძლებათ ჰქონდეთ წვდომა და მათ გუნდს შეუერთდნენ

N1 კურსდამთავრებულს სწავლის გადასახადი სრულად დაუბრუნდება!

სიახლეა, რომ თუკი Angular-ის, React-ის ან Android დეველოპმენტის კურსის N1 კურსდამთავრებული გახდები, გარდა იმისა, რომ დიდ ცოდნასა და პრაქტიკას მიიღებ, სწავლის საფასური უკან დაგიბრუნდება!

რატომ უნდა აირჩიო Angular ტექნოლოგია?

თუ ცდილობ, აირჩიო, ვებ-დეველოპმენტის რომელი მიმართულებით წახვიდე და თან HTML, CSS და JavaScript-საც უკვე კარგად იცნობ, Angular ტექნოლოგია შენთვის შესაძლოა საინტერესო იყოს: ის ერთ-ერთი მაღალანაზღაურებადი მიმართულებაა, რომლის პროფესიონალებზეც მოთხოვნა უფრო და უფრო იზრდება.

Motion Design-ის ლექტორის, ბექა იჩქითის პორტფოლიო

Motion Design-ის პროგრამას ბექა იჩქითი კითხულობს, რომელმაც კომპიუტერულ გრაფიკაში 11 წლიანი გამოცდილება დააგროვა, ამ დროის მანძილზე კი 500+ პროექტზე იმუშავა, როგორც ადგილობრივ, ისე, საერთაშორისო ბაზარზე. გაეცანი ბექას პორტფოლიოს

5 მიზეზი, რატომ უნდა გახდე React დეველოპერი

შეიძლება უკვე იცი HTML, CSS, JavaScript-საც წაეთამაშე და ახლა ფიქრობ როგორ გააგრძელო განვითარება, რომელი ტექნოლოგია აირჩიო, ისწავლო - მოდი ამჟამად 5 მიზეზს გეტყვი რატომ შეიძლება ღირდეს React-ის შესწავლა:

Data Driven Marketing-ის კურსიდან Adjarabet-ში -ნუკა ზურაშვილის კარიერული განვითარების გზა

"ცოდნა, კონტაქტები, სტატუსი" - ნუკა ზურაშვილი Commschool-ის როლს თავის კარიერულ წინსვლაში ასე აფასებს. იგი Data Driven Marketing-ის კურსდამთავრებულია და სულ ცოტა ხნის წინ  აჭარაბეთის მარკეტინგის  გუნდს შეუერთდა.

React, N1 Front-end ტექნოლოგია Github-ის გამოკითხვის მიხედვით

თანამედროვე Front-end-ის გამოწვევების მოსაგვარებლად უკვე ბევრი ინსტრუმენტი არსებობს; React მათ შორის ერთ-ერთია. ის Facebook-ის შექმნილი ინსტრუმენტია და ბევრი უპირატესობა აქვს:

UX დიზაინის პროგრამიდან GPI Holding-ში - ხატია აფხაიძის კარიერული გზა

3-თვიანი კურსი რომ კარიერულ განვითარებაში გეხმარება, ამაზე კარგი შედეგი რა შეიძლება იყოს?! ამჯერად, ხატია აფხაიძის, UX დიზაინის კურსდამთავრებულის შესახებ უნდა მოგიყვეთ, რომელმაც, UX დიზაინის კურსის გავლის შემდეგ, GPI-ში UX დიზაინერად დაიწყო მუშაობა.

"ძალიან თუ არ მოინდომე, ამ სფეროს რუტინულ სამუშაოდ ვერ აქცევ” - გაიცანი ბექა იჩქითი, Motion Design-ის ლექტორი

როცა ახალი სფეროს გაცნობას იწყებ, ალბათ, შენთვის საუკეთესო გზამკვლევი ამ მხრივ გამოცდილი ადამიანის მოსაზრებებია. ამიტომ, Motion Design-ის ლექტორს, ბექა იჩქითს, უკეთ გაგაცნობთ და, ამასობაში, მოუშენ დიზაინზეც მეტად შეიქმნით წარმოდგენას.

მოუშენ დიზაინი, როგორც ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი პროფესია

Motion Design, dribbble-ის დიზაინის საერთაშორისო გამოკითხვის თანახმად, დიზაინის ყველაზე მოთხოვნად მიმართულებებს შორის აღმოჩნდა! ის სულ უფრო მზარდი და მოთხოვნადი პროფესია ხდება

"ახალი ნათების" რედიზაინი - თამარ სამხარაძის ფინალური ნაშრომი

"ლექტორი თავისი საქმის ნამდვილი პროფესიონალია. Commschool-ს ჰყავს ძალიან ყურადღებიანი და აქტიური პერსონალი, რომლის იმედი, კარიერული წინსვლის თვალსაზრისითაც, აუცილებლად უნდა გქონდეს."

Aspria Fitness-ის რებრენდინგი - მაგდა ბობოხიძის ფინალური ნაშრომი

"სხვა ადამიანებსაც ვურჩევდი Commschool-ს. სხვათა შორის, უკვე ვურჩიე და ჩაეწერა კიდეც გრაფიკული დიზაინის ახალ კურსზე -ეს იმიტომ, რომ კურსი გაძლევს იმას, რასაც გპირდება"

Dugladze wines & Spirits-ის რედიზაინი - თამარ საჯაიას ფინალური ნაშრომი

"გარდა იმისა, რომ მივიღე შესაბამისი ცოდნა, ყველაზე ღირებული, რაც ამ კურსმა მომიტანა იყო მეგობრები და  Commschool-ის გუნდის პროფესიონალი და დადებიდი წევრების გაცნობა, რომლებიც ყველანაირად მზად არიან, ხელი შეგვიწყონ კარიერულ წინსვლაში."

"ზოომარტის" რედიზაინი - გრაფიკული დიზაინის კურსდამთავრებულის, ირინა არღვლიანის ფინალური ნაშრომი

"კურსის დასაწყისში განვაცხადე, რომ არ მქონდა საკმარისი რწმენა, მესწავლა გრაფიკული დიზაინი. ვფიქრობდი, რომ ამისათვის აუცილებელი უნარი  ხატვა იყო. თუმცა, ლექტორმა დამარწმუნა, რომ ეს ასე არ არის. იმისათვის რომ გახდე გრაფიკული დიზაინერი, სულაც არ არის საჭირო ხატვა შეგეძლოს."

გზა გრაფიკული დიზაინის კურსიდან კრეატიულ სააგენტოებში: TOP კურსდამთავრებულების წარმატების ისტორია

კურსის გავლის შედეგად, ტოპ კურსდამთავრებულებმა, სალომე გვარამიამ, თამთა გვალიამ, თორნიკე გორდეზიანმა და ალექსანდრე უფლისაშვილმა, კრეატიულ სააგენტოებში ერთთვიან გარანტირებული სტაჟირების გავლა დაიწყეს.

“2 ნაბიჯის” რედიზაინი - გიორგი ბარამიძის, ფინალური ნაშრომი

“კურსის გავლის პროცესში, არასალექციო პერიოდშიც კი,  სტუდენტებს შესაძლებლობა გვქონდა, ლექტორისგან მიგვეღო დახმარება და პასუხი სამუშაოსთან დაკავშირებულ ყველა კითხვაზე.”

“ჭიტას” რედიზაინი- ანა ლოლუას ფინალური ნაშრომი

“ყველას ვურჩევ Commschool-ში ჩაბარებას, რადგან მიიღებთ საჭირო გამოცდილებას, იმუშავებთ ძალიან მაგარ ხალხთან და გამოცდით თქვენს თავებსაც.”

"კუს ტბის" რედიზაინი- ალექსანდრე უფლისაშვილის ფინალური ნაშრომი

“Commschool-ში ჩავაბარე, რადგან მჯეროდა, რომ ეს კურსი, გრაფიკულ დიზაინს მხოლოდ ხელობის დონეზე არ ასწავლიდა. არამედ სტუდენტებს მაქსიმალურად აძლევდა იმის საშუალებას, რომ გაეგოთ, რას ნიშნავს, იყო გრაფიკული დიზაინერი რეალურ სამყაროში - როცა გიწევს კლიენტთან ურთიერთობა.”

"მამბერის" რედიზაინი- თორნიკე გორდეზიანის ფინალური ნაშრომი

“კურსები ინტერნეტშიც დევს, მაგრამ აქ გუნდი სხედხართ, ერთმანეთის აზრს აზიარებთ, თუ რა არის კარგი და რისი გაკეთება შეიძლებოდა უკეთ. შესაბამისად, ნამუშევარს განსხვავებული პერსპექტივიდან უყურებ, რაც გაცილებით მეტის მომტანია.”

"ლუტეციის" რებრენდინგი - თამთა გვალიას ფინალური პროექტი

“Commschool არის პროფესიონალებისგან შემდგარი გუნდი. გუნდის თითოეული  წევრი არის მოწესრიგებული, ორგანიზებული და ნებისმიერ დროს, ნებისმიერ საკითხში მზად არის, დაგეხმაროს.”

"ბრიკორამას" რედიზაინი - სალომე გვარამიას ფინალური ნაშრომი

“გამოვარჩევ უწყვეტ კომუნიკაციას, რაც სამუშაო პროცესს ნამდვილად ესაჭიროება. არ შემიძლია, ასევე არ აღვნიშნო პროგრამის კორდინატორი, რომელიც მუდმივად სწრაფ და დროულ ინფორმაციას გვაწვდიდა. ამასთანავე იყო უზომოდ თბილი და მზრუნველი გარემო.”

10 მთავარი რჩევა მარკეტინგის დირექტორებისთვის

რა შემთხვევაში იქნებოდით ეფექტური მარკეტინგის დირექტორი? ამაზე პასუხი რთული არაა: თუ თქვენი წყალობით ბრენდის ცნობადობა და შემოსავალი იზრდება, მმართველი პირებიც და თქვენც კმაყოფილი ხართ. მაგრამ რა გჭირდებათ იმისთვის, რომ ეს შეძლოთ?

პერსონალიზებული კონტენტ კამპანიის შესაქმნელად საჭირო ინსტრუმენტები

პანდემიამ ციფრული არხები მომხმარებელთან ურთიერთობისა და მისი დაინტერესების ძირითად საშუალებად აქცია; ციფრულ სივრცეში კი მომხმარებელი მეტად მომთხოვნია.

"ყველაფრისგან ან/და არაფრისგან შევქმნით კონტენტს" - ლიანა მეტრეველი

ეს კურსიც ერთი დიდი კონტენტი იქნება. სავსე პრაქტიკული სამუშაოებით, სადაც  ვნახავთ, შევქმნით, შევცვლით, მერე ისევ შევქმნით საკუთარი ხელით, სხვადასხვა ციფრულ არხში, სხვადასხვა საშუალებით, რესურსით და იდეით

Google Third-Party Cookies გამოყენებას წყვეტს - რა იქნება მარკეტერების მთავარი იარაღი?

ციფრულ სამყაროში ცვლილებები არამხოლოდ გარდაუვალი, არამედ აუცილებელიცაა. სწორედ ამ ცვლილებებთან კომპანიების დროული ადაპტაცია აჩვენებს, თუ რამდენად დარჩება ბრენდი ბაზარზე და შეძლებს ცვლილებებისთვის ფეხის აწყობას.

2021-ის ინსტრუმენტები მარკეტერებისთვის: ორიენტირება არასტაბილურობაში

საინტერესოა, როგორ შეძლებენ მარკეტერები ამ სიტუაციასთან ადაპტირებას 2021 წელს? ამ კითხვაზე პასუხის გასაცემად შეგვიძლია განვიხილოთ მომავალი წლის გამოწვევები და ტრენდები.

5 მარკეტინგული ტრენდი COVID-19-ით გამოწვეულ ახალ რეალობაში

თითქმის ერთი წელია,  რაც კორონა ვირუსის პანდემიამ თითოეული ჩვენგანის ცხოვრება შეცვალა. ბიზნესი გრძელი და რთული რეცესიისთვის ემზადება. მიუხედავად ამისა, ზოგიერთი კომპანია რეალურ დროში ცვლის სტრატეგიას და აქცენტს აკეთებს 5 ძირითად ფაქტორზე, რომლებსაც სტატიაში განვიხილავთ 

5 მიზეზი თუ რატომ უნდა აირჩიოთ Android Development პროფესიად

ანდროიდ დეველოპმენტი ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი პროფესიაა არა მარტო მსოფლიოში, არამედ საქართველოშიც. ჩნდება კითხვა: რატომ არის ეს პროფესია ასეთი პოპულარული? ამის რამდენიმე მიზეზი შეგვიძლია განვიხილოთ:

გრაფიკული დიზაინის კურსდამთავრებულის, სანდრო მათიაშვილის, ფინალური პროექტი

"პრაქტიკულ დავალებებზე დაფუძნებული, ძალიან საინტერესო ფორმატის კურსია, რომელიც სრულად მოიცავს გრაფიკული დიზაინის საფუძვლებს"

"მთავარია მაქსიმუმი გააკეთო და ყველაფერი გამოვა”- ეკატერინე ჯავახიშვილის კარიერული განვითარება

კურსის გავლის შემდეგ ერთ-ერთ საუკეთესო სარეკლამო სააგენტოში დავსაქმდი. Redberry-ს გუნდის წევრებთან ურთიერთობა ძალიან სასიამოვნოა, ჩემს ინტერესებს ითვალისწინებენ და მეხმარებიან.

გრაფიკული დიზაინის კურსდამთავრებულის, სოსლან სანაკოევის, ფინალური ნაშრომი

 "როგორი გასაკვირიც არ უნდა იყოს Youtube-ზე ყველაფერს ვერ ნახავ, თუნდაც იმ გამოცდილებას, რომელსაც ლექტორი უშუალოდ გაგიზიარებთ, იქნება ეს ქართველ დამკვეთებთან მუშაობისა თუ ზოგადად წლების მანძილზე დაგროვილი გამოცდილება სხვადასხვა ასპექტში"

“ამ შესაძლებლობას ველოდებოდი" - ლანა ჯოხაძის კარიერული განვითარება

“ფინალური პროექტი წარმატებით შევასრულე, დამაკმაყოფილებელი შეფასების შემდეგ კითხვარი შევავსე და მხოლოდ Holmes&Watson მოვნიშნე. მეორე დღეს დამირეკეთ და მითხარით, რომ გასაუბრებაზე მივდიოდი. “

ისწავლე გრაფიკული დიზაინი ნულიდან- პროგრამაზე მიღება დაიწყო!

რატომ არის ეს პროფესია ასეთი მოთხოვნადი? თანამედროვე ეპოქაში თითქმის ყველა ბიზნესი ცდილობს, ციფრულ მარკეტინგში გადაინაცვლოს.  კონკურენტულ გარემოში არსებობა კი წარმოუდგენელია სწორი ვიზუალური კომუნიკაციის გარეშე. თუმცა, რა არის სწორი ვიზუალური კომუნიკაცია?

რატომ არის Data Driven მარკეტინგი მნიშვნელოვანი?

2020 წელს  World Federation of Advertisers-მა მარკეტერების მასშტაბური კვლევა ჩაატარა,  რომლის მიზანი სფეროში არსებული გამოწვევების გამოვლენა და ხარვეზების აღმოფხვრის გზების ძიება იყო. კვლევის მიხედვით, მსოფლიოს მარკეტერები 3 მთავარი გამოწვევის წინაშე დგანან:

UX-ის მნიშვნელობა და ტენდენციურობა დღევანდელ რეალობაში

ჩვენს დროში, სწორედ, UX დიზაინი არის ის, რაც კომპანიას ბაზრის ლიდერად აქცევს.  სინამდვილეში, Apple-ს სმარტფონი არ გამოუგონებია, არც ამაზონი ყოფილა პირველი, ვინც ონლაინ ვაჭრობა დაიწყო, უბრალოდ მათ პროდუქტებთან ურთიერთობის გზები შეცვალეს, რამაც  ინტერაქცია მარტივი გახადა.

განახლებულ UX დიზაინის კურსზე მიღება დაიწყო!

ლექციების განმავლობაში UX-ის ისეთი თემები იქნება  განხილული, როგორიცაა – UX კვლევა, დიზაინი, პროტოტიპის შექმნის ინსტრუმენტები და ტექნიკები, მომხმარებლის ტესტირება და შედეგების გაზომვა.

გრაფიკული დიზაინის პროგრამა, რომელიც კრეატიულ სააგენტოებში სტაჟირების გავლის შესაძლებლობას გაძლევთ

კურსს კიდევ ერთი უპირატესობა აქვს, რაც  მისი წარმატებით დასრულების შემდეგ გელოდებათ - კურსდამთავრებულები სტაჟირებას გაივლიან კრეატიულ სააგენტოებში: Windfor’s, Holmes & Watson, Redberry, JWT Metro.

„ახლა ლექტორის მიერ შემოთავაზებულ სამსახურში ვმუშაობ“- კურსდამთავრებულის კარიერული განვითარება

“ასევე, ამ სკოლის დახმარებით მივიღე რამდენიმე შემოთავაზება და ახლა COMM SCHOOL-ის ლექტორთან ერთად მის მიერ შემოთავაზებულ სამსახურში  - Adjarasport-ში ედვერტაიზერად ვმუშაობ“

გრაფიკული დიზაინის ლექტორის ვანო საგინაშვილის პორტფოლიო

"ტექნიკურად, შინაარსობრივად და სტილისტურად გამართული დიზაინის გასაკეთებლად საჭირო იმის კარგად გაგება და გააზრება თუ რა მიზანს ემსახურება დიზაინი და რა მესიჯი უნდა იყოს მიტანილი დამკვეთიდან ან/და დამსაქმებლიდან მომხმარებლამდე"

მარკეტინგის წამყვანი როლი ციფრული ტრანსფორმაციის პირობებში

პანდემიით განპირობებული დროებითი ეკონომიკური კრიზისი ცხადია. თუმცა, კომპანიებს აქვთ უამრავი შანსი იმისა, რომ რეგენერაციის სტრატეგია ციფრულ ტრანსფორმაციაზე შეიმუშავონ. 2003 წელს აზიაში SARS-ის გავრცელებამ ჩინებს ელექტრონული კომერციის განვითარებისაკენ უბიძგა.

COVID-19 ქცევითი მეცნიერების ჭრილში: ეპიდემიის ოთხი შესაძლო ეფექტი ბრენდების განვითარებაზე

ახალი კორონავირუსის ეპიდემიამ თანამედროვეობის ყველაზე მასშტაბური ქცევითი ცვლილებები გამოიწვია - „ილუმინერა ინსტიტუტის“ ხელმძღვანელი, აშოკ სეთი ქცევითი მეცნიერების დარგში გვიამობს იმ ძირითადი თეორიების შესახებ, რომელიც მარკეტერებს ახლებური ქცევებით განპირობებული

დიმიტრი ვაჩნაძე სტუმრად თბილისის კომუნიკაციის სკოლაში

დიმიტრი ვაჩნაძე , EuropeBet-ის ბრენდის განვითარების მენეჯერი , თბილისის კომუნიკაციის სკოლას გადაწყვეტილების მიღების მოდულის ფარგლებში ეწვია.

ონლაინ VS ოფლაინ გაყიდვების წერტილები მოდის ინდუსტრიაში

მოდის ინდუსტრიაში, ონლაინ გამოცდილება არ არის სრულფასოვანი, რადგან ოფლაინ გარემოში კიდევ უფრო მეტი ხელშესახები ემოცია გვრჩება

დაიწყე სწავლა

შეიძინე აქტუალური უნარები და ისწავლე ციფრული პროფესიები

იხილე კურსები

გახდი ლექტორი

გაუზიარე შენი პრაქტიკული გამოცდილება სტუდენტებს

შეავსე ფორმა

ჯერ კიდევ არ იცი, რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და გაიგე, რომელი პროფესიაა შენს უნარებთან და მიზნებთან ყველაზე ახლოს

დაწყება