ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

9 მიზეზი, რატომ არის კონტენტ მარკეტინგი მნიშვნელოვანი

blog-detail-img

კონტენტ მარკეტინგი მნიშვნელოვანია მისი ხარჯთეფექტურობისა და მრავალი შესაძლებლობის გამო. მას შეუძლია გაზარდოს შენი აუდიტორია, უპასუხოს მათ კითხვებს და დაამყაროს ნდობა – ეს ყველაფერი კი ეხმარება ბიზნესს უკეთესი რეკვიზიტების, მეტი კონვერტაციისა და გაყიდვების გამომუშავებაში. რაც მთავარია, ბრენდების 97% იყენებს კონტენტ მარკეტინგს, რადგან ეს არის გზა, რომლითაც თანამედროვე მომხმარებლები ამჯობინებენ ბიზნესებთან ურთიერთობას.

თუ გსურს შეიტყო კონტენტ მარკეტინგის სხვადასხვა სპეციფიკა და უპირატესობა, ეს ბლოგი შენთვისაა. ესაა ის 9 მიზეზი, თუ რატომ უნდა იყოს კონტენტ მარკეტინგი ყველა ბიზნესის ზრდის სტრატეგიის ნაწილი დღევანდელ ციფრულ გარემოში.

1. კონტენტ მარკეტინგი გეხმარება საკუთარ პლატფორმაზე ავტორიტეტის დამყარებაში

მთლიანობაში, კონტენტ მარკეტინგის მთავარი აქცენტია ბრენდის ავტორიტეტის ჩამოყალიბება და პოტენციურ მომხმარებლებთან ურთიერთობების დამყარება. სოციალური მედიის მარკეტინგისგან განსხვავებით, სადაც ფოკუსირებული პლატფორმები მსხვილი კორპორაციების (Twitter, Facebook, Instagram და ა.შ.), შორეულ საკუთრებაშია, კონტენტ მარკეტინგის პლატფორმა არის ის, რასაც შენ ფლობ.

საკუთარ ვებსაიტზე გამოქვეყნება ნიშნავს, რომ შენ ფლობ მთელ კონტენტს, რომელიც იქ არის განთავსებული (ეს არის შენი კონტენტის აქტივები). ეს ასე არ არის სოციალური მედიისთვის – შენ ტექნიკურად არ ფლობ არაფერს, რასაც აქვეყნებ ან აგზავნი ამ არხებიდან. თუ შენი ანგარიში გატეხილია, დაიბლოკება ან თვითნებურად წაიშლება, არა მხოლოდ შენი კონტენტი ქრება, არამედ ასევე გაქრება შენი აუდიტორია და მათთან კომუნიკაციის საშუალებები. ამიტომ კონტენტ მარკეტინგი არის უკეთესი ფსონი – და უფრო მდგრადი ვარიანტი ზრდისთვის.

2. ზრდის აუდიტორიის ნდობას

მომხმარებელთა 65% ბრენდის საგანმანათლებლო შინაარსის წაკითხვის შემდეგ, გრძნობს რომ ბრენდი პოზიტიური და სანდოა. კონტენტი, რომელიც შექმნილია კონკრეტული აუდიტორიისთვის, მორგებულია მათ კითხვებზე და მტკივნეულ წერტილებზე და მიმართულია მათ სამომავლო პერსპექტივაზე, ძალიან მტკიცე ნდობის შემქმნელია.

კონტენტ მარკეტინგი იკვლევს, რომ გაიგოს სამიზნე აუდიტორიის მოთხოვნილებები, რათა განხორციელდეს ყოველივე ზემოთქმული. უფრო მეტიც, კონტენტ მარკეტინგი არ არის გაყიდვა, არამედ – დახმარება. თანმიმდევრული დახმარება აუდიტორიას სასარგებლო, პერსონალიზებული კონტენტით აჩვენებს არა მხოლოდ ბრენდის გამოცდილებას, არამედ მის თანაგრძნობას. და, საბოლოო ჯამში, თანაგრძნობა პოტენციურ მომხმარებლებს აჩვენებს, რომ ზრუნავ და გესმის მათი პრობლემები.

3. შემოაქვს მაღალი ხარისხის მიგნებები

რომ განვმარტოთ, მაღალი ხარისხის მიგნებებში იგულისხმება რომ ის  ადამიანები, რომლებიც სამიზნე აუდიტორიად ითვლებიან, ახლოს არიან შენს ბრენდსა და კონტენტთთან და მათი მომხმარებლად ქცევის ალბათობაც იზრდება.

ამის შესასრულებლად კარგი ვარიანტია SEO – საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია, რომლის კომბინაცია კონტენტთან საკმაოდ ძლიერია. შენს კონტენტში საკვანძო სიტყვების მიზნობრივი გამოყენება, სწორი საძიებო განზრახვით, ქმნის პოტენციურ ჯგუფს, რომელიც ეძებს შენს მიერ მიწოდებულ პასუხებს ან გადაწყვეტილებებს.

სხვადასხვა ტიპის საკვანძო სიტყვები, სხვადასხვა სახის მყიდველს იზიდავს. მაგალითად:

  • ინფორმირებულობის ეტაპი – ისინი ხვდებიან, რომ აქვთ პრობლემა და სურთ მეტი ინფორმაცია.
  • განხილვის ეტაპი – მათ ესმით, რა არის პრობლემა და მზად არიან იპოვონ საუკეთესო გამოსავალი.
  • გადაწყვეტილების მიღების ეტაპი – მათ იციან შესაძლო გადაწყვეტილებები და მზად არიან აირჩიონ სწორი.

ძიების დროს ადამიანები იყენებენ გარკვეულ ტერმინებს ან ფორმულირებას, რომლებიც იძლევა ძირითად მინიშნებებს იმის შესახებ, თუ რამდენად ახლოს არიან (ან შორს) ისინი შესყიდვისგან. ადამიანები, რომლებიც მოხვდნენ “გადაწყვეტილების” ეტაპზე, ბევრად უფრო ახლოს არიან ყიდვასთან, ვიდრე ადამიანები – “ინფორმირებულობის” ეტაპზე.

4. კონტენტ მარკეტინგი გეხმარება საძიებო სისტემების რეიტინგში უკეთესი ხილვადობისთვის

თანმიმდევრული, მაღალი ხარისხის კონტენტი მთავარი ფაქტორია საძიებო სისტემების რეიტინგში გზის გაკვლევისთვის. საიტი, რომლიც კონტენტითაა გაჯერებული, უფრო ძლიერი, სასარგებლო და მიმზიდველია აუდიტორიისთვის. საძიებო სისტემებსაც სწორედ ეს მოსწონს. ძიების შედეგების სათავეში ყოფნა მნიშვნელოვანია არა მხოლოდ ინტერნეტში მეტი ხილვადობისთვის, არამედ საიტზე მეტი ტრაფიკის შესაქმნელად.

#1 ორგანული (არაგადახდილი) პოზიცია Google ძიებაში იღებს CTR-ს (დაწკაპუნების მაჩვენებელი, რომელიც ზომავს იმ ადამიანების პროცენტს, ვინც დააწკაპუნებს კონკრეტულ ბმულზე ვებგვერდზე) 39.6%-ს, ბოლო მონაცემებით.

#2 ორგანულ პოზიციას აქვს CTR 18.4%. და თუ Google-ის პირველი გვერდის ბოლოში გადახვალ, #9 და #10 პოზიციებს აქვთ მკვეთრად დაბალი CTR – დაახლოებით 2%.

5. კონტენტ მარკეტინგი ტრადიციულ მარკეტინგზე ნაკლები ღირს, მაგრამ აქვს უკეთესი ROI (ამონაგები ინვესტიციიდან)

ტრადიციული მარკეტინგი, როგორც წესი, ეყრდნობა რეკლამას, რომელიც, თავის მხრივ, მუშაობს გადახდის მოდელზე. როგორც კი შეწყვეტ გადახდას იმისთვის, რომ რეკლამა გამოჩნდეს იქ, სადაც გსურს, ისინი ქრება.

კონტენტის მარკეტინგის ხარჯები, კი, უფრო მეტად ორიენტირებულია კონტენტის შექმნის წინა ხარჯზე. მას შემდეგ, რაც ნამუშევარი იქმნება, გამოქვეყნდება და გავრცელდება, შენ არ გჭირდება გადაიხადო თანხა მისი არსებობისთვის ან ხილვადობისთვის – განსაკუთრებით თუ ინვესტიციას ჩადებ SEO-ში.

მრავალრიცხოვანმა კვლევებმა აჩვენა, რომ კონტენტ მარკეტინგის ROI ბევრად აჭარბებს ტრადიციულ რეკლამას. საშუალოდ, ბლოგების მქონე კომპანიები ქმნიან 67%-ით მეტ პოტენციალს, ვიდრე კომპანიები, ვისაც ბლოგი არ აქვს. ისინი ასევე იღებენ 97%-ით მეტ შემომავალ ბმულს, 55%-ით მეტ ვიზიტორს თავიანთ საიტებზე და 434%-ით მეტ ინდექსირებულ გვერდს Google-ში.

6. მომხმარებლები ურჩევნიათ ნახონ კონტენტი, ვიდრე რეკლამები

რეალურად რომ შევხედოთ, არავინ გამოიყენებდა კონტენტ მარკეტინგს, რომ არ ყოფილიყო ის, რაც მომხმარებლებს სურთ და ურჩევნიათ. ადამიანების 70% ურჩევნია წაიკითხოს სტატია კომპანიის შესახებ, ვიდრე ნახოს მათი რეკლამა. ასევე, აღსანიშნავია, რომ ხალხი ბლოკავს რეკლამებს საკუთარ კომპიუტერებზე ახლა უფრო მეტად, ვიდრე ოდესმე. ბლოკერებს თვეში 290 მილიონი აქტიური მომხმარებელი ყავს.

მარკეტინგი უბრალოდ არ შეიძლება გამოიყურებოდეს ისე, როგორც ადრე იყო, რადგან თანამედროვე მომხმარებლებს აქვთ სრულიად განსხვავებული მოლოდინები, ჩვევები და პერსპექტივები, რაც გავლენას ახდენს მათი შესწყიდვების გადაწყვეტილებაზე.

დღესდღეობით, მომხმარებლებს მოსწონთ შესყიდვის დაწყებამდე კვლევის გაკეთება. მათ მოსწონთ, როცა ინფორმაციის ფონზე იღებენ გადაწყვეტილებებს. მათ ასევე ურჩევნიათ იყიდონ ისეთი ბრენდები, რომლებსაც ენდობიან და აქვთ მსგავსი ღირებულებები.

7. კონკურენტები იყენებენ კონტენტ მარკეტინგს

არ დაგავიწყდეს, მაშინაც კი, თუ შენ არ იყენებ კონტენტ მარკეტინგს, შენი კონკურენტები ალბათ სწორედ ამით ცდილობენ მომხმარებლების მიზიდვას, რადგან ბიზნესების 97% იყენებს კონტენტ მარკეტინგს.

და თუ ისინი კარგად აკეთებენ კონტენტ მარკეტინგის, ეს ნიშნავს, რომ შენს კონკურენტებს:

  • აქვთ უფრო ძლიერი ონლაინ მოსწრება.
  • მეტი ხილვადობა ონლაინ ძიებაში.
  • მეტი ყურადღება.
  • უფრო ღრმად ჩართული აუდიტორია.

8. ვებ-გვერდს უკეთესს ხდის – უფრო სასარგებლოსა და მაღალოპტიმიზებულს.

კონტენტ მარკეტინგი მეგა-ღირებულებას მატებს ვებსაიტს, განსაკუთრებით სარგებლიანობისა და SEO-ს თვალსაზრისით. პირველ რიგში, კონტენტის გარეშე, საიტი სხვა არაფერი იქნებოდა, თუ არა ჭურვი საყიდლების კალათით. კონტენტ მარკეტინგის დამატებით, კი და შენი საიტი გახდება ღირებული, სასარგებლო, დამაინტრიგებელი და საინტერესო.

ვიზიტორები დარჩებიან შენი კონტენტის წასაკითხად, რადგან აღმოაჩენენ, რომ ის შეესაბამება მათ ინტერესებსა და პრობლემებს. ხოლო, კონტენტის მრავალი კარგი გამოცდილებიდან, ვიზიტორი კვლავ დაბრუნდება მეტის მისაღებად. მათი ნდობა თქვენი ბრენდის მიმართ გაიზრდება. ისინი დაეყრდნობიან იქ მიღებულ გამოცდილებას და საბოლოოდ, შეიძენენ იმას, რასაც ყიდი.

ოპტიმიზებული კონტენტით, საიტი ასევე ღირებული ხდება საძიებო სისტემებისთვის, რადგან Google-ის მსგავს სუბიექტებს სურთ მომხმარებლებისთვის სასარგებლო კონტენტის მომსახურება მიაწოდონ.

9. მომხმარებლებს აქცევს ერთგულ გულშემატკივრებად

კონტენტ მარკეტინგი განსაზღვრებით არის მარკეტინგის აღმზრდელი მეთოდი. ის ამყარებს ურთიერთობებს აუდიტორიასთან დამხმარე, ღირებული კონტენტით, რომელიც მოიცავს მათ საჭიროებებს, ინტერესებს, სურვილებსა და პრობლემებს. როდესაც პოტენციური მომხმარებლები მუდმივად ურთიერთობენ ბრენდის კონტენტთან, რომელიც მხოლოდ მათთვის არის მორგებული, ნდობა იზრდება და ღრმავდება.

კონტენტ მარკეტინგი არის მარკეტინგის აწმყო და მომავალი

კონტენტ მარკეტინგი მნიშვნელოვანია ზუსტად იმიტომ, რომ ეს არის მარკეტინგის აწმყო და მომავალი. ის არა მხოლოდ ზრდის მათ, არამედ აყალიბებს ლოიალობას და აუმჯობესებს მომხმარებელთა შენარჩუნებას. ის ასევე უფრო ეკონომიური და მდგრადია ვიდრე ტრადიციული მარკეტინგი და მოაქვს მეტი პოტენციალი და ROI.

კონტენტ მარკეტინგი არის SEO-ს სწორად გაკეთება – რომ აღარაფერი ვთქვათ Google-ში ძებნისას საუკეთესო პოზიციების მოგებაზე. რაც, ვებსაიტს უკეთესს ხდის მომხმარებლებისა და საძიებო სისტემებისთვის და ხელს უწყობს უკეთეს გამოცდილებას.

კონტენტ მარკეტინგი არის ბრენდის გაზრდის ჭკვიანი და ღირებული გზა, რომელიც მარტივად უნდა იყოს თითოეული ბიზნესის ზრდის სტრატეგიის ნაწილი.

ასე, რომ თუ ჯერ არ გადაგიდგამს ამ მხრივ ნაბიჯი, მოქმედების დროა. შემოგვიერთდი, კონტენტ მარკეტინგის კურსს 8 ივლისს ვიწყებთ!

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1200₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1500₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1300₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება