ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

რა უნდა იცოდე Commshool-ის SEO-ს კურსის შესახებ?

blog-detail-img

საძიებო სისტემები ადამიანების ყოველდღიურობის ნაწილად იქცა – მათი საშუალებით მომხმარებელთა ონლაინ გამოცდილების 93% იწყება. ეს სტატისტიკა კი საძიებო სისტემების ოპტიმიზაციის (SEO) მნიშვნელობაზე ნათლად მიუთითებს. სწორედ იგი უზრუნველყოფს სამიზნე აუდიტორიის საძიებო შედეგების გვერდზე მაღალი პოზიციების დაკავებას და ამით კომპანიის სერვისების პოპულარიზაციას ხელშეწყობას. სასურველი შედეგების მისაღწევად კი გარკვეული კრიტერიუმების დაკმაყოფილებაა საჭირო, რომლებსაც Google თუ სხვა საძიებო სისტემები შეიმუშავებენ.

მოთხოვნად ციფრულ პროფესიებს შორის SEO სპეციალისტი ერთ-ერთ წამყვან პოზიციებს იკავებს. ამიტომ, თუ მარკეტინგის სფერო გაინტერესებს და ახალი უნარების შეძენა გსურს, ამ ბლოგს გაეცანი. ნიკო სამხარაძე, Commschool-ის ლექტორი, დეტალურად მოგიყვება SEO კურსის შესახებ, რომელსაც იგი თავად გაუძღვება.

ნიკო სფეროს ერთ-ერთი წამყვანი სპეციალისტია, 5 წელზე მეტი გამოცდილებით SEO-ს მიმართულებით. მისი პორტფოლიო 20+ პროექტს მოიცავს როგორც ლოკალურ, ისე გლობალურ ბაზარზე ისეთ ინდუსტრიებში, როგორებიცაა AdtechIgaming, ტურიზმი, ფინანსური სექტორი, E-commerce, ჯანდაცვა, ონლაინ მედია და სხვ. ამჟამად, ნიკო კომპანია Upgaming-ში SEO სპეციალისტად, ხოლო ციფრული ტრანსფორმაციის სააგენტო Redberry-ში ფრილანს SEO სპეციალისტად მუშაობს.

კურსის ფარგლებში ნიკო მის მიერ დაგროვებული ცოდნისა და გამოცდილების გაზიარებას გეგმავს. როგორც თავად აღნიშნავს, დღეს ინტერნეტის დახმარებით ყველაფრის სწავლა არის შესაძლებელი, მათ შორის, SEO-ს. თუმცა რეალური ქეისების გაცნობა და პრაქტიკული დავალებების შესრულება ცოდნის მიღების ყველაზე ეფექტური გზაა.

ძალიან ბევრ პროექტზე მიმუშავია და შესაბამისად, ბევრ წინააღმდეგობრივ ქეისთან მქონია საქმე. ბევრი ექსპერიმენტი ჩამიტარებია და ვფიქრობ, ისეთ კითხვებზე შევძლებ პასუხების გაცემას, რომლებზე პასუხის მოძიება არც ისე მარტივი იქნება.

SEO: კურსის შინაარსი და სტრუქტურა

პროგრამა თეორიული ნაწილის გარდა პრაქტიკული გამოცდილების მიღებაზეც იქნება ორიენტირებული. სტუდენტებთან ერთად ნიკო საინტერესო ქეისებს გაარჩევს და ერთობლივად იმსჯელებს მათთან ერთად. მისი მიზანია, კურსი რაც შეიძლება ინტერაქციული იყოს და სტუდენტებს მისცეს სტიმული, დასვან კითხვები, როგორც ზოგადი, ისე სპეციფიკურიც. როგორ დასვა კითხვები სწორად და სად ეძიო პასუხები – ეს უნარები მომავალ SEO სპეციალისტებს ძალიან გაუმარტივებთ სამუშაო პროცესს.

ჩემი მიზანია, SEO პროექტის აღების შემთხვევაში, კურსდამთავრებულებს შეეძლოთ მთლიანი პროექტის დამოუკიდებლად წარმართვა და შემდგომ გადასადგმელი ნაბიჯების ზუსტად განსაზღვრა.

SEO-ს კურსი

დაიწყე სწავლა 30 აპრილიდან

კურსის განმავლობაში პრაქტიკული დავალებებიც ზუსტად ამ მიზანს მოემსახურება. სტუდენტებს მოუწევთ როგორც ვებ-გვერდის სრული აუდიტის ჩატარება, ისე საძიებო სიტყვების კვლევა, ვებ-გვერდის ტექნიკურად გამართვა, backlink-ების მოპოვება, რეპორტინგი და ანალიტიკა.

სწავლების მეთოდოლოგია

ნიკოს მიდგომა სწავლებისადმი დაახლოებით შემდეგნაირად გამოიყურება:

  • გავიაროთ ახალი თემა;
  • დავსვათ კითხვები თემის გარშემო;
  • შევასრულოთ დავალება;
  • შემდეგი ლექცია დავიწყოთ დავალების განხილვით;
  • გავიაროთ ახალი თემა;
  • Repeat.

თუმცა ძალიან მნიშვნელოვანია, რომ სტუდენტებს კურსის განმავლობაში განვლილი თემები არ დაავიწყდეთ. იმისათვის, რომ სისტემურად გაითავისონ, რას და როგორ აკეთებენ პროექტზე მუშაობისას, ნიკო მუდმივად გამოიყენებს წინა ლექციებზე ნასწავლ მეთოდებსა და სამუშაო პროცესებს მომდევნო ლექციებშიც. შედეგად, კურსის ბოლოს, სტუდენტს ვებ-გვერდის SEO-ზე სამუშაოდ ინსტრუმენტებისა და მეთოდების სრულყოფილი არსენალი ხელთ ექნება.

კარიერული განვითარების გზა

კურსის დასრულების შემდეგ კარიერის განვითარების მრავალფეროვანი შესაძლებლობა გექნება. რადგანაც SEO სპეციალისტს ვებ-გვერდთან დაკავშირებულ ბევრ სხვა სფეროებთან უწევს შეხება, შეიძლება მისთვის საინტერესო მიმართულებით განვითარდეს. დამწყების პოზიციიდან კი მაღალი მენეჯერული როლის მორგებაც შეგეძლება (ტექნიკური/on-page/off-page გუნდის მენეჯერი, SEO დეპარტამენტის უფროსი, SEO კონსულტანტი). ციფრული მარკეტინგის სფეროში დასაქმებულთათვის კი ეს კიდევ ერთი ნაბიჯი იქნება სრულფასოვან ციფრულ მარკეტერად ჩამოსაყალიბებლად.

SEO ისეთი სფეროა, სადაც საკმარისი პრაქტიკის მიღების შემდეგ პროფესიული განვითარების მხრივ ძალიან ბევრი კარი იხსნება.

აქვე ნიკოს რეკომენდაციებს დაგიტოვებ. ეს იმ რესურსების ჩამონათვალია, რომელთა დახმარებითაც მან ის ფუნდამენტური უნარები აითვისა, რომლებიც ნებისმიერ მარკეტერს უნდა ჰქონდეს:

ამგვარად, SEO კურსი საკმაოდ მრავალფეროვანი ცოდნისა და გამოცდილების მიღების შესაძლებლობას მოგცემს. ამიტომ, თუ მზად ხარ ახალი თავგადასავლებისთვის, Commschool-ში შემოგვიერთდი!

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება