ვაჟა დავითულიანის ფინალური პროექტი - UX Research & Design

blog-detail-img

თუ მომხმარებლის პრობლემების გადაჭრა გსიამოვნებს და თან დიზაინთაც დაინტერესებული ხარ, მაშინ User Experience (UX) Design, შესაძლოა, შენთვის საინტერესო მიმართულება იყოს. ამ ეტაპზე UX Research & Design-ის ერთ-ერთი კურსდამთავრებულის, ვაჟა დავითულიანის, ფინალური ნაშრომის შესახებ მოგიყვებით, რომელმაც პროექტად Crowdfunding აპლიკაციის პროტოტიპი შექმნა; როგორც თავად აღნიშნავს, პროექტზე მუშაობისას კურსის ფარგლებში მიღებულ თეორიას იყენებდა, რაც მისი პრაქტიკაში გამოყენების საშუალებას აძლევდა:

“პროექტზე მუშაობამ თეორიული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების შესაძლებლობა მომცა; ეს ფუნდამენტური ცოდნა სწორედ კურსის ფარგლებში მივიღე, თან მოტივაციაც გამიჩნდა, რომ დამატებითაც გავცნობოდი მასალას სხვადასხვა ვებგვერდზე.”

აქვე, გაეცანი ვაჟას ნამუშევრებს:

ვაჟა დავითულიანი

პროტოტიპის შექმნამდე ვაჟამ UX კვლევა ჩაატარა; უშუალოდ კვლევის ჩატარების პროცესი მისთვის, გარდა იმისა, რომ საინტერესო იყო, გამოწვევებსაც გულისხმობდა:

“კვლევის პროცესი განსაკუთრებით საინტერესო, პირველ რიგში, საკვლევი პრობლემის აქტუალურობის გამო იყო. ასეთ დროს არ გჭირდება დიდი ძალისხმევა, რომ მომხმარებლის პრობლემა გაითავისო – შენთვისაც ასე თუ ისე ნაცნობია. თუმცა აქ ბალანსირებაც საჭიროა, რომ პრობლემის გადაწყვეტის ძიებისას საკუთარი გამოცდილებების ზეგავლენის ქვეშ არ მოექცე, რაც ვფიქრობ, შევძელი.”

ვაჟა დავითულიანი

თეორიის გარდა, ის უნარები, რომელიც ვაჟამ კურსის ფარგლებში მიიღო, პირადად მისთვის კიდევ უფრო მეტი მნიშვნელობის აღმოჩნდა; ერთი მხრივ – მკვლევრის პოზიციიდან ობიექტურობის შენარჩუნება, მეორე მხრივ – პრაქტიკაში ცოდნის გამოყენება:

ეს კურსი დამეხმარა ქაოტური ცოდნის დალაგებაში, თან მივხვდი რომ გარკვეული მეთოდები რომელსაც ადრე სკეპტიკურად ვუყურებდი, მართლაც მუშაობს.”

ვაჟა დავითულიანი

საერთო ჯამში, ვაჟა მიღებულ ცოდნასა და პრაქტიკას უკვე იყენებს UX დიზაინერის პოზიციიდან:

“ამჟამად ვმუშაობ ერთ-ერთ პროექტზე, სადაც აქტიურად ვიყენებ მიღებულ გამოცდილებას; თანაც, პარალელურად კიდევ უფრო ვიღრმავებ ცოდნას. ესეც Happy end.

აქვე, გეტყვი, რომ UX Research & design-ის პროგრამა სრულად განახლდა, 24 ლექციას მოიცავს, თითო ლექცია კი 3 საათი გაგრძელდება, რომელიც დატვირთულია სხვადასხვა პრაქტიკული დავალებითა და სავარჯიშოთი. კურსის ბოლოს კი შენც შეგეძლება, ვაჟას მსგავსად, კვლევა ჩაატარო და პროტოტიპი ააწყო.  შემოგვიერთდი 👇


ავტორი: ანანო ფეიქრიშვილი

გაუზიარე მეგობრებს

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1100₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1400₾
ნებისმიერი ვიზუალური გადაწყვეტის მიღმა, იქნება ეს პოსტერი, ანიმაცია, ლოგო და თუ სხვა, დგას ძლიერი კონცეფცია და ექსპერიმენტული მიდგომები. Art Direction-ის ეს კურსი გაძლევთ შესაძლებლობას დაინახოთ და გაიაროთ გზა რომელიც წარმატებული ნამუშევრების საფუძველია. პროგრამის განმავლობაში თქვენ ისწავლით ინდივიდუალურობის შენარჩუნებას კონკურენტულ გარემოში, ძლიერი კონცეფციების შექმნას თანამედროვე ვიზუალურ სამყაროში და ამბის თხრობის გაძლიერებას კონცეფციის ისეთი ელემენტებით, როგორიცაა პერსონაჟი, სიუჟეტი, ტონი და ვიზუალური მხარე. შეისწავლით კლიენტის პრობლემის ვიზუალურ გადაწყვეტას და ჩაერთვებით კრეატიული კამპანიის შექმნის მთლიან პროცესში - მიღებული ბრიფის შემოქმედებითი გადაწყვეტიდან მის აღსრულებამდე. კურსი ფოკუსირებულია პრაქტიკულ გამოცდილებაზე, სადაც იმუშავებთ კამპანიის შექმნის სრულ პროცესზე, რაც მოგცემთ ინდუსტრიაში არსებული გამოწვევების გადაჭრის გამოცდილებას.
13 ლექცია
39 საათი
საშუალო
1300₾
ფინალური პროექტის შედეგების მიხედვით, საუკეთესო კურსდამთავრებული გაივლის გარანტირებულ სტაჟირებას პარტნიორი კრეატიული სააგენტოებიდან ერთ-ერთში. Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება