ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

კონტენტის ფოტოგრაფია: დაგეგმვა და შექმნა

blog-detail-img

Commschool-ის კურსდამთავრებულთა კლუბის ფარგლებში მორიგი შეხვედრა ჩატარდა თემაზე – ”კონტენტის ფოტოგრაფია”  

Eserti Content Studio • ესერთი კონტენტ სტუდიო-ს დამფუძნებლებმა, ლიანა მეტრეველმა და ირინა ბერიაშვილმა ისაუბრეს ფოტო კონტენტის შექმნისა და დაგეგმვის პროცესზე, განიხილეს რეალური ქეისები და საინტერესო მიგნებები განიხილეს.

დღეს, ერთ-ერთი ყველაზე ხშირად გამოყენებული ტერმინია „კონტენტი“, რომლის მიღმა მრავალფეროვანი ინტერპრეტაციები იმალება – ერთ-ერთი მათგანია კონტენტის ფოტოგრაფია.

ვორქშოპის მსვლელობისას განიხილეს კონტენტ ფოტოგრაფიის სხვადასხვა ვარიაციები, ასევე როგორც ცალკეული კატეგორია, ყურადღება გამახვილდა მის კონცეფციაზე, კრეატიულ მიდგომებზე, სხვადასხვა ტექნიკასა და სირთულეებზე.

გარდა ამისა, ისაუბრეს კონტენტ ფოტოგრაფიის როლზე ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიებში, ბრენდინგის ძალისხმევასა და სოციალური მედიის ჩართულობაში რეალურ სამყაროში არსებული მაგალითებით.

ივენთი მიზნად ისახავდა ეჩვენებინა დამაჯერებელი ვიზუალის გავლენა და მნიშვნელობა აუდიტორიის ყურადღების მიპყრობასა და ჩართულობის განვითარებაში.

შეხვედრის პრაქტიკულ ნაწილში კი მონაწილეებმა საკუთარი მობილურით შექმნეს ფოტო მასალა, რომლებზეც მიიღეს შეფასებები და რჩევები

გახდი ALUMNI CLUB-ის წევრი
გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება