ამბები UX Research & Design-ის კურსიდან - თათია ქართლელიშვილი

blog-detail-img

ბოლო პერიოდში, განსაკუთრებით Covid-19-ის შემდეგ, ტექნოლოგირუ სამყარო  კიდევ მეტად პოპულარული და მოთხოვნადი გახდა, შესაბამისად, ჩვენი, როგორც მომხმარებლების სტანდარტები და მოთხოვნები გაიზარდა. UX დიზაინერი კი არის ადამიანი, რომლის წყალობითაც ჩვენი, როგორც მომხმარებლის, გამოცდილება უფრო სასიამოვნო ხდება ონლაინ სივრცეში. UX Research & Design-ის მთავარი მოვალეობაა ფეხი აუწყოს მომხმარებლის გამოცდილებას, მოთხოვნებს, არსებულ რეალობას და ამ ყველაფრის ანალიზის საფუძველზე შექმნას დიზაინი, რომელიც გაგიმარტივებს ონლაინ როტაციას.

თუ UX Research & Design-ით ხარ დაინტერესებული, გეტყვი რომ სწორ ადგილას შემოგიხედავს, რადგან ამ ბლოგში მინდა UX Research & Design-ის კურსდამთავრებული – თათია ქართლელიშვილი გაგაცნო.

თათია პროფესიით მკლვევარია, როგორც თავად ამბობს ბოლო პერიოდში UX კვლევასთანაც ჰქონდა შეხება, რასთან დაკავშირებითაც თავად იძიებთა მასალებს და წევრიანდებოდა ყველგან სადაც კი ხელი მიმიწვდებოდა, თუმცა მალევე მივხვდა, რომ მჭირდებოდა ისეთ ვინმე, ვინც მისცემდა უკუკავშირს. მეგობრების რჩეევა და  Toptal-ზე მიღებული შეთავაზება კი მისთვის გადამწყვეტი ფაქტორი აღმოჩნდა, ამიტომ ამ მიმართლებით კურსების ძებნა დაიწყო და Commschool-იც აღმოაჩინა. 

კურსზე იყო ყველაფერი ის, რაც საჭიროა ამ სფეროში სრულყოფილი წარმოდგენის შესაქმნელად

მიუხედავად იმისა, რომ თათია პროფესიით მკვლევარია, მისთვის სიახლე იყო UX კვლევის სპეციფიკები და ასევე დიზაინის სფეროც. თუმცა, დინამიური ლექციებისა და ლექტორების დახმარებით შეძლო წარმატებით შეესრულებინა ფინალური პროექტი.

პრაქტიკული დავალებების კეთება ლექციის პროცესში ამარტივებდა თეორიის აღქმას, რადგან ხმა, ვიზუალი და შეხება ერთიანდებოდა და შესაბამისად დასწავლა გაცილებით მარტივდებოდა

თათიასთვის კურსი წარმატებული აღმოჩნდა, რაშიც ქომსქულში არსებული გარემო ძალიან დაეხმარა, რომელიც სრულიად სტუდენტებზეა მორგებული.

ეს არის ადგილი სადაც მშვიდად შეგიძლია ისწავლო და აკეთო შენი საქმე, ხოლო ირგვლივ ყველა დაგეხმარება

აირჩიე UX Research & Design

აქვე მინდა გითხრა, რომ LinkedIn-ის გამოკითხვის მიხედვით, UX Research & Design N3 უნარ-ჩვევაა, რასაც დღეს ადამიანი უნდა ფლობდეს, ამიტომ არ გაგიკვირდება თუ გეტყვი, რომ საქართველოში UX დიზაინერის საშუალო ხელფასი 2600 ლარია.

კურსის გავლის შემდეგ კი შეგეძლება:

  • ციფრული პროდუქტის შექმნა დიზაინერული აზროვნების მეთოდოლოგიით
  • Მომხმარებლის კვლევის დამოუკიდებლად ჩატარება & ანალიზი
  • კვლევიდან მიღებული ინსაითების გათვალისწინებით პროდუქტის კონცეფციისა და დიზაინის შემუშავება/ გაუმჯობესება
  • პროტოტიპის შექმნა
  • Პროტოტიპის გამოყენებადობის ტესტირება და გაზომვა
  • ციფრული პროდუქტის გუნდთან მუშაობა

ახლა კი გადადგი პირველი ნაბიჯი და გაიგე მეტი კურსის შესახებ:

გაუზიარე მეგობრებს

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1100₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1400₾
ნებისმიერი ვიზუალური გადაწყვეტის მიღმა, იქნება ეს პოსტერი, ანიმაცია, ლოგო და თუ სხვა, დგას ძლიერი კონცეფცია და ექსპერიმენტული მიდგომები. Art Direction-ის ეს კურსი გაძლევთ შესაძლებლობას დაინახოთ და გაიაროთ გზა რომელიც წარმატებული ნამუშევრების საფუძველია. პროგრამის განმავლობაში თქვენ ისწავლით ინდივიდუალურობის შენარჩუნებას კონკურენტულ გარემოში, ძლიერი კონცეფციების შექმნას თანამედროვე ვიზუალურ სამყაროში და ამბის თხრობის გაძლიერებას კონცეფციის ისეთი ელემენტებით, როგორიცაა პერსონაჟი, სიუჟეტი, ტონი და ვიზუალური მხარე. შეისწავლით კლიენტის პრობლემის ვიზუალურ გადაწყვეტას და ჩაერთვებით კრეატიული კამპანიის შექმნის მთლიან პროცესში - მიღებული ბრიფის შემოქმედებითი გადაწყვეტიდან მის აღსრულებამდე. კურსი ფოკუსირებულია პრაქტიკულ გამოცდილებაზე, სადაც იმუშავებთ კამპანიის შექმნის სრულ პროცესზე, რაც მოგცემთ ინდუსტრიაში არსებული გამოწვევების გადაჭრის გამოცდილებას.
13 ლექცია
39 საათი
საშუალო
1300₾
ფინალური პროექტის შედეგების მიხედვით, საუკეთესო კურსდამთავრებული გაივლის გარანტირებულ სტაჟირებას პარტნიორი კრეატიული სააგენტოებიდან ერთ-ერთში. Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება