Data-Driven მარკეტინგის კურსდამთავრებულები კურსის შესახებ გვიყვებიან

blog-detail-img

ეფექტური მარკეტინგული კამპანიების დაგეგმვისთვის ყველაზე სანდო წყარო მომხმარებელთა მონაცემებია. მათი შეგროვება და ანალიზი მარკეტერებს საშუალებას აძლევს, სამიზნე აუდიტორია სწორად განსაზღვრონ და მათთვის შესაბამისი შინაარსის გზავნილი შეიმუშავონ.

Data-Driven მარკეტინგი კომპანიებს მომხმარებლის ქცევის შესწავლაში ეხმარება, რაც უკეთესი სამომხმარებლო გამოცდილების შექმნის შესაძლებლობას იძლევა. 

თუ გსურს ისწავლო, როგორ გამოიყენო მონაცემები მარკეტინგული სტრატეგიების ოპტიმიზაციისა და უკეთესი გადაწყვეტილებების მისაღებად, ამ ბლოგს გაეცანი. Data-Driven Marketing-ის კურსდამთავრებულები გაგიზიარებენ პროგრამის ფარგლებში მიღებულ ცოდნასა და გამოცდილებას, რომელიც ეფექტური მარკეტინგული კამპანიების შექმნაში დაგეხმარება. 

data-driven-marketingis kursi commschoolshi - alumni vano chargazia
ვანო ჩარგაზია, Senior Brand Manager at Diplomat Georgia

ვანო ჩარგაზიასთვის მარკეტინგში მონაცემების მნიშვნელობის გაცნობიერება და მათი სწორად გამოყენებისა და ანალიზის შესწავლა ყველაზე ღირებული გამოცდილება აღმოჩნდა.

პროგრამა სრულად მოიცავდა ციფრული მარკეტინგის მონაცემებზე დაფუძნებული მუშაობის ყველა ძირითად ეტაპს, რაც მას პრაქტიკულ და სისტემურად აწყობილ სწავლის პროცესს უქმნიდა.  ლექტორი საქართველოს ბაზარზე ამ მიმართულებით ერთ-ერთი ყველაზე გამოცდილია და სტუდენტებს ცოდნას რეალურ ქეისებზე დაყრდნობით უზიარებდა, რაც სასწავლო პროცესს მეტად გასაგებს და პრაქტიკულს ხდიდა

ლიზა ეჯიბია, Digital Products Brand Manager at BOG

სწავლის პროცესი დადებითი და სასარგებლო გამოცდილება იყო ლიზა ეჯიბიასთვისაც. მისთვის განსაკუთრებით საინტერესო აღმოჩნდა გამოცდილი პროფესიონალებისგან სწავლის შესაძლებლობა და მათი კომპანიების ქეისების განხილვა.

Commschool-ის მუდმივი მხარდაჭერა – როგორც პროგრამის მიმდინარეობისას, ისე მის დასრულების შემდეგ – დამატებითი სარგებელი აღმოჩნდა. ეს ნიშნავს, რომ სტუდენტების ცოდნის გაღრმავებაში მთელი გუნდი აქტიურად იყო ჩართული, რაც სწავლას კიდევ უფრო ეფექტურს და პრაქტიკულს ხდიდა. 

ყველაზე მნიშვნელოვანი, რაც მივიღე, არის ის ახალი ხელსაწყოები (SimilarWeb, HubSpot და ა.შ.), რომლებიც ჩემთვის, როგორც ბრენდ მენეჯერისთვის, ფართო სურათის დანახვისთვისა და კონკურენტების სწრაფი ანალიზისთვის ერთ-ერთი საუკეთესო საშუალება გახდა.

Data-Driven მარკეტინგი: კურსის შესახებ

მარიამ მესტვირიშვილის აზრით, ეს კურსი იდეალურია მარკეტერებისთვის, რომლებსაც გარკვეული გამოცდილება უკვე აქვთ და ციფრული მარკეტინგის სიღრმისეული შესწავლა სურთ.

  • პროგრამის ფარგლებში სტუდენტები სწავლობენ:
    მონაცემების ინტერპრეტაციას სწორი დასკვნების გამოსატანად
  • მარკეტინგული სტრატეგიებისა და ტაქტიკების შემუშავებას
  • აუცილებელი ინსტრუმენტებისა და მათი გამოყენების ტექნიკებს

კურსის დასრულების შემდეგ კურსდამთავრებულებს შეუძლიათ:

  • მარკეტინგული კამპანიების ოპტიმიზაცია
  • პერსონალიზებული კომუნიკაციის წარმოება
  • ეფექტური საკომუნიკაციო არხების შერჩევა

ეს ყველაფერი მათ ციფრულ მარკეტინგში უფრო მაღალი შედეგების მიღწევაში ეხმარება. 

მარიამ მესტვირიშვილი | Head of PR and Communications at Alte University

გარდა ამისა, კურსის მიმდინარეობისას სტუდენტებს აქვთ წვდომა WARC-ის გლობალურ მონაცემთა ბაზაზე, სადაც შესაძლებელია სხვადასხვა საინტერესო ქეისის, სტატიის, ვებინარისა და რეპორტის გაცნობა.

ეს დამატებითი რესურსი სტუდენტებს ეხმარება რეალურ მარკეტინგულ პრაქტიკაზე დაყრდნობით ცოდნის გაღრმავებაში და მონაცემებზე დაფუძნებული სტრატეგიების უკეთ გაგებაში. 

data-driven-marketingis kursi commschoolshi - alumni dachi maisuradze
დაჩი მაისურაძე | Digital Marketing Analyst at 2 Nabiji

დაჩი მაისურაძე კი ასე აფასებს Data-Driven მარკეტინგის პროგრამას:

საბოლოო ჯამში, კურსის განმავლობაში მიღებული ცოდნა დაგანახებს, თუ როგორ იყო უფრო ხარჯთეფექტური, ეფექტურად დაგეგმო კამპანიები და მიაღწიო მიზნებს.

ვისთვის არის კურსი?

თინა უგრეხელიძე | Digital Marketing Manager at Amboli

თინათინ უგრეხელიძის აზრით, ციფრულ მარკეტინგს მრავალი მიმართულება აქვს, ამიტომ ყველაზე დიდი გამოწვევა სიღრმისეულ ცოდნაში ჩაწვდომაა.

კურსის განმავლობაში მიღებულმა ცოდნამ მას საშუალება მისცა, შეევსო ის ცოდნის ხარვეზები, რომლებიც საქმიანობის ეფექტურად და საფუძვლიანად წარმართვისთვის სჭირდებოდა.

ამიტომ თინათინი ამ კურსს განსაკუთრებით ურჩევს ზრდაზე ორიენტირებულ მარკეტერებს, რომლებიც ციფრულ მარკეტინგში სიღრმისეული ცოდნის მიღებასა და მონაცემებზე დაფუძნებული გადაწყვეტილებების მიღებას ისახავენ მიზნად

კურსს ვურჩევ ყველა იმ ადამიანს, რომელიც ისწრაფვის, რაც შეიძლება მეტი გაიგოს ამ სფეროზე. ექნება შესაძლებლობა, აითვისოს მონაცემების სპექტრში გასავლელი გზები, რომლებიც საკუთარ საქმიანობაში არსებული მიზნების მისაღწევად და შემდეგ უკვე შედეგის ოპტიმიზაციისთვისაა საჭირო.

ასე რომ, თუ მზად ხარ, გააფართოვო შენი უნარები და შესაძლებლობები ციფრული მარკეტინგის სფეროში, ეს კურსი შენთვისაა!

დეტალურად გაეცანი სილაბუსს და შემოგვიერთდი Commschool-ში, სადაც მიღებულ ცოდნას რეალურ პროექტებში გამოიყენებ და მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგის პროფესიონალი გახდები

Data-Driven მარკეტინგის კურსი

გაიღრმავე ცოდნა ციფრულ მარკეტინგში
გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1200₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1500₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1300₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება