ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

ამბები Digital Advertising-ის კურსიდან - გიორგი მალოვი

blog-detail-img

კურსის გავლის შემდეგ შემიძლია სრულყოფილი ციფრული სარეკლამო კამპანიის ყველა პროცესის შესრულება და რეკლამისგან სასურველი შედეგის მიღება.

ალბათ არ გაგიკვირდება თუ გეტყვი, რომ ციფრულ ეპოქაში ციფრული მარკეტინგი, კონკრეტულად კი ციფრული რეკლამირება განსაკუთრებული პოპულარობით სარგებლობს.

Digital Advertising-ის მთავარი უპირატესობა მისი გაზომვადობაა, – შენ შეგიძლია თითოეული მარკეტინგული ინიციატივის შეფასება და მისი ბიზნეს შედეგებში თარგმნა, ბრენდის საკომუნიკაციო სტრატეგიისა და ტაქტიკების დახვეწა რიცხვებზე დაყრდნობით. 

ამ ბლოგში კი მინდა Digital Advertising-ის კურსდამთავრებული, გიორგი მალოვი გაგაცნო. გიორგი კარფურის ციფრული მარკეტინგის გუნდის წევრია, მისი სამუშაო უმეტესად სარეკლამო სააგენტოებთან ურთიერთობასა და მათთვის ინფორმაციის გადაცემას მოიცავდა, თუმცა როცა Facebook Ads Manager-თან მოუწია შეხება ამბობს, რომ ძალიან მალე იკარგებოდა პანელის სტრუქტურაში და ცოდნის არ ქონის გამო უბრალოდ ვერ ვხვდებოდა რა რისთვის იყო და როგორ მუშაობდა. ამიტომ, გიორგიმ Commschool-ში Digital Advertising-ის კურსის გავლა გადაწყვიტა.

ვფიქრობ ძალიან სასარგებლო გამოცდილება და ცოდნა მივიღე ამ კურსის გავლით, იქიდან გამომდინარე რომ ზოგადი შეხება მქონია ამ მიმართულებასთან, ხშირად მიწევდა ჩემით მომეძია ესა თუ ის ინფორმაცია და გამეძლიერებინა ცოდნა სხვადასხვა ციფრული ტექნოლოგიების მიმართულებებში, მაგრამ ასეთი თვით სწავლება ვერ შეედრება "ქომსქულის" მიერ გადმოცემულ ამომწურავ ინფორმაციას.

გიორგი სალექციო პროცესსაც იხსენებს და ამბობს, რომ მისი აზრით, ყველა ინფორმაცია მაქსიმალურად გაშლილი და ამომწურავად ახსნილი იყო, რაც მოიცავდა კონკრეტულ მაგალთებს, წყაროებს, პრაქტიკულ სავარჯიშოებსა და ლექტორის მხრიდან გამოცდილების გაზიარებას. 

ნებისმიერი სირთულის დროს ან რაიმე გაუგებრობისას ლექტორი ყოველთვის მზად იყო დაეთმო დრო იმ კონკრეტული პუნქტებისთვის სადაც რამე სირთულე მხვდებოდა ან ვერ ვხვდებოდი რა უნდა მექნა

თუ არ იცი გეტყვი, რომ კურსის ბოლოს სტუდენტები ფინალურ გამოცდაზე სარეკლამო კამპანიას გეგმავენ და აღასრულებენ.

ალბათ ძალიან მნიშვნელოვანი იყო მიღებული პროექტების სწორად გააზრება, თასქებად დალაგება და მათი ეფექტურად შესრულება პროექტის საბოლოო წარმატებისთვის. ფინალურ პროექტზე ყველა გავლილი ეტაპის გამოყენება იყო საჭირო და ამიტომ ძალიან მნიშვნელოვანია, მაქსიმალური ყურადღება დავუთმოთ ყოველ ლექციას და შესასრულებელ დავალებას.

ასე და ამგვარად, თუ შენც გაქვს შეხება ან/და გაინტერესებს ციფრული  რეკლამირება და მისი მართვის პროცესი, გეტყვი, რომ კურსის დასრულების შემდეგ შეგეძლება:

  • სარეკლამო სტრატეგიის შედგენა
  • სამიზნე აუდიტორიის ეფექტურად განსაზღვრა
  • ბიუჯეტირება და შეზღუდული რესურსების ოპტიმალურად გამოყენება
  • რეკლამირება ყველაზე დიდ პლატფორმებზე: Facebook, Linkedin, Google
  • დამოუკიდებლად დანერგვა და სარეკლამო ხელსაწყოების გამოყენება
  • ეფექტურობის გაზომვა და ოპტიმიზაცია
  • გაშვებული სარეკლამო კამპანიების სწორი მონიტორინგი და რეპორტინგი (tracking & reporting VIA data studio)
გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება