"აქამდე წარმოუდგენლად მეჩვენებოდა 14 ლექციაში იმ ცოდნის მიღება, რაც ახლა მაქვს" - თათული გუნცაძის ფინალური პროექტი

blog-detail-img

"გრაფიკულ დიზაინთან აქამდე შეხება არასდროს მქონია და წარმოუდგენლად მეჩვენებოდა 14 ლექციაში იმ ცოდნის მიღება, რაც ახლა მაქვს."

თათული გუნცაძემ  გრაფიკული დიზაინის შესწავლა Commschool-ში ნულიდან დაიწყო, კურსის ბოლოს კი ასე აფასებს თავის შედეგებს. თუმცა, ცოდნის მიღებასთან ერთად, თათული კურსის დამთავრების შედეგად Commschool-ის Alumni Club-ის წევრიც გახდა, რომელიც ჩვენს სტუდენტებს კარიერულ წინსვლაში ეხმარებათ.

Commschool-ის წარმატებული კურსდამთავრებულები Alumni Club-ის წევრები ავტომატურად ხდებიან. კლუბი იმითაა განსაკუთრებული, რომ მის წევრებს ჩვენი პარტნიორების ექსკლუზიურ ვაკანსიებზე ეძლევათ წვდომა. Holmes & Watson, Adjarabet, Redberry, JWT Metro… – ეს ჩამონათვალი მხოლოდ ნაწილია ჩვენი პარტნიორები კომპანიებისა და მათთან კარიერის დაკავშირების შესაძლებლობა ჩვენს ნებისმიერ წარმატებულ კურსდამთავრეულს აქვს. აქვე, შეგიძლია ბარბარე რუხაძის ბლოგს გადახედო, რომელმაც გრაფიკული დიზაინის კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ JWT METRO-ში დაიწყო სტაჟირება.

ახლა კი, თათულის ფინალური ნაშრომს გაგაცნობ. მან სუში 24-ის რედიზაინზე იმუშავა:

ფინალური პროექტისთვის ავირჩიე “სუში 24”. ეს კომპანია რამდენიმე წელია, რაც ბაზარზეა, ბევრი მომხმარებელიც ჰყავს და ვიფიქრე, რომ ბრენდის ვიზუალის განახლება არ იქნებოდა ცუდი იდეა.”

ლოგოს რედიზაინის პროცესი რამდენიმე ეტაპისგან შედგებოდა: 

თავდაპირველად შევქმენი რამდენიმე ლოგოტიპი და საბოლოოდ ერთ-ერთ მათგანზე შევჯერდი. ვეცადე დიზაინი  კომპანიის არსებულ სტილზე ყოფილიყო მორგებული.”

თათულის შეფასებით, ფინალური პროექტის მზადების განმავლობაში მან კურსზე შეძენილი უნარები მეტად განავითარა:

პროექტზე მუშაობა ჩემთვის ძალიან საინტერესო, საპასუხისმგებლო და შრომატევადი იყო. მომიწია სხვადასხვა თულების გამოყენება, რაც სქილების მეტად განვითარებაში დამეხმარა.”

თათულის თქმით, მიზეზი, რის გამოც მან სწორედ Commschool აირჩია, გუნდის პროფესიონალიზმია:  

"სწავლის დაწყებამდე ბევრ სკოლაზე მოვიძიე ინფორმაცია, თუმცა გუნდის პროფესიონალიზმის გამო არჩევანი Commschool-ზე გავაკეთე."

და მისი იმედები – გამართლდა:

პირველივე ლექციაზე მივხვდი, რომ სწორი გადაწყვეტილება მივიღე. გუნდის მხრიდან ვგრძნობდი დიდ ყურადღებასა და პროფესიონალიზმს.

თათულის აზრით, მათთვის, ვინც გრაფიკული დიზაინითაა დაინტერესებული,  Commschool შესაფერისი ადგილია: 

ვინც დაინტერესებულია გრაფიკული დიზაინით, მინდა ყველას ვურჩიო Commschool-ში სწავლა. დარწმუნებული ვარ ყველა ისეთივე კმაყოფილი იქნება, როგორც მე.”

რას ისწავლი გრაფიკული დიზაინის კურსზე?

ალბათ, გაინტერესებს, სულ რაღაც 14 სამსაათიანი ლექციის ბოლოს რა შეიძლება იცოდე გრაფიკულ დიზაინში. Commschool-ის კურსის ფარგლებში შენ არამხოლოდ Adobe Photoshop-სა და Adobe Illustrator-ში მუშაობას დაეუფლები, არამედ:

დიზაინს სტილისტურად და შინაარსობრივად გამართავ, შეასრულებ სკეჩებსა და დრაფტებს. ამასთან, შეიძენ კლიენტთან ურთიერთობის, ბრიფის ანალიზისა და დიზაინ-პროექტის დაგეგმვის უნარებს.

არ დაგავიწყდეს, რომ კურსი არის ნებისმიერი ადამინისთვის, ვისაც გრაფიკული დიზაინი აინტერესებს და მის გასავლელად არავითარი წინასწარი ცოდნა ან განსაკუთრებული უნარები არაა აუცილებელი.

ამდენად, გრაფიკული დიზაინის დაუფლებასთან ერთად კარიერული წინსვლის პერსპექტივაც თუ გინდა, გეტყვით, რომ კურსზე რეგისტრაცია უკვე შეგიძლია. 

გაუზიარე მეგობრებს

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1100₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1400₾
ნებისმიერი ვიზუალური გადაწყვეტის მიღმა, იქნება ეს პოსტერი, ანიმაცია, ლოგო და თუ სხვა, დგას ძლიერი კონცეფცია და ექსპერიმენტული მიდგომები. Art Direction-ის ეს კურსი გაძლევთ შესაძლებლობას დაინახოთ და გაიაროთ გზა რომელიც წარმატებული ნამუშევრების საფუძველია. პროგრამის განმავლობაში თქვენ ისწავლით ინდივიდუალურობის შენარჩუნებას კონკურენტულ გარემოში, ძლიერი კონცეფციების შექმნას თანამედროვე ვიზუალურ სამყაროში და ამბის თხრობის გაძლიერებას კონცეფციის ისეთი ელემენტებით, როგორიცაა პერსონაჟი, სიუჟეტი, ტონი და ვიზუალური მხარე. შეისწავლით კლიენტის პრობლემის ვიზუალურ გადაწყვეტას და ჩაერთვებით კრეატიული კამპანიის შექმნის მთლიან პროცესში - მიღებული ბრიფის შემოქმედებითი გადაწყვეტიდან მის აღსრულებამდე. კურსი ფოკუსირებულია პრაქტიკულ გამოცდილებაზე, სადაც იმუშავებთ კამპანიის შექმნის სრულ პროცესზე, რაც მოგცემთ ინდუსტრიაში არსებული გამოწვევების გადაჭრის გამოცდილებას.
13 ლექცია
39 საათი
საშუალო
1300₾
ფინალური პროექტის შედეგების მიხედვით, საუკეთესო კურსდამთავრებული გაივლის გარანტირებულ სტაჟირებას პარტნიორი კრეატიული სააგენტოებიდან ერთ-ერთში. Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება