რითი გამოირჩევა Webflow სხვა ვებ-ტექნოლოგიებისგან?

blog-detail-img

როდესაც საქმე ეხება დინამიკური, ინტერაქციული და მომხმარებლების საჭიროებებზე მორგებული ვებ-გვერდის შექმნას კომპლექსური კოდის წერის გარეშე, Webflow საუკეთესო არჩევანია. ეს თანამედროვე ვებ-ტექნოლოგია საშუალებას იძლევა, drag-and-drop პრინციპის მიხედვით ააწყო შენთვის სასურველი დიზაინის მქონე ციფრული პლატფორმა.

საინტერესოა, თუ რა გამოარჩევს Webflow-ს სხვა კონკურენტი ვებ-ტექნოლოგიებისგან, მაგალითად, როგორებიცაა WordPress და Shopify. ამ ბლოგში სწორედ იმ უპირატესობებზე ვისაუბრებთ, რომლებიც ამ ტექნოლოგიას დიდ პოპულარობას ანიჭებს.

პირველ რიგში, Webflow-ს გამოარჩევს მისი ვიზუალური განვითარების ინტერფეისი, რომელიც აერთიანებს კრეატიული ხედვის თავისუფლებასა და ინტუიციურ ფუნქციებს, რომლებსაც არ სჭირდება კოდირება. ამ მიზეზით იგი საკმაოდ პოპულარულია როგორც დიზაინერებს, ასევე დეველოპერებს შორისაც კი. ჩაშენებული ფუნქციონალები, ანიმაციები თუ სხვა ვიზუალური ელემენტები მნიშვნელოვნად ამარტივებს 0-დან სრულად ფუნქციური ვებ-გვერდის შექმნას.

მეორე მხრივ, სხვა ვებ-ტექნოლოგიებთან შედარებისას მნიშვნელოვანია კომპანიის ბიზნეს საჭიროებების გათვალისწინება. ფუნქციონალები, მომსახურების საფასური თუ მოქნილობა – ამ ფაქტორების მიხედვით ტექნოლოგიების ერთმანეთთან შედარების საფუძველზე შეძლებ საუკეთესო გადაწყვეტილების მიღებას.

ახლა კი უფრო დეტალურად მიმოვიხილოთ Webflow და მისი კონკურენტი ვებ-ტექნოლოგიები.

Webflow vs Shopify

ელექტრონული კომერციის მიმართულებით, Shopify ერთ-ერთი წამყვანი ვებ-ტექნოლოგიაა, რასაც მისი მარტივი ინტერფეისი განაპირობებს. მისი დახმარებით მცირე ზომის ონლაინ მაღაზიის შესაქმნელად, მინიმალური რაოდენობის ნაბიჯის გადადგმაა საჭირო. თუმცა, Shopify-სგან განსხვავებით, Webflow კომპანიებს მრავალფეროვან შესაძლებლობას აძლევს დიზაინისა და კრეატიული მიმართულებით. ის მომხმარებლებს აძლევს თავისუფლებას ვიზუალის მხრივ და სთავაზობს სხვადასხვა ინსტრუმენტს, რომელთა მოდიფიცირებაც კოდის დახმარებითაც არის შესაძლებელი.

ამგვარად, Webflow გაძლევს შესაძლებლობას, შენს ონლაინ მაღაზიას უნიკალური, სხვებისგან გამორჩეული ვიზუალი ჰქონდეს, Shopify კი უკვე არსებულ ჩარჩოებში გაქცევს.

რაც შეეხება უშუალოდ ბიზნესის საწარმოებლად საჭირო ფუნქციონალებს (მაგალითად, ონლაინ გადახდა, კატეგორიების მართვა), Shopify ჩაშენებულ სისტემებს გთავაზობს. შესადარებლად, Webflow თავისი ჩაშენებული CMS-ისა (Content Management System) და მოქნილი დიზაინის დახმარებით იდეალური ხელსაწყოა იმ კომპანიებისთვის, რომლებიც ზრუნავენ ბრენდის ესთეტიკასა და ამბის თხრობაზე. ამიტომ, ხარისხიანი და ვიზუალურად მიმზიდველი ელ-კომერციის მაღაზიის შესაქმნელად, Webflow სწორი გადაწყვეტილებაა.

Webflow vs WordPress

ამ შემთხვევაშიც Webflow-ის მთავარი უპირატესობა დიზაინია. იგი კარგი არჩევანია მათთვის, ვისაც სურს ვებ-გვერდის აწყობა მხოლოდ ვიზუალური გამოსახულებების მიხედვით, კოდის წერის გარეშე. ეს პროცესი ‘ლეგოს’ აწყობასაც კი წააგავს – drag-and-drop რედაქტორი თავისუფლებას განიჭებს, მოარგო შენთვის სასურველი ელემენტი პლატფორმას, პროგრამა კი ავტომატურად დააგენერირებს შესაბამის კოდს.

WordPress მოითხოვს ისეთი პროგრამული ენების ცოდნას, როგორებიცაა PHP, CSS და JavaScript. თუ პროგრამირება და კოდის წერა არ იცი, ამ ტექნოლოგიის არჩევის შემთხვევაში მოგიწევს, რომ ითანამშრომლო დეველოპერებთან, რაც დაკავშირებულია მეტი ფინანსური რესურსების ქონის საჭიროებასა და პროექტის მართვის სირთულეებთან.

კონტენტის შესაქმნელად, Webflow მარტივად გამოსაყენებელი ტექნოლოგიაა, რადგან მას აქვს ჩაშენებული CMS, რაც ნაკლები ტექნიკური გამოცდილების მქონე კონტენტის შემქმნელებს საქმეს უმარტივებს. მაგალითად, თუ ქმნი ბლოგებს ვებ-გვერდისთვის, CMS საშუალებას გაძლევს, შექმნა ერთგვარი შაბლონი, რომელსაც აქტიურად გამოიყენებ კონტენტისთვის.

ამის საპირისპიროდ, WordPress შეუზღუდავ შესაძლებლობებს გთავაზობს ვებ-გვერდის ასაწყობად. თუმცა მისი შესწავლა, შესაძლოა, არც თუ ისე მარტივი იყოს, განსაკუთრებით, თუ გავითვალისწინებთ განახლებებსა და ჩასაშენებელი ფუნქციონალების შეთავსებადობის უზრუნველყოფას.

სხვა უპირატესობები

განხილული ფუნქციების გარდა, Webflow სხვა მნიშვნელოვანი უპირატესობებითაც გამოირჩევა. იგი აერთიანებს სხვადასხვა ხელსაწყოს, რაც საშუალებას იძლევა, ერთ პლატფორმაზე მართო ვებგვერდის დიზაინი და მისი კოდი. ჩაშენებული დიზაინის, დეველოპმენტისა და CMS-ის ხელსაწყოს დახმარებით, შეგიძლია ააწყო ვებ-გვერდი ვიზუალურად, რის პარალელურადაც ავტომატურად დაიწერება საჭირო სუფთა კოდი HTML, CSS და JavaScript-ის პროგრამული ენების გამოყენებით. ეს თავიდან აგარიდებს დეველოპერებთან თანამშრომლობას  და სწრაფად და მარტივად შეძლებ ბაზრისთვის გამზადებული ხარისხიანი ციფრული პროდუქტის შექმნას.

სხვა no-code პლატფორმებისგან განსხვავებით, Webflow-ს მომხმარებლებს შეუძლიათ არსებული შაბლონების მათი სურვილისა და საჭიროების შესაბამისად რედაქტირება. იგი სრულ კონტროლს გაძლევს ვებგვერდის CSS-ის დონეზე. ეს კი შესაძლებლობას გაძლევს, შექმნა უნიკალური და გამორჩეული პლატფორმა და ამისთვის, კოდშიც კი შეიტანო ცვლილება.

განსაკუთრებით მიმზიდველია ვებ-გვერდის ჩატვირთვის მაღალი სიჩქარე, რაც ნამდვილად გამოარჩევს ამ ტექნოლოგიას. ეს ზრდის კმაყოფილი მომხმარებლების რიცხვს და ამასთანავე, SEO პოზიციებსაც კი.

როგორც ხედავ, Webflow არაერთი სასარგებლო ფუნქციონალითა და შესაძლებლობებით გამორჩევა, რომლებიც ბიზნესებს ეხმარება, თანამედროვე პროფესიონალური და ფუნქციონალური ვებგვერდის შექმნაში. მომხმარებლის საჭიროებებზე მორგებული ციფრული პლატფორმა კი ზრდის მათ ერთგულებას, რაც ბიზნესის წარმატებისთვის მნიშვნელოვანი ფაქტორია.

თუ შენც გსურს ისწავლო, როგორ შექმნა მარტივად ფუნქციური ვებგვერდი კოდის წერის გარეშე, Commschool-ში საინტერესო კურსს აღმოაჩენ Webflow-ს სახით.

ამ პროგრამის ფარგლებში, ისწავლი ამ ვებ-ტექნოლოგიის ინტერფეისის სრულყოფილად გამოყენებასა და კომპლექსური ვებ-პროექტების დამოუკიდებლად განხორციელებას.

უფრო დეტალურად პროგრამის სილაბუსის შესახებ ინფორმაციას შეგიძლია ქვემოთ მოცემულ ბმულზე გაეცნო. 

გაუზიარე მეგობრებს

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1200₾
თანამედროვე ტექნოლოგიების ეპოქაში ხელოვნური ინტელექტი (AI), განსაკუთრებით მისი გენერაციული ფორმა, გახდა მნიშვნელოვანი ინსტრუმენტი, რომელსაც შეუძლია გააუმჯობესოს, გაამარტივოს და უფრო ეფექტური გახადოს როგორც პირადი, ისე პროფესიული ცხოვრება.გენერაციული AI არა მხოლოდ ამარტივებს და აჩქარებს ყოველდღიურ პროცესებს, არამედ ეხმარება ადამიანებს რესურსების სწრაფად მოძიებაში, კვლევის ჩატარებასა და ანალიზში, შემოქმედებითი იდეების გენერირებაში, სამუშაოების ავტომატიზაციასა და კომუნიკაციის ხარისხის ამაღლებაში.კურსის მიზანია, მონაწილეებს მიაწოდოს პრაქტიკული ცოდნა და გამოცდილება, რათა შეძლონ AI ტექნოლოგიების ეფექტურად გამოყენება ყოველდღიურ საქმიანობაში, რაც მნიშვნელოვნად დაზოგავს მათ დროს, გააუმჯობესებს პროდუქტიულობას და დაეხმარება თანამედროვე ცხოვრების სწრაფ ტემპთან ადაპტაციაში.
9 ლექცია
22.5 საათი
საშუალო
1400₾
ხელოვნური ინტელექტი (AI) აქტიურად ცვლის კონტენტის შექმნისა და მარკეტინგის პროცესებს. თანამედროვე ციფრულ გარემოში, სადაც ცვლილებები სწრაფად მიმდინარეობს, AI-ის გამოყენება უკვე აუცილებელიც კი გახდა. ის მნიშვნელოვნად ამცირებს კონტენტის შექმნაზე დახარჯულ დროს, ზრდის შემოქმედებით შესაძლებლობებს და ხელს უწყობს კონტენტის პერსონალიზაციასა და ოპტიმიზაციას. AI ხელსაწყოები ამარტივებს როგორც იდეების გენერირების, ისე მისი აღსრულების პროცესს. კურსის განმავლობაში ვისწავლით, სწრაფად და მარტივად, ეფექტური ფოტო და ვიდეო ვიზუალური კონტენტის შექმნას სხვადასხვა AI ხელსაწყოების დახმარებით.
12 ლექცია
36 საათი
დამწყები
1400₾
ხელოვნური ინტელექტი აღარ არის მხოლოდ ტექნოლოგიური ტრენდი - ის დღითიდღე უფრო მნიშვნელოვან როლს თამაშობს თანამედროვე ბიზნეს სამყაროში. AI ეხმარება ბიზნესებს, გააანალიზონ დიდი მოცულობის მონაცემები, გააუმჯობესონ გადაწყვეტილებების მიღების პროცესი, გაზარდონ ეფექტურობა, შეამცირონ ხარჯები და შექმნან ინოვაციური პროდუქტები თუ მომსახურებები. მეტიც, კომპანიები, რომლებიც AI-ის იყენებენ, შემოსავლების 2.5-ჯერ, ხოლო პროდუქტიულობის 50%-მდე ზრდას აჩვენებენ. სწორედ ამიტომ, AI ტექნოლოგიების ცოდნა და მათი ბიზნეს პროცესებში ინტეგრაციის უნარი დღეს კრიტიკულად მნიშვნელოვანია ნებისმიერი ორგანიზაციის წარმატებისა და კონკურენტუნარიანობისთვის.  ამ პროგრამის ფარგლებში თქვენ შეისწავლით, თუ როგორ შეარჩიოთ და მოარგოთ ხელოვნური ინტელექტის ხელსაწყოები თქვენი ბიზნესის უნიკალურ საჭიროებებს, როგორ გაამარტივოთ და გააუმჯობესოთ სამუშაო პროცესები AI-ის დახმარებით და რაც მთავარია, ტექნიკური ექსპერტიზის გარეშე, შეძლებთ, თქვენი კომპანიის მონაცემები სტრატეგიულ უპირატესობად აქციოთ.
12 ლექცია
36 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება