კორონავირუსი დააჩქარებს განსაკუთრებით მოწყვლადი, ტრადიციულად მართული სამომხმარებლო პროდუქციით მოვაჭრე კომპანიების ციფრულ ტრანსფორმაციას.
საზოგადოებაზე ორიენტირებულმა, სოციალურმა სადისტრიბუციო სტრატეგიამ ლუდის მწარმოებელ „ცინტაოს“ საკარანტინო ზომებით და მიწოდების ჯაჭვის ჩამოშლით განპირობებული გაურკვევლობის დაძლევა და სრული რეგენერაცია შეაძლებინა.
ეკონომიკური კრიზისის გაღრმავების პირობებში, რთული წარმოსადგენია, მარკეტერები გრძელვადიანი ციფრული ტრანსფორმაციის საკითხისადმი გულგრილნი დარჩნენ — ამ პროცესზე პასუხისმგებლობა დეპარტმენტმა სრული შემადგენლობით უნდა იტვირთოს.
PwC-ის სქემა ხუთ მნიშვნელოვან კომპონენტს ეფუძნება: ინოვაციური პროდუქცია, მიწოდების ჯაჭვი, მარაგები და წარმოება, გაყიდვების არხები და მარკეტინგი.
რატომ არის ეს მნიშვნელოვანი
რიგი კომპანიები კორონავირუსს „სილოს“ პრინციპით (მაგალითად, შესყიდვების გუნდი ხელმძღვანელობს მიწოდების ჯაჭვს, გაყიდვების და მარკეტინგის გუნდები მომხმარებლებთან კომუნიკაციის საკითხებზე მუშაობენ და ა.შ.) უმკლავდებიან. კომპანიებს, რომელთათვისაც ამ დრომდე არ ყოფილა პრიორიტეტული ციფრული მიმართულებით განვითარება, ახლა რთული გზით უხდებათ „გაკვეთილის სწავლა“.
გაკვეთილები
ორგანიზაციებს ციფრული ტრანსფორმაციისათვის აუცილებელი ხუთი კომპონენტის განსავითარებლად უფრო მეტი ძალისხმევა მართებთ. ეს გადამწყვეტი მომენტი მარკეტინგის ხელმძღვანელებს საოპერაციო რესურსების ხანგრძლივი დროით გაძლიერების შესაძლებლობას აძლევს.
TsingTao-ს დაგეგმარების ძლიერმა სტრატეგიამ COVID-19-ით გამოწვეული საბაზრო ცვლილებების პირობებში ლუდსახარშის მხრიდან მყისიერი რეაგირება განაპირობა.
2020 სხვადასხვა სფეროში მოქმედი უამრავი ბრენდისა თუ ბიზნესისასთვის — განსაკუთრებით კი, სამომხმარებლო საქონლის მწარმოებელთათვის ურთულესი წელი იქნება. ეპიდემიამ უმძიმესად იმოქმედა ტურიზმის, ავიახაზების, სასტუმროების, რესტორნების, საცალო სავაჭრო ქსელების, ავტომობილების თუ სხვა სექტორებზე.
ამ უპრეცენდენტო დროს ციფრული არხებით მართული პროდუქცია თუ სერვისები მაქსიმალურად მოსახერხებელი, ეფექტიანი და ზუსტია—როგორც ემპირიული, ისე ემოციური თვალსაზრისით.
ტრადიციული საცალო ვაჭრობით დაკავებული ბიზნესებისგან განსხვავებით, აპლიკაციები და ციფრული პლატფორმები განსაკუთრებით მოთხოვნადი გახდა. მაგალითად, მხოლოდ თებერვალში, ჯანსაღი საკვები პროდუქტებისა და ზოგადად, სურსათის ბაზარი 250%-დან 300%-მდე გაიზარდა. საგრძნობლად მოიმატა ეგრეთწოდებულ “ქლაუდებზე“ დაფუძნებული სწავლების, სამეწარმეო საქმიანობისა და ონლაინ გართობისათვის განკუთვნილი პლატფორმების მომხმარებელთა რაოდენობაც. სამედიცინო საკონსულტაციო აპლიკაციას სულ რაღაც ერთი დღის მანძილზე 100,000-ზე მეტმა ადამიანმა მიმართა.
უამრავ კომპანიას, რომელიც საცალო მომსახურების მეტწილად ტრადიციულ მოდელს ეყრდნობა, დაუსრულებლად უხდება ხარჯების, სავაჭრო ობიექტების, თანამშრომლებისა და მათი ხელფასებს შემცირება.
თუმცა, რიგი მწარმოებლები ახერხებენ კიდეც კორონავირუსის პანდემიის საპასუხოდ დროულად რეაგირებას. მაგალითად, ლუდის მწარმოებელმა TsingTao-მ 10 თებერვლიდან განაახლა წარმოება და 22 თებერვალს უკვე ციფრული გაყიდვების ახალი პროგრამა—“Be a Distributor” აამოქმედა.
TsingTao-ს პროგრამა WeChat-ის არხის დახმარებით 10,000 დამოუკიდებელი დისტრიბუტორის ერთი კვირის ვადაში შესწყიდვას ისახავდა მიზნად. თუმცა, სულ რაღაც სამი დღის შემდეგ მასში 40,000 ადამიანი გაწევრიანდა. ამ დამოუკიდებელმა დისტრიბუტორებმა სულ რაღაც 30 წუთში შეაძლებინეს მეგობრებს ბრენდის ოფიციალური WeChat პლატფორმიდან ლუდის უამრავი ყუთის შეკვეთა და პირდაპირ სახლში გაგზავნა. დისტრიბუტორებმა გაყიდვებიდან საკომისიოები მიიღეს, სმის მოყვარულებმა კი—პროდუქცია. შედეგად კი ყველა კმაყოფილი დარჩა. ლოგისტიკას TsingTao-ს შიდა გუნდი ხელმძღვანელობს, რომელიც 28 პროვინციას და 324 ქალაქს აერთიანებს და მართვის უზუსტეს სისტემას ეფუძნება. დისტრიბუციაში თანამშრომლებისა და ფართო აუდიტორიების ჩართვა ბრწყვინვალე იდეა იყო. საზოგადოებაზე ორიენტირებული სტრატეგიის დახმარებით, კომპანიამ წარმატებით გამოიყენა სამეგობრო წრეები ტრადიციული სადისტრიბუციო არხებისათვის დამახასიათებელი გარდაუვალი დანაკარგის შესამცირებლად.
„აქტიური ტრანსფორმაცია ჩვენთვის უპირველესია და მუდმივად ვეძებთ ახლებურ ხერხებს ეპიდემიით განპირობებული ზარალის შესამცირებლად,“ განაცხადა ზან ფანმა, Tsingtao-ს ლუდსახარშის დირექტორის მოადგილემ გაყიდვების ოპერაციების მართვის მიმართულებით. მან ისიც აღნიშნა, რომ Tsingtao ეგრეთწოდებული საზოგადოებრივი კომერციის სისტემას წინასწარ გეგმავდა.
Tsingtao-ს სწრაფი რეაგირების უნარი უბრალო შემთხვევითობა როდია. ეს არის სულ ცოტა ორწლიანი ევოლუციის შედეგი. ახლებური, O2O[1] საცალო ვაჭრობის ძლიერი სტრატეგიის, დახვეწილი ციფრული სქემის, ინოვაციის პროცესის სრულყოფილი ხედვისა და მიწოდების ჯაჭვის მართვის უნარის გარეშე, ლუდის ბრენდს არ ექნებოდა კორონავირუსის გავრცელების პირობებში წარმოქმნილ სირთულეებთან გამკლავების რესურსი.
ციფრული ტრანსფორმაცია გრძელვადიანი სტრატეგიაა
ეპიდემიამდეც კი, ჩინეთის საცალო სამომხმარებლო ბაზრის ფორმატი ბევრად უფრო რაციონალური, ხარჯების მინიმიზაციაზე ორიენტირებული და დახვეწილი გახდა და მთლიანად გამოცდილებაზე გადაერთო, რაც სტრატეგიების შესაბამის ცვლილებასაც საჭიროებს. სამყაროში, სადაც ზომიერი ზრდა ახალ სტანდარტად იქცა, აუცილებელია, ინდუსტრია საფუძვლებს დაუბრუნდეს და ფუნდამენტური მნიშვნელობის საკითხებზე კონცენტრირდეს. რა თქმა უნდა, ეკონომიკური და საბაზრო ფაქტორების პირობებში ბრენდები და საცალო მოვაჭრეები ფრთხილობენ, რადგან ციფრული ტრანსფორმაციის უზრუნველსაყოფად არსებული შესაძლებლობების კონსოლიდაციასა და სტრატეგიულ ინვესტიციებს შორის ბალანსის პოვნა მართებთ.
კონკურენტული უპირატესობების სათანადოდ წარმოსაჩენად კომპანიებმა ბევრად უფრო კრიტიკულად უნდა შეაფასონ ციფრული ტრანსფორმაციის ფორმები—განსაკუთრებით კი, „ახლებური საცალო ვაჭრობის“ დარგში. ნაკლებად პრაქტიკული ინოვაციების მიმართულებით ექსპერიმენტების (სადაც პროდუქტის რეალური გამოყენება ბევრად უფრო რთულად შეიმჩნევა) ჩატარების ნაცვლად, საცალო მოვაჭრეებმა სტრატეგიასთან შესაბამისობაში უნდა მოიყვანონ რეფორმები და ცვლილების ხარისხზე კონცენტრირდნენ. ასეთი მიდგომა მათ ჩინეთის „ახლებური საცალო ვაჭრობის“ დარგში დაწყებულ რევოლუციაში ჩართვასაც და უფრო პრაგმატული და უსაფრთხო გზით სვლასაც შეაძლებინებს.
გასულ წელს, ჩინეთის მომხმარებლების შესახებ მომზადებულ ანგარიშში ჩვენ წარმოვადგინეთ ციფრული ტრანსფორმაციისა და ხუთი მნიშვნელოვანი კომპონენტის — პროდუქტის ინოვაციის, მიწოდების ჯაჭვის, მარაგებისა და წარმოების, გაყიდვების არხებისა და მარკეტინგის ვიზუალური სქემა. ჩვენი რჩევაა, ნებისმიერი სახის ტრანსფორმაციისათვის ბიზნესის სრული პროცესი და საოპერაციო მოდელი გაითვალისწინოთ. სქემაში წარმოდგენილია ბრენდის გამოცდილების ტექნოლოგიასა და მეგამონაცემებზე დაყრდნობით გაუმჯობესებისათვის აუცილებელი მომხმარებელზე ორიენტირებული მეთოდებიც.
პანდემიით განპირობებული დროებითი ეკონომიკური კრიზისი ცხადია. თუმცა, კომპანიებს აქვთ უამრავი შანსი იმისა, რომ რეგენერაციის სტრატეგია ციფრულ ტრანსფორმაციაზე შეიმუშავონ. 2003 წელს აზიაში SARS-ის გავრცელებამ ჩინებს ელექტრონული კომერციის განვითარებისაკენ უბიძგა. ელექტრონული კომერციის B2C პლატფორმები, როგორიცაა Taobao და JD, სწორედ იმ პერიოდში ამოქმედდნენ და დღეს ისინი ჩინეთის მასშტაბით ორ უდიდეს სავაჭრო სივრცეს წარმოადგენენ.
მჯერა, რომ ბიზნესებს მეტი ძალისხმევა მართებთ ციფრული ტრანსფორმაციის თვალსაზრისით და მათ ნამდვილად ნებისმიერ ეპიდემიასა თუ პანდემიასთან გამკლავება უნდა მოახერხონ.
ავტორი: კლემენტ იპი PwC -ის პარტნიორი და გამოცდილების ცენტრის ლიდერი ჩინეთისა და ჰონგ კონგში
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
თქვენ წარმატებით ჩაეწერეთ კონსულტაციაზე, ჩვენი გუნდი ძალიან მალე დაგიკავშირდებათ
Please create student account.
Start Now
Before starting the free course, please read the following terms and conditions
to begin
your journey:
წესები & პირობები
ყოველგნარი გაუგებრობის თავიდან აცილების მიზნით, გთხოვთ, ყურადღებით გაეცნოთ ამ წესებს და პირობებს კურსის შეძენამდე.
1. რეგისტრაცია
1.1.
კურსზე რეგისტრაციით, თქვენ ეთანხმებით ამ წესებსა და პირობებს ("პირობები").იმ შემთხვევაში თუ თქვენ შერჩეული იქნებით კურსისთვის მოგიწევთ ამ წესებით და პირობებით ხელმძღვანელობა.
1.2.
თბილისის კომუნიკაციის სკოლა იტოვებს უფლებას არ შეარჩიოს აპლიკანტი კურსზე, თუ ის არ აკმოყიფილებს კურსის პრერეკვიზიტებს.
2. განმარტებები
2.1.
"სერვისი" გულისხმობს ჩვენს ვებ-გვერდს ვებსაიტს, სასწავლო პროგრამებს/კურსებს და დაკავშირებულ მასალებს ან/და კომუნიკაციას.
2.2.
"მომხმარებელი," "თქვენ," ან "თქვენი" გულისხმობს ნებისმიერ პირს ან ორგანიზაციას, რომელიც სარგებლობს ჩვენი სერვისებით, მათ შორის, კურსებით დაინტერესებული პირი, აპლიკანტი, სტუდენტი.
2.3.
"კონტენტი" გულისხმობს ყველა მასალას, კურსს, დოკუმენტს და ინფორმაციას, რომელიც ხელმისაწვდომია ჩვენი სერვისის მეშვეობით.
2.4.
„ლექტორი“ ადამიანი, რომლიც ხელმძღვანლობს კონკრეტულ სასწავლო პროგრამას/კურსს, ხოლო კურსის მონაწილეებს - მენტორობას.
2.5.
„კოორდინატორი“ - ადამიანი, რომელიც კოოდინირებას უწევს სასწავლო პროცესებს, იქნება ეს სასწავლო პროცესის დაგეგმვა ცხრილის გაწერიდან კურსის დასასრულამდე თუ “სტუდენტის” დახმარება სასწავლო პროცესის მიმდინარეობისას.
3. კურსზე რეგისტრაცია
3.1.
კურსზე რეგისტრაციის მომენტში სტუდენტი იღებს სრულ პასუხისმგებლობას, რომ მას:
3.1.1.
წაკითხული და გააზრებული აქვს კურსის პრერეკვიზიტები და მოთხოვნები;
3.1.2.
გააზრებული აქვს კურსის შინაარსი, სილაბუსი;
3.1.3.
გაეცნო კურსის ლექტორს და მის ბიოგრაფიას;
3.1.4.
გააზრებული აქვს კურსის დატვირთვა და ინტენსივობა;
3.1.5.
გააზრებული აქვს კურსის ფორმატი;
3.2.
კურსზე რეგისტრაციის მომენეტში სტუდენტი ტვირთავს განახლებულ რეზიუმეს, რომლის სისწორეზეც სრული პასუხისმგებლობა ეკისრება მას.
3.3.
სტუდენტმა კურსის დაწყებამდე მინიმუმ 5 დღით ადრე უნდა შეატყობინოს კოორდინატორს რეგისტრაციის გაუქმების და კურსიდან ამორიცხვის მოთხოვნა.
4. დასწრება და მონაწილეობა
4.1.
სტუდენტები ვალდებულნი არიან:
4.1.1.
შეასრულონ ფინალურური პროექტი და მიიღონ 51 ქულაზე მეტი, იმისათვის რომ კურსი ჩაითვალოს წარმატებულად დასრულებულად და სტუდენტს გადაეცეს სერტიფიკატი;
4.1.2.
დაიცვან ლექტორისა და კურსის კოორდინატორის მითითებები;
4.1.3.
არ შეუშალონ ხელი სალექციო პროცესის მიმდინარეობას;
4.1.4.
აცნობონ კოორდინატორს ყველანაირი გადაუდებელი პრობლემა (ჯანმრთელობის პრობლემა, ოჯახის წევრების გარდაცვალება, ა.შ.), რომელიც ხელს უშლის მათ დასწრებას ან/და ფინალური პროექტის ჩაბარებას.
5. ანგარიშსწორება
5.1.
კურსის საფასური სრულად უნდა იყოს გადახდილი კურსის დაწყებამდე 7 დღით ადრე.
5.2. თანხის სრულად დაბრუნება შესაძლებელია მხოლოდ კურსის დაწყებამდე 5 დღით ადრე, იმ შემთხვევის გარდა როდესაც კურსი ჩვენი მიზეზის გამო არ იწყება.
6. ინტელექტუალური საკუთრების უფლებები
6.1.
ჩვენი სერვისის მეშვეობით მოწოდებული ყველა მასალა დაცულია საავტორო და სხვა ინტელექტუალური საკუთრების უფლებებით.
6.2.
მომხმარებლებს არ აქვთ უფლება:
6.2.1.
გადაიღონ ან ჩაიწერონ ვიდეო ლექციები ადმინისტრაციისგან დამოუკიდებლად;
6.2.2.
გაუზიარონ მესამე პირს წვდომისთვის საჭირო მონაცემები და ჩანაწერები;
6.2.3.
გაავრცელონ ან გაყიდონ სასწავლო მასალები;
6.3.
კურსის განმავლობაში შექმნილი დემო/ფინალური პროექტების ინტელექტუალური საკუთრება ეკუთვნის სტუდენტს.
6.4.
თბილისის კომუნიკაციის სკოლას აქვს უფლება გამოიყენოს პროექტები მარკეტინგული და სარეკლამო მიზნებისთვის.
6.5.
სტუდენტს უფლება აქვს გამოიყენოს პროექტები საკუთარ პორტფოლიოში.
6.6.
დემო/ფინალური პროექტების გამოყენების შეზღუდვები:
6.6.1.
აკრძალულია სხვა სტუდენტების პროექტების კოპირება ან გამოყენება;
6.6.2.
დაცული უნდა იყოს მესამე მხარის საავტორო უფლებები.
7. პასუხისმგებლობის შეზღუდვა
7.1.
თბილისის კომუნიკაციის სკოლა არ არის პასუხისმგებელი:
7.1.1
მომხმარებლის ტექნიკურ პრობლემაზე ან მათი მიზეზით სერვისის შეფერხებებზე;
7.1.2.
სტუდენტის პროგრამული სისტემებით უზრუნველყოფზე კურსების მიმდინარეობისას;
7.1.3.
მომხმარებლისთვის თანხის დაბრუნებაზე, იმ შემთხვევაში, თუ თბილისის კომუნიკაციის სკოლისგან დამოუკიდებლად, ან წინამდებარე წესებისა და პირობებით გათვალისწინებული მოთხოვნების დაღვევის გამო, პირი არ/ვერ ისარგებლებს შეთავაზებული მომსახურებით.
8. გაუქმების პოლიტიკა
8.1.
თბილისის კომუნიკაციის სკოლა იტოვებს უფლებას:
8.1.1
გააუქმოს ან გადაიტანოს კურსები;
8.1.2.
შეცვალოს კურსის შინაარსი;
8.1.3.
შეცვალოს ლექტორი;
8.1.4.
შეცვალოს ლექციების განრიგი.
8.2.
პუნქტით გათვალისწინებულ შემთხვევებში, თბილისის კომუნიკაციის სკოლა იღებს ვალდებულებას მომხარებელს შეატყობინოს ცვლილების შესახებ გონივრულ ვადაში, მანამ სანამ კურსი დაიწყება.
9. სერტიფიცირება
9.1.
სერტიფიკატები გაიცემა მხოლოდ:
9.1.1
კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ;
9.1.2.
ყველა გადასახადის დაფარვის შემდეგ.
9.2.
ფინალური პროექტის გადაბარება არ არის დაშვებული სკოლის მიერ.
9.3.
ფინალური პროექტის გადადება ან ვადაზე ადრე ჩაბარება არ ხდება, იმ შემთხვევის გარდა თუ:
9.3.1
სტუდენტს აქვს ჯანმრთელობის პრობლემა და შეუძლია წარმოადგინოს ცნობა;
9.3.2
სტუდენტს აქვს გადაუდებელი პირადი მიზეზები, რომლის დადასტურებაც შესაძლებელია დოკუმენტით.
10. ცვლილებები
10.1.
თბილისის კომუნიკაციის სკოლა იტოვებს უფლებას შევცვალოთ ეს პირობები ნებისმიერ დროს. ცვლილებები ძალაში შედის ვებგვერდზე გამოქვეყნებისთანავე.
10.2.
თბილისის კომუნიკაციის სკოლის საკუთრებაა:
10.2.1.
ყველა სასწავლო მასალა, პრეზენტაცია, ვიდეო და აუდიო ჩანაწერი;
10.2.2
მეთოდოლოგიური მასალები და სასწავლო გეგმები.
11. კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
11.1.
ჩვენი სერვისით სარგებლობა ასევე რეგულირდება ჩვენი კონფიდენციალურობის პოლიტიკით, რომელიც ამ პირობების განუყოფელი ნაწილია.
12. დამატებითი პირობები
12.1.
უფლებების დაცვის მექანიზმები:
12.1.1.
თბილისის კომუნიკაციის სკოლა იტოვებს უფლებას გაატაროს სამართლებრივი ზომები უფლებების დარღვევის შემთხვევაში.
12.1.2.
დარღვევებზე რეაგირება მოხდება საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად.
12.1.3
მომხმარებელი თანახმაა აანაზღაუროს იურიდიული ხარჯები დარღვევის შემთხვევაში.
13. პირობების მიღება
13.1.
კურსზე რეგისტრაციით თქვენ ადასტურებთ, რომ წაიკითხეთ, გაიგეთ და ეთანხმებით ამ წესებსა და პირობებს.
14. მოქმედი კანონმდებლობა
14.1.
ეს წესები და პირობები ექვემდებარება საქართველოს კანონმდებლობას.
Terms & Conditions
To avoid any misunderstandings, please carefully review these terms and conditions before purchasing the course
1. Registration
1.1.
By registering for the course, you agree to these terms and conditions ("Terms"). If you are selected for the course, you will be required to abide by these terms and conditions.
1.2.
The Tbilisi School of Communication reserves the right not to select an applicant for the course if they do not meet the course prerequisites.
2. Definitions
2.1.
"Service" refers to our website, educational programs/courses, and related materials or communications.
2.2.
"User," "you," or "your" refers to any person or organisation using our services, including interested parties, applicants, and students.
2.3.
"Content" refers to all materials, courses, documents, and information available through our service.
2.4.
"Lecturer" is a person who leads a specific educational program/course and mentors course participants.
2.5.
"Coordinator" is a person who coordinates educational processes, from scheduling to course completion, and assists "students" during the learning process.
3. Course Registration
3.1.
At the time of course registration, the student takes full responsibility that they:
3.1.1.
Have read and understood the course prerequisites and requirements;
3.1.2.
Understand the course content and syllabus;
3.1.3.
Have reviewed the course lecturer and their biography;
3.1.4.
Understand the course workload and intensity;
3.1.5.
Understand the course format;
3.2.
At the time of course registration, the student is required to upload an updated resume, for which they are fully responsible for ensuring its accuracy.
3.3.
The student must inform the coordinator at least 5 days in advance if they cannot start the course.
4. Attendance and Participation
4.1.
Students are obliged to:
4.1.1.
Complete the final project and receive more than 51 points for the course to be considered completed and for the student to receive a certificate;
4.1.2.
Follow the instructions of the lecturer and course coordinator;
4.1.3.
Not interfere with the lecture process;
4.1.4.
Must inform the coordinator of any urgent issues (such as health problems, the death of a family member, etc.) that prevent them from attending or submitting the final project.
5. Payment
5.1.
The course fee must be paid in full 7 days before the course starts.
5.2. A full refund is possible only 5 days before the course starts, except when the course does not start due to our reasons.
6. Intellectual Property Rights
6.1.
All materials provided through our service are protected by copyright and other intellectual property rights.
6.2.
Students are not allowed to:
6.2.1.
Copy or record video lectures independently of the administration;
6.2.2.
Share access data and records with third parties;
6.2.3.
Distribute or sell educational materials.
6.3.
The intellectual property of demo/Final projects created during the course belongs to the student.
6.4.
The Tbilisi School of Communication has the right to use projects for marketing and advertising purposes.
6.5.
The student has the right to use projects in their portfolio.
6.6.
Restrictions on the use of demo/Final projects:
6.6.1.
It is forbidden to copy or use other students' projects;
6.6.2.
Third-party copyrights must be respected.
7. Limitation of Liability
7.1.
The Tbilisi School of Communication is not responsible for:
7.1.1
User's technical problems or service disruptions caused by them;
7.1.2.
Providing software systems for students during courses;
7.1.3.
Refunding the user if, independently of the Tbilisi School of Communication or due to violation of these terms and conditions, the person does not/cannot use the offered service.
8. Cancellation Policy
8.1.
The Tbilisi School of Communication reserves the right to:
8.1.1
Cancel or postpone courses;
8.1.2.
Change course content;
8.1.3.
Change the lecturer;
8.1.4.
Change the lecture schedule;
8.2.
In cases provided for in this clause, the Tbilisi School of Communication undertakes to notify the user of the change within a reasonable time before class starts.
9. Certification
9.1.
Certificates are issued only:
9.1.1
After successful completion of the course;
9.1.2.
After all payments have been made.
9.2.
Retaking the final project is not allowed by the school.
9.3.
Postponing or submitting the final project early is not allowed, except if:
9.3.1
The student has a health problem and can provide a certificate;
9.3.2
The student has urgent personal reasons that a document can confirm.
10. Changes
10.1.
The Tbilisi School of Communication reserves the right to change these terms anytime. Changes take effect immediately upon publication on the website.
10.2.
The Tbilisi School of Communication owns:
10.2.1.
All educational materials, presentations, video and audio recordings;
10.2.2
Methodological materials and curricula.
11. Privacy Policy
11.1.
Use of our service is also governed by our Privacy Policy, which is an integral part of these Terms.
12. Additional Terms
12.1.
Rights protection mechanisms:
12.1.1.
The Tbilisi School of Communication reserves the right to take legal measures in case of rights violations.
12.1.2.
Violations will be responded to by Georgian legislation.
12.1.3
The user agrees to reimburse legal expenses in case of violation.
13. Acceptance of Terms
13.1.
By registering for the course, you confirm that you have read, understood, and agree to these terms and conditions.
14. Governing Law and Jurisdiction
14.1.
These terms of use, their subject matter and their formation are governed by Georgian law.
გახდი ლექტორი
თქვენი განაცხადი მიღებულია, ჩვენი გუნდი ძალიან მალე დაგიკავშირდებათ!
თქვენ წარმატებით გამოიწერეთ ჩვენი გვერდი! სიახლეების შემთხვევაში დაგიბრუნდებით ელ-ფოსტაზე