ქეთი ფაღავა: ჩანაწერები UX Design-ის სწავლებიდან

blog-detail-img

ქეთი ფაღავა Commschool-ის ლექტორების გუნდს გასულ წელს შემოუერთდა. მას ციფრული პროდუქტის დიზაინის მიმართულებით 5 წლიანი გამოცდილება აქვს, ამჟამად კი პროდუქტის დიზაინის გუნდის ლიდერია Adjarabet-ში.  ქეთი სერტიფიცირებულია Nielsen Norman Group-ისგან  UX კვლევასა და UX მენეჯმენტში და აქვს ბიზნეს ადმინისტრირების ხარისხი.

ამ ბლოგში სწორედ ქეთის გამოცდილებაზე მოგიყვები, რომელიც UX Design-ის კურსის სწავლებისას მიიღო.

როგორც ქეთი ამბობს, ლექტორობასა და საკუთარი კურსის შექმნაზე არასდროს უფიქრია, თუმცა იმ დროისთვის, ის იყო UX ლიდერი, რაც მოიცავდა დიზაინერების მხარდაჭერას, ხელმძღვანელობასა და მათთვის რჩევების მიცემას. სწორედ ამ გამოცდილებამ გადააწყვეტინა მას ახალ გამოწვევასთან შეჭიდებაც.

კურსის შექმნისა და კვლევის პროცესში, ქეთისთვის მთავარი რეალურ პროცესებსა და პროექტებზე ყურადღების გამახვილება გახდა, რაც მის კურსს ყველა სხვა კურსისგან განასხვავებდა. ქეთიმ ჩვენთან თანამშრომლობით შექმნა სილაბუსი, რომელიც მოიცავდა ყველა საჭირო ინფორმაციას, კვლევითი საქმიანობიდან მის ტესტირებამდე. 

რას მოიცავს UX Design-ის კურსი?

ამ ყველაფრის გათვალისწინებით, სასწავლო პროცესი საკმაოდ დატვირთული და ინფორმაციული აღმოჩნდა. UX Design-ის კურსის მიმდინარეობისას, სტუდენტებმა ჩაატარეს რაოდენობრივი და თვისებრივი კვლევა, შექმნეს და გაავრცელეს გამოკითხვები, ჩაატარეს ინტერვიუები პოტენციურ მომხმარებლებთან. მათ გააანალიზეს თავიანთი კვლევითი შეხედულებები, შექმნეს პერსონები, ჩამოაყალიბეს იდეები თავიანთი პროდუქტების შესახებ. გაიგეს, ვისთვის ქმნიდნენ დიზაინს, შექმნეს მომხმარებლის მოგზაურობის რუკა მათი პერსონებისთვის, შეაფასეს შესაძლო ფუნქციები, დაადგინეს პრიორიტეტები და ,მთლიანობაში, შექმნეს მყარი საფუძველი თავიანთი პროექტებისთვის.

სტუდენტებმა შექმნეს პროტოტიპები Figma-ს გამოყენებით. გაიარეს ყველა ხელსაწყო და ტექნიკა, რომელთა გამოყენებაც მაკეტების გასაცოცხლებლად არის საჭირო. 

შედეგად, სტუდენტებს შეუძლიათ ჩაერთონ და ითანამშრომლონ ნებისმიერი პროდუქტის შექმნის პროცესის ყველა ეტაპზე.

როგორც ქეთი ამბობს, მისი მთავარი აქცენტი ის იყო, რომ საკუთარი გამოცდილება, ყველასთვის გასაგებ ენაზე გაეზიარებინა და რაც მთავარია, გამოეყვანა სტუდენტები საკუთარი კომფორტის ზონიდან, რათა თითოეულს დახმარებოდა საკუთარი პოტენციალის დანახვაში.

ასე რომ, თუ წარმატების მისაღწევად გამოწვევებთან შეჭიდება და კომფორტის ზონიდან გამოსვლას არ უშინდები, ეძებ ადგილს სადაც გასცემ და მიიღებ მაქსიმუმს, გადმოდგი პირველი ნაბიჯი და აირჩიე UX Design-ის კურსი.

გაუზიარე მეგობრებს

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1100₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1400₾
ნებისმიერი ვიზუალური გადაწყვეტის მიღმა, იქნება ეს პოსტერი, ანიმაცია, ლოგო და თუ სხვა, დგას ძლიერი კონცეფცია და ექსპერიმენტული მიდგომები. Art Direction-ის ეს კურსი გაძლევთ შესაძლებლობას დაინახოთ და გაიაროთ გზა რომელიც წარმატებული ნამუშევრების საფუძველია. პროგრამის განმავლობაში თქვენ ისწავლით ინდივიდუალურობის შენარჩუნებას კონკურენტულ გარემოში, ძლიერი კონცეფციების შექმნას თანამედროვე ვიზუალურ სამყაროში და ამბის თხრობის გაძლიერებას კონცეფციის ისეთი ელემენტებით, როგორიცაა პერსონაჟი, სიუჟეტი, ტონი და ვიზუალური მხარე. შეისწავლით კლიენტის პრობლემის ვიზუალურ გადაწყვეტას და ჩაერთვებით კრეატიული კამპანიის შექმნის მთლიან პროცესში - მიღებული ბრიფის შემოქმედებითი გადაწყვეტიდან მის აღსრულებამდე. კურსი ფოკუსირებულია პრაქტიკულ გამოცდილებაზე, სადაც იმუშავებთ კამპანიის შექმნის სრულ პროცესზე, რაც მოგცემთ ინდუსტრიაში არსებული გამოწვევების გადაჭრის გამოცდილებას.
13 ლექცია
39 საათი
საშუალო
1300₾
ფინალური პროექტის შედეგების მიხედვით, საუკეთესო კურსდამთავრებული გაივლის გარანტირებულ სტაჟირებას პარტნიორი კრეატიული სააგენტოებიდან ერთ-ერთში. Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება