ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

ქეთი ფაღავა: ჩანაწერები UX Design-ის სწავლებიდან

blog-detail-img

ქეთი ფაღავა Commschool-ის ლექტორების გუნდს გასულ წელს შემოუერთდა. მას ციფრული პროდუქტის დიზაინის მიმართულებით 5 წლიანი გამოცდილება აქვს, ამჟამად კი პროდუქტის დიზაინის გუნდის ლიდერია Adjarabet-ში.  ქეთი სერტიფიცირებულია Nielsen Norman Group-ისგან  UX კვლევასა და UX მენეჯმენტში და აქვს ბიზნეს ადმინისტრირების ხარისხი.

ამ ბლოგში სწორედ ქეთის გამოცდილებაზე მოგიყვები, რომელიც UX Research & Design-ის კურსის სწავლებისას მიიღო.

როგორც ქეთი ამბობს, ლექტორობასა და საკუთარი კურსის შექმნაზე არასდროს უფიქრია, თუმცა იმ დროისთვის, ის იყო UX ლიდერი, რაც მოიცავდა დიზაინერების მხარდაჭერას, ხელმძღვანელობასა და მათთვის რჩევების მიცემას. სწორედ ამ გამოცდილებამ გადააწყვეტინა მას ახალ გამოწვევასთან შეჭიდებაც.

კურსის შექმნისა და კვლევის პროცესში, ქეთისთვის მთავარი რეალურ პროცესებსა და პროექტებზე ყურადღების გამახვილება გახდა, რაც მის კურსს ყველა სხვა კურსისგან განასხვავებდა. ქეთიმ ჩვენთან თანამშრომლობით შექმნა სილაბუსი, რომელიც მოიცავდა ყველა საჭირო ინფორმაციას, კვლევითი საქმიანობიდან მის ტესტირებამდე. 

ამ ყველაფრის გათვალისწინებით, სასწავლო პროცესი საკმაოდ დატვირთული და ინფორმაციული აღმოჩნდა. UX Research & Design-ის კურსის მიმდინარეობისას, სტუდენტებმა ჩაატარეს რაოდენობრივი და თვისებრივი კვლევა, შექმნეს და გაავრცელეს გამოკითხვები, ჩაატარეს ინტერვიუები პოტენციურ მომხმარებლებთან. მათ გააანალიზეს თავიანთი კვლევითი შეხედულებები, შექმნეს პერსონები, ჩამოაყალიბეს იდეები თავიანთი პროდუქტების შესახებ. გაიგეს, ვისთვის ქმნიდნენ დიზაინს, შექმნეს მომხმარებლის მოგზაურობის რუკა მათი პერსონებისთვის, შეაფასეს შესაძლო ფუნქციები, დაადგინეს პრიორიტეტები და ,მთლიანობაში, შექმნეს მყარი საფუძველი თავიანთი პროექტებისთვის.

სტუდენტებმა შექმნეს პროტოტიპები Figma-ს გამოყენებით. გაიარეს ყველა ხელსაწყო და ტექნიკა, რომელთა გამოყენებაც მაკეტების გასაცოცხლებლად არის საჭირო. 

შედეგად, სტუდენტებს შეუძლიათ ჩაერთონ და ითანამშრომლონ ნებისმიერი პროდუქტის შექმნის პროცესის ყველა ეტაპზე.

როგორც ქეთი ამბობს, მისი მთავარი აქცენტი ის იყო, რომ საკუთარი გამოცდილება, ყველასთვის გასაგებ ენაზე გაეზიარებინა და რაც მთავარია, გამოეყვანა სტუდენტები საკუთარი კომფორტის ზონიდან, რათა თითოეულს დახმარებოდა საკუთარი პოტენციალის დანახვაში.

ასე რომ, თუ წარმატების მისაღწევად გამოწვევებთან შეჭიდება და კომფორტის ზონიდან გამოსვლას არ უშინდები, ეძებ ადგილს სადაც გასცემ და მიიღებ მაქსიმუმს, გადმოდგი პირველი ნაბიჯი და აირჩიე UX Research & Design-ის კურსი.

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1000₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1250₾
Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი
ექსპერტი
1500₾
დიზაინის სფეროში ნიჭი და კრეატიული უნარები დღეს საკმარისი აღარ არის ფრილანს კარიერის დასაწყებად ან/და განსავითარებლად. რეალურად დაბრკოლებები მაშინ იწყება, როცა თითქოს ყველა საჭირო ტექნიკური უნარი გაქვს, მაგრამ არ იცი, როგორ შეადგინო ბიუჯეტი და თაიმლაინი, ააწყო პორტფოლიო, გქონდეს ინდივიდუალური ნიშა და რაც მთავარია, შეძლო ბაზარზე საკუთარი თავის სწორად პოზიციონირება. კონკურენცია ძალიან მაღალია, დამოუკიდებლად მუშაობა კი კიდევ უფრო რთული. ამ პირობებში საკმაოდ ბუნდოვანია ილუსტრატორის ანაზღაურების შესახებ ინფორმაციაც. Sense of (Freelance) Illustration-ის ქრეშ-კურსიც სწორედ ამ გამოწვევების დაძლევისთვის საჭირო გზამკვლევია, რომელიც წლების განმავლობაში მიღებულ ანანოს პირად გამოცდილებას ეფუძნება. კურსის ფარგლებში მონაწილეები გაივლიან ილუსტრაციის შექმნის სრულ ციკლს – ინსპირაციის პოვნის, ბრიფის ანალიზის, სკეჩების დახატვისა და დახვეწის ჩათვლით. რაც მთავარია, შეეძლებათ ბრიფზე დაყრდნობით იმუშაონ პროექტზე/სავარჯიშოებზე, რომლის პრაქტიკაში დანერგვაც დაეხმარებათ გადალახონ ცარიელი ფურცლის შიში. კურსს ფრილანს ილუსტრატორი, ანანო მიმინოშვილი გაუძღვება. მისი პორტფოლიო 200-მდე ფრილანს პროექტს და ისეთ კლიენტებს მოიცავს, როგორებიც არიან: The New York Times, Chanel, BAFTA, FILA, Adobe, Meta, Airbnb, The Washington Post, The New Yorker, The Hollywood Reporter და მრავალი სხვა. შეხვედრებს უმასპინძლებს სასტუმრო Stamba.
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება