კონტენტ მარკეტინგი: თიკო კეკელიძე კურსის შესახებ

blog-detail-img

ინტერნეტმა და სოციალურმა ქსელებმა სრულად შეცვალა მომხმარებელთა ქცევა და გადაწყვეტილების მიღების პროცესი, რის გამოც ტრადიციული მარკეტინგული სტრატეგიები პროდუქტის გასაყიდად ეფექტური საშუალება აღარ არის. ბოლო წლებში მისი ადგილი კონტენტის შექმნამ დაიკავა და დღეს კონტენტ მარკეტინგი თანამედროვე მარკეტინგული კამპანიების განუყოფელი ნაწილია. ის ეფექტური გზაა ბრენდის ცნობადობის ასამაღლებლად და ერთგული მომხმარებლების რიცხვის გასაზრდელად.

თუ გაინტერესებს მარკეტინგი და გსურს გაიგო, როგორ შექმნა ეფექტური კონტენტ სტრატეგია, მაშინ გაეცანი ბლოგს, სადაც თიკო კეკელიძე, ჩვენი კურსდამთავრებული მიღებული გამოცდილების შესახებ მოგვითხრობს.

თიკო მოდის დიზაინზე სწავლობს. მას ყოველთვის აინტერესებდა, როგორ იქმნება კონტენტი და რა იმალება პოსტებისა და Reels-ის უკან. კურსის გავლამდე თიკოს კონტენტის შექმნის არანაირი გამოცდილება არ ჰქონდა, მაგრამ ყოველთვის ფიქრობდა რომ ეს სფერო შთამაგონებელი და კრეატიული იყო.

"Commschool-ზე არჩევანი მეგობრის დახმარებით შევაჩერე და ნამდვილად გაამართლა ის მოლოდინები, რაც კურსის დაწყებამდე მქონდა."

კონტენტ მარკეტინგი: რას მოიცავს კურსი?

როგორც თიკო აღნიშნავს, კურსის მიმდინარეობა და სალექციო პერიოდი ძალიან საიტერესო იყო. ყველაზე ღირებული კი ის ინფორმაცია აღმოჩნდა, რომელიც ლექტორმა თავისი პირადი გამოცდილებიდან გაუზიარა სტუდენტებს. ლექციების დროს ჩატარებულმა ვორქშოფებმა კი უფრო მეტად განუვითარა კრეატიული აზროვნება და ხედვა.

ჩემთვის ყველაზე დასამახსოვრებელი ,,Got milk?’’ და Diesel-ის ,,Keep the world flawed’’ კამპანიები იყო. ამ ყველაფერმა მიმახვედრა, რომ ყოველდღიურ ცხოვრებაზე დაკვირვებითაც შეიძლება შეიქმნას ღირებული კამპანიები.

თიკოსთვის ყველაზე საინტერესო Instagram და Tik-Tok პლატფორმები იყო. ლექტორის დახმარებით მან უკეთ გაიგო ამ პლატფორმების სპეციფიკა და ხასიათი. ამასთანავე, გამოიმუშავა სფეროსთვის საჭირო უნარები. შესრულებული დავალებებიდან კი გამოარჩევს კონტენტის ფოტოგრაფიისა და ვიდეოგრაფიის ვორქშოფებს, რომლის დროსაც სტუდენტებს ადგილზე მოუწიათ იდეების მოფიქრება, სეტების აწყობა და ამ იდეების განხორციელება.

კონტენტ მარკეტინგის პროგრამის ფარგლებში თიკომ შეისწავლა კონტენტ კამპანიის დამოუკიდებლად დაგეგმვის პრინციპები, სხვადასხვა ონლაინ პლატფორმის გამოყენება კონტენტისთვის. ასევე მას უკვე შეუძლია კამპანიისთვის საჭირო ფოტოს, ვიდეოსა თუ ტექსტის შექმნა.

ფინალური პროექტი

კონტენტ მარკეტინგის კურსის ბოლოს სტუდენტები მუშაობენ ფინალურ პროექტზე, რომელიც მოიცავს კონტენტ კამპანიის შემუშავებას კონკრეტული ბრენდისთვის. თიკოსთვის ამ დავალებაზე მუშაობისას ყველაზე რთული იდეის მოფიქრება იყო, რაზეც მთლიანი კამპანია უნდა აეწყო. ის შეეცადა, რომ ქართულ რეალობას არ გაქცეოდა და ჩვენი ყოველდღიურობისგან შეექმნა რაღაც.

საბოლოოდ, თიკომ თემატიკად ქართული სუფრა და დიასახლისები აარჩია. მისი თქმით, მუშაობის პროცესი იმაზე საინტერესო გამოდგა, ვიდრე ელოდა და ლექტორისგანაც მუდმივად იღებდა უკუკავშირს.

"კურსის გავლის შემდეგ მივხვდი, რომ კარგი კონტენტის შექმნა ძალიან კომპლექსურია და ბევრი ფაქტორის გათვალისწინება არის საჭირო. ვფიქრობ, რომ კურსმა საჭირო უნარ-ჩვევები, ცოდნა და გამოცდილება მომცა იმისთვის, რომ დამოუკიდებლად დავგეგმო და ვმართო კონტენტი. დავალებებმა და ვორქშოფებმა კი შემამზადა რეალური გამოწვევებისთვის."

თიკოს აზრით, კონტენტ მარკეტინგის სფერო მუდმივ სწავლას, სიახლის ძიების სიყვარულსა და თანამედროვეობაზე აყოლას მოითხოვს. კურსი მას ძალიან დაეხმარება მისი ძირითადი პროფესიის განვითარებასა და კარიერულ წინსვლაში. მაგრამ არც იმას გამორიცხავს, რომ მომავალში მისი კარიერა კონტენტის შექმნისკენ მიმართოს.

ამიტომ, თუ შენც მუდმივად სიახლის ძიებაში ხარ და კრეატიული სფერო გიზიდავს, ეს კურსი შენთვისაა. დარეგისტრირდი კონტენტ მარკეტინგის პროგრამაზე და შემოგვიერთდი Commschool-ში!

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1200₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1500₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1300₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება