ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

'მომავალი წლიდან შემეძლება...' - სალომე ვეკუა და მარიამ ზარქუა

blog-detail-img

წლის დასასრული სწორედ ის პერიოდია, როცა გასულ წელს ვაჯამებთ და მომავალი წლის მიზნებს ვისახავთ, ხოლო იმისთვის, რომ მომავალი წლიდან რაღაც შევძლოთ, პირველ რიგში უნდა ავირჩიოთ, რა გვინდა, რომ შეგვეძლოს ✨.

ამ ბლოგში კი მინდა Commschool-ის კურსდამთავრებულები, სალომე ვეკუა და მარიამ ზარქუა გაგაცნო, რომლებმაც 2022 წელს Content Management აირჩიეს, ახლა კი გვიზიარებენ, რა უნდათ, რომ შეძლონ მომავალი წლიდან.

Commschool-ში მოსვლისას კონტენტის მიმართულებით არაფერი არ ვიცოდი, ამ საქმის მხოლოდ პრაქტიკული ცოდნა მქონდა. ახლა ყველაფერი სხვანაირადაა, რადგან პრაქტიკასთან ერთად მაქვს თეორიული ცოდნა, რომელზე დაყრდნობითაც შევძელი დამოუკიდებლად კამპანიის დაგეგმვა, “ბრიფის” დაწერა, რამდენინე კომპანიის სოციალური არხებისთვის “კონტენტ ლაინების შექმნა და შემდეგ განხორციელება.’

გარდა ამისა, სალომე კურსის დასრულების შემდეგ Alumni Club-ის ფარგლებში Redberry-შიც დასაქმდა.

Commschool-ში მიღებულ ცოდნასა და გამოცდილებას თითქმის ყოველდღიურად ვიყენებ. განსაკუთრებ მაშინ, როდესაც ახალი კამპანია მაქვს ასაწყობი. ამ დროს ლექციებსაც თავიდან გავდივარ და პარალელურად ლექტორის მოცემილი რჩევა-დარიგებებიც მახსენდება.

სალომე დარმწუნებულია, რომ მომავალში ამ სფეროში იმაზე გაცილებით მეტი რამ ეცოდეინება, რაც დღეს იცის, რაც მას უფრო რთულ საქმეებთან შეჭიდების საშუალებას მისცემს. გარდა ამისა, სალომე სამომავლო ნაბიჯებს კვლავ ჩვენთან ერთად გეგმავს და ამბობს, რომ ‘მომავალი წლისთვის ვგეგმავ motion design-ის სწავლას, რომელიც დარაბებს გამიხსნის და ამ სფეროს სხვა კუთხით დამანახებს.

სალომე ასევე ერთ პატარა რჩევასაც გვიზიარებს: ‘არაფერი არ შეიცვლება, თუ თავად არაფერს შეცვლი და თუ რამის შეცვლას გეგმავ, პირველი საკუთარი თავით უნდა დაიწყო.‘ ამიტომ მისი სამომავლო სურვილიც დიდი, რადიკალური და გრანდიოზულია:

მომავალი წლიდან შემეძლება, ისეთ ბრენდებთან თანამშოლობაზე დავიწყო ფიქრი, როგორიც მაგალითად შანელია.

ახლა კი მინდა, მარიამ ზარქუა გაგაცნო, რომელმაც Content Management-ის კურსის დასრულების შემდეგ Alumni Club-ის ფარგლებში სტაჟირება Maverik-ში გაიარა, რომელიც მისთვის დიდ სააგენტოებთან თანამშრომლობის პირველი გამოცდილება იყო: ‘კურსზე მიღებული ცოდნა და შესრულებული დავალებები უკვე პრაქტიკაში სხვადასხვა ბრენდთან მუშაობისას გამოვიყენე.’ ახლა კი მარიამი კარიერულ განვითარებას Senior კონტენტ კრეატორის პოზიციაზე Redberry-ში განაგრძობს.

როგორც ხედავ, მარიამისთვის 2022 წელი კარიერული კუთხით საკმაოდ საინტერესო და მრავალფეროვანი აღმოჩნდა:

ყველაზე დიდი და საჭირო ცვლილება ვფიქრობ იყო ის, რომ გავხდი მეტად თავდაჯერებული და საკუთარი შესაძლებლობების ვიწამე. მივხვდი, რომ ყველაფერი დროსთან და პრაქტიკულ გამოცდილებასთან ერთად მოდის და ვფიქრობ, არ არსებობს დავალება რომელიც დაუძლევადია.

მარიამი საკუთარ მოლოდინებზეც გვიყვება და ამბობს, რომ მისთვის მთავარი ამ ეტაპზე პროფესიულად განვითარება და წინსვლაა: ‘ეს პროცესი განსაკუთრებით მაშინაა სასიამოვნო, როცა გიყვარს საქმე, რომელსაც აკეთებ და შენში ცნობისმოყვარეობა სულ უფრო და უფრო მეტად იმატებს.‘ ამიტომ, ფიქრობ, რომ:

მომავალი წლიდან შემეძლება, უფრო რთულ საქმეებს შევეჭიდო და კიდევ ერთი ნაბიჯი გადავდგა წინ.

ასე რომ, თუ შენც გინდა ახალ წელს მიზნების მიღწევითა და ახალი სურვილებით შეხვდე, აირჩიე შენ რა შეგეძლება ✊🏼🎉

ავტორი: მარი ბენიაიძე

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება