ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

გრაფიკული დიზაინის კურსიდან PSP-ში - თორნიკე გორდეზიანის კარიერული განვითარების გზა

blog-detail-img

“ჩემი ერთ-ერთი ყველაზე სწორი გადადგმული ნაბიჯი იყო Commschool. თქვენთან მიღებული ცოდნით ვარ დღეს იქ, სადაც ვარ და ყველგან სიამაყით ვიტყვი, რომ ვარ “ქომსქულელი”” – თორნიკე გორდეზიანი გრაფიკული დიზაინის კურსდამთავრებულია, რომელიც ტოპ კურსდამთავრებულებს შორის მოხვდა და შედეგად კურსდამთავრებულთა კლუბის ფარგლებში გარანტირებული სტაჟირება JWT Metro-ში გაიარა.

Commschool-ში კურსდამთავრებულთა კლუბი ფუქნციონირებს, რომლის ფარგლებშიც სტუდენტები სკოლის ისეთი პარტნიორი კომპანიებისგან მიიღებენ სამუშაო შეთავაზებებს, გარანტირებულ სტაჟირებებსა და კონსულტაციებს, როგორებიცაა: Holmes & Watson, Adjarabet, JWT Metro, Redberry და სხვა. შეგიძლია, აქვე, სხვა კურსდამთავრებულების წარმატების ისტორიებიც იხილო.

თორნიკემ Motion design-ის მიმართულებითაც გადაწყვიტა განვითარება – კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ კი საბოლოოდ PSP-ს გუნდს შეუერთდა:

“Commschool-ში უკვე რიგით მეორე კურსის – მოუშენ დიზაინის დასრულების შემდეგ, დავიწყე ვაკანსიების თვალიერება. ფეისბუქზე წავაწყდი “PSP”-ს პოსტს, რომ ეძებდნენ დიზაინერს. ძირითადად მაინც სოც-მედია ვიზუალებზე იყო აქცენტი. ყველაზე ნაკლები გამოცდილება ზუსტად მაგ კუთხით მქონდა, თუმცა ბედი ვცადე და გავაგზავნე პორტფოლიო, სადაც ვერცერთ მსგავს ნამუშევარს ვერ ნახავდით. ჩემდა გასაკვირად, პასუხიც მომივიდა. 
ისე აღმოჩნდა, რომ ორ თვეში, საკმარისად კარგად მასწავლეთ, რამაც დიდი გასაქანი მომცა დავალების ხარისხიანად შესრულებისთვის. 30-მდე დიზაინერიდან არჩევანი ჩემზე შეჩერდა“.

თორნიკე დიზიაინის სფეროში თავისი კარიერული გზის დასაწყისზეც მოგვიყვება:

“გრაფიკული დიზაინის დასრულების მერე, ძირითადად კერძო შეკვეთებს ვიღებდი, თან JWT Metro-მ ამიყვანა სტაჟირებაზე და ცალკე არც მიძებნია რაიმე. პროექტების მხრივ, ძირითადად, ლოგოებზე ვმუშაობდი. მაგალითად, ბიუთი და ბოტანიკის თემატიკებზე”. 

თოკოს თქმით, სტაჟირებამ მის პროფესიულ ზრდას ხელი შეუწყო:

“სტაჟირების პერიოდშიც მაძლევდნენ გარკვეულ რჩევებს დიზაინზე, თუ სად შეიძლებოდა მეძებნა ინსპირაციები ან რა კუთხით მივდგომოდი საკითხს, რაც ასევე დამეხმარა ჩემი ნამუშევრების დახვეწაში და პორთფოლიოც ივსებოდა სათანადო ვიზუალებით”.

თოკო ამბობს, რომ Commschool-მა მისი იმედები გაამართლა, რადგან კურსებზე მიღებული ცოდნით აგრძელებს კარიერულ განვითარებას:

“რაც მთავარია, კურსის დასრულების შემდეგაც არ მომკლებია ყურადღება თქვენი მხრიდან. ცხადია, ყველას ვურჩევ გახდეს “ქომსქულელი””.

აქვე გეტყვი, რომ Commschool-ში Motion Design-ის პროგრამაზე სტუდენტებს რეალურ ბრიფებზე მუშაობა უწევთ, რაც დამკვეთებისგან მიღებული პროექტების შესრულებას გაუმარტივებთ. ასევე, კურსის გავლის შემდეგ, რომლის ხანგრძლივობაც სულ 2 თვეა და მაქსიმალურად პრაქტიკაზეა ორიენტირებული, კურსდამთავრებულები შეძლებენ After Effects-ში სხვადასხვა გრაფიკული გამოსახულების გაცოცხლებას, სარეკლამო რგოლების შექმნას, ვიდეო, ფოტო და აუდიო მასალასთან მუშაობას და სხვა მრავალს 

ასე რომ, თუ გინდა, შემდეგი წარმატების ისტორია შენზე დაიწეროს, გინდა, რომ მიიღო ხარისხიანი ცოდნა პროფესიონალურ გარემოში და რეალური დასაქმების შესაძლებლობა, დარეგისტრირდი პროგრამაზე და შენც გახდი “ქომსქულელი”!


ავტორი: მარიამ ჯაფარიძე

გაუზიარე მეგობრებს

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1000₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1250₾
Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი
ექსპერტი
1500₾
დიზაინის სფეროში ნიჭი და კრეატიული უნარები დღეს საკმარისი აღარ არის ფრილანს კარიერის დასაწყებად ან/და განსავითარებლად. რეალურად დაბრკოლებები მაშინ იწყება, როცა თითქოს ყველა საჭირო ტექნიკური უნარი გაქვს, მაგრამ არ იცი, როგორ შეადგინო ბიუჯეტი და თაიმლაინი, ააწყო პორტფოლიო, გქონდეს ინდივიდუალური ნიშა და რაც მთავარია, შეძლო ბაზარზე საკუთარი თავის სწორად პოზიციონირება. კონკურენცია ძალიან მაღალია, დამოუკიდებლად მუშაობა კი კიდევ უფრო რთული. ამ პირობებში საკმაოდ ბუნდოვანია ილუსტრატორის ანაზღაურების შესახებ ინფორმაციაც. Sense of (Freelance) Illustration-ის ქრეშ-კურსიც სწორედ ამ გამოწვევების დაძლევისთვის საჭირო გზამკვლევია, რომელიც წლების განმავლობაში მიღებულ ანანოს პირად გამოცდილებას ეფუძნება. კურსის ფარგლებში მონაწილეები გაივლიან ილუსტრაციის შექმნის სრულ ციკლს – ინსპირაციის პოვნის, ბრიფის ანალიზის, სკეჩების დახატვისა და დახვეწის ჩათვლით. რაც მთავარია, შეეძლებათ ბრიფზე დაყრდნობით იმუშაონ პროექტზე/სავარჯიშოებზე, რომლის პრაქტიკაში დანერგვაც დაეხმარებათ გადალახონ ცარიელი ფურცლის შიში. კურსს ფრილანს ილუსტრატორი, ანანო მიმინოშვილი გაუძღვება. მისი პორტფოლიო 200-მდე ფრილანს პროექტს და ისეთ კლიენტებს მოიცავს, როგორებიც არიან: The New York Times, Chanel, BAFTA, FILA, Adobe, Meta, Airbnb, The Washington Post, The New Yorker, The Hollywood Reporter და მრავალი სხვა. შეხვედრებს უმასპინძლებს სასტუმრო Stamba.
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება