UX Research & Design – ირაკლი ბერიძის ფინალური პროექტი

blog-detail-img

მომხმარებელზე მორგებული, გამორჩეული პროდუქტებისა და მომსახურების შესაქმნელად საჭიროა კარგად გვესმოდეს თუ ვინ არიან ისინი, რა საჭიოებები აქვთ და რა პრიორიტეტები გააჩნიათ. UX კვლევა და დიზაინი სწორედ ამ პროცესის წარმართვაში გვეხმარება – მისი მიზანია, პროდუქტთან ინტერაქცია მომხმარებლისთვის რაც შეიძლება მარტივი და ინტუიციური იყოს.

ამიტომ, თუ დაინტერესებული ხარ UX Research & Design-ით, სწორ ადგილას შემოგიხედავს, რადგან ამ ბლოგში გაგაცნობ UX Research & Design-ის კურსდამთავრებულს – ირაკლი ბერიძეს, რომელიც თავის გამოცდილებას გვიზიარებს.

ვფიქრობ ყველა UX დიზაინერისთვის მნიშვნელოვანია, ესმოდეს რისერჩის ყველა ეტაპი, რა ინფორმაციის მიღება შეუძლია მომხმარებლისგან და როგორ შეიძლება, რომ მიღებული შედეგებით მომხმარებელზე მორგებული პროდუქტი შექმნას

Commschool-ში მოსვლამდე ირაკლის მხოლოდ UI/UX დიზაინში ჰქონდა გამოცდილება, თუმცა მიხვდა, რომ მომხმარებელზე მორგებული პროდუქტის შექმნისთვის UX კვლევის ცოდნაც დასჭირდებოდა.

UX Research & Design- ის სალექციო კურსი ინტერაქციული და ინტენსიურია. სტუდენტებს თეორიული მასალის გარდა, ლექციებზე ჰქონდათ პრაქტიკული დავალებებიც. კურსის განმავლობაში ისინი მუშაობდნენ მათივე არჩეულ პროექტზე, რომლისთვისაც ეტაპობრივად იყენებდნენ ლექციებზე მიღებულ ცოდნას. სტუდენტების პროექტებს მუდმივად ადევნებდნენ თვალყურს ლექტორები და შესაბამის უკუკავშირს აძლევდნენ. თეორიული ცოდნისა და პრეზენტაციების გარდა, სტუდენტებს მიეწოდებოდათ რეალური ქეისები,რომლებიც ეხმარებოდათ გაეგოთ, თუ რა ფორმითა და სტრუქურით უნდა წარედგინათ ფინალური ნამუშევარი.

კურსის გავლის შემდეგ უკვე შემიძლია, რომ ჩავატარო კვლევა პროდუქტისთვის, დავამუშავო მონაცემები, შევქმნა დიზაინი ამ მონაცემებზე დაყრდნობით და შემდეგ ჩავატარო ტესტირება

ქომსქულის კურსები თეორიულ ცოდნასთან ერთად, პრაქტიკაზე დაფუძნებული ლექციებით  სტუდენტებს პიროვნული/კარიერული განვითარების საშუალებას აძლევს. ირაკლისთვისაც ღირებული გამოცდილება აღმოჩნდა პროექტზე მუშაობა. მისი თქმით:ყველაფრის ერთმანეთთან დაკავშირებისას გზადაგზა ახალ პრობლემებს ვაწყდებოდი, რომლის გადაჭრის პროცესშიც საჭირო უნარები შევიძინე.”

ირაკლის აზრით UX კვლევა და დიზაინი აუცილებელი პირობაა ხარისხიანი, ინტუიციური და მომხმარებელზე მორგებული პროდუქტის შესაქმნელად

აირჩიე UX Research & Design

შენ კი თუ ამ ბლოგის წაკითხვის შემდეგ უფრო მეტად დარწმუნდი, რომ ეს სფერო გაინტერესებს, ირაკლი გირჩევს, რომ: არ გაჩერდნენ ერთ ადგილას, ყოველთვის ისწავლონ ახალი რამ, რაც განავითარებთ მათ როგორც დიზაინერებს ან მკვლევარებს, იკითხონ ქეის სთადები, და თვალყური ადევნონ ახალ ტენდენციებსა და მიდგომებს, რადგან ეს სფერო მუდმივად ვითარდება და არ ჩამორჩნენ.”

ასე რომ, თუ ეს სფერო გაინტერესებს, მზად ხარ განვითარებისთვისა და წარმატებისთვის, გელოდებით! 6 მარტს UX Research & Design-ის კურსს ვიწყებთ, შემოგვიერთდი, ისწავლე და შეძელი მსგავს პროექტებზე დამოუკიდებლად მუშაობა.

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1400₾
ხელოვნური ინტელექტი (AI) აქტიურად ცვლის კონტენტის შექმნისა და მარკეტინგის პროცესებს. თანამედროვე ციფრულ გარემოში, სადაც ცვლილებები სწრაფად მიმდინარეობს, AI-ის გამოყენება უკვე აუცილებელიც კი გახდა. ის მნიშვნელოვნად ამცირებს კონტენტის შექმნაზე დახარჯულ დროს, ზრდის შემოქმედებით შესაძლებლობებს და ხელს უწყობს კონტენტის პერსონალიზაციასა და ოპტიმიზაციას. AI ხელსაწყოები ამარტივებს როგორც იდეების გენერირების, ისე მისი აღსრულების პროცესს. კურსის განმავლობაში ვისწავლით, სწრაფად და მარტივად, ეფექტური ფოტო და ვიდეო ვიზუალური კონტენტის შექმნას სხვადასხვა AI ხელსაწყოების დახმარებით.
12 ლექცია
36 საათი
საშუალო
1400₾
ფინალური პროექტის შედეგების მიხედვით, საუკეთესო კურსდამთავრებული გაივლის გარანტირებულ სტაჟირებას პარტნიორი კრეატიული სააგენტოდან ერთ-ერთში.ნებისმიერი ვიზუალური გადაწყვეტის მიღმა, იქნება ეს პოსტერი, ანიმაცია, ლოგო და თუ სხვა, დგას ძლიერი კონცეფცია და ექსპერიმენტული მიდგომები. Art Direction-ის ეს კურსი გაძლევთ შესაძლებლობას დაინახოთ და გაიაროთ გზა რომელიც წარმატებული ნამუშევრების საფუძველია. პროგრამის განმავლობაში თქვენ ისწავლით ინდივიდუალურობის შენარჩუნებას კონკურენტულ გარემოში, ძლიერი კონცეფციების შექმნას თანამედროვე ვიზუალურ სამყაროში და ამბის თხრობის გაძლიერებას კონცეფციის ისეთი ელემენტებით, როგორიცაა პერსონაჟი, სიუჟეტი, ტონი და ვიზუალური მხარე. შეისწავლით კლიენტის პრობლემის ვიზუალურ გადაწყვეტას და ჩაერთვებით კრეატიული კამპანიის შექმნის მთლიან პროცესში - მიღებული ბრიფის შემოქმედებითი გადაწყვეტიდან მის აღსრულებამდე. კურსი ფოკუსირებულია პრაქტიკულ გამოცდილებაზე, სადაც იმუშავებთ კამპანიის შექმნის სრულ პროცესზე, რაც მოგცემთ ინდუსტრიაში არსებული გამოწვევების გადაჭრის გამოცდილებას.
13 ლექცია
39 საათი
საშუალო
1300₾
ფინალური პროექტის შედეგების მიხედვით, საუკეთესო კურსდამთავრებული გაივლის გარანტირებულ სტაჟირებას პარტნიორი კრეატიული სააგენტოებიდან ერთ-ერთში. Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება