ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

Commschool-დან Maverik-ში - ბექა მათიაშვილის კარიერული განვითარების გზა

blog-detail-img

ამ ბლოგში Content Management-ის  კურსდამთავრებულზე, ბექა მათიაშვილზე მინდა გიამბო, რომელიც Alumni Club-ის ფარგლებში კარიერულ განვითარებას კრეატიულ სააგენტო Maverik-ში განაგრძობს. 

უკვე სამი დღეა სტაჟირებას გავდივარ და მიღებული ცოდნის რეალიზება უდიდეს სიამოვნებას მანიჭებს. აქ არსებული გარემო კი ჩემი განვითარების ტემპს ზრდის, რაც საოცრად სასიამოვნოა.

ბექამ კურსის ფარგლებში თავისი შესაძლებლობების გამოსაცდელად ფინალურ პროექტზე იმუშავა, რომლის ფარგლებშიც განსხვავებული კონცეფციის მქონე ბრენდი, აკათისტო შექმნა.

ფინალურ პროექტზე მუშაობისას თავი ძალიან კომფორტულად ვიგრძენი. კურსის მიმდინარეობისას შესრულებული დავალებების შეჯამება სწორედ ფინალური პროექტი გახლდათ, რამაც ყველაზე მნიშვნელოვანი - თავდაჯერება შემძინა და ამავდროულად, მიღებული სქილების რეალიზებაში/განვითარებაში დამეხმარა.

ინდივიდუალურობა, შემოქმედებითობა, იდეებისა და ინიციატივების განხორციელების უნარი კონტენტ კრეატორისთვის უმნიშვნელოვანესი უნარ-ჩვევებია. სამუშაო გარემო, რომელიც შენს ფასეულობებთან ჰარმონიაშია, აუცილებელია პროფესიონალისთვის. ბექას  თქმით, სწორედ ქომსქულია ადგილი, სადაც თითოეული სტუდენტის შესაძლებლობებს სწორ მიმართულებას აძლევენ და მუშაობის პროცესს კომფორტულს ხდიან.  

ეს არის გარემო, სადაც ისწავლი პროფესიონალებისგან, იქნები თავისუფალი, შეინარჩუნებ ნიშას და გეცოდინება, როგორ მისცე კრეატიულ იდეებს სწორი მიმართულება

Content Management-ის კურსი, რომელზეც ბექა საუბრობს, განკუთვნილია ყველასთვის, ვისაც აინტერესებს სოციალური მედია და ამ სფეროში ხედავს საკუთარ თავს, ვისაც აქვს საკუთარი ბრენდი ან ემუშავება სხვადასხვა ბიზნესს.

პროგრამის განმავლობაში მიიღებ საჭირო ცოდნას იმისთვის, რომ კონტენტ კამპანია შექმნა ნებისმიერ იდეაზე, სასურველ ბრენდზე / კომპანიაზე / სტარტაპზე, რომელსაც ექნება მთავარი მესიჯი, Background, Tone of Voice და Insight. რაც მთავარია, ისწავლი, როგორ ჩაუშვა იგი სხვადასხვა სოციალურ მედია არხში და გაეცნობი თითოეულ შემთხვევასთან დაკავშირებულ განსხვავებულ მიდგომას. 

თუ შენც ჩაგითრია მარკეტინგის „ბრჭყვიალა, მიმზიდველმა და დაუსრულებელი შესაძლებლობების“ სამყარომ, მაგრამ არ იცი, საიდან დაიწყო, დიდხანს ნუ იყოყმანებ, Commschool-ში გელოდებით Content Management-ის კურსზე!

ავტორი: თაკო სიხარულიძე

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1200₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1500₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1300₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება