ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

Commschool-დან Burtula-ში - თეო ზარიძის კარიერული განვითარება

blog-detail-img

უპირველეს ყოვლისა, ყველაფერს სხვა თვალით შევხედე, ტექნიკური თვალსაზრისით კი, ვფიქრობ, შემიძლია არაფრისგან რაღაც ღირებული შევქმნა

კონტენტის შექმნა ყველგან და ყველაფრისგანაა შესაძლებელი, თუმცა იმისათვის, რომ შენ მიერ შექმნილი კონტენტი და კონტენტ კამპანია ციფრულ მედიაში იყოს ეფექტური, ალბათ გეცოდინება, რომ თითოეულ სოციალურ არხს მისთვის დამახასიათებელი კონტენტის ტიპების ცოდნა და მენეჯმენტი სჭირდება.

ამ ბლოგში კი მინდა Content Management-ის კურსდამთავრებული, თეო ზარიძე გაგაცნო, რომელიც ტოპ 3 კურსდამთავრებულს შორის მოხვა და Alumni Club-ის ფარგლებში სტაჟირებას Burtula-ში გადის. 

თეო ქომსქულში კურსდამთავრებულთა რეკომენდაციებით მოხვდა და გვიზიარებს, რომ სილაბუსის ნახვის შემდეგ თავადაც დარწმუნდა, რომ მისი ადგილი აქ იყო. ამიტომ, თვითონაც იგივეს ურჩევს ყველას, ვისთვისაც კომფორტული და მეგობრული გარემო, პროფესიონალი გუნდი და ბევრი გამოწვევა მნიშვნელოვანია.

ნამდვილად განსაკუთრებული გამოცდილება მივიღე. გადავინაცვლე სხვა, ახალ ეტაპზე და აღმოვაჩინე ბევრი ისეთი მიმართულება, რომელიც ჩემს ყოველდღიურობაში და გარშემო ისედაც იყო, უბრალოდ ახლა რადიკალურად სხვა თვალით შევხედე.

პრაქტიკაზე დაფუძნებული 14 ლექციის შემდეგ, თეომ, მისი თქმით, ყველაფერს ახალი თვალით შეხედა და ახლა შეუძლია, ტექნიკური თვალსაზრისით, სრულიად არაფრისგან რაღაც ღირებული შექმნას. 

თეო ლექტორის შესახებაც გვიამბობს:

აუცილებლად უნდა აღვნიშნო ლექტორის პროფესიონალიზმი და მისი ძალიან მეგობრული და უშუალო სწავლების მეთოდი, რომელიც პროცესს უფრო მეტად სასიამოვნოს ხდის.

აქვე გეტყვი, რომ კურსის ბოლოს სტუდენტები ფინალური პროექტის ფარგლებში მათთვის სასურველი ბრენდის კონტენტ კამპანიაზე მუშაობენ, რომლის ფარგლებშიც თეომ კაფე ‘დროზე’ იმუშავა. 

Previous slide
Next slide

თეო ფინალურ პროექტზე მუშაოაბს იხსენებს და აღნიშნავს, რომ კურსის განმავლობაში მიღებული თეორიული და პრაქტიკული ცოდნით, ხედავდა როგორ გარდაიქმნებოდა ასოები სიტყვებად, სიტყვები კი – წინადადებებად. 

ასე რომ, თუ მზად ხარ Content Management-ის კურსი იყოს ის სპექტრი, რომლის საშუალებითაც ახალ მიმართულებებსა და შესაძლებლობებს დაინახავ, შემოგვიერთდი! 25 თებერვალს კონტენტ მენეჯმენტის კურსს ვიწყებთ!

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება