ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

ამბები Content Management-ის კურსიდან - თამუნა კონჯარია

blog-detail-img

Commschool-მა მისმა ღირებულებებით მიმიზიდა. ეტყობოდა ხარისხი, სტუდენტებსა და მათ განვითარებაზე ფიქრი.

კონტენტის მართვა საშუალებას გვაძლევს ვაკონტროლოთ ციფრული ინფორმაციის შექმნა, გამოქვეყნება და გავრცელება. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, ის გვეხმარება მოვაწყოთ აზრები და იდეები ისე, რომ სხვებმა შეძლონ შინაარსის პოვნა და გამოყენება. კონტენტის მენეჯმენტის პროცესების გარეშე ციფრული შინაარსის სასიცოცხლო ციკლი გაფუჭდება – ინტერნეტში არსებული კონტენტი იქნება არასტრუქტურირებული, მიუწვდომელი და არაორგანიზებული.

ამ ბლოგში გიამობ ამბავს Content Management-ის კურსდამთავრებულ – თამუნა კონჯარიაზე, რომელიც გვიზიარებს კურსის განმავლობაში შესწავლილ და შექმნილ სიახლეებს.

ორ კომპანიაში ჯუნიორ ქოფირაითერის პოზიციაზე მუშაობისა და დიდი თუ მცირე ბიზნესების თავისებურების შესწავლის შემდეგ, თამუნა მიხვდა, რომ პროდუქტის გაყიდვის მიღმა კიდევ უფრო მეტი რამ ხდება, რისი შესწავლაც თავადაც სურდა. ამისთვის კი მან თბილისის კომუნიკაციის სკოლა აირჩია.

დავინახე, რომ პროდუქტის მიღმა ემოციებს, ისტორიებს “ყიდი”. ვიგრძენი, რომ მეტი და მეტი მინდოდა… რაღაც მეტად სიღრმისეული, უფრო დეტალებზე ორიენტირებული

Commschool-ის კურსდამთავრებულთა ისტორიებისა და სილაბუსის გაცნობის შემდეგ, თამუნამ Content Management-ის კურსში უამრავი შესაძლებლობა დაინახა და საკუთარ ინტუიციას მიენდო.

ისეთი განცდა დავიუფლე, რომ თუ კი კურსს გავივლიდი უეჭვლად უფრო მეტი შესაძლებლობა გამომიჩნდებოდა. სწორედ ამ გრძნობამ და ჩემმა სწორმა ინტუიცამ მომიყვანა Commschool-ამდე

თამუნას მოლოდინები კი სრულიად გამართლდა კურსზე ჩარიცხვის შემდეგ, რადგან მისი თქმით, Commschool-ში მიიღო თეორიისა და პრაქტიკის მაქსიმალური ტანდემი, პრაქტიკული მაგალითები, ანალიზები, სხვადასხვა სტუდენტთა მოსაზრებები და ლექტორის მიერ გაზიარებული გამოცდილება, რამაც მისი მოტივაცია კიდევ უფრო აამაღლა.

ვფიქრობ, ერთ-ერთი ყველაზე ღირებული ამ რთულ პერიოდში არის ადამიანს მისცე ძალა და იმედი და აჩვენო რომ მართლა შეუძლია. სწორედ ეს რწმენა და ძალა მომცა ამ კურსმა.

კურსის განმავლობაში იყო ბევრი გამოწვევა, ისეთი როგორიც არის ახალ პლატფორმებზე მუშაობა, თუმცა თამუნას თქმით, ამ დროის განმავლობაში ძალიან ბევრი რამ დაინახა განსხვავებული პერქპექტივიდან, მაგალითად, რომ ინსტრაგრამი უფრო ღირებული პლატფორმაა, ვიდრე უბრალოდ ლამაზად აწყობილი ფიდი.

ამ კურსის მერე დავრწმუნდი, რომ სჯობს ასჯერ გადაიღო, გადააკეთო, გარდაქმნა და მაინც სცადო. ბევრ ცდაში აუცილებლად მიიღებ სასურველ ხარისხს.

ფინალური პროექტისთვის თამუნამ აირჩია ქართული სამკაულების ბრენდი “ისტორიალი”, რომელიც ქართული ოქრომჭედლობის უძველეს ნიმუშებს, არქეოლოგიური გათხრების შედეგად აღმოჩენილ სამკაულებს აცოცხლებს. მას სურდა ქართული რეწვის ისტორია, ჩვენი კულტურული, ისტორიული იდენტობის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ნაწილი უკეთესად წარმოეჩინა და სწორედ ამიტომ გადაწყვიტა ამ ბრენდის “გაცოცხლება”. ამისთვის კი, ისტორიალი თეგეტა თრეველთან დააკავშირა.

ამ იდეით, საქართველოს როგორც გეოგრაფიულ ასევე, კულტურულ მემკვიდრეობას წარმოვაჩენდი... მთავარი მოტივაციაც ეს მქონდა, გამეცოცხლებინა სამკაულები და ბრენდის ღირებულებითი მხარეები წარმომეჩინა… საბოლოოდ ძალიან ვისიამოვნე და ვფიქრობ, სწორედ ესაა მთავრი ამ საქმეში.

ხოლო მათ, ვინც დეტალებზეა კონცენტრირებული, მათი დამახსოვრება, ყველაფრისგან ან არაფრისგან რაღაცის შექმნა სურს, თამუნა კონტენტ მენეჯმენტის არჩევას ურჩევს.

მე კი გეტყვი, რომ Content Management კურსი არის სავსე პრაქტიკული სამუშაოებით, სადაც  ნახავ, შექმნი, შევცვლი, მერე ისევ შექმნი საკუთარი ხელით, სხვადასხვა ციფრულ არხში, სხვადასხვა საშუალებით, რესურსით და იდეით. ამიტომაც, Commschool-ში გელოდებით. შემოგვიერთდი!

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება