UX-ის მნიშვნელობა და ტენდენციურობა დღევანდელ რეალობაში

blog-detail-img

User Experience  ციფრული პროდუქტის შექმნისას ადამიანის გამოცდილებაზე დაკვირვებას გულისხმობს. მაგალითად, ინტერნეტსივრცეში არაერთი ვებსაიტია, სადაც თავს არაკომფორტულად ვგრძნობთ. Არაერთხელ წაგვიშლია აპლიკაცია, რომელშიც „ვიკარგებოდით“  და ძნელი იყო გამოსაყენებლად – ეს, ძირითადად, იმ შემთხვევაში ხდება, როცა ციფრული პროდუქტი ადამიანის გამოცდილების გვერდის ავლით იქმნება. 

ფაქტია ისიც, რომ მომხმარებლის გამოცდილების გვერდის ავლით შექმნილი ციფრული პროდუქტი გაცილებით ნაკლები სიცოცხლისუნარიანობით გამორჩევა, რაც კომპანიისთვის ზედმეტ ხარჯებს იწვევს. Ამას ადასტურებს Forrester-ის რეპორტი, „The Six Steps For Justifying Better UX”, რომელშიც  ვკითხულობთ, რომ UX დიზაინში დახარჯული ყოველი 1 დოლარი  100$-ად ბრუნდება კომპანიაში.

ჩვენს დროში, სწორედ, UX დიზაინი არის ის, რაც კომპანიას ბაზრის ლიდერად აქცევს.  სინამდვილეში, Apple-ს სმარტფონი არ გამოუგონებია, არც ამაზონი ყოფილა პირველი, ვინც ონლაინ ვაჭრობა დაიწყო, უბრალოდ მათ პროდუქტებთან ურთიერთობის გზები შეცვალეს, რამაც  ინტერაქცია მარტივი გახადა.

UX დიზაინის ტენდენციურობის ფონზე გასაკვირი აღარ არის, რომ ამერიკაში 2,38,000 კომპანიის დიზაინერიდან  1,29,000 UX დიზაინერის კარიერა აირჩია. მსოფლიოში ამ პროფესიის პოპულარობის დასტურია  GLASSDOOR-ის ყველაზე მაღალანაზღაურებადი სამუშაოების სიაც, რომელშიც UX დიზაინერი მეხუთე ადგილს იკავებს.

UX დიზაინერის პროფესია მუდმივად სიახლეების, კვლევების, აღმოჩენების, შექმნის პროცესებთანაა დაკავშირებული. რაც უფრო გამოცდილია დიზაინერი, მით უფრო სიღრმისეულია მისი ცოდნა ადამიანის ტექნოლოგიასთან მეგობრობის შესახებ. იცის, რომ ადამიანების 22 % რამდენიმე წუთში ერთხელ ამოწმებს მობილურს, რომ საშუალოდ დღეში მობილურთან 2 საათსა და 51 წუთს ვატარებთ და სხვა.

UX დიზაინის პროფესიული კურსი

თუ UX დიზაინი და ციფრული პროდუქტის შექმნა შენთვისაც საინტერესოა და ამ კუთხით ცოდნის გაღრმავება გსურს, თბილისის კომუნიკაციის სკოლის 3-თვიანი კურსი დაგეხმარება მიიღო პრაქტიკული და თეორიული ცოდნა  დარგის წამყვანი პროფესიონალებისაგან, რომელთა მიერ შექმნილი ციფრული პროდუქტი მსოფლიოში საუკეთესოდ იქნა შეფასებული.

კურსის დასრულების შემდეგ შეძლებ მომხმარებელზე ორიენტირებული ციფრული პროდუქტის შექმნას. ასევე, შეგეძლება UX პროცესის სრულად აღქმა – კვლევის ჩატარებიდან, პროტოტიპების შექმნამდე და გატესტვამდე. გექნება მკაფიოდ ჩამოყალიბებული ხედვა თუ როგორი უნდა იყოს კარგი  პროდუქტი. დაინახავ მას არა მხოლოდ საკუთარი თვალთახედვიდან, არამედ ბიზნესისა და მომხმარებლის კუთხიდანაც.

UX დიზაინის განახლებულ კურსზე მიღება უკვე დაიწყო. პროგრამაში მოსახვედრად კი სულ უფრო ნაკლები დრო და თავისუფალი ადგილი რჩება.

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1100₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1400₾
ნებისმიერი ვიზუალური გადაწყვეტის მიღმა, იქნება ეს პოსტერი, ანიმაცია, ლოგო და თუ სხვა, დგას ძლიერი კონცეფცია და ექსპერიმენტული მიდგომები. Art Direction-ის ეს კურსი გაძლევთ შესაძლებლობას დაინახოთ და გაიაროთ გზა რომელიც წარმატებული ნამუშევრების საფუძველია. პროგრამის განმავლობაში თქვენ ისწავლით ინდივიდუალურობის შენარჩუნებას კონკურენტულ გარემოში, ძლიერი კონცეფციების შექმნას თანამედროვე ვიზუალურ სამყაროში და ამბის თხრობის გაძლიერებას კონცეფციის ისეთი ელემენტებით, როგორიცაა პერსონაჟი, სიუჟეტი, ტონი და ვიზუალური მხარე. შეისწავლით კლიენტის პრობლემის ვიზუალურ გადაწყვეტას და ჩაერთვებით კრეატიული კამპანიის შექმნის მთლიან პროცესში - მიღებული ბრიფის შემოქმედებითი გადაწყვეტიდან მის აღსრულებამდე. კურსი ფოკუსირებულია პრაქტიკულ გამოცდილებაზე, სადაც იმუშავებთ კამპანიის შექმნის სრულ პროცესზე, რაც მოგცემთ ინდუსტრიაში არსებული გამოწვევების გადაჭრის გამოცდილებას.
13 ლექცია
39 საათი
საშუალო
1300₾
Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება