ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

დიმიტრი ვაჩნაძე სტუმრად თბილისის კომუნიკაციის სკოლაში

blog-detail-img

დიმიტრი ვაჩნაძე , EuropeBet-ის ბრენდის განვითარების მენეჯერი , თბილისის კომუნიკაციის სკოლას გადაწყვეტილების მიღების მოდულის ფარგლებში ეწვია.

გადაწყვეტილების მიღება, სკოლის სტრატეგიული კომუნიკაციის პროგრამის მერვე მოდულია, სადაც სტუდენტებს საშუალება აქვთ დაუსვან კითხვები მსხვილი ქართული კომპანიის ლიდერებს.

https://www.youtube.com/watch?v=u4jhxIyMIr4&t=229s
დიმიტრი ვაჩნაძე – EuropeBet-ის ბრენდის განვითარების მენეჯერი

სამედიცინო სფეროდან სარეკლამო ინდუსტრიაში მოხვედრილი დიმიტრი ვაჩნაძე გვესაუბრება თავის კარიერული მოღვაწეობზე – თუ რა გზა გაიარა სააგენტო კონტრასტიდან Europabet -ის ბრენდის მენეჯერობამდე .

დიმიტრი ექვსი წლის განმავლობაში იკავებდა ექაუნთ მენეჯერის პოზიციას Windfor’s – ში, მუშაობდა ისეთ ბრენდებთან, როგორიც არის თიბისი, ჯეოსელი, ალდაგი ა.შ. ამ დროის განმავლობაში მას არაერთი საინტერესო პროექტი განუხორციელებია მაგალითად ისეთი, როგორიც არის “კაცი რომელიც სულ ლაპარაკობს”.

საინტერესოა ისიც, რომ მისი მოღვაწეობის პერიოდში ქართული სარეკლამო ნამუშევარი პირველად მოხვდა საერთაშორისო ფესტივალზე, სადაც მოიპოვეს Eurobest-ის პრიზი. ასევე, 2015 წელს გახდა ახალგაზრდა კანის ლომების გამარჯვებული.

დიმიტრი ასევე გვესაუბრება გადაწყვეტილების მიღების მისეულ ტექნიკებზე და გვირჩევს რამდენიმე საინტერესო წიგნს, როგორიც არის:

 

გაუზიარე მეგობრებს

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება