

კონტენტი ჩვენი ყოველდღიურობის დიდი ნაწილია, მაგალითად, ფოტო, რომელიც ბოლოს დაალაიქე – კონტენტია, ასევე ვიდეოც, რომელზეც ბოლოს გაგეცინა. ამიტომაც კონტენტია ყველაფერი და კონტენტია ყველგან.
ციფრული კონტენტის სფერო თანამედროვე, დინამიური და ინფორმაციის გავრცელების ყველაზე თანამედროვე ფორმაა. ხარისხიანი კონტენტის შექმნა კი მრავალმხრივ ცოდნას და უნარებს მოითხოვს, სადაც მუდმივად არის გაუმჯობესების შესაძლებლობები. გენიალური იდეები ათასში ერთხელ, ალბათ, ყველას მოგვდის, მაგრამ კონტენტ კრეატორის გამოწვევა სწორედ იმაშია, რომ იდეათა უწყვეტი ნაკადი შეინარჩუნოს.
ამ ბლოგში სანდრო გუჯაბიძეს გაგაცნობ, რომელმაც თავისი ცოდნის გაღრმავებისა და იდეების განსახორციელებლად კომუნიკაციის სკოლა აირჩია.
ვეძებდი ისეთ კურსს, რომელიც, ჩემთვის სრულებით ახალ სფეროზე ინფორმაციას მოკლე დროში მომაწვდიდა. კურსის სილაბუსი განსაკუთრებით მომხიბლველი იყო - ის მოიცავდა ყველა იმ საკითხს, რისი გააზრებაც გჭირდება, თუ წარმატებული კონტენტ კამპანიების შექმნას აპირებ.
Მოლოდინების გამართლებასთან ერთად, სანდრო აღნიშნავს, რომ მისთვის განსაკუთრებულად სასიამოვნო და ღირებული იყო ლექტორთან უშუალო კომუნიკაცია, არგუმენტირებული კრიტიკა და უკუკავშირები, რაც სტუდენტებს გაუმჯობესების შესაძლებლობის მომცემი იყო. ასევე, მისი თქმით, კურსის მსველობასთან ერთად, იცვლებოდა მისი ხედვაც, რაც უფრო საინტერესოს ხდიდა მისი მუშაობის პროცესს.
როდესაც სოციალური მედიის მომხმარებელი ხარ, შენს წინაშე არსებულ კონტენტს მომხმარებლის თვალით უყურებ; როდესაც კონტენტის შექმნა გაქვს მიზნად - ყველგან ინსპირაციას ეძებ.
კურსიდან მირებულმა ცოდნამ და ლექტორის რჩევებმა უბიძგა სანდროს მეტისკენ და ფინალური პროქტის ფარგლებში მან განახორციელა ის იდეა, რომელზეც დიდი ხანია მუშაობდა.
Content Management-ის კურსმა მომცა ცოდნა, რომელსაც პროექტის განხორციელებაში გამოვიყენებ, რომელიც გარემოსდაცვით საკითხებზე საგანმანათლებლო ციფრული მასალების შექმნას მოიცავს. ასევე კურსი ძალიან კარგი საწყისია მათთვის, ვისაც თანამედროვე ციფრული კონტენტის შექმნისთვის საკუთარი იდეების კრიტიკულად შეფასება და პროფესიონალური უკუკავშირების მიღება სურს.
Content management-ის დარდგი მრავალფეროვანი უნარების მომთხოვნია, სადაც თანაბრად საჭიროა განათლება, კრეატიულობა, ორიგინალურობა და მუდმივად უახლესი ინფორმაციის ძიება, რათა შექმნა კონტენტი, რომელიც იქნება რელევანტური.
თუ კი შენც ისევე, როგორც სანდროს, გაქვს უამრავი იდეა, გინდა მათი განხორციელება და ასევე გსურს დასაქმდე მოთხოვნადი პროფესიით, რომელშიც განვითარების გარანტირებული შესაძლებლობა გექნება, მაშინ შემოგვიერთდი Commschool-ში Content Management-ის კურსზე!
აქვე გაგიზიარებ ჩვენი კურსდამთავრებულების მოსაზრებებსა და შთაბეჭდილებებს Content Management-ის კურსის შესახებ