ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

Commschool-ის ლექტორების გუნდს სოფო გოგიშვილი შეუერთდა!

blog-detail-img

“ინტერფეისზე მუშაობა ხანგრძლივი პროცესია, შესაბამისად მნიშვნელოვანია დიზაინერს ჰქონდეს თვითდისციპლინა და მზაობა თავად გაწეროს სამუშაო პატარა სპრინტებად, სწორად განსაზღვროს სამუშაო განრიგი და დათქმულ ვადებში შეძლოს პროდუქტის სრულყოფა, ამიტომაც  UI დიზაინერის სამუშაოს ნაკლებად ახასიათებს რუტინა.” – სოფო გოგიშვილი

აქვე მინდა გაიხსენო თუ  საიტისა და მობილური აპლიკაციის ესთეტიურ მხარეზე ყურადღება ერთხელ მაინც გაგიმახვილებია, რადგან თუ ასეა, შესაძლოა Web დიზაინის მიმართულებით მუშაობა შენთვისაც ისეთივე საინტერესო იყოს, როგორც სოფოსთვისაა. ამ ბლოგში კი სწორედ UI Design-ის ლექტორს, სოფო გოგიშვილს გაგაცნობ.

სოფოს ამ სფეროში მუშაობის 8 წლიანი გამოცდილება აქვს. ამ დროის განმავლობაში კი უთანამშრომლია ისეთ კომპანიებთან როგორებიცაა: Visa, Netflix, Microsoft, Siemens, H&M, Leavingstone, BB Agency და სხვა. ამჟამად კი ის Lead Digital Product Designer-ია TBC Pay-ში.

ჩემი გამოცდილება მოიცავს ლეიაუთის, ბრენდინგთან და გრაფიკულ დიზაინთან მუშაობას, თუმცა ამ ეტაპზე უფრო მეტად ორიენტირებული ვარ UI & UX დიზაინზე

სოფო ამ სფეროთი რამდენიმე მიზეზის გამო დაინტერესდა: “მ პროფესიას რეალური, ხელშესახები გავლენა აქვს საზოგადოებაზე და ეს ფაქტორი პირადად ჩემთვის ძალიან მნიშვნელოვანია. გარდა ამისა, საჭიროებს ლოგიკურ, დათვლად, რაციონალურ მიდგომებს და ამავდროულად აღიარებს შემოქმედებითი და ესთეტიური ნაწილის საჭიროებასაც.

თუ არ იცი აქვე გეტყვი, რომ ინტერფეისის დიზაინერის პროფესია გულისხობს ადამიანის ქცევის მოდელების შესწავლას, შემდეგ ამ ყველაფრის ვიზუალურ გამოსახულებაში თარგმნას და ისეთი პრაქტიკების შემუშავებას, რომლებიც იქნება მეტად ინტუიციური და მომხმარებელზე მაქსიმალურად კარგად მორგებული.

ახლა კი მინდა სოფოს ნამუშევარი გაგიზიარო, რომელიც გრიდის სისტემების კვლევას ეხება და რომელიც ცნობილ საერთაშორისო ბლოგზე, Abuzeedo-ზეა გამოქვეყნებული.

გარდა ამისა, სოფოს სამი პროექტი XD და UI.UX კატეგორიაში Behance-ის ჟიურიმ გამოარჩია.

აქვე მინდა ის სამი უნარიც გაგიზიარო, რომელიც სოფოს აზრით, UI Design-ის მიმართლებით კარიერულ გზაზე აუცილებლად დაგეხმარება:

 ემპათია, რადგან UI დიზაინერს მომხმარებლის პერსპექტივიდან უწევს პრობლმების დანახვა

 კომუნიკაციის უნარი, რადგან მას აქვს ურთიერთობა როგორც თავის გუნდის წევრებთან, ისე მომხმარებლებთან

 ვიზუალური ესთეტიკისა და სტილისტიკის აღქმა

უმთავრესი გამოწვევაა პროდუქტის ინტერფეისზე მუშაობისას მხედველობაში მივიღოთ მომხმარებლის საჭიროებები თავისი სოციო-კულტურული, ეკონომიკური თუ ფიზიკური საჭიროებებით

გასაკვირი არ იქნება თუ გეტყვი, რომ დღეს ყველაფრის გაციფრულების  პროცესში ვართ, შესაბამისად მზარდი საჭიროება ჩნდება ისეთი პროდუქტების, სისტემებისა და სერვისების შექმნის, რომელიც ადამიანებს კომპიუტერთან ინტერაქციას გაუმარტივებს. ამ პროცესს კი UI დიზაინერი წარმართავს, ამიტომ მათზე მოთხოვნა დღითიდღე იზრდება. ყველაფერთან ერთად ეს სფერო არც ვიწრო სპეციფიკის არაა, რაც ნიშნავს იმას, რომ განვითარება სხვადასხვა გზით შეგიძლია:

ამ პროფესიის ადამიანებიც ძალაუნებურად ინტერესებიდან და უნარებიდან გამომდინარე, სხვადასხვა განხრით გაიწვრთნებიან ხოლმე: Ზოგს დეშბორდები უკეთ გამოსდის, სხვებს საიმიჯო ლენდინგ საიტები, ნაწილი ვებით ინტერესდება, მეორე ნაწილი აპლიკაციით და Რიგ შემთხვევებში ზოგი სულაც არაგრაფიკულ ინტერფეისზე მუშაობს. Ასე რომ, კარიერული გზა ძალიან მრავალფეროვანი შეიძლება აღმოჩნდეს.

ასე და ამგვარად, თუ უფრო მეტად დარწმუნდი, რომ UI Design-ის მიმართულებით განვითარება სოფოსთან ერთად შენთვის საინტერესო იქნება, გეტყვი, რომ 14 ლექციის გავლის შემდეგ დამოუკიდებლად შეძლებ ციფრული პროდუქტის სპეციფიკის, ვიზუალური სტრატეგიისა და კონცეფციის განსაზღვრას, ასევე შეძლებ სხვადასხვა გრაფიკულ მოწყობილობაზე მორგებული დიზაინ სისტემის შემუშავებას, პროტოტიპის შექმნასა და პროდუქტის ტესტინგს.

სოფოს პორტფოლიოს სრულად სანახავად კი შეგიძლია ეწვიო ბმულს: https://www.behance.net/sofometqi

ამდენად, თუ მზად ხარ, ბევრი იშრომო და დიზაინის სამყაროში შეაბიჯო, კურსზე რეგისტრაცია უკვე შეგიძლია.

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1000₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1250₾
Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი
ექსპერტი
1500₾
დიზაინის სფეროში ნიჭი და კრეატიული უნარები დღეს საკმარისი აღარ არის ფრილანს კარიერის დასაწყებად ან/და განსავითარებლად. რეალურად დაბრკოლებები მაშინ იწყება, როცა თითქოს ყველა საჭირო ტექნიკური უნარი გაქვს, მაგრამ არ იცი, როგორ შეადგინო ბიუჯეტი და თაიმლაინი, ააწყო პორტფოლიო, გქონდეს ინდივიდუალური ნიშა და რაც მთავარია, შეძლო ბაზარზე საკუთარი თავის სწორად პოზიციონირება. კონკურენცია ძალიან მაღალია, დამოუკიდებლად მუშაობა კი კიდევ უფრო რთული. ამ პირობებში საკმაოდ ბუნდოვანია ილუსტრატორის ანაზღაურების შესახებ ინფორმაციაც. Sense of (Freelance) Illustration-ის ქრეშ-კურსიც სწორედ ამ გამოწვევების დაძლევისთვის საჭირო გზამკვლევია, რომელიც წლების განმავლობაში მიღებულ ანანოს პირად გამოცდილებას ეფუძნება. კურსის ფარგლებში მონაწილეები გაივლიან ილუსტრაციის შექმნის სრულ ციკლს – ინსპირაციის პოვნის, ბრიფის ანალიზის, სკეჩების დახატვისა და დახვეწის ჩათვლით. რაც მთავარია, შეეძლებათ ბრიფზე დაყრდნობით იმუშაონ პროექტზე/სავარჯიშოებზე, რომლის პრაქტიკაში დანერგვაც დაეხმარებათ გადალახონ ცარიელი ფურცლის შიში. კურსს ფრილანს ილუსტრატორი, ანანო მიმინოშვილი გაუძღვება. მისი პორტფოლიო 200-მდე ფრილანს პროექტს და ისეთ კლიენტებს მოიცავს, როგორებიც არიან: The New York Times, Chanel, BAFTA, FILA, Adobe, Meta, Airbnb, The Washington Post, The New Yorker, The Hollywood Reporter და მრავალი სხვა. შეხვედრებს უმასპინძლებს სასტუმრო Stamba.
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება