ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

"მამბერის" რედიზაინი- თორნიკე გორდეზიანის ფინალური ნაშრომი

blog-detail-img

რა უნდა იყოს იმაზე სასიამოვნო, გრაფიკული დიზაინის სულ რაღაც ორთვიანი კურსის ბოლოს, ფინალურ ნაშრომად რეალურ რებრენდინგს რომ აკეთებ?! თორნიკე გორდეზიანმა სწორედ იმ კლუბის ლოგოს დიზაინზე იმუშავა, რომელთან ერთადაც წლებია, საქართველოს მთებს ლაშქრავს:

“ჩვენი ლოგო, რაც აქამდე გვქონდა, არასდროს მომწონდა და განსაკუთრებით ამაღელვებელი იყო კლუბის რებრენდინგზე მუშაობა, მისთვის იმ ვიზუალის მიცემა, რასაც იმსახურებს.”

შეგიძლიათ, შეათვალიეროთ, როგორ გამოიყურებოდა “მამბერის” ლოგო და როგორ დახვეწა ის თორნიკემ: 

თორნიკემ, გარდა Adobe Photoshop-ისა და Adobe Illustrator-ის ტექნიკური ცოდნისა, მთავარი, რაც გრაფიკული დიზაინის კურსიდან მიიღო, კარგი დიზაინის შექმნის პრინციპებია:

“პროცესმა როგორც ტექნიკური, ისე შინაარსობრივი კუთხით ბევრი შემძინა. გაცილებით დახვეწილი ნამუშევარი შევქმენი ვიდრე აქამდე გამიკეთებია და უფრო სიღრმისეულად ვუკვირდებოდი იმ დეტალებს,რაც კარგ ვიზუალურ კომუნიკაციას განსაზღვრავს.”

აქვე გადავხედოთ თორნიკეს ნამუშევარს, შემდეგ კი დეტალურად აღვწეროთ როგორ მივიდა ის აქმდე

თორნიკემ ლოგოში უამრავ დეტალზე იმუშავა. ვფიქრობთ, თქვენთვის განსაკუთრებით საინტერესო სწორედ ის პროცესი უნდა იყოს, რომელიც მან დიზაინის დამუშავებისას, დასაწყისიდან ბოლომდე გაიარა.

კლუბის სახელი – “მამბერი” – სვანურ მითოლოგიაში მგლების ღმერთს ჰქვია. შესაბამისად, ლოგოზე ფიქრისას, პირველ რიგში, თორნიკესაც მგლის თავი ან ნაფეხური წამოუდგა თვალწინ:“დავიწყე იმაზე ფიქრი, რომელი უკეთ გამოჩნდებოდა თათი თუ თავი. თავის შემთხვევაში დავალება, თითქოს, უფრო მარტივი იყო; ათასნაირად შეიძლება მგლის დახატვა: პროფილში, ანფასში, რაიმე კონკრეტულ პოზაში და ა.შ.”

იმისათვის, რომ ლოგოსთვის მეტი უნიკალურობა შეეძინა, თორნიკემ ნაფეხურის დამუშავება არჩია: “ნაფეხურის შემთხვევაში, ერთი ნაფეხური გაქვს და რაღაც მართლა განსხვავებული უნდა შექმნა, რომ შეხედვისთანავე გაგახსენდეს, ”ეს მამბერი არაა?” 

თუმცა, გარდა ამისა, კლუბის თემატიკიდან გამომდინარე, თორნიკესთვის “ნაფეხურები” შინაარსობრივადაც უფრო მომხიბლავი იყო: “ჩვენ ხომ ჩვენს ნაფეხურებს ვტოვებთ ყველგან სადაც მივდივართ.”

ამ არჩევნის გაკეთების შემდეგ, ახალი სირთულე თათის გულის დიზაინი იყო. თორნიკეს მისი შერწყმა ლაშქრობასთან ასოცირებულ საგანთან უნდოდა; მოსინჯა კარვის ფორმაც, ჩვეულებრივი მთისაც, თუმცა, საბოლოოდ, ყველაზე ლამაზად ორწვერა უშბას გამოსახულება გამოჩნდა: “ორწვერა უშბა, რომელიც, ასევე, სვანურ საწყისებს გამოხატავდა, ძალიან ლამაზად ჩაჯდა სურათში. პატარა ჭრილიც დავუმატე, რომ უფრო აღქმადი ყოფილიყო, მთა რომ არის და არა უბრალოდ – თათის გული.”

თუმცა, გარდა სილამაზისა, ორწვერა მთის სიმბოლოში თორნიკემ “MAMBER”-ის “M”-ც დაინახა, რამაც ლოგოს კიდევ უფრო მეტი შინაარსი შესძინა და კლანჭების “ბედიც” საბოლოოდ გადაწყვიტა: “კლანჭებს თავიდან მომრგვალებულს ვხატავდი. ორწვერა მთას რომ შევხედე, რაღაცნაირად, M დავინახე, კლანჭების სიმრგვალეები გავასწორე და მამბერის ინიციალი ჩავმალე ლოგოში.”

თავისი საყვარელი კლუბის ლოგოს რედიზაინისას თორნიკემ საკუთარ თავს დიდი პასუხისმგებლობა დააკისრა. ამიტომაც მისთვის განსაკუთრებით მნიშვნელოვანი იყო კურსის ლექტორისგან მიღებული თანადგომა და რჩევები: “თქვენი, როგორც კოორდინატორების შეფასებას, დიდ მნიშვნელობას ვანიჭებ. არ მინდოდა იმედი გამეცრუებინა.”

გარდა ხარისხიანი თეორიული და პრაქტიკული ცოდნისა, თორნიკემ Commschool-ში ის ჯგუფური ატმოსფეროც იპოვა, რომელიც მას დახვეწაში დაეხმარა: 

“კურსები ინტერნეტშიც დევს, მაგრამ აქ გუნდი სხედხართ, ერთმანეთის აზრს აზიარებთ, თუ რა არის კარგი და რისი გაკეთება შეიძლებოდა უკეთ. შესაბამისად, ნამუშევარს განსხვავებული პერსპექტივიდან უყურებ, რაც გაცილებით მეტის მომტანია.”

და ბოლოს, თორნიკეს აზრით, Commschool-ის გრაფიკული დიზაინის კურსი ნამდვილად არის იმ მყარი ბაზისის მომცემი, საიდანაც შეგიძლიათ, თავად აირჩიოთ, რა მიმართულებით წახვალთ:

თუ მიჰყვები ლექციებს, ნამდვილად წაიღებ იმ ცოდნას, რაც დიზაინისთვისაა საჭირო და უკვე გეცოდინება, რა მიმართულებით იარო.”

შეგახსენებთ, რომ Commschool-ში გრაფიკული დიზაინის პროგრამა ეს ეს არის, დამთავრდა, ახალი კურსის მიღება კი უკვე დაიწყო. შემოგვიერთდი 👇

 

ავტორი: ანანო ფეიქრიშვილი

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1000₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1250₾
Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი
ექსპერტი
1500₾
დიზაინის სფეროში ნიჭი და კრეატიული უნარები დღეს საკმარისი აღარ არის ფრილანს კარიერის დასაწყებად ან/და განსავითარებლად. რეალურად დაბრკოლებები მაშინ იწყება, როცა თითქოს ყველა საჭირო ტექნიკური უნარი გაქვს, მაგრამ არ იცი, როგორ შეადგინო ბიუჯეტი და თაიმლაინი, ააწყო პორტფოლიო, გქონდეს ინდივიდუალური ნიშა და რაც მთავარია, შეძლო ბაზარზე საკუთარი თავის სწორად პოზიციონირება. კონკურენცია ძალიან მაღალია, დამოუკიდებლად მუშაობა კი კიდევ უფრო რთული. ამ პირობებში საკმაოდ ბუნდოვანია ილუსტრატორის ანაზღაურების შესახებ ინფორმაციაც. Sense of (Freelance) Illustration-ის ქრეშ-კურსიც სწორედ ამ გამოწვევების დაძლევისთვის საჭირო გზამკვლევია, რომელიც წლების განმავლობაში მიღებულ ანანოს პირად გამოცდილებას ეფუძნება. კურსის ფარგლებში მონაწილეები გაივლიან ილუსტრაციის შექმნის სრულ ციკლს – ინსპირაციის პოვნის, ბრიფის ანალიზის, სკეჩების დახატვისა და დახვეწის ჩათვლით. რაც მთავარია, შეეძლებათ ბრიფზე დაყრდნობით იმუშაონ პროექტზე/სავარჯიშოებზე, რომლის პრაქტიკაში დანერგვაც დაეხმარებათ გადალახონ ცარიელი ფურცლის შიში. კურსს ფრილანს ილუსტრატორი, ანანო მიმინოშვილი გაუძღვება. მისი პორტფოლიო 200-მდე ფრილანს პროექტს და ისეთ კლიენტებს მოიცავს, როგორებიც არიან: The New York Times, Chanel, BAFTA, FILA, Adobe, Meta, Airbnb, The Washington Post, The New Yorker, The Hollywood Reporter და მრავალი სხვა. შეხვედრებს უმასპინძლებს სასტუმრო Stamba.
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება