ანა შაკაიას ფინალური პროექტი - UX Research & Design-ის კურსდამთავრებული

blog-detail-img

 კურსმა, თითქოს, თავში არეული აზრები დამილაგა, დამანახა სწორი გზა და ძალიან ბევრ კითხვაზე მომცა პასუხი.” – ამბობს ანა შაკაია, Commschool-ის UX Research & Design-ის ერთ-ერთი კურსდამთავრებული, რომლისთვისაც პროგრამა ეფექტური აღმოჩნდა.

UX-ის კურსის განმავლობაში სტუდენტები მთელ UX პროცესს – კვლევიდან პროტოტიპის შექმნის და გატესტვის ჩათვლით – სრულად გადიან. ანამ კურსის განმავლობაში crowdfunding აპლიკაციის სამომხმარებლო გამოცდილების(User Experience) დიზაინზე იმუშავა და ფინალურ პროექტად პროტოტიპი ააწყო. მისი თქმით, UX პროცესის ერთ-ერთი ყველაზე საინტერესო კომპონენტი სწორედ კვლევის ჩატარებისა და შედეგების ანალიზის პროცესია:

“UX კვლევები ერთგვარი ფსიქოლოგიაა, სწორად უნდა მიხვდე და იგრძნო მომხმარებლის საჭიროებები. ძალიან საინტერესო იყო ინტერვიუების ჩატარება და იმაზე დაკვირვება, თუ რამხელა ძალა აქვს ერთ არასწორად ნათქვამ სიტყვასაც კი.”

ანას ნამუშევარს შეგიძლია, აქვე შეავლო თვალი:

თბილისის კომუნიკაციის სკოლის კურსდამთავრებულები

ანას აზრით, მისი საბოლოო წარმატება კურსის დაბალანსებული კონტენტის შედეგია. თვითონ მასალა კი ლექტორების მიერ საინტერესოდ იყო მიწოდებული:

თეორიოული მასალა ამომწურავად და საინტერესოდ იყო გადმოცემული, რაც ძალიან დამეხმარა პრაქტიკულ დავალებებში.

რაც მთავარია, ანას შეფასებით, კურსი მას აზრების დალაგებასა და თავისი კონკრეტული მიმართულების პოვნაში დაეხმარა:

კურსმა ძალიან ბევრ კითხვაზე გამცა პასუხი და მომცა ყველაზე მნიშვნელოვანი: მიმართულება, ინტერესი, თავდაჯერებულობა.

თბილისის კომუნიკაციის სკოლის კურსდამთავრებულები

ეს ყველაფერი კი მას კარგ წინაპირობას უქმნის, რომ დამოუკიდებლად შეძლოს თვითგანვითარება. ანას გეგმაც სწორედ ეს არის:

ამდენად, ახალი ცოდნითა და ენერგიებით ვაგრძელებ პროფესიულ განვითარებას.”

თბილისის კომუნიკაციის სკოლის კურსდამთავრებულები

UX Research & Design: კურსის შესახებ

თუ UI ან დამწყები UX დიზაინერი ხარ, ანდა კავშირი გაქვს ციფრული პროდუქტის შექმნის პროცესთან, მაშინ UX მიმართულებით განვითარებამ შეიძლება დაგაინტერესოს.

აქვე იმასაც გეტყვი, რომ Commschool-ის UX Design & Research-ის განახლებული კურსი ორსაათიანის მაგივრად უკვე სამსაათიან 24 ლექციას აერთიანებს. მთელი კურსი კი პრაქტიკული დავალებებითაა დატვირთული; ხოლო წარმატებული კურსდამთავრებულები ავტომატურად Alumni Club-ის წევრები ხდებიან და ჩვენი კარიერული პარტნიორების ვაკანსიებთან ექსკლუზიური წვდომით სარგებლობენ, რაც მათი კარიერული წინსვლის მნიშვნელოვანი შესაძლებლობაა. (სულ ახლახანს, სწორედ UX დიზაინის კურდამთავრებული, ხატია აფხაიძე შეუერთდა GPI Holding-ის გუნდს.)

ამდენად, თუ UX დიზაინერობაზე ფიქრობ, და ისურვებდი, სამი თვის თავზე მრავალ უნართან ერთად რეალური კარიერული პერსპექტივებიც გქონოდა, მაშინ შემოგვიერთდი UX Research & Design-ის კურსზე.

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1100₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1400₾
ნებისმიერი ვიზუალური გადაწყვეტის მიღმა, იქნება ეს პოსტერი, ანიმაცია, ლოგო და თუ სხვა, დგას ძლიერი კონცეფცია და ექსპერიმენტული მიდგომები. Art Direction-ის ეს კურსი გაძლევთ შესაძლებლობას დაინახოთ და გაიაროთ გზა რომელიც წარმატებული ნამუშევრების საფუძველია. პროგრამის განმავლობაში თქვენ ისწავლით ინდივიდუალურობის შენარჩუნებას კონკურენტულ გარემოში, ძლიერი კონცეფციების შექმნას თანამედროვე ვიზუალურ სამყაროში და ამბის თხრობის გაძლიერებას კონცეფციის ისეთი ელემენტებით, როგორიცაა პერსონაჟი, სიუჟეტი, ტონი და ვიზუალური მხარე. შეისწავლით კლიენტის პრობლემის ვიზუალურ გადაწყვეტას და ჩაერთვებით კრეატიული კამპანიის შექმნის მთლიან პროცესში - მიღებული ბრიფის შემოქმედებითი გადაწყვეტიდან მის აღსრულებამდე. კურსი ფოკუსირებულია პრაქტიკულ გამოცდილებაზე, სადაც იმუშავებთ კამპანიის შექმნის სრულ პროცესზე, რაც მოგცემთ ინდუსტრიაში არსებული გამოწვევების გადაჭრის გამოცდილებას.
13 ლექცია
39 საათი
საშუალო
1300₾
Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება