ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

TAILOR AT-ის მინი კონტენტ კამპანია - ანი კახაბრიშვილის ფინალური პროექტი

blog-detail-img

ოდესმე გიფიქრია კონტენტ კრეატორობაზე? წინასწარ გეტყვი, რომ საკმაოდ საპასუხისმგებლო საქმეა: ქმნი იმას, რაც ჩვენი ყოველდღიურობის დიდი ნაწილია, შეიძლება გაიგო, შეხედო და აღიქვა მრავალფეროვნად. სწორედ ამიტომ, აუცილებლად დაგჭირდება შემოქმედებითი ბუნება, გახსნილი გონება და ბევრი მონდომება.

ერთადერთი, რაც არ დაგჭირდება, არის წინასწარი გამოცდილება, ან background-ი ამ სფეროში. ჩვენთან, Commschool-ში, Content Management-ის კურსის კარი ღიაა ყველასთვის, ვინც არის ან უნდა რომ იყოს შემოქმედი. ვისაც აქვს საკუთარი ბრენდი ან ემუშავება სხვადასხვა ბიზნესს, ვისაც აინტერესებს სოციალური მედია და ამ სფეროში ხედავს საკუთარ თავს.

ანი კახაბრიშვილმა პროგრამა წარმატებით დაასრულა და კურსდამთავრებულის სტატუსიც მოიპოვა. ის გვიყვება, რომ Commschool-ის პოვნის შემდეგ გადაწყვიტა, კონტენტის საინტერესო სამყაროში თავადაც შემოედგა ფეხი.

წლებია გვერდიდან ვაკვირდები კრეატიულ ინდუსტრიას და ყოველთვის მინდოდა საკუთარი ძალებისა და ხედვების გამოცდა, ქომსქული ფაქტობრივად თვითონ მოვიდა ჩემთან, ერთხელ "ჩავსქროლე" და უკვე ვენდობოდი.

მოდი, Content Management-ის პროგრამაზეც გეტყვი ერთ-ორ სიტყვას. კურსზე მიმოვიხილავთ ყველაზე პოპულარულ პლატფორმებს (facebook, instagram, tiktok, youtube), განვიხილავთ კამპანიებს, სად, რომელ არხში რა ენითაა ლაპარაკი მიზანშეწონილი, ვისმენთ ერთმანეთის აზრს, ვდაობთ გემოვნებაზე და ა.შ. რაც მთავარია, ერთმანეთში და ირგვლივ ყველაფერში ვეძებთ და ვპოულობთ ინსპირაციას. ვსწავლობთ, როგორ უნდა ვმართოთ იგი სწორი გზით. ანი თავის გამოცდილებაზეც გვესაუბრება:

კვირაში ორი დღე იყო ყველაზე განსაკუთრებული, მოულოდნელი და საინტერესო ლექციებით, სრულიად ახალი ჩარჩოებმოცლილი იდეებით, რომელსაც ხელებგაშლილი იღებდა ჩვენი ძალიან გამორჩეული ლექტორი.

Commschool-ის ფინალური პროექტის შესახებ თუ გსმენია რამე? ის რეალურ პროექტს მაქსიმალურად მიმსგავსებული კამპანიაა, რომელზეც „ქომსქულელები“ კურსის ბოლოს მუშაობენ, საკუთარი თავისა და შესაძლებლობების გამოსაცდელად. ეს შეიძლება იყოს ნებისმიერი ბრენდი, სტარტაპი თუ ჩვენს გონებაში შექმნილი იდეა. ანის ფინალური ნაშრომიც სწორედ თავისივე ორიგინალურ იდეას ეხება, რომლის განხორციელებაც წლების განმავლობაში მისი ოცნება იყო. 

ფინალური პროექტი გამოწვევა იყო ჩემთვის. ინოვაციური იდეა, რომელიც წლების წინ მე და ჩემს მეგობარს მოგვივიდა, ეხება მოდის ინდუსტრიას: იქმნება საიტი, სადაც მომხმარებელს შეეძლება საკუთარი თავის გამოხატვა საკუთარივე გემოვნებით შეკერილი სამოსით, რომელსაც ჩვენს საიტზე შეუკვეთავს. პროექტი სრულიად სხვა თვალით დავინახე კურსის ბოლოს, ლექციებზე იმდენი პრაქტიკული მაგალითი გავიარეთ, ძალიან მარტივად ავაგე კონტენტ კამპანია, პროცესიც სახალისო იყო.

ანი ადმინისტრაციასთან ურთიერთობის შესახებაც არ იშურებს სიტყვებს. მისი თქმით, არც ელოდა, რომ ასეთი ჯანსაღი კომუნიკაცია დახვდებოდა – გუნდის მხრიდან გამოვლენილი მხარდაჭერა ერთი დიდი, სასიამოვნო სიურპრიზი აღმოჩნდა. 

ყოველკვირეული კომუნიკაცია გვქონდა, ადმინისტრაცია მაქსიმალურად ცდილობდა ჩვენგან უკუკავშირის მიღებას, როგორც სწავლის პროცესთან, ასევე სხვადასხვა შეფასების მისაღებად. სასიამოვნოდ გაოცებული დავრჩი.

ასე რომ, შეგიძლია, მენდო: ის, რაც ახლა შეუძლებლად გეჩვენება, 14 ინტენსიური ლექციის შემდეგ თავიდან ბოლომდე გათავისებული გექნება. კურსის ბოლოს დაიგროვებ იმდენ ცოდნას, რომ ნებისმიერ იდეაზე, სასურველ ბრენდზე/კომპანიაზე/სტარტაპზე გააკეთებ კონტენტ კამპანიას, რომელსაც ექნება მთავარი მესიჯი, ბექგრაუნდი, tone of voice, ინსაითი. ისწავლი, როგორ ჩაუშვა იგი სხვადასხვა სოციალურ მედია პლატფორმაზე, სპეციფიკური მიდგომით. პროგრამის დამთავრების შემდეგ, ამაყად შეგეძლება, თქვა, რომ შენს კომპეტენციებში შედის:

ამ ყველაფრის შემდეგ კი, თუ კიდევ გაგიჩნდება კითხვა, რატომ Commschool?, ამაზე ანიც სიამოვნებით გიპასუხებს:

იმიტომ, რომ საკუთარ თავში აღმოაჩინო ბევრი საინტერესო რამ; იმიტომ, რომ ისიამოვნო; იმიტომ, რომ მიიღო იმაზე მეტი ხარისხი და ცოდნა, ვიდრე ელოდები.

თუ ჩვენი გუნდის ნაწილი გინდა გახდე, შემოგვიერთდი Content Management-ის კურსზე! ქვემოთ ბმულს გიტოვებ. 

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1000₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1250₾
Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი
ექსპერტი
1500₾
დიზაინის სფეროში ნიჭი და კრეატიული უნარები დღეს საკმარისი აღარ არის ფრილანს კარიერის დასაწყებად ან/და განსავითარებლად. რეალურად დაბრკოლებები მაშინ იწყება, როცა თითქოს ყველა საჭირო ტექნიკური უნარი გაქვს, მაგრამ არ იცი, როგორ შეადგინო ბიუჯეტი და თაიმლაინი, ააწყო პორტფოლიო, გქონდეს ინდივიდუალური ნიშა და რაც მთავარია, შეძლო ბაზარზე საკუთარი თავის სწორად პოზიციონირება. კონკურენცია ძალიან მაღალია, დამოუკიდებლად მუშაობა კი კიდევ უფრო რთული. ამ პირობებში საკმაოდ ბუნდოვანია ილუსტრატორის ანაზღაურების შესახებ ინფორმაციაც. Sense of (Freelance) Illustration-ის ქრეშ-კურსიც სწორედ ამ გამოწვევების დაძლევისთვის საჭირო გზამკვლევია, რომელიც წლების განმავლობაში მიღებულ ანანოს პირად გამოცდილებას ეფუძნება. კურსის ფარგლებში მონაწილეები გაივლიან ილუსტრაციის შექმნის სრულ ციკლს – ინსპირაციის პოვნის, ბრიფის ანალიზის, სკეჩების დახატვისა და დახვეწის ჩათვლით. რაც მთავარია, შეეძლებათ ბრიფზე დაყრდნობით იმუშაონ პროექტზე/სავარჯიშოებზე, რომლის პრაქტიკაში დანერგვაც დაეხმარებათ გადალახონ ცარიელი ფურცლის შიში. კურსს ფრილანს ილუსტრატორი, ანანო მიმინოშვილი გაუძღვება. მისი პორტფოლიო 200-მდე ფრილანს პროექტს და ისეთ კლიენტებს მოიცავს, როგორებიც არიან: The New York Times, Chanel, BAFTA, FILA, Adobe, Meta, Airbnb, The Washington Post, The New Yorker, The Hollywood Reporter და მრავალი სხვა. შეხვედრებს უმასპინძლებს სასტუმრო Stamba.
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება