ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი?

blog-detail-img

სარეკლამო კამპანიების ზრდა შეუქცევადი პროცესია, თუმცა რამდენი მათგანი ითვალისწინებს მომხმარებლის გამოცდილებას და სცდება დაბლოკვას? როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? რეკლამის გარშემო არაერთი კითხვა არსებობს, მე კი შევეცდები ამ ბლოგში ზოგადად გადმოგცეთ თუ ვინ დგას კრეატიული რეკლამის უკან, რა როლი აქვს კრეატიულ სააგენტოს ბრენდის განვითარებაში და რას უნდა ელოდოთ თუ თქვენც სარეკლამო ინდუსტრიით ხართ დაინტერესებული. 

მარტივად რომ ვთქვათ, რეკლამის წარმატება სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლების, ძირითად პრინციპებისა და ინსტრუმენტების ცოდნაზეა დამოკიდებული. სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულო საკმაოდ მრავალფეროვანია და მოიცავს იმ ადამიანებს, რომლებიც ბრენდის განვითარების სტრატეგიას ადგენენ, ფუთავენ და შემდგომ ეს ყველაფერი მომხმარებელთან სწორედ რეკლამის სახით მიაქვთ.

კრეატიულ სააგენტოებზე წარმოდგენები ხშირად მცდარია. დამკვეთის სურვილებზე მორგება, სტრატეგიის განსაზღვრა და გუნდის მენეჯმენტი ბევრად მეტს მოითხოვს ვიდრე ეს ერთი შეხედვით ჩანს.

როგორც უკვე აღვნიშნე, რეკლამისა და ბრენდის იმიჯის შექმნის პროცესში არაერთი ადამიანია ჩართული, ესენი არიან: ექაუნთ მენეჯერი, არტ-დირექტორი, კრეატიული დირექტორი, კონტენტ მენეჯერი, ქოფირაითერი, დიზაინერი, ოფის მენეჯერი, აიტი სპეციალისტი, ფინანსური მენეჯერი და სხვა. სწორედ მათი და ერთიანი, სწორი სტრატეგიის დამსახურებით იქმნება ბრენდი და შემდგომ რეკლამა, რომელიც სწორ დროს, სწორ ადგილასა და სწორ აუდიტორიასთან ხვდება. 

ეფექტური რეკლამის უკან არაერთი იმედგაცრუება შეიძლება იმალებოდეს, რადგან მის უკან ხანგრძლივი და რთული პროცესები დგას. ყველაზე მნიშვნელოვანია შექმნილი კონტენტი სწორედ მოვარგოთ დამკვეთის ინტერესებს, რაც ხშირად არ ხდება და მისი რამდენჯერმე ცვლილებაც კი გვიწევს.

თუმცა, აუცილებლად უნდა აღვნიშნოთ, რომ კრეატიულობას დიდი ძალა აქვს, რომელსაც მოაქვს რეალური შედეგები. რეკლამა, რომელიც არის კრეატიული, არ ჰგავს სხვას და გათვლილია სწორ სეგმენტზე, არასდროს გახდება მოსაწყენი.

ამიტომ, თუ რეკლამის ნახვის შემდეგ, ერთხელ მაინც, შთაბეჭდილებების ქვეშ ყოფილხარ, აუცილებლად გაიხსენე თუ რა გზა განვლო მან შენამდე მოსაღწევად და ვინ დგას ამ ყველაფრის უკან.

 თუ სარეკლამო ინდუსტრიით შენც ხარ დაინტერესებული გაეცანი Creative Advertising-ის კურსს და 

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება