თამარს მარკეტინგის სფეროში მუშაობის 10 წლიანი გამოცდილება აქვს. მისი საქმიანობის უდიდესი ნაწილი ონლაინ ბიზნესის მარკეტინგისა და გაყიდვების მართვას უკავშირდება. იგი სხვადასხვა დროს ხელმძღვანელობდა აჭარაბეთის მულტი-ჩენელ და ციფრული მარკეტინგის გუნდს. ასევე, კრედო ბანკის, ვივუსისა და ჯიპიაი ჰოლდინგის მარკეტინგს. ამჟამად კი უკრაინაში ყველაზე დიდი გემბლინგ კომპანიის CMO-ს პოზიციას იკავებს. თამარი არის ლუვენის უნივერსიტეტის MBA და აქვს Digital Marketing Institute-ის მასტერის წოდება.
ლევანს 15 წლამდე პროგრამირების გამოცდილება აქვს. მას შემდეგ, რაც მან ინსბრუკის უნივერსიტეტი დაამთავრა და მაგისტრის წოდება ასტრონაწილაკების ფიზიკაში მიიღო, გადაწყვიტა, სამეცნიერო მოდელების შექმნისას შეძენილი პროგრამირების გამოცდილება ანდროიდ დეველოპმენტში გამოეყენებინა. ბოლო წლების განმავლობაში, მან იმუშვა 10-ზე მეტ აპლიკაციაზე, რომლებიც აქტიურ მოხმარებაშია. ამჟამად, ის ვანდიოს ანდროიდ გუნდს ხელმძღვანელობს.
ვანოს გრაფიკულ დიზაინზე მუშაობის 14 წლიანი გამოცდილება აქვს. მისი საქმიანობის უდიდესი ნაწილი ქართულ კრეატიულ სააგენტოებს უკავშრდება, კერძოდ Windfor’s, Holmes&Watson, DDB Georgia და სხვა. სადაც ნამუშევარი აქვს თითქმის ყველა მსხვილი ადგილობრივი დამკვეთის პროექტზე. ახლა ევროპაბეთშია არტ დირექტორის პოზიციაზე და დიზაინერების და მოუშენ გრაფიკოსების გუნდს ხელმძღვანელობს. პარალელურად ფრილანს პროექტებზე თანამშრომლობს სხვადასხვა სააგენტოსთან.
ბაჩო 4 წელია აქტიურად მუშაობს პროგრამირების სფეროში და აქედან ბოლო ორი წელია ვანდიოში უფროსი ანდროიდ დეველოპერის პოზიციას იკავებს. უმუშავია არაერთი წამყვანი კომპანიის აპლიკაციებზე, მათ შორის TBC PAY - ის მობაილ ბანკის შექმნაზე.
თეას ციფრული პროდუქტების განვითარებაში 8 წლიანი გამოცდილება აქვს. გერმანიაში მუშაობდა როგორც თვისებრივი მკვლევარი, სწორედ ამ გამოცდილებამ მისცა შესაძლებლობა მოგვიანებით UX კვლევებში ჩაღრმავების. მას ასევე გავლილი აქვს Nielsen Norman Group-ის UX ის პროგრმა. თეა ამჟმად თიბისი მობაილ ბანკის ციფრული პროდუქტის განვითარების მენეჯერი და მობაილბანკის გუნდის კაპიტანია (Product Owner), სწორედ ამ პერიოდში იმუშავა გუნდმა მობაილბანკის რედიზაინზე, მას მერე რაც მსოფლიოში საუკეთესო მობაილბანკის ჯილდო მიიღო.
ლიანა უკვე 4 წელია ციფრული ტრანსფორმაციის სააგენტო „რედბერიში“ კონტენტის მიმართულებით მუშაობს. ამჟამად კი კონტენტ დირექტორის პოზიციას იკავებს. ბოლო წლების განმავლობაში „რედბერიმ“ საკომუნიკაციო ფესტივალებზე 70-ზე მეტი ჯილდო მოიპოვა. ლიანა ამ პერიოდის განმავლობაში ჩართული იყო ისეთი ბრენდების კამპანიებსა და Original ქონტენტზე, როგორიც არის GWP, სეკრეტ სანტა, ICY, გალერია თბილისი, მინისო, ბილაინი, კაიაკი, AVON და სხვა.
მარიამი 13 წელია ციფრული პროდუქტების დიზაინზე მუშაობს. ამ პერიოდში მას მრავალფეროვანი გამოცდილება დაუგროვდა ვიზუალური დიზაინის, მონაცემების ვიზუალიზაციის, Front-end დეველოპმენტის და ციფრული პროდუქტების მენეჯმენტის კუთხით. ბოლო 7 წელია რაც აქტიურად მუშაობს UX დიზაინის კუთხით. მას ამ პერიოდის განმავლობაში არაერთი მნიშვნელოვანი პროექტი განუხორციელებია, იყო TBC Pay ის პროდუქტის დიზაინერიც. ამჟამად კი UX დიზაინერების ლიდერია თიბისიში
სულხანს მარკეტინგის დირექტორის პოზიციაზე მუშაობის 17 წლიანი გამოცდილება აქვს ისეთ დიდ ქართულ კომპანიებში, როგორებიცაა ჯეოსელი, ვისოლი, საქართველოს ლატარიის კომპანიია. ამჟამად კი Adjarasport-ის მარკეტინგის დირექტორის პოზიციას იკავებს. აღსანისნავია ისიც, რომ სულხანი ლონდონის ეკონომიკის სკოლის MBA-ია.
2018 წლის ახალგაზრდა მარკეტერების გამარჯვებული, ნათია სვანიძე საკომუნიკაციო სივრცეში ერთერთი ყველაზე აქტიური ბრენდის - Giovanni Morra-ს დამფუძნებელია. ნათია ასევე "თიბისი“-ს პროგრამა სტარტაპერის ერთერთი შემქმნელია. ამჟამად ნათია ნეობანკ „სფეისი“-ს „მომხმარებლის გამოცდილების“ გუნდის ლიდერია.
2018 წელს, გაგა ფორბსის 30 წლამდე 30 საუკეთესო მარკეტერს შორის მოხვდა. გაგა დიჯითალ სააგენტო „Redberry”-ს დამფუძნებელია. ბოლო ორი წლის განმავლობაში მან 70-ზე მეტი ჯილდო მოიპოვა საკომუნიკაციო ფესტივალებზე. 2019 წელს რედბერიმ მოიზიდა 3.2$ მლნ - ის ინვესტიცია, იმისთვის რომ შეექმნათ სტარტაპ სტუდია. სწორედ ამის ფარგლებში შექმნეს სტარტაპი “Lanchoba”.
უჩა ურუშაძე არის ფილოსოფოსი, რომელიც ქმნის ბრენდებს. 2011 წელს უჩას სტრატეგიული ხელმძღვანელობით სარეკლამო კამპანიამ Eurobest-ის ფესტივალზე ოქრო მოიპოვა. 2014 წლიდან უჩა HOLMES&WATSON-ში სტრატეგიას ხელმძღვანელობს, სადაც მან განახორციელა არაერთი გავლენიანი პროექტი, როგორიცაა თიბისი-ს ბრენდის სტრატეგია და საკომუნიკაციო კამპანიები „გამარჯობა“ და „შენ“.
გიორგის საბანკო სივრცეში 7 წელზე მეტი მუშაობდა, სადაც ის ძირითადად პროდუქტების შექმნით და განვითარებით იყო დაკავებული. 2016 წელს ის გახდა Optio.ai-ს ერთერთი დამფუძნებელი - ფინტექ სტარტაპის, რომელიც ეხმარება ბანკებს გადაიტანოს მომხმარებლის ფინანური ოპერაციები დიალოგის რეჟიმში. ასევე, Optio.ai პირადი ფინანსების მენეჯმენტში ეხმარება მომხმარებელს. მან 2019 წელს Gita-ს 100 000 გრანტი მოიპოვა. გიორგი 2 სტარტაპ აქსელერატორის კურსდამთავრებულია
ევროპის არტ დირექტორთა კლუბის სპიკერი, ლადო მალაზონია ექვსი წლის განმავლობაში მუშაობდა Windfor-ის მთავარ სტრატეგად, სადაც მან ითანამშრომლა წამყვან ქართულ კომპანიებთან. მან 2017 წელს კანის ვერცხლის ლომი მოიგო. ცოტა ხნის წინ ლადო შეუერთდა მსოფლიო მარკეტინგული კომუნიკაციების ბრენდს ჯეი ვალტერ ტომპსონის ქართულ ოფისს - JWT Metro-ს და იკავებს სტრატეგიის ხელმძღვანელის თანამდებობას.
სიბი სპონსორებთან და პარტნიორებთან ურთიერთობის დეპარტამენტის ხელმძღვანელია Dubai Opera-ში 2016 წლიდან. მხოლოდ ორი წლის განმავლობაში მან $5.000.000-ის ღირებულების კონტრაქტები დადო სპონსორებთან. ის მუშაობდა Apple-სთან, Jaguar-თან, MasterCard- თან გრძელვადიან პროექტებზე. ასევე მონაწილეობდა Christian Dior-ის, Bvlgari-ის, Hermes-ის და Pandora-ს მოკლევადიან პროექტებში Dubai Opera-სთან.
სანამ თავის კუთვნილ კომპანიას Alice Q.-ს შექმნიდა, ირინა Mozaika-ში მუშაობდა ღონისძიებების განყოფილების უფროსად. ის 12 წელია მოღვაწეობს ღონისძებების მენეჯმენტის სფეროში და მას 350-ზე მეტი ივენთი აქვს გამართული.
ჯენიფერი 2018 წელს Forbes-ის 30 წლამდე 30 მარკეტერს შორის საუკეთესოდ დასახელდა. 2015 წლიდან ჯენიფერი იყო TUNE- ის მარკეტინგის ვიცე-პრეზიდენტი. 2018 წელს იგი გახდა Convoy-ის მარკეტინგის ხელმძღვანელი, ამავე წელს Convoy Business Insider-ის 51 საუკეთესო სტარტაპში შევიდა ასევე LinkedIn-ის 50 საუკეთესო სტარტაპს შორის მოხვდა. ჯენიფერი არის ვაშინგტონის უნივერსიტეტის ფოსტერის ბიზნესის სკოლის მოწვეული პროფესორი.
პიტერი, ციფრული მარკეტინგის სპეციალისტი, 2014 წლიდან დღემდე იკავებს TUNE-ის აღმასრულებელი დირექტორის პოზიციას. მისი ხელმძღვანელობით Tune-მა მოიპოვა $36.4 მლნ-ის დაფინანსება martech-ის კატეგორიაში, გახსნა მსოფლიოს მასშტაბით 9 ოფისი და გაზარდა გუნდი 350 ადამიანამდ