თორნიკე Long Island University-ის ინფორმაციული სისტემების მაგისტრია. მას ციფრული პროდუქტების შექმნის 12 წლიანი სამუშაო გამოცდილება აქვს. ამ ხნის განმავლობაში ის სხვადასხვა როლს ითავსებდა, ყველაზე დიდხანს კი სწორედ IT ბიზნეს ანალიტიკოსის პოზიციაზე. მისი პორტფოლიო შეიცავს პროექტებს, რომლებიც უკავშირდება ციფრული პროდუქტების შექმნა/განვითარებას, საინფორმაციო პლატფორმების შექმნას, ERP სისტემის დეველოპმენტს ისეთ კომპანიებთან, როგორიცაა World Bank (Project), საჯარო რეესტრის ეროვნული სააგენტო, Wendy’s, Long Island University, Terminal და ა.შ. თორნიკე ბოლო წლებში TBC-ის IT Business Analyst-ის პოზიციას იკავებდა, ამჟამად კი IT Product Owner-ია და ბანკის შიგნით უმნიშვნელოვანესი პროდუქტების შექმნა/განვითარებაზე მუშაობს.
ტატიანას ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით 5 წლიანი გამოცდილება აქვს, რის განმავლობაშიც უმუშავია 50-ზე მეტ ბრენდთან სხვადასვა ბიზნეს სექტორში: ჰორეკა, უძრავი ქონება, FMCG, მოდა და სხვა. უთანამშრომლია როგორც ქართულ სტარტაპებთან (Carfest, Lunchoba..) და საერთაშორისო კომპანიებთან (Zara, Massimo Dutti, Sheraton, Lavazza, Lenovo, Oppa, Namai Vake, Galleria Tbilisi, Avon..), ასევე ჯილდოებმოგებულ კრეატიულ კამპანიებზე ( Wolt, KFC, Miniso, საქართველოს ფოსტა..). ტატიანა Redberry-ში ციფრული მედია დამგეგმავის პოზიციას იკავებდა, ასევე ხელმძღვანელობდა Growth Marketing-ის დეპარტამენტს. ამჟამად, იგი აღმასრულებელი დირექტორია თავისივე დაფუძნებულ არქიტექტურული გამოცდილების მიმწოდებელ კომპანიაში HURO.
გიორგის კომპიუტერული გრაფიკის სფეროში მუშაობის 9 წლიანი გამოცდილება აქვს. ამ ხნის განმავლობაში უმუშავია ისეთი წამყვანი კომპანიის პროექტებზე, როგორიცაა Silk Sport, TVpirveli, BMG, Leader-bet, Sibling Studio, Koncepted Studio, Growthcurve, CEX.IO მათ შორის არხის შეფუთვაზე, გადაცემების ქუდებზე, ტიხრებზე, ბეგრაუნდ ლუპზე, ასევე უმუშავია 2D და 3D მოუშენ დიზაინზე რეკლამებისთვის, პრეზენტაციებისთვისა და თამაშებისთვის
მარიამს გრაფიკული დიზაინის სფეროში 7 წლიანი გამოცდილება აქვს, რომლის განმავლობაში უთანამშრომლია Betterfly DDB, Holmes&Watson და TBC-სთან, სადაც მუშაობდა სოციალურ მედიაზე, ბრენდინგზე, ილუსტრაციებსა და ინსტალაციებზე. ის ბოლო პერიოდში Space Neo Bank-ის არტ დირექტორის პოზიციას იკავებდა. Მას უმუშავია პროექტებისთვის: TBC Insurance-ის “შეცდომები მოსულა”, თიბისის #წერექართულად და “შენ”, TBC KAKABADZE-ს Multimedia Art Project GAMMA; Black Sea Jazz Festival X, Tbilisi Jazz Festival, ბრენდინგი: World Rugby U20 Championship, “შეერკინე მსოფლიოს” World Rugby U20 Championship 2019-სთვის და სხვა.
თეონას პროექტების მართვის დაახლოებით 8 წლიანი გამოცდილება აქვს რამდენიმე განსხვავებულ ინდუსტრიასთან: საბანკო, გემბლინგ, ჯანდაცვის სექტორებში. თანამშრომლობდა ისეთ კომპანიებთან, როგორიცაა საქართველოს ბანკი, აჭარაბეთი, ჯანდაცვის სამინისტრო და ა.შ. მისი პორტფოლიო შეიცავს ათეულობით განხორციელებულ პროექტს, რომელიც უკავშირდება ციფრული პროდუქტების შექმნა/განვითარებას, ERP სისტემების დეველოპმენტს, ინფორმაციული უსაფრთხოების მიმართულებით არსებულ სხვადასხვა პროექტს და ა.შ. თეონა ამჟამად Epam Georgia-ში IT პროექტების მენეჯერის პოზიციას იკავებს და ამერიკის / ევროპის ბაზარზე სხვადასხვა ქვეყნის წარმომადგენლებთან ერთად დიდი მასშტაბის IT პროექტებზე მუშაობს. თეონა 2020 წელს იყო მე-100 PMP სერტიფიცირებული პროექტ მენეჯერი საქართველოში.
ელენე Angular დეველოპერია, რომელიც ამჟამად TBC-ში Chapter Lead-ის პოზიციას იკავებს რითეილ ინტერნეტ ბანკის გუნდში. ამ ხნის განმავლობაში უმუშავია როგორც საბანკო და რთულ enterprise დონის აპლიკაციებზე, ასევე სხვადასხვა Start-up-სა და უცხოურ კომპანიაში, როგორც საბანკო პროდუქტებზე, ასევე მენეჯმენტ სისტემებსა და მრავალ მომხმარებელზე ორიენტირებულ აპლიკაციაზე. ელენე ერთი წლის წინ Google Women Developer Academy-ში მიიღეს, რის შემდეგაც Women Tech Makers-ის ამბასადორი გახდა საქართველოში. ორგანიზაციის ფარგლებში არაერთ პროექტში ერთვება და წვლილი შეაქვს საქართველოში IT მიმართულების განვითარებაში
ლევანს 15 წლამდე პროგრამირების გამოცდილება აქვს. მას შემდეგ, რაც მან ინსბრუკის უნივერსიტეტი დაამთავრა და მაგისტრის წოდება ასტრონაწილაკების ფიზიკაში მიიღო, გადაწყვიტა, სამეცნიერო მოდელების შექმნისას შეძენილი პროგრამირების გამოცდილება ანდროიდ დეველოპემნტში გამოეყენებენა. Ბოლო წლების განმავლობაში, მან იმუშვა 10-ზე მეტ აპლიკაციაზე, რომლებიც აქტიურ მოხმარებაშია. ამჟამად ის უფროსი ანდროიდ დეველოპერის პოზიციას იკავებს EPAM-ში.
არტურს WEB Development-ში 4 წლიანი გამოცდილება აქვს, ამჟამად კი იგი DataArt-ის .Net დეველოპერის პოზიციას იკავებს. მოცემული პერიოდის განმავლობაში უმუშავია როგორც ადგილობრივ, ისე საერთაშორისო პროექტებზე. ასევე, უთანამშრომლია TBC Pay-სა და Credo Bank-თან. არტურის გამოცდილება მოიცავს საბანკო-საფინანსო, სადაზღვევო და ERP და სხვა აპლიკაციების შექმნას.
ვანოს გრაფიკულ დიზაინზე მუშაობის 14 წლიანი გამოცდილება აქვს. მისი საქმიანობის უდიდესი ნაწილი ქართულ კრეატიულ სააგენტოებს უკავშრდება, კერძოდ Windfor’s, Holmes&Watson, DDB Georgia და სხვა. სადაც ნამუშევარი აქვს თითქმის ყველა მსხვილი ადგილობრივი დამკვეთის პროექტზე. ახლა ევროპაბეთშია არტ დირექტორის პოზიციაზე და დიზაინერების და მოუშენ გრაფიკოსების გუნდს ხელმძღვანელობს. პარალელურად ფრილანს პროექტებზე თანამშრომლობს სხვადასხვა სააგენტოსთან.
სულხანს მარკეტინგის დირექტორის პოზიციაზე მუშაობის 17 წლიანი გამოცდილება აქვს ისეთ დიდ ქართულ კომპანიებში, როგორებიცაა ჯეოსელი, ვისოლი, საქართველოს ლატარიის კომპანიია. ამჟამად კი Adjarasport-ის მარკეტინგის დირექტორის პოზიციას იკავებს. აღსანისნავია ისიც, რომ სულხანი ლონდონის ეკონომიკის სკოლის MBA-ია.
ბექას კომპიუტერული გრაფიკის სფეროში მუშაობის 11 წლიანი გამოცდილება აქვს. წლების მანძილზე თანამშრომლობდა, როგორც წამყვან ტელევიზიებთან, ასევე, კრეატიულ სააგენტოებთან, ისეთ ბრენდებზე როგორებიცაა: TBC, GPI , Beeline, Subway, Toyota, Lenovo, Alta, Metromart, Smiley, ა.შ. ასევე, უმუშავია სატელევიზიო შოუებზე The Voice, ცეკვავენ ვარსკვლავები… იგი ამჟამად მუშაობს როგორც ფრილანსერი, ძირითადად საერთაშორისო პროექტებზე, ამერიკისა და ევროპის ბაზარზე. უთანამშრომლია ისეთ ბრენდებთან, როგორებიცაა Kia UK, Tumblr, Paramount Pictures, Srixon Golf, Fluke corporation და ა.შ. Საერთო ჯამში ბექას, 500-ზე მეტ საერთაშორისო და ადგილობრივ პროექტზე აქვს ნამუშევარი. ბექას პორტფოლიო
გიორგი არის ციფრული პროდუქტების დიზაინერი 10 წელზე მეტი გამოცდილებით. უმუშავია სხვადასხვა მიმართულებით ინფორმაციულ, E-commerce, ბანკინგის და სოც. Მედიის პლატფორმებზე. ასევე, აქვს ბიზნეს ადმინისტრირების ხარისხი და სერტიფიცირება UX კვლევაში Nielsen Norman Group-ისგან (NN/g-ისგან). Ბოლო 5 წლის მანძილზე მუშაობდა ლიდერი UX დიზაინერის პოზიციაზე არაერთ მნიშვნელოვან ციფრულ პროდუქტზე, მათ შორის TBC ციფრულ ბანკინგზე და მის ეკო-სისტემაში მყოფ პლათფორმებზე, ასევე Feedc-ის სოც. Პლატფორმაზე. ამჟამად, მუშაობს ციფრული პროდუქტების დიზაინერად, Redberry-ის სტარტაპ სტუდიაში და ეხმარება დამწყებ კომპანიებს ციფრული პროდუქტების შექმნაში. გიორგის პორტფოლიო.
უჩა არის ფილოსოფოსი, რომელიც ქმნის ბრენდებს. 2011 წელს უჩას სტრატეგიული ხელმძღვანელობით WINDFOR’S-ის სარეკლამო კამპანიამ Gold Eurobest, Silver Drum და Bronze Drum მოიპოვა. 2014 წლიდან უჩა HOLMES&WATSON-ში სტრატეგიას ხელმძღვანელობს, სადაც მან არაერთი გავლენიანი პროექტი განახორციელა, როგორიცაა “თიბისი”-ს ბრენდის სტრატეგია და სარეკლამო კამპანიები „გამარჯობა“ და „შენ“, ასევე – “თიბისი დაზღვევის” კამპანია “შეცდომები მოსულა”.
გვანცა მოწვეული ლექტორის სტატუსით წაიკითხავს UX კვლევის მეთოდების ლექციებს. მას პროდუქტისა და მარკეტინგული კვლევების ჩატარების 8 წლიანი გამოცდილება აქვს. არის ფსიქოლოგიის მაგისტრი და Nielsen Norman Group-ის (NN/g-ის) სერთიფიცირებული UX მკვლევარი. გვანცა ამჟამად საქართველოს ბანკში UX კვლევის სამსახურის უფროსია, მანამდე კი აჭარაბეთის ციფრული პროდუქტების მომხმარებლების გამოცდილებას იკვლევდა და აქტიურად მონაწილეობდა ვებგვერდების/ აპლიკაციების შექმნისა და რედიზაინის პროცესებში.
ნატალის პროგრამირების სფეროში 5 წლიანი გამოცდილება აქვს. ამ დროის განმავლობაში იკავებდა Unity დეველოპერის, Software Engineer და Front-End დეველოპერის პოზიციებს. უთანამშრომლია სხვადასხვა ქართულ თუ საერთაშორისო კომპანიასა და სტარტაპთან, როგორიცაა Liberty Bank, Sparklab, Bonsters, Lomsa, VOIDA international და სხვა. ნატალის Flutter-ზე შექმნილი აქვს 7-ზე მეტი აპლიკაცია, ამჟამად კი Flutter Developer-ის პოზიციას იკავებს Sociosoftware-ში.
თამარს მარკეტინგის სფეროში მუშაობის 10 წლიანი გამოცდილება აქვს. მისი საქმიანობის უდიდესი ნაწილი ონლაინ ბიზნესის მარკეტინგისა და გაყიდვების მართვას უკავშირდება. იგი სხვადასხვა დროს ხელმძღვანელობდა აჭარაბეთის მულტი-ჩენელ და ციფრული მარკეტინგის გუნდს. ასევე, კრედო ბანკის, ვივუსისა და ჯიპიაი ჰოლდინგის მარკეტინგს. ამჟამად კი უკრაინაში ყველაზე დიდი გემბლინგ კომპანიის CMO-ს პოზიციას იკავებს. თამარი არის ლუვენის უნივერსიტეტის MBA და აქვს Digital Marketing Institute-ის მასტერის წოდება.
გიორგი ბოლო 4 წელია Software Developer-ის პოზიციაზე მუშაობს, Ამჟამად კი React Chapter Lead -ის პოზიციას იკავებს Omedia -ში. Მისი საქმიანობის ძირითადი სფერო ვებ დეველოპმენტია. ამ დროის განმავლობაში უმუშავია როგორც ადგილობრივ, ისე საერთაშორისო პროექტებზე, ძირითადად, ევროპულ და ამერიკულ ბაზრებზე, ისეთი პროდუქტების შესაქმნელად რომელიც მოიცავს: დაჯავშნის სისტემებს, საფონდო ბირჟის ანალიზის ხელსაწყოებს, სატრანსპორტო/მარშრუტის დამგეგმავ აპლიკაციებსა და საბანკო/ფინანსურ სერვისებს.
ბექა უკვე 5 წელია ვებ დეველოპმენტის სფეროშია. ამჟამად თიბისი ბანკში Angular დეველოპერის პოზიციაზე მუშაობს. ამ წლების განმავლობაში კი უმუშავია უამრავ მსხვილ პროექტზე სხვადასხვა უცხოურ თუ ქართულ კომპანიასთან. მათ შორის, ტურისტულ, სხვადასხვა მენეჯმენტ სისტემებსა და საბანკო სფეროს პროექტებზე.
Ბაჩო 5 წელია აქტიურად მუშაობს პროგრამირების სფეროში და აქედან ბოლო ორი წელი ვანდიოში უფროსი ანდროიდ დეველოპერად მუშაობდა. ამჟამად იგი ანდროიდ დეველოპერის პოზიციას იკავებს EPAM-ში. უმუშავია არაერთი წამყვანი კომპანიის აპლიკაციებზე, მათ შორის TBC PAY – ის მობაილ ბანკის შექმნაზე
გიორგი უკვე 5 წელია ვებ-დეველპმენტის სფეროშია. ამჟამად მუშაობს ჩეხურ კომპანია DigiSoul-ში React დეველოპერად. წლების განმავლობაში მუშაობდა სხვადასხვა სახის მსხვილ პროექტებზე ისეთ უცხოურ თუ ქართულ კომპანიებთან, როგორიცაა STC Delta, DGA (Digital Goodies Art) და სხვა. მათ შორის ისეთ საქმიანობებზე, როგორიცაა Crypto Trading სისტემები, e-commerce, ERP, LMS და მენეჯმენტის სისტემები
გიორგი ბოლო 4 წელია მუშაობს Front-End დეველოპერად, Angular-ის მიმართულებით. ამჟამად კი Omedia-ში უფროსი ანგულარ დეველოპერის პოზიციას იკავებს. ამ 4 წლის მანძილზე მას უმუშავია 10-ზე მეტ მსხვილ აპლიკაციაზე და უთანამშრომლია, როგორც ქართულ, ასევე ევროპულ კომპანიებთან სხვადასხვა ინდუსტრიიდან, მათ შორის გემთმშენებლობის, სატრანსპორტო და საბანკო-საფინანსო ინდუსტრიებთან.
2018 წლის ახალგაზრდა მარკეტერების გამარჯვებული, ნათია სვანიძე საკომუნიკაციო სივრცეში ერთერთი ყველაზე აქტიური ბრენდის – Giovanni Morra-ს დამფუძნებელია. ნათია ასევე “თიბისი“-ს პროგრამა სტარტაპერის ერთერთი შემქმნელია. ამჟამად ნათია ნეობანკ „სფეისი“-ს „მომხმარებლის გამოცდილების“ გუნდის ლიდერია.
2018 წელს, გაგა ფორბსის 30 წლამდე 30 საუკეთესო მარკეტერს შორის მოხვდა. გაგა დიჯითალ სააგენტო „Redberry”-ს დამფუძნებელია. ბოლო ორი წლის განმავლობაში მან 70-ზე მეტი ჯილდო მოიპოვა საკომუნიკაციო ფესტივალებზე. 2019 წელს რედბერიმ მოიზიდა 3.2$ მლნ – ის ინვესტიცია, იმისთვის რომ შეექმნათ სტარტაპ სტუდია. სწორედ ამის ფარგლებში შექმნეს სტარტაპი “Lanchoba”.
ევროპის არტ დირექტორთა კლუბის სპიკერი, ლადო მალაზონია, ექვსი წლის განმავლობაში მუშაობდა Windfor-ის მთავარ სტრატეგად, სადაც მან ითანამშრომლა წამყვან ქართულ კომპანიებთან. მან 2017 წელს კანის ვერცხლის ლომი მოიგო. ცოტა ხნის წინ ლადო შეუერთდა მსოფლიო მარკეტინგული კომუნიკაციების ბრენდს ჯეი ვალტერ ტომპსონის ქართულ ოფისს – JWT Metro-ს და იკავებს სტრატეგიის ხელმძღვანელის თანამდებობას.
გიორგის საბანკო სივრცეში 7 წელზე მეტი მუშაობდა, სადაც ის ძირითადად პროდუქტების შექმნით და განვითარებით იყო დაკავებული. 2016 წელს ის გახდა Optio.ai-ს ერთ-ერთი დამფუძნებელი – ფინტექ სტარტაპის, რომელიც ეხმარება ბანკებს გადაიტანოს მომხმარებლის ფინანური ოპერაციები დიალოგის რეჟიმში. ასევე, Optio.ai პირადი ფინანსების მენეჯმენტში ეხმარება მომხმარებელს. მან 2019 წელს Gita-ს 100 000 გრანტი მოიპოვა. გიორგი 2 სტარტაპ აქსელერატორის კურსდამთავრებულია.
სანამ თავის კუთვნილ კომპანიას Alice Q.-ს შექმნიდა, ირინა Mozaika-ში მუშაობდა ღონისძიებების განყოფილების უფროსად. ის 12 წელია მოღვაწეობს ღონისძებების მენეჯმენტის სფეროში და მას 350-ზე მეტი ივენთი აქვს გამართული.
სიბი სპონსორებთან და პარტნიორებთან ურთიერთობის დეპარტამენტის ხელმძღვანელია Dubai Opera-ში 2016 წლიდან. მხოლოდ ორი წლის განმავლობაში მან $5.000.000-ის ღირებულების კონტრაქტები დადო სპონსორებთან. ის მუშაობდა Apple-სთან, Jaguar-თან, MasterCard- თან გრძელვადიან პროექტებზე. ასევე მონაწილეობდა Christian Dior-ის, Bvlgari-ის, Hermes-ის და Pandora-ს მოკლევადიან პროექტებში Dubai Opera-სთან.
პიტერი, ციფრული მარკეტინგის სპეციალისტი, 2014 წლიდან დღემდე იკავებს TUNE-ის აღმასრულებელი დირექტორის პოზიციას. მისი ხელმძღვანელობით Tune-მა მოიპოვა $36.4 მლნ-ის დაფინანსება martech-ის კატეგორიაში, გახსნა მსოფლიოს მასშტაბით 9 ოფისი და გაზარდა გუნდი 350 ადამიანამდე.
ჯენიფერი 2018 წელს Forbes-ის 30 წლამდე 30 მარკეტერს შორის საუკეთესოდ დასახელდა. 2015 წლიდან ის იყო TUNE- ის მარკეტინგის ვიცე-პრეზიდენტი. 2018 წელს იგი გახდა Convoy-ის მარკეტინგის ხელმძღვანელი, ამავე წელს Convoy Business Insider-ის 51 საუკეთესო სტარტაპში შევიდა. ასევე, LinkedIn-ის 50 საუკეთესო სტარტაპს შორის მოხვდა. ჯენიფერი არის ვაშინგტონის უნივერსიტეტის ფოსტერის ბიზნესის სკოლის მოწვეული პროფესორი.