დავითს პროგრამირების 17 წლიანი სამუშაო გამოცდილება აქვს. Angular-ის გამოყენება 2016 წლიდან დაიწყო, როდესაც ჯერ კიდევ ბეტა ვერსია იყო და დღემდე ჩაუნაცვლებლად იყენებს ამ ფრეიმვორკს სისტემების Front-end-ის შესაქმნელად. ტექნოლოგიურად მრავალფეროვან გამოცდილებასთან ერთად მას უმუშავია სხვადასხვა როლით, იქნებოდა ეს IT კონსულტანტი, პროექტების მენეჯერი, თუ ბიზნეს მიმართულების ხელმძღვანელი ისეთ კომპანიებში, როგორიცაა UGT, Tera Bank და საქართველოს რკინიგზა. დავითი ახლა წარმატებული ქართული სტარტაპის, Optio.ai-ს ტექნიკური დირექტორი და ბიზნეს პარტნიორია. ის ხელმძღვანელობს კომპანიის წამყვანი პროდუქტის პროგრამირებას, რომლის Front-end სრულად Angular-ზე იწერება.
სულხანს მარკეტინგის დირექტორის პოზიციაზე მუშაობის 18 წლიანი გამოცდილება აქვს ისეთ დიდ ქართულ კომპანიებში, როგორებიცაა ჯეოსელი, ვისოლი, საქართველოს ლატარიის კომპანიია. იგი იკავებდა Adjarasport-ის მარკეტინგის დირექტორის პოზიციას რამდენიმე წლის განმავლობაში, მოგვიანებით კი ხელმძღვანელობდა Aptos-ის მარკეტინგის დეპარტამენტს. ამ ეტაპზე კარიერას აგრძელებს ფრილანსინგის მიმართულებით და კომპანიებს ეხმარება კომუნიკაციის სწორად დაგეგმვასა და წარმართვაში. აღსანიშნავია ისიც, რომ სულხანი ლონდონის ეკონომიკის სკოლის MBA-ია.
თამარი სარეკლამო ინდუსტრიაში 10 წელზე მეტია მუშაობს. კარიერის დიდი ნაწილი კრეატიულ სააგენტო Windfor’s-ში გაატარა, სადაც სხვადასხვა ეტაპზე ასრულებდა Account Planner-ის, Senior Account Manager-ისა და კლიენტების მომსახურების დირექტორის ფუნქციას, როგორც თბილისის, ასევე კიევის ფილიალში. ამ პოზიციების სპეციფიკიდან გამომდინარე, მისი ყოველდღიური საქმიანობა მჭიდრო გადაკვეთაში იყო სტრატეგებთან, კრეატივის და დიზაინის დეპარტამენტებთან, ფროდაქშენთან და დამკვეთის მარკეტინგის გუნდებთან. 2016 წლიდან კი ხელმძღვანელობს კრეატივის საერთაშორისო ფესტივალ “Ad Black Sea”-ს.
გიორგის 10 წლიანი გამოცდილება აქვს ციფრულ მარკეტინგში, ციფრულ ანალიტიკასა და ციფრული პროექტების მართვაში, ბოლო რამდენიმე წელი აღმასრულებელ პოზიციებზე. მას უმუშავია ციფრული პროდუქტების, ორგანიზაციული დიჯიტალიზაციის და ციფრული მარკეტინგის კონსულტანტად და ტრენერად სხვადასხვა საერთაშორისო ორგანიზაციის პროექტებში, როგორიცაა UNDP BIOFIN, PMCG, EBRD, USAID Zrda activity in Georgia.
2021 წლიდან გიორგი შეუერთდა ქართული e-commerce სტარტაპის, VELI.store-ის გუნდს, როგორც ციფრული მარკეტინგის ხელმძღვანელი და აქტიურად არის ჩართული კომპანიის ზრდისთვის საჭირო უმნიშვნელოვანეს პროცესებში.
მარიამს IT სფეროში 6 წლიანი გამოცდილება აქვს, რომლის განმავლობაშიც სხვადასხვა დროს იკავებდა Product Owner-ის, პროექტ მენეჯერის, პროგრამ და პორტფოლიო მენეჯერის პოზიციებს. პროექტის მართვის მიმართულებით მარიამი საერთაშორისოდ სერტიფიცირებული პროფესიონალია (PMP). კარიერა თიბისი დაზღვევის დეველოპმენტ გუნდში დაიწყო. 2019 წლიდან მართავდა პროექტებს ისეთი მიმართულებებით, როგორებიცაა Software & Database Development, მომხმარებელთა და IT ოპერატიციები, გეიმინგი, მარკეტინგი, ფინანსები. 2021 წლიდან კომპანია აჭარაბეთში ხელმძღვანელობს პორტფოლიოების მართვის მიმართულებას. ის ასევე ფლობს PMI ინსტიტუტის The Complete Agile Project Manager-ისა და Bizpro Project Management Consultancy-ის Advanced Project Management-ის საერთაშორისო სერტიფიკატებს.
ნიკას მონაცემთა მეცნიერების მიმართულებით რამდენიმეწლიანი გამოცდილება აქვს. რომის უნივერსიტეტში მონაცემთა მეცნიერების პროგრამის დასრულების შემდეგ პრაქტიკული გამოცდილება რამდენიმე კომპანიაში დააგროვა, მათ შორის, ფინანსურ და საბანკო სექტორებში მონაცემთა ანალიტიკოსისა და მონაცემთა მეცნიერების პოზიციებზე. ამჟამად ერთ-ერთი ყველაზე მაღალტექნოლოგიური კომპანიის, საქართველოს ბანკის მონაცემთა მეცნიერია, გარდა ამისა, იმავე პოზიციას იკავებს Caterpillar-ში, რომელიც Fortune 500 ჩამონათვალში 49-ე ადგილზეა.
გიორგის Front-end პროგრამირებაში 7 წლიანი გამოცდილება აქვს. მისი ძირითადი საქმიანობის სფერო არის Angular და Typescript. გიორგის სამუშაო გამოცდილება დაიწყო Markup Development-ით კომპანია Singular-ში, რომელიც დღეს მსოფლიოში ერთ-ერთი მოწინავე კომპანიის, Flutter-ის ნაწილია iGaming ინდუსტრიაში, დღეს კი იმავე კომპანიაში იკავებს Senior Front-end დეველოპერის პოზიციას. პროფესიული კარიერის პარალელურად გიორგის აქვს ლექტორობის რამდენიმეწლიანი გამოცდილება.
ნუცას მონაცემებთან მუშაობის 8 წლიანი გამოცდილება აქვს როგორც ადგილობრივ (TBC), ისე საერთაშორისო (Kantar) კომპანიებში. უმუშავია მონაცემებთან დაკავშირებულ ისეთ პოზიციებზე, როგორიც არის მონაცემთა ანალიტიკოსი, მონაცემთა მეცნიერი და ამჟამად TBC ბანკში არის ანალიტიკური პროექტების მენეჯერი. ის არის ქართული თუ საერთაშორისო მონაცემთა კონფერენციების მომხსენებელი, მათ შორის DataFest Tbilisi, TIDA, Strata London, ODSC (Open Data Science Conference). ნუცა ასევე არის გლობალური საზოგადოება R Ladies წევრი, რომელიც პროგრამირების ენა R-ის მქონე ქალბატონებს მთელი მსოფლიოს მასშტაბით აერთიანებს. 2021 წელს ნუცა გახდა Forbes 30 under 30 ტექნოლოგიების კატეგორიის გამარჯვებული. ის ასევე არის ბამბერგის უნივერსიტეტის მაგისტრი სტატისტიკაში.
მარიამს IT ინდუსტრიაში მუშაობის 11 წლიანი გამოცდილება აქვს. კარიერის განმავლობაში იკავებდა ბიზნეს ანალიტიკოსის და პროექტ მენეჯერის პოზიციას საქართველოს წამყვან საფინანსო და FinTech კომპანიებში. მის პორტფელში ბევრი საინტერესო ტექნოლოგიური, ციფრული თუ ბიზნეს პროექტია. მარიამი 2020 წელს საქართველოს ბანკის გუნდს შეუერთდა და ამჟამად პროგრამ მენეჯმენტ მიმართულების Chapter Lead-ის როლს იკავებს.
შოთას მონაცემთა მეცნიერად/მანქანური სწავლების ინჟინრად მუშაობის რამდენიმეწლიანი გამოცდილება აქვს. მან მონაცემთა მეცნიერის კარიერა დაიწყო საქართველოს ბანკის კვლევით გუნდში და იმუშავა ისეთ პროექტებზე როგორიცაა chat bot და ქართული ენის მოდელირება. შემდგომ დისტანციურად დაიწყო მუშაობა Microsoft-ის სიეტლის ოფისში bing.com-ის გუნდში, სადაც სპეციალიზდა ბუნებრივი ენის დამუშავების (NLP) პროექტებზე. ამჟამად ის მუშაობს მოწინავე ქართულ სტარტაპ Theneo-ში სადაც მუშაობს API დოკუმენტაციის კონტენტის ავტომატურ გენერაციაზე. ნოემბრიდან შოთა გააგრძელებს მუშაობას Microsoft-ის დუბლინის ოფისში Microsoft Office 365 -ის გუნდში.
ნიკას Python-ში მუშაობის რამდენიმეწლიანი გამოცდილება აქვს როგორც ქართულ, ისე საერთაშორისო ბაზარზე პატარა და დიდი მასშტაბის სტარტაპებში. უთანამშრომლია ისეთ კომპანიებთან, როგორებიცაა Innosoft, Genesis AI, Lucid LLC და ა.შ. ამასთან ერთად, მას გამოცდილება აქვს სტარტაპებთან პროგრამული უზრუნველყოფის კონსულტაციაში, სადაც არსებული კოდის ოპტიმიზაციას, API-ს ტესტირებასა და დოკუმენტაციის გაუმჯობესებას უზრუნველყოფდა. ამჟამად ის მუშაობს Full Stack Developer-ად Omedia-ში და ასევე თანამშრომლობს მრავალი ჯილდოს მფლობელ მანქანური ხედვის სტარტაპთან, NATIX-თან, როგორც Python Back-end დეველოპერი და Full Stack დეველოპერი.
თორნიკე Long Island University-ის ინფორმაციული სისტემების მაგისტრია. მას ციფრული პროდუქტების შექმნის 12 წლიანი სამუშაო გამოცდილება აქვს. ამ ხნის განმავლობაში ის სხვადასხვა როლს ითავსებდა, ყველაზე დიდხანს კი სწორედ IT ბიზნეს ანალიტიკოსის პოზიციაზე. მისი პორტფოლიო შეიცავს პროექტებს, რომლებიც უკავშირდება ციფრული პროდუქტების შექმნა/განვითარებას, საინფორმაციო პლატფორმების შექმნას, ERP სისტემის დეველოპმენტს ისეთ კომპანიებთან, როგორიცაა World Bank (Project), საჯარო რეესტრის ეროვნული სააგენტო, Wendy’s, Long Island University, Terminal და ა.შ. თორნიკე ბოლო წლებში TBC-ის IT Business Analyst-ის პოზიციას იკავებდა, ამჟამად კი IT Product Owner-ია და ბანკის შიგნით უმნიშვნელოვანესი პროდუქტების შექმნა/განვითარებაზე მუშაობს.
გეგა ბოლო წლებია მონაცემთა ანალიტიკისა და რეპორტინგის მიმართულებით მუშაობს. მისი კარიერა დაიწყო ქართულ ადგილობრივ ბაზარზე ერთ-ერთ მსხვილ ფინანსურ ინსტიტუტში (Liberty Bank) რეპორტინგ დეველოპერად, მოგვიანებით კი მონაცემთა ანალიტიკოსად. მისი საქმიანობა ძირითადად მოიცავდა მონაცემთა საცავებთან მუშაობას და დაგენერერირებული მონაცემების მენეჯმენტთან ვიზუალურად წარდგენას/პრეზენტაციას, რაც Senior Management-ს ეხმარებოდა გადაწყვეტილებების მიღებაში. გეგა 2022 წლიდან თანამშრომლობს TBI-სთან, მსხვილ საერთაშორისო ბანკთან ბულგარეთის, რუმინეთისა და საბერძნეთის ბაზარზე Senior მონაცემთა ანალიტიკოსად, სადაც მისი ძირითადი საქმიანობაა კომპლექსური ბიზნეს ამოცანების გადაწყვეტა, სწორი პროგნოზების გაკეთება და ყველა საჭირო KPI-ის მიწოდება Senior Management-ისთვის. გარდა ამისა, გეგა არის რეპორტინგ ოუნერი, რაც გულისხმობს ყოველდღიურად მონაცემთა ამოღებას, დამუშავებასა და ვიზუალიზაციას.
ტატიანას ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით 5 წლიანი გამოცდილება აქვს, რის განმავლობაშიც უმუშავია 50-ზე მეტ ბრენდთან სხვადასვა ბიზნეს სექტორში: ჰორეკა, უძრავი ქონება, FMCG, მოდა და სხვა. უთანამშრომლია როგორც ქართულ სტარტაპებთან (Carfest, Lunchoba..) და საერთაშორისო კომპანიებთან (Zara, Massimo Dutti, Sheraton, Lavazza, Lenovo, Oppa, Namai Vake, Galleria Tbilisi, Avon..), ასევე ჯილდოებმოგებულ კრეატიულ კამპანიებზე ( Wolt, KFC, Miniso, საქართველოს ფოსტა..). ტატიანა Redberry-ში ციფრული მედია დამგეგმავის პოზიციას იკავებდა, ასევე ხელმძღვანელობდა Growth Marketing-ის დეპარტამენტს. ამჟამად, იგი აღმასრულებელი დირექტორია თავისივე დაფუძნებულ არქიტექტურული გამოცდილების მიმწოდებელ კომპანიაში HURO.
ქეთის ციფრული პროდუქტის დიზაინის მიმართულებით 5 წლიანი გამოცდილება აქვს. ამჟამად პროდუქტის დიზაინის გუნდის ლიდერია Adjarabet-ში, მანამდე კი თიბისი ბანკის ციფრული გადახდების პროდუქტების განვითარებაზე მუშაობდა. უმუშავია გემბლინგ, საბანკო, ციფრული გადახდების, e-commerce-ისა და პროდუქტიულობის ციფრულ პროდუქტებზე, როგორც დიდი საერთაშორისო კომპანიებისთვის, ისე ქართული და უცხოური სტარტაპებისთვის. აქვს ბიზნეს ადმინისტრირების ხარისხი და სერტიფიცირებულია Nielsen Norman Group-ისგან (NN/g-ისგან) UX კვლევასა და UX მენეჯმენტში.
ოთოს გრაფიკული დიზაინის ინდუსტრიაში მუშაობის რამდენიმეწლიანი გამოცდილება აქვს. კარიერა Holmes & Watson-ში დიჯითალ დიზაინერად დაიწყო და მალევე კრეატივის გუნდს შეუერთდა ბრენდინგისა და კამპანიების მიმართულებით. შემდეგ საქართველოს ბანკის Senior Graphic Designer-ის პოზიცია დაიკავა. ამჟამად მუშაობს ფრილანსზე და ფოკუსირებულია ლოგოსა და ბრენდინგის მიმართულებით. მას ასევე უმუშავია ისეთი პროექტებისთვის, როგორებიცაა საქართველოს ბანკის “გავშლით ფრთებს”, “Update”, “არ გაჩერდე”, “500 Startups Georgia”, თიბისის “შენ”, “ახალი წელი მოსულა”, ასევე “GBF” რებრენდინგსა და “Tbilisi School of Communication” ბრენდინგზე
ლელა ESERP Business School-ისა და Universidad Central de Catalunya-ს მაგისტრია. კვლევის სფეროში მას 7 წლიანი გამოცდილება აქვს. ამ ხნის განმავლობაში მუშაობდა მარკეტინგული კვლევის ანალიტიკოსის პოზიციაზე ACT-ში (Analysis and Consulting Team) და UX მკვლევარის პოზიციაზე საქართველოს ბანკში. თანამშრომლობდა ისეთ სარეკლამო და მარკეტინგულ სააგენტოებთან, როგორებიცაა Leavingstone და Ogilvy. მისი პორტფოლიო ასევე მოიცავს გაეროს განვითარების პროგრამისთვის e-commerce პლატფორმის პროექტს. ლელა ამჟამად UX მკვლევარია ამერიკულ კომპანია TaxDome-ში.
ლიანა Eserti Content Studio-ს თანადამფუძნებელია. კონტენტის მიმართულებით უკვე 7 წელია საქმიანობს და ამ ხნის განმავლობაში სხვადასხვა დროს იკავებდა საქართველოს ბანკის სოციალური მედიის გუნდის ხელმძღვანელის, კიდევ უფრო მანამდე კი ციფრული ტრანსფორმაციის სააგენტო Redberry-ში კონტენტ დირექტორის პოზიციას.
კონტენტ კამპანიის დაგეგმვისა თუ მისი შექმნის მიმართულებით ლიანას ძალიან ბევრ სხვადასხვა ბრენდთან უმუშავია: მინისო, გალერია თბილისი, აისი, კაიაკი, GWP, ბილაინი,
Avon, Lavazza, ალკორიუმი, თიბისი, ექიმო, კალეისი, ლიკანი, ტერაბანკი და სხვა
მარიამს IT სფეროში 6 წლიანი გამოცდილება აქვს, რომლის განმავლობაშიც სხვადასხვა დროს იკავებდა Product Owner-ის, პროექტ მენეჯერის, პროგრამ და პორტფოლიო მენეჯერის პოზიციებს. პროექტის მართვის მიმართულებით მარიამი საერთაშორისოდ სერტიფიცირებული პროფესიონალია (PMP). კარიერა თიბისი დაზღვევის დეველოპმენტ გუნდში დაიწყო. 2019 წლიდან მართავდა პროექტებს ისეთი მიმართულებებით, როგორებიცაა Software & Database Development, მომხმარებელთა და IT ოპერატიციები, გეიმინგი, მარკეტინგი, ფინანსები. 2021 წლიდან კომპანია აჭარაბეთში ხელმძღვანელობს პორტფოლიოების მართვის მიმართულებას. ის ასევე ფლობს PMI ინსტიტუტის The Complete Agile Project Manager-ისა და Bizpro Project Management Consultancy-ის Advanced Project Management-ის საერთაშორისო სერტიფიკატებს.
გურიკა 10 წელზე მეტია ილუსტრაციების გაცოცხლებით არის დაკავებული. მისი ნამუშევრები მოიცავს როგორც 2D მოუშენ დიზაინს, ასევე 3D და ტრადიციულ ანიმაციას. აქვს ადგილობრივ კრეატიულ სააგენტოებთან და საერთაშორისო პროექტებზე მუშაობის მრავალწლიანი გამოცდილება ისეთ ბრენდებთან, როგორებიცაა Roger Vivier, Wolt, Topo Chico, Stack, Idorsia. 2020 წლიდან არის ანიმაციის სტუდია “Ping Pong”-ის თანადამფუძნებელი, ამჟამად კი ხელმძღვანელობს ანიმაციის გუნდს “Holy Motors”-ში.
ნინოს IT ინდუსტრიაში მუშაობის 10 წლიანი სამუშაო გამოცდილება აქვს, აქედან 4 წელზე მეტი მუშაობდა ჩეხეთში გერმანულ ტექნოლოგიურ კომპანია SAP-ში IT Project Manager-ის როლზე. 2018 წლიდან ის საქართველოს ბანკის გუნდს შეუერთდა და ამჟამად IT Program Management მიმართულების ხელმძღვანელის პოზიციას იკავებს. ის ასევე ჩართული იყო ბანკის Agile ტრანსფორმაციის პროცესში OKR მეთოდოლოგიის დანერგვის კუთხით. ნინოს პორტფელში შედის რიგი საერთაშორისო თუ ადგილობრივი პროექტები ციფრული თუ ტექნოლოგიური მიმართულებებიდან.
სოფოს ციფრული პროდუქტის დიზაინზე და მის განვითარებაზე მუშაობის 8 წლიანი გამოცდილება აქვს. თანამშრომლობდა სხვადასხვა ტიპის კომპანიებსა და კლიენტებთან მთელი მსოფლიოს გარშემო, პატარა Start-up-ებიდან დაწყებული აღიარებული ბრენდებით დამთავრებული, როგორებიცაა: Visa, Netflix, Sandlane, Microsoft, Siemens, Cash app, H&M და სხვა. ამჟამად სოფო Lead Digital Product Designer-ია TBC Pay-ში. პორტფოლიოს ბმული: https://www.behance.net/sofometqi
უჩა უკვე მე-5 წელია Web Development-ის სფეროშია და კარიერის საწყის ეტაპზევე დაიწყო React-ის გამოყენება. უმუშავია ისეთ ქართულ მსხვილ კომპანიებთან და სტარტაპებთან, როგორებიც არიან Adjarabet, Wandio, Neollet, Twinit. ასევე ფრილანსერად საერთაშორისო პროექტებზე, ძირითადად ამერიკულ და ევროპულ ბაზრებზე. კარიერის განმავლობაში, React-ის გარდა, შეხება ჰქონია Front End-ის სხვა Framework-ებთანაც (Angular, Vue). ამჟამად იკავებს Front-end დეველოპმენტის Team Lead-ის პოზიციას ევროპაბეთში.
მერი გრაფიკული დიზაინერია და 7 წელია ამ სფეროში აქტიურად მოღვაწეობს. 4 წლის განმავლობაში მუშაობდა კრეატიულ სააგენტო Windfor’s -ში და იკავებდა სენიორ დიზაინერის პოზიციას. ამ პერიოდის განმავლობაში თანამშრომლობდა ისეთ ბრენდებთან, როგორებიც არიან TBC, GPI Holding, Elit Electronics, Tera Bank, Askaneli და სხვა. გრაფიკულ დიზაინში მისი ძირითადი მიმართულება ამ ეტაპზე ბრენდის ვიზუალური იდენტობის შექმნა და შეფუთვის დიზაინია. ამჟამად მუშაობს ფრილანსზე და ქმნის დიზაინს როგორც ქართული, ასევე უცხოური ბრენდებისთვის.
ანანო უკვე მე-5 წელია ფრილანს ილუსტრატორია და მუშაობს ისეთ კლიენტებთან, როგორიცაა: The New York Times, Chanel, BAFTA, FILA, Adobe, Meta, Airbnb, The Washington Post, The New Yorker, The Hollywood Reporter და მრავალი სხვა. კომერციული პროექტების გარდა, ანანო დიდ დროს უთმობს პერსონალურ ნამუშევრებსა და ჩანახატებს. ის არის Young Guns 19-ის ფინალისტი და Communication Arts Excellence Award 2022-ისა და Communication Arts Excellence Award 2023-ის მფლობელი. პორტფოლიოს ბმული: anamiminoshvili.com
გუგა ფილადელფიის Temple University-ის გამოთვლითი მონაცემთა მეცნიერების (Computational Data Science) პროგრამის მაგისტრია, რომელზეც Fullbright-ის სრული დაფინანსებით ჩაირიცხა. იგი ამჟამად თავისუფალი სკოლის ბორდის წევრი და პროექტების მენეჯერია. უმუშავია ქართულ ფინტექ სტარტაპში “Optio.ai”-ში Machine Learning Engineer-ის პოზიციაზე. გამოქვეყნებული აქვს რამდენიმე სტატია სხვადასხვა სამეცნიერო ჟურნალში, მათ შორის უკანასკნელი ეხებოდა მის სამაგისტრო თეზისს: “Time management in a chess game through machine learning”. ის ამჟამად მონაცემთა მეცნიერის პოზიციას იკავებს საქართველოს ბანკში.
ბექას IT ინდუსტრიაში რამდენიმეწლიანი გამოცდილება აქვს და აქედან 4 წელზე მეტია, რაც ხარისხის უზრუნველყოფის მიმართულებით არის დასაქმებული. უმუშავია სხვადასხვა სტილისა და სპეციფიკის პროექტებზე, როგორიც არის საბანკო ბიზნესი, გემბლინგი, ელ-კომერცია, მარაგების აღრიცხვის სისტემა, სადისტრიბუციო და ლოჯისტიკური სისტემები, ასევე საერთაშორისო საინტეგრაციო სისტემები და პლატფორმები. ბექა ამჟამად Digital Area-ს ტესტირების გუნდის ხელმძღვანელია.
დაჩის IT ინდუსტრიაში მუშაობის 8 წლიანი გამოცდილება აქვს. პირველი შეხება ამ ინდუსტრიასთან 14 წლის ასაკში ჰქონდა. ამ ხნის განმავლობაში მუშაობდა IT ინდუსტრიაში არსებულ სხვადასხვა პოზიციაზე: ვებ-დეველოპერი, ბიზნეს ანალიტიკოსი, Scrum მასტერი, პროექტ მენეჯერი. კარიერის განმავლობაში დაჩის უმუშავია საფინანსო, გემბლინგ და ტექნიკურ ინდუსტრიებში, ამჟამად კი იკავებს პროგრამ მენეჯმენტ მიმართულების Chapter Lead-ის პოზიციას საქართველოს ბანკში.
ლაშა 8 წელია Web Development-ის სფეროშია. კარიერის საწყის ეტაპზე მუშაობდა ამერიკულ და ავსტრალიურ კომპანიებში Front-end ინჟინერის, მოგვიანებით კი Full-stack ინჟინერის პოზიციებზე ფრილანსად. მისი გამოცდილება ასევე მოიცავს ქართულ სტარტაპ Pulsar AI-სთან თანამშრომლობას, სადაც ბევრ საინტერესო პროექტზე იმუშავა Software Engineer-ის პოზიციიდან. ამჟამად ლაშა ამერიკულ კომპანია Padsplit-ში იკავებს Senior Software Engineer-ის პოზიციას.
მარიამს გრაფიკული დიზაინის სფეროში 7 წლიანი გამოცდილება აქვს, რომლის განმავლობაში უთანამშრომლია Betterfly DDB, Holmes&Watson და TBC-სთან, სადაც მუშაობდა სოციალურ მედიაზე, ბრენდინგზე, ილუსტრაციებსა და ინსტალაციებზე. ის ბოლო პერიოდში Space Neo Bank-ის არტ დირექტორის პოზიციას იკავებდა. Მას უმუშავია პროექტებისთვის: TBC Insurance-ის “შეცდომები მოსულა”, თიბისის #წერექართულად და “შენ”, TBC KAKABADZE-ს Multimedia Art Project GAMMA; Black Sea Jazz Festival X, Tbilisi Jazz Festival, ბრენდინგი: World Rugby U20 Championship, “შეერკინე მსოფლიოს” World Rugby U20 Championship 2019-სთვის და სხვა.
ნიკას 3 წლიანი გამოცდილება აქვს მონაცემთა ანალიტიკის მიმართულებით. ამ პერიოდის განმავლობაში იკავებდა მონაცემთა ინჟინრისა და მონაცემთა ანალიტიკოსის პოზიციებს. ამჟამად არის მონაცემთა ანალიზის ენტერპრაიზ ჯგუფის ლიდერი TBC ბანკში. განათლება მიღებული აქვს ეკონომიკის მიმართულებით, ფლობს მაგისტრის ხარისხს ეკონომეტრიკაში ამსტერდამის უნივერსიტეტში.
ვასოს მონაცემთა ანალიტიკის სფეროში რამდენიმეწლიანი სამუშაო გამოცდილება აქვს. ამ პერიოდის განმავლობაში იკავებდა უფროსი მონაცემთა ანალიტიკოსის პოზიციას საქართველოს ფინანსთა სამინისტროში. 2021 წლიდან მონაცემთა ინჟინერიის მიმართულებით თანამშრომლობს TBC ბანკთან, ამჟამად კი იკავებს მონაცემთა მოდელერის პოზიციას. 2022 წლიდან არის Microsoft-ის მიერ სერტიფიცირებული მონაცემთა ანალიტიკოსი Power BI-ს მიმართულებით. გარდა ამისა, ვასო არის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის დოქტორანტი საერთაშორისო ეკონომიკის მიმართულებით.
ელენე Angular დეველოპერია, რომელიც ამჟამად TBC-ში Chapter Lead-ის პოზიციას იკავებს რითეილ ინტერნეტ ბანკის გუნდში. ამ ხნის განმავლობაში უმუშავია როგორც საბანკო და რთულ enterprise დონის აპლიკაციებზე, ასევე სხვადასხვა Start-up-სა და უცხოურ კომპანიაში, როგორც საბანკო პროდუქტებზე, ასევე მენეჯმენტ სისტემებსა და მრავალ მომხმარებელზე ორიენტირებულ აპლიკაციაზე. ელენე ერთი წლის წინ Google Women Developer Academy-ში მიიღეს, რის შემდეგაც Women Tech Makers-ის ამბასადორი გახდა საქართველოში. ორგანიზაციის ფარგლებში არაერთ პროექტში ერთვება და წვლილი შეაქვს საქართველოში IT მიმართულების განვითარებაში
ლევანს 15 წლამდე პროგრამირების გამოცდილება აქვს. მას შემდეგ, რაც მან ინსბრუკის უნივერსიტეტი დაამთავრა და მაგისტრის წოდება ასტრონაწილაკების ფიზიკაში მიიღო, გადაწყვიტა, სამეცნიერო მოდელების შექმნისას შეძენილი პროგრამირების გამოცდილება ანდროიდ დეველოპემნტში გამოეყენებენა. Ბოლო წლების განმავლობაში, მან იმუშვა 10-ზე მეტ აპლიკაციაზე, რომლებიც აქტიურ მოხმარებაშია. ამჟამად ის უფროსი ანდროიდ დეველოპერის პოზიციას იკავებს EPAM-ში.
გიორგი უკვე 5 წელია ვებ-დეველოპმენტის სფეროშია. ამჟამად მუშაობს ჩეხურ კომპანია DigiSoul-ში React დეველოპერად. წლების განმავლობაში მუშაობდა სხვადასხვა სახის მსხვილ პროექტებზე ისეთ უცხოურ თუ ქართულ კომპანიებთან, როგორიცაა STC Delta, DGA (Digital Goodies Art) და სხვა. მათ შორის ისეთ საქმიანობებზე, როგორიცაა Crypto Trading სისტემები, e-commerce, ERP, LMS და მენეჯმენტის სისტემები
არტურს WEB Development-ში 4 წლიანი გამოცდილება აქვს, ამჟამად კი იგი DataArt-ის .Net დეველოპერის პოზიციას იკავებს. მოცემული პერიოდის განმავლობაში უმუშავია როგორც ადგილობრივ, ისე საერთაშორისო პროექტებზე. ასევე, უთანამშრომლია TBC Pay-სა და Credo Bank-თან. არტურის გამოცდილება მოიცავს საბანკო-საფინანსო, სადაზღვევო და ERP და სხვა აპლიკაციების შექმნას.
გიორგი ბოლო 5 წელია Software Developer-ის პოზიციაზე მუშაობს, Ამჟამად კი React Chapter Lead -ის პოზიციას იკავებს Omedia -ში. Მისი საქმიანობის ძირითადი სფერო ვებ დეველოპმენტია. ამ დროის განმავლობაში უმუშავია როგორც ადგილობრივ, ისე საერთაშორისო პროექტებზე, ძირითადად, ევროპულ და ამერიკულ ბაზრებზე, ისეთი პროდუქტების შესაქმნელად რომელიც მოიცავს: დაჯავშნის სისტემებს, საფონდო ბირჟის ანალიზის ხელსაწყოებს, სატრანსპორტო/მარშრუტის დამგეგმავ აპლიკაციებსა და საბანკო/ფინანსურ სერვისებს.
უჩა არის ფილოსოფოსი, რომელიც ქმნის ბრენდებს. 2011 წელს უჩას სტრატეგიული ხელმძღვანელობით WINDFOR’S-ის სარეკლამო კამპანიამ Gold Eurobest, Silver Drum და Bronze Drum მოიპოვა. 2014 წლიდან უჩა HOLMES&WATSON-ში სტრატეგიას ხელმძღვანელობს, სადაც მან არაერთი გავლენიანი პროექტი განახორციელა, როგორიცაა “თიბისი”-ს ბრენდის სტრატეგია და სარეკლამო კამპანიები „გამარჯობა“ და „შენ“, ასევე – “თიბისი დაზღვევის” კამპანია “შეცდომები მოსულა”.
ვანოს გრაფიკულ დიზაინზე მუშაობის 14 წლიანი გამოცდილება აქვს. მისი საქმიანობის უდიდესი ნაწილი ქართულ კრეატიულ სააგენტოებს უკავშრდება, კერძოდ Windfor’s, Holmes&Watson, DDB Georgia და სხვა. სადაც ნამუშევარი აქვს თითქმის ყველა მსხვილი ადგილობრივი დამკვეთის პროექტზე. ახლა ევროპაბეთშია არტ დირექტორის პოზიციაზე და დიზაინერების და მოუშენ გრაფიკოსების გუნდს ხელმძღვანელობს. პარალელურად ფრილანს პროექტებზე თანამშრომლობს სხვადასხვა სააგენტოსთან.
ბექას კომპიუტერული გრაფიკის სფეროში მუშაობის 11 წლიანი გამოცდილება აქვს. წლების მანძილზე თანამშრომლობდა, როგორც წამყვან ტელევიზიებთან, ასევე, კრეატიულ სააგენტოებთან, ისეთ ბრენდებზე როგორებიცაა: TBC, GPI , Beeline, Subway, Toyota, Lenovo, Alta, Metromart, Smiley, ა.შ. ასევე, უმუშავია სატელევიზიო შოუებზე The Voice, ცეკვავენ ვარსკვლავები… იგი ამჟამად მუშაობს როგორც ფრილანსერი, ძირითადად საერთაშორისო პროექტებზე, ამერიკისა და ევროპის ბაზარზე. უთანამშრომლია ისეთ ბრენდებთან, როგორებიცაა Kia UK, Tumblr, Paramount Pictures, Srixon Golf, Fluke corporation და ა.შ. Საერთო ჯამში ბექას, 500-ზე მეტ საერთაშორისო და ადგილობრივ პროექტზე აქვს ნამუშევარი. ბექას პორტფოლიო
გვანცა გრაფიკული დიზაინის სფეროში 2010 წელს შემთხვევით აღმოჩნდა და მას შემდეგ, უკვე 12 წელია აქტიურად განაგრძნობს ამ მიმართულებით საქმიანობას. ამ ხნის განმავლობაში უმუშავია ისეთ კომპანიებთან, როგორიცაა Windfor’s, Bank of Georgia, DDB Georgia, Holmes&Watson, 2019 წელს კი მეგობართან ერთად შექმნა საკუთარი Design Studio Ori. გვანცას უმუშავია პროექტებისთვის: Black Sea Jazz Festival, Tbilisi Ballet Festival, TBC “შენ”, Funicular Restaurant Branding, Annual Report for Bank of Georgia, Branding For Todua Clinic და სხვა
ნატალის პროგრამირების სფეროში 5 წლიანი გამოცდილება აქვს. ამ დროის განმავლობაში იკავებდა Unity დეველოპერის, Software Engineer და Front-End დეველოპერის პოზიციებს. უთანამშრომლია სხვადასხვა ქართულ თუ საერთაშორისო კომპანიასა და სტარტაპთან, როგორიცაა Liberty Bank, Sparklab, Bonsters, Lomsa, VOIDA international და სხვა. ნატალის Flutter-ზე შექმნილი აქვს 7-ზე მეტი აპლიკაცია, ამჟამად კი Flutter Developer-ის პოზიციას იკავებს Sociosoftware-ში.
თამარს მარკეტინგის სფეროში მუშაობის 10 წლიანი გამოცდილება აქვს. მისი საქმიანობის უდიდესი ნაწილი ონლაინ ბიზნესის მარკეტინგისა და გაყიდვების მართვას უკავშირდება. იგი სხვადასხვა დროს ხელმძღვანელობდა აჭარაბეთის მულტი-ჩენელ და ციფრული მარკეტინგის გუნდს. ასევე, კრედო ბანკის, ვივუსისა და ჯიპიაი ჰოლდინგის მარკეტინგს. ამჟამად კი უკრაინაში ყველაზე დიდი გემბლინგ კომპანიის CMO-ს პოზიციას იკავებს. თამარი არის ლუვენის უნივერსიტეტის MBA და აქვს Digital Marketing Institute-ის მასტერის წოდება.
2018 წლის ახალგაზრდა მარკეტერების გამარჯვებული, ნათია სვანიძე საკომუნიკაციო სივრცეში ერთერთი ყველაზე აქტიური ბრენდის – Giovanni Morra-ს დამფუძნებელია. ნათია ასევე “თიბისი“-ს პროგრამა სტარტაპერის ერთერთი შემქმნელია. ამჟამად ნათია ნეობანკ „სფეისი“-ს „მომხმარებლის გამოცდილების“ გუნდის ლიდერია.
2018 წელს, გაგა ფორბსის 30 წლამდე 30 საუკეთესო მარკეტერს შორის მოხვდა. გაგა დიჯითალ სააგენტო „Redberry”-ს დამფუძნებელია. ბოლო ორი წლის განმავლობაში მან 70-ზე მეტი ჯილდო მოიპოვა საკომუნიკაციო ფესტივალებზე. 2019 წელს რედბერიმ მოიზიდა 3.2$ მლნ – ის ინვესტიცია, იმისთვის რომ შეექმნათ სტარტაპ სტუდია. სწორედ ამის ფარგლებში შექმნეს სტარტაპი “Lanchoba”.
ევროპის არტ დირექტორთა კლუბის სპიკერი, ლადო მალაზონია, ექვსი წლის განმავლობაში მუშაობდა Windfor-ის მთავარ სტრატეგად, სადაც მან ითანამშრომლა წამყვან ქართულ კომპანიებთან. მან 2017 წელს კანის ვერცხლის ლომი მოიგო. ცოტა ხნის წინ ლადო შეუერთდა მსოფლიო მარკეტინგული კომუნიკაციების ბრენდს ჯეი ვალტერ ტომპსონის ქართულ ოფისს – JWT Metro-ს და იკავებს სტრატეგიის ხელმძღვანელის თანამდებობას.
გიორგის საბანკო სივრცეში 7 წელზე მეტი მუშაობდა, სადაც ის ძირითადად პროდუქტების შექმნით და განვითარებით იყო დაკავებული. 2016 წელს ის გახდა Optio.ai-ს ერთ-ერთი დამფუძნებელი – ფინტექ სტარტაპის, რომელიც ეხმარება ბანკებს გადაიტანოს მომხმარებლის ფინანური ოპერაციები დიალოგის რეჟიმში. ასევე, Optio.ai პირადი ფინანსების მენეჯმენტში ეხმარება მომხმარებელს. მან 2019 წელს Gita-ს 100 000 გრანტი მოიპოვა. გიორგი 2 სტარტაპ აქსელერატორის კურსდამთავრებულია.
სანამ თავის კუთვნილ კომპანიას Alice Q.-ს შექმნიდა, ირინა Mozaika-ში მუშაობდა ღონისძიებების განყოფილების უფროსად. ის 12 წელია მოღვაწეობს ღონისძებების მენეჯმენტის სფეროში და მას 350-ზე მეტი ივენთი აქვს გამართული.
სიბი სპონსორებთან და პარტნიორებთან ურთიერთობის დეპარტამენტის ხელმძღვანელია Dubai Opera-ში 2016 წლიდან. მხოლოდ ორი წლის განმავლობაში მან $5.000.000-ის ღირებულების კონტრაქტები დადო სპონსორებთან. ის მუშაობდა Apple-სთან, Jaguar-თან, MasterCard- თან გრძელვადიან პროექტებზე. ასევე მონაწილეობდა Christian Dior-ის, Bvlgari-ის, Hermes-ის და Pandora-ს მოკლევადიან პროექტებში Dubai Opera-სთან.
პიტერი, ციფრული მარკეტინგის სპეციალისტი, 2014 წლიდან დღემდე იკავებს TUNE-ის აღმასრულებელი დირექტორის პოზიციას. მისი ხელმძღვანელობით Tune-მა მოიპოვა $36.4 მლნ-ის დაფინანსება martech-ის კატეგორიაში, გახსნა მსოფლიოს მასშტაბით 9 ოფისი და გაზარდა გუნდი 350 ადამიანამდე.
ჯენიფერი 2018 წელს Forbes-ის 30 წლამდე 30 მარკეტერს შორის საუკეთესოდ დასახელდა. 2015 წლიდან ის იყო TUNE- ის მარკეტინგის ვიცე-პრეზიდენტი. 2018 წელს იგი გახდა Convoy-ის მარკეტინგის ხელმძღვანელი, ამავე წელს Convoy Business Insider-ის 51 საუკეთესო სტარტაპში შევიდა. ასევე, LinkedIn-ის 50 საუკეთესო სტარტაპს შორის მოხვდა. ჯენიფერი არის ვაშინგტონის უნივერსიტეტის ფოსტერის ბიზნესის სკოლის მოწვეული პროფესორი.