ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

კონტენტ მენეჯმენტის ფინალური პროექტი: გიორგი მიგრიაული

blog-detail-img
კონტენტ მენეჯმენტი კონტენტ მარკეტინგი

კონტენტი ციფრული მარკეტინგის განუყოფელ ნაწილად იქცა. ტრადიციული რეკლამები უკვე ნაკლებად იზიდავს აუდიტორიას. მათთვის უფრო საინტერესოა ისეთი კონტენტი, რომელიც პასუხს სცემს მომხმარებლის ნებისმიერ კითხვას და მათ საჭიროებებზეა მორგებული. სწორედ ამიტომ გახდა კონტენტ მენეჯმენტი ასეთი მნიშვნელოვანი მარკეტინგის სფეროში – მიზანმიმართული კონტენტ კამპანიებისთვის კომპანიებისთვის ერთგული მომხმარებლების შეძენას განაპირობებს.

გაინტერესებს, როგორ დაგეგმო და მართო ეფექტური კონტენტ სტრატეგიები? მაშინ ამ ბლოგს გაეცანი, სადაც ჩვენს კურსდამთავრებულს, გიორგი მიგრიაულს გაგაცნობ. ის საუბრობს პროგრამის განმავლობაში დაგროვებული ცოდნისა და გამოცდილების შესახებ.

როგორც ხელოვნების სტუდენტსა და სიახლეების მაძიებელს, გიორგის ყოველთვის მოსწონდა სხვადასხვა კრეატიულ მედიუმში მუშაობა. სურდა, რომ საკუთარი თავი ახალი მიმართულებით გამოეცადა. კონტენტ მენეჯმენტი გიორგისთვის არ იყო სრულიად უცხო, რადგან რამდენიმე სტარტაპი და შესაბამისი გამოცდილება ჰქონდა

გიუროგა

ყოველთვის მეშინოდა რუტინის და მივხვდი, რომ ეს საქმე ჩემთვის იმდენად შემოქმედებითი და საინტერესოა, რომ რთულია, რუტინად გადაიქცეს. ამიტომაც გადავწყვიტე მისი პროფესიონალურ დონეზე შესწავლა, რამაც საბოლოოდ Commschool-მდე მომიყვანა.

კურსმა გიორგის მოლოდინები სრულად გაამართლა. მან შეისწავლე და განავითარა ყველა ის უნარ-ჩვევა, რომლებიც ნებისმიერ პროფესიონალ კონტენტ კრეატორს უნდა ჰქონდეს. იმ გამოწვევებმა და სირთულეებმა, რომლებიც პროგრამის განმავლობაში შეხვდა, დიდი გავლენა იქონია მისი, როგორც კონტენტ კრეატორის ჩამოყალიბებაზე. მიღებული გამოცდილება კი მომავალში აუცილებლად დაეხმარება.

კონტენტ მენეჯმენტი - კურსის შესახებ

როგორც გიორგი აღნიშნავს, ლექტორის დახმარებით კურსის განმავლობაში არაერთი პლატფორმა შეისწავლა. გაეცნო იმას, თუ რამდენად დიდი მნიშვნელობა აქვს თითოეულის გამოყენებას, როგორ განსხვავდებიან პლატფორმები და მათთვის განკუთვნილი კონტენტი ერთმანეთისაგან. ლექციებზე განიხილავდნენ უამრავ კრეატიულ კამპანიას და მსჯელობდნენ თითოეული მათგანის ინსაითზე. გიორგისთვის კი ყველაზე გამორჩეული კამპანია Cheetos Museum-ია, რომელმაც მთელი მსოფლიო მოიცვა.

თეორიულ მასალასთან ერთად გიორგი სხვადასხვა სახის პრაქტიკულ დავალებასაც ასრულებდა. რადგანაც ყოველთვის იზიდავდა საკუთარი ხელით ჩაფიქრებულ იდეამდე მისვლა, მისთვის ყველაზე საინტერესო ფიზიკური/ტექნიკური შესრულების მხარე იყო. მაგალითად, გადასაღები მოედნის მოწყობა, ფოტოების გადაღება.

კონტენტ მარკეტინგის პროგრამა

დაიწყე სწავლა 15 მაისიდან

კურსის დასრულების შემდეგ ჩემი წარმოდგენები ამ სფეროს შესახებ კიდევ უფრო განმტკიცდა. ხელახლა გავიაზრე ის, რომ ნებისმიერი კომპანიის წარმატების ერთ-ერთ მყარ საფუძველს სწორედ კარგი კონტენტი წარმოადგენს.

ფინალური პროექტი

რაც შეეხება ფინალურ პროექტს, ეს დავალება Commschool-ის კურსების განუყოფელი ნაწილია. მასზე სტუდენტები დამოუკიდებლად მუშაობენ და პროგრამის განმავლობაში მიღებული ცოდნის ერთგვარ შეჯამებას წარმოადგენს. გიორგიმ პროექტისთვის გადაწყვიტა, რომ კრეატიული კონტენტ კამპანია მისი მეგობრის სტარტაპისთვის შეექმნა და მისთვის დახმარება ამ სახით გაეწია. ლექტორთან აქტიური კომუნიკაციით, მისი მხრიდან რჩევების მიღებითა და გათვალისწინებით გიორგიმ შეძლო, სასურველი შედეგებისთვის მიეღქია და საინტერესო კონტენტი შეექმნა.

ყველა იმ ადამიანს, ვინც მიიჩნევს, რომ არის შემოქმედი, კრეატიული, შრომისმოყვარე და აინტერესებს სოციალური მედია, კონტენტ მენეჯმენტის მიმართულებით წასვლას ვურჩევ, რაშიც Commschool უდავოდ დაეხმარება.

გიორგის შემდგომი მიზანი კარიერული განვითარება და დასამახსოვრებელი და ხარისხიანი კონტენტის შექმნაში აქტიური მონაწილეობის მიღებაა. პროფესიული საქმიანობის წარმატებით შესრულებაში კი დაგროვებული ცოდნა და გამოცდილება დაეხმარება.

კურსის განმავლობაში ლექტორისა და თავად Commschool-ის მიდგომა, ყურადღება და დამოკიდებულება ყველანაირ კომფორტს ქმნის, რომ საკუთარი შესაძლებლობები გამოავლინო.

ასე რომ, თუ შენც გსურს, კრეატიულ სფეროში შეაბიჯო მეტი გაიგო კონტენტის შექმნის შესახებ, ეს კურსი შენთვისაა. დეტალურად გაეცანი პროგრამის სილაბუსს და შემოგვიერთდი Commschool-ში!

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1200₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1500₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1300₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება