ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

კონტენტ მარკეტინგის კურსიდან კონტენტ კრეატორის პოზიციამდე

blog-detail-img

კონტენტ მარკეტინგი ბრენდის ცნობადობის ასამაღლებლად ერთ-ერთი წარმატებული პრაქტიკაა. სოციალური ქსელების პოპულარობა კი ამას ხელს უწყობს. Facebook, Instagram, TikTok, YouTube – დღეს კონტენტს შეხვდები ყველგან, სადაც სამიზნე აუდიტორიის ყურადღების მიპყრობა არის შესაძლებელი. თითოეული პლატფორმისთვის სწორად დაგეგმილი კონტენტ სტრატეგიის საშუალებით ბიზნესისთვის მარტივია ერთგული მომხმარებლების მოზიდვა.

კრეატიული სამყარო გიზიდავს და ამ მიმართულებით გსურს განვითარება? მაშინ სწორ ადგილას მოხვდი. ამ ბლოგში სოფია ცინცაძეს, ჩვენს კურსდამთავრებულს გაგაცნობ. ის დეტალურად მოგიყვება კურსთან დაკავშირებით მისი შთაბეჭდილებებისა და კარიერული წარმატების შესახებ.

სოფიას კონტენტთან შეხება მთელი კარიერის მანძილზე ჰქონდა და ყოველთვის სურდა, ამ კუთხით ცოდნა უფრო მეტად გაეღრმავებინა. Commschool-ზე არჩევანი მისი რამდენიმე მეგობრის რეკომენდაციით შეაჩერა, რომლებიც ამ სკოლაში მიღებული გამოცდილებით დღემდე მადლიერები არიანასევე სხვა სკოლებისგან გამოირჩეოდა იმ მხარდაჭერით, რომელსაც კურსდამთავრებულებს სწავლის დამთავრების შემდეგაც სთავაზობს, რასაც სოფია ძალიან მნიშვნელოვნად მიიჩნევს მოტივაციის ასამაღლებლად. შესაბამისად, გარანტირებულმა სტაჟირებამ და პოტენციურ დამსაქმებლებთან რეკომენდაციების გაწევის შესაძლებლობამ დიდი როლი ითამაშა საბოლოო გადაწყვეტილების მიღებაში.

როგორც ქოფირაითერსა და ვიზუალურ არტისტს, ყოველთვის ძალიან მსიამოვნებს, როდესაც სოციალურ ქსელებში საინტერესო, ვიზუალურად და კონცეპტუალურად თვალწარმტაც კონტენტს ვპოულობ. მინდოდა, მსგავსის შექმნა მეც შემძლებოდა.

კონტენტ მარკეტინგი - რას მოიცავს კურსი?

სოფიას აზრით, კურსი იდეალური საწყისი წერტილია მათთვის, ვისაც კონტენტის  მიმართულებით საკუთარი თავის გამოცდა სურს. მის შემთხვევაში, კურსმა თავი მოუყარა უკვე არსებულ ცოდნას, რომელიც ამ მიმართულებითქონდა და ბევრად უფრო ადვილად ხელშესახები და სიღრმისეული გახადა. პროგრამის განმავლობაში განხილული უამრავი ქეისი მისთვის შთაგონების წყარო გახდა – ყოველთვის მისი შესაძლებლობების მაქსიმუმი გამოიყენოს და იდეას ბოლომდე მიჰყვეს. ამავდროულად კი გზაში ცვლილებებისაც არ შეუშინდეს. აქვე აღნიშნავს, რომ ამ დრომდე, მიუხედავად იმ ცოდნისა, რომ TikTok-ი ძალიან ეფექტური სოციალური მედიის პლატფორმა და საძიებო სისტემა, მის გამოყენებას ყოველთვის თავს არიდებდა. ახლა კი აქტიურად იყენებს როგორც დღევანდელი ტრენდებისტენდენციების გამოსაკვლევად, ასევე უბრალოდ ინფორმაციის მოსაძიებლად.

კონტენტ მარკეტინგის პროგრამა

დაიწყე სწავლა 15 მაისიდან

კურსის განმავლობაში ყოველკვირეულად შესრულებული დავალებები, გარდა იმისა, რომ საკმაოდ ეფექტური კრეატიული სავარჯიშო იყო, დამეხმარა, რომ ჩემი ხედვა კონტენტის მიმართულებით უფრო მკაფიოდ ჩამომეყალიბებინა.

აუცილებლად უნდა აღინიშნოს ლექტორის ძალიან გაწაფული თვალი ვიზუალურ კონტენტთან მიმართებაში. სოფიას თქმით, ის ყოველ ლექციაზე სტუდენტებს ამომწურავად უზიარებდა ინფორმაციას, განიხილავდა მათთან ერთად სხვადასხვა მაგალითებს და სრულიად ახლებურ პერსპექტივას ანახებდა. აქვე გეტყვი, რომ კურსის განმავლობაში სტუდენტებს ულიმიტო წვდომა აქვთ გლობალურ მონაცემთა ბაზასთან, WARC-თან, რაც ძალიან ღირებული შესაძლებლობაა მარკეტინგის მომავალი პროფესიონალებისთვის. სოფია აქ ეცნობოდა ინფორმაციას სხვადასხვა ქეისების, სტატისტიკებისა და ტრენდების შესახებ. ამ პლატფორმასთან წვდომამ მისთვის ინფორმაციული წყაროს სრულიად ახალი კარი გააღო. შედეგად, სოფიას უკვე შეუძლია, დამოუკიდებლად დაგეგმოს და აღასრულოს კონტენტ კამპანია სხვადასხვა მედია არხებისთვის.

ფინალური პროექტი - მინი კონტენტ კამპანია

კურსის ბოლოს სტუდენტები ირჩევენ ერთ კომპანიას და მისი რომელიმე სერვისისთვის/პროდუქტისთვის მინი კონტენტ კამპანიის შემუშავებაზე ინდივიდუალურად მუშაობენ. სოფიამ გადაწყვიტა, ფინალური პროექტის ფარგლებში ისეთ თემაზე ემუშავა, რომელიც თავადაც გულწრფელად აინტერესებდა ან აწუხებდა. შესაბამისად, შეარჩია კომპანია ‘ექიმო’, თემა კი – სოციალურ მედიაზე დამოკიდებულების პრობლემა, რომელიც დარწმუნებულია, რომ ასე თუ ისე, ყველა თანამედროვე ადამიანს აწუხებს.

მუშაობის პროცესი ძალიან ინტენსიური და საინტერესო იყო. მქონდა მომენტებიც, როდესაც ვფიქრობდი, რომ არაფერი გამომივიდოდა და თემის შეცვლასაც კი განვიხილავდი. თუმცა, როცა ჯიუტად მიყვები შენს იდეას, რაც ჩაფიქრებული გაქვს, აუცილებლად გამოგივა და შესაძლოა, იმაზე ბევრად უკეთესად, ვიდრე იქამდე წარმოგედგინა.

კამპანიის სისრულეში მოსაყვანად სოფია უამრავ სტატიასა თუ პოდკასტს კითხულობდა და უსმენდა ადიქციური ფსიქოლოგიისა და ნეირომეცნიერების შესახებ, რომლებიც სიღრმისეულად განმარტავდნენ ამ პრობლემის რაობას. ეს ინფორმაცია კი საბოლოოდ კონტენტის შესაქმნელად გამოიყენა. თავადვე შექმნა 3D ვიზუალი და ინფოგრაფიკები, რომლებიც კონტენტ კამპანიის ვიზუალურ ნაწილად მოიაზრა.

კურსის გავლის შემდეგ კიდევ უფრო მკაფიო გახდა, თუ რამხელა შრომითი რესურსის ჩადებაა საჭირო ხარისხიანი კონტენტის შესაქმნელად. იდეალური შედეგის მისაღწევად ძალიან დიდი შრომა და მრავალპროფილური ცოდნაა საჭირო. კრეატიულობა იმაში მდგომარეობს, ერთი შეხედვით არაფრისმომცემი ინფორმაციები ერთმანეთთან დააკავშირო და ეს უნარი კონტენტთან მიმართებითაც განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია.

კარიერული განვითარება Maverik-ში

რაც შეეხება მომავალ მიზნებს, სოფიას დიდი სურვილია, რომ ამ სფეროში მრავალი სხვადასხვა ტიპის პროექტზე იმუშაოს და დაგროვილი ცოდნა სათანადოდ გამოიყენოს. ამ მხრივ პირველი ნაბიჯი უკვე გადადგა – კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ დაახლოებით 2 კვირაში სტაჟირება სარეკლამო სააგენტო Maverik-ში კონტენტ კრეატორის პოზიციაზე დაიწყო. როგორც ამბობს, ეს პროფესიული განვითარების კუთხით, იდეალური დასაწყისია. ახლა უკვე როგორც Adjara Group-ის ქოფირაითერს, პროგრამის განმავლობაში მიღებული ცოდნა ყოველდღიურად ძალიან ეხმარება.

კურსის მასალებმა და პრაქტიკულმა დავალებებმა მომამზადა, რომ უფრო თამამად შემესრულებინა სხვადასხვა ამოცანა. ამასთან, შეძენილმა ცოდნამ შემაძლებინა, რომ თავი დამკვირვებლისა და ანალიტიკოსის როლში წარმომედგინა და დამსაქმებლისთვის მრავალმხრივი ხედვა შემეთავაზებინა. შესაბამისად, ამ პროგრამას მნიშვნელოვანი წვლილი მიუძღვის ჩემს პროფესიულ ზრდასა და სამუშაო პროცესში არსებული ამოცანების წარმატებით შესრულებაში.

ყველას, ვინც დაინტერესებულია, საკუთარი თავი კონტენტის მიმართულებით გამოცადოს, სოფია ურჩევს, აუცილებლად მიიღონ ეს გამოწვევა და აღმოაჩინონ, რომ იმაზე ბევრად მეტი შეუძლიათ, ვიდრე წარმოუდგენიათ. მისი აზრით, ეს სფერო იმდენად მრავალფეროვანი და ყოვლისმომცველია, რომ ყველა ადამიანს უნდა ჰქონდეს თავისი სათქმელი. ყველაფრის კონტენტად ქცევა კი თავისუფლად არის შესაძლებელი. ამასთანავე, მიუხედავად იმისა, რომ ზოგჯერ კონტენტის შექმნის პროცესი შეიძლება რთული და საკმაოდ ტურბულენტური იყოს, უმთავრესია, ასეთ დროს მოტივაცია არ დაკარგო. უბრალოდ პატიოსნად და ერთგულად უნდა აკეთო ის, რასაც აკეთებ და შედეგამდე აუცილებლად მიხვალ.

ასეთია სოფიას წარმატების ისტორია. თუ შენც გსურს, შენი კრეატიული იდეები წარმატებულ კონტენტ კამპანიებად აქციო, Commschool-ში შემოგვიერთდი!

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება