ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

გურანდა დარჩიძის ფინალური პროექტი - Content Management

blog-detail-img

თუ სოციალური ქსელებისთვის კონტენტის შექმნა შენთვის საინტერესოა და შენს პროფესიადაც სიამოვნებით აქცევდი, მაშინ Commschool-ის კონტენტ მენეჯმენტის კურსმა შესაძლოა, დაგაინტერესოს: კონტენტ კამპანიის დამოუკიდებლად წარმართვისთვის საჭირო ყველა ტექნიკურ დეტალთან ერთად კონტენტის კრეატიულ იდეებამდე მისასვლელი გზის კონტროლსაც ისწავლი.  კონტენტის კურსდამთავრებულის, გურანდა დარჩიძის აზრით, კურსი მას სწორედ კრეატიული აზროვნების პატერნის ჩამოყალიბებაში დაეხმარა: 

Commschoolკურსი ძალიან დამეხმარა, მთელი პროცესი დამენახა უწყვეტ ჯაჭვად, სადაც ყველაფერს თავისი ადგილი აქვს: აქ კარგად ხვდები, როგორ დაგეგმო სამუშაო, მოიფიქრო იდეები და მიიტანო შესაბამის აუდიტორიამდე. ასევე, გასწავლიან, რა გაითვალისწინო მუშაობისას და სად მოიძიო საჭირო ინფორმაცია.

7-კვირიანი ინტენსიური კურსის განმავლობაში გურანდამ კონტენტ კამპანიის დაგეგმვა-ჩატარების, მედიაში გაშლისა და აუდიტორიამდე სწრაფად და ეფექტურად მიტანის უნარები შეიძინა; ამისათვის ის კურსის განმავლობაში თეორიასთან ერთად პრაქტიკულ დავალებებსაც ასრულებდა; როგორც თავად აღნიშნავს, საბოლოო, ფინალური დავალება განსაკუთრებით სასარგებლო აღმოჩნდა:

ფინალურ პროექტზე მუშაობა ძალიან საინტერესო და სახალისო იყო. გამოცდა ისე იყო შედგენილი, რომ თეორიულ ნაწილში მიღებული ცოდნის მთლიანად გამოყენება მოგვიწია, შედეგად კი აშკარად დავინახე, რა და რამდენად სწორად გამიაზრებია.” 

აქვე, გაეცანი გურანდას ნაშრომს: 

გურანდამ ფინალური ნაშრომის თემატიკა თავად შეარჩია: წარმოსახვითად, თავის დამკვეთად პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა აირჩია, რომლისთვისაც წერილების წერისა და ბიბლიოთეკის მიმართ ინტერესის გასაღვიძებელი კამპანია დაგეგმა. რა განცდა გექნებოდათ, ფეისბუქზე მარო მაყაშვილისა და ვირჯინია ვულფის წარმოსახვით მიმოწერას რომ გადაწყდომოდით? ჰიჩკოკისა და ლინჩის? და რა განცდა გექნებოდათ, თქვენ თუ მიიღებდით ფოსტით მარკიან, ძველებურ წერილს?

“ფინალურ პროექტზე თავიდან ცოტა ვნერვიულობდი. ზოგადად, მგონია, რომ სრულყოფილი კამპანიის გაკეთებას ბევრი ადამიანის გამოცდილება, ცოდნა და უნარ-ჩვევები სჭირდება, მაგრამ ფინალურ პროექტზე მუშაობისას მივხვდი, რომ მონდომებით შესაძლებელია, დამოუკიდებლადაც გაართვა თავი, მით უმეტეს, როცა თეორიული ცოდნა უკვე გაქვს. ყველაფერი შენზე რომ ხდება დამოკიდებული, სასიამოვნოცაა და საპასუხისმგებლოც.”

საერთო ჯამში, გურანდასთვის კურსის გავლა ინფორმაციულთან ერთად სასიამოვნოც აღმოჩნდა:

ჩემთვის კურსი, პირველდან ბოლო ლექციამდე, ერთი სასიამოვნო თავგადასავალი იყო. ვერასდროს წარმოვიდგენდი, რომ Zoom-ის სამსაათიან ლექციებს მოუთმენლად დაველოდებოდი, მაგრამ ასე იყო😊!”

ამ ყველაფერს კი, გურანდას თქმით, დიდი გამოცდილების მქონე ლექტორის რჩევები და ჯგუფური ატმოსფერო კიდევ უფრო სრულყოფილს ხდიდა:

მნიშვნელოვანია, რომ კურსს გიკითხავს ტრენერი, რომელსაც ძალიან დიდი გამოცდილება და ცოდნა აქვს. თუმცა პროცესს კიდევ უფრო საინტერესოს ხდის ჯგუფის მონაწილეებთან ურთიერთობა, რომლებიც სხვადასხვა ბექგრაუნდითა და გამოცდილებით მოდიან. ყველაფერს ერთმანეთს უზიარებთ და თვალსაწიერსაც იფართოვებ

გურანდას აზრით, Commschool-ის კონტენტ მენეჯმენტის კურსი ყველაფერთან ერთად თავისი სტუდენტების დროის რესურსსაც ზოგავს, რამდენადაც მინიმალურ დროში მაქსიმალურს აწვდის:

კურსი ძალიან სასარგებლო და საინტერესო იქნება ნებისმიერი ადამიანისთვის, ვინც ამ მიმართულებით მუშაობას აპირებს. ეს კურსი დაეხმარებათ, დაზოგონ დრო და სწორ გზაზე დადგნენ თვითგანვითარების თვალსაზრისით.”

კურსი ნებისმიერი ადამიანისთვისაა, რომელსაც უნდა, რომ გახდეს შემოქმედი -კრეატორი, სურს ბრენდისა და მისი აუდიტორიის საჭიროებების იდენტიფიცირება, შესაბამისი კონტენტ კამპანიისთვის კრეატიული იდეების მოფიქრება და დამოუკიდებლად დაგეგმვა, კამპანიის ელემენტების (ბლოგი, ფოტო და ვიდეო მასალა) მომზადება და რაც მთავარია, კამპანიის დამოუკიდებლად ჩატარება – ეს ის უნარებია, რომლებსაც კონტენტ მენეჯმენტის კურსზე შეისწავლი. შემოგვიერთდი👇


ავტორი: ანანო ფეიქრიშვილი

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1200₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1500₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1300₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება