ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

Facebook Boosts vs Ads Manager - განსხვავებები და მსგავსებები Meta-ს სარეკლამო ხელსაწყოებს შორის

blog-detail-img

დღესდღეობით, ყველა ბიზნესმა უნდა ჩამოაყალიბოს თავისი უნიკალური სარეკლამო მიზნები, სანამ რეკლამას განათავსებს Facebook-ზე, Instagram-ზე ან სხვა Meta პლატფორმებზე. Ამ მიზნებიდან ზოგიერთის მისაღწევად საკმარისია პოსტის ე.წ. “Დაბუსტვა” (boosting), ხოლო უფრო კომპლექსური მიზნებისთვის საჭიროა პერსონალიზირებული რეკლამის შექმნა (ads).

ამ ბლოგში გაიგებ, თუ რა განსხვავებები და მსგავსებებია დაბუსტულ პოსტებსა და რეკლამებს შორის მეტა ტექნოლოგიებში და როდის უნდა იქნას ისინი გამოყენებული.

რა არის "დაბუსტული" პოსტი?

Boosted post არის გვერდის timeline-ზე გამოქვეყნებული პოსტის წახალისება, გარკვეული ბიუჯეტით შესაბამის აუდიტორიაზე. ეს არის ფეისბუქზე რეკლამირების უმარტივესი გზა. ეს ედები განსხვავდება Facebook-ის რეკლამებისგან, რადგან ისინი არ იქმნება Meta Ads Manager-ში და არ გააჩნიათ პერსონალიზაციის იგივე ფუნქციები.  

როდესაც პოსტს “ბუსტავ”, ის გამოჩნდება სამიზნე აუდიტორიის Facebook Feed-ში, როგორც რეკლამა. ასევე შეგიძლია რეკლამის განსათავსებლად აირჩიო Instagram-იც. 

პოსტის დაბუსტვისას FB-ს ეუბნები 3 რამეს:

  • სამიზნე აუდიტორიას – ვის გინდა რომ მიწვდე შენი რეკლამით;
  • შენს მაქსიმალურ ბიუჯეტს კამპნიისთვის;
  • რამდენი ხნით გინდა, რომ კამპანია აქტიური იყოს. 

რეკლამის დადასტურების შემდეგ, ის შენი სამიზნე აუდიტორიის News Feed-ში გამოჩნდება

რა არის Facebook ads?

მიუხედავად იმისა, რომ დაბუსტული პოსტები მაინც რეკლამად განიხილება, Facebook-ის რეკლამები იქმნება Ads Manager-ის მეშვეობით და გთავაზობს უფრო მეტ პერსონალიზაციასა და მოქნილობას. არსებობს მრავალი სარეკლამო სამიზნე თული, რომელიც დაგეხმარება მიაღწიო კონკრეტულ ბიზნეს მიზნებს და მიწვდე იმ აუდიტორიას, რომელიც  ყველაზე მეტად გაინტერესებს.

როდის გამოიყენება Facebook ads, boosted პოსტების ნაცვლად

როგორც უკვე გითხარი, ნებისმიერი ბიზნესისთვის მნიშვნელოვანია ზუსტად განსაზღვროს რის მიღწევას აპირებს რეკლამით. მაგალითად, თუ გსურს გვერდზე აუდიტორიის ჩართულობის ზრდა ან გინდა, რომ შენი ბრენდის ცნობადობა გაზარდო, პოსტის დაბუსტვა შესანიშნავი გზაა მაქსიმალური ხილვადობისა და  აუდიტორიის მოზიდვისთვის. უფრო გაფართოებული რეკლამის ტიპებისა და კამპანიების შესაქმნელად კი უმჯობესია ads manager-ის გამოყენება.

შეისწავლე ციფრული რეკლამირება Commschool-ში

თუ ციფრული რეკლამირება შენთვის საინტერესოა, შემოგვიერთდი  Digital Advertising-ის კურსზე, სადაც ისწავლი Meta, LinkedIn და Google-ის პლატფორმებისთვის სარეკლამო სტრატეგიის დამოუკიდებლად შედგენას და აღსრულებას

გაუზიარე მეგობრებს

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1200₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1500₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1300₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება