ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

ამბები Marketing Management-ის კურსიდან - სოფიკო ბერიძე

blog-detail-img

Commschool ძალიან საინტერესო კურსის სილაბუსს მთავაზობდა, რაც ბაზარზე ჯერ არავის შეუთავაზებია. ეს იყო პრაქტიკული მარკეტინგი ციფრებში, რაც ყველაზე მთავარია ამ სფეროს სხვა მხრიდან შესწავლის შესაძლებლობას მაძლევდა.

მარკეტინგის მენეჯმენტი გულისხმობს სტრატეგიული მარკეტინგის პროგრამების, პროცესებისა და აქტივობების შემუშავებას და განხორციელებას, რომლებიც ემსახურება უფრო ფართო ბიზნეს მიზნების განხორციელებას. წარმატების მისაღწევად ყალიბდება მომხმარებელთა შეხედულებები და ხდება შიდა პროცესების ოპტიმიზაცია.

მსგავსი პროცესები ნებისმიერი მზარდი ბიზნესისთვის მნიშვნელოვანია, ამიტომაც თუ გსურს პროგრესის ნაწილი გახდე და დაინტერესებული ხარ მარკეტინგის მენეჯმენტით, სწორ ადგილას მოხვედი, რადგან ამ ბლოგში Marketing Management-ის კურსდამთავრებულს, სოფიკო ბერიძეს გაგაცნობ.

სოფიკო უკვე 8 წელია მარკეტინგის სფეროში მოღვაწეობს, მისი უმეტესი ნაწილი კი საინტერესო და ენერგიულ ავტოინდუსტრიას დაუთმო. თუმცა, ნებისმიერ სფეროში, განსაკუთრებით კი მარკეტინგში, საჭიროა სხვა სპეციალისტებთან გამოცდილების გაზიარება და მათი ისტორიებისა და მიდგომების მოსმენაც. ამისთვის კი სოფიკომ Commschool აირჩია!

ახალი გამოწვევები და შესაძლებლობები მჭირებოდა, ვგრძნობდი და ვაანალიზებდი რომ ჩემთვის მნიშვენელოვანი იყო სხვა დარგში მომუშავე ადამიანების გამოცდილების გაზიარება.

სოფიკოს თქმით, პირველ ლექციაზე მარკეტინგის ერთ-ერთ ყველაზე გამოცდილ ლექტორთან ინტერაქციისას მიხვდა, რომ კურსის არჩევა ყველაზე დროული და სწორი გადაწყვეტილება იყო მისი კარიერისთვის. მისი აზრით, შთამბეჭდავი იყო, თუ რამდენად თანაბარი ყურადღება ეთმობოდა ანალიტიკასა და კრეატიულობას.

კურსის განმავლობაში აქტიურად ვმუშაობდით მარკეტინგში ბიუჯეტირებების სწორად დაგეგმვასა და ანალიზზე, მაგრამ შემოქმედებითი ნაწილი და საზღვრებს მიღმა ფიქრი უყურაღებოდ არ გვრჩებოდა.

კურსის მიმდინარეობისას სოფიკომ ახალი შემოთავაზება მიიღო ერთ-ერთი საინეტერსო გუნდისგან, რომლებიც აქტიურად ოპერირებდნენ უკრაინაში და საქართველში იწყებდნენ დამკვიდრებას. სწორედ ეს შესაძლებლობა გამოიყენა მან ფინალურ პროექტზე მუშაობისას და ის საავტომობილო ინდუსტრიას მოარგო.

პროექტზე მუშაობა თავიდან ძალიან რთული იყო, უნდა გამეცნო ახალი ბრენდი, ციფრებში დამნენახა ჩემი ყველა გადაწყვეტილება და სტრატეგიები ამის მიხევით დამეგემა, მიუხედავად იმისა რომ ამ ინდუსტრიაში დიდი ხანია ვარ, ამ პროექტმა ბევრი ახალი შესაძლებლობა მომცა, რასაც დღეს პარქტიკაში უკვე აქტიურად ვიყენებ.

კურსის გავლის შემდეგ, სოფიკომ ბევრად უფრო სიღრმისეულად და საინეტერსოდ დაინახა მარკეტინგის სფერო. ხოლო, დღესდღეობით, ის 2mcars-ის გუნდის წევრია, სადაც კურსზე შეძენილ გამოცდილებას იყენებს ბრენდის სტრატეგიული გადაწყვეტილებების მისაღებად. 

მათ კი, ვინც მარკეტინგის სფეროთია დაინტერესებული სოფიკო ურჩევს:

ეს არის კურსი, რომელიც უნდა გაიაროს ყველა მარკეტინგზე შეყვარებულმა ადამიანმა, კურსი - რომელიც უსაზღვროდ განსხვავებულ ხედვებს და გამოცდილებას გაძლევს, კურსი - რომელიც გეხმარება სწორად გათვალო ყველა აქტივობა და მისი შედეგების გაზომვა შეძლო

მე კი, გეტყვი, რომ თუ გსურს უფრო სიღრმისეულად, მოკლე დროში, პროფესიონალი ლექტორების დახმარებით დაეუფლო მარკეტერის პროფესიას, ქომსქულში Marketing Management-ის კურსს 30 მაისს ვიწყებთ, შემოგვიერთდი!

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1200₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1500₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1300₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება