კურსდამთავრებულების კმაყოფილების დონე
მარკეტინგის დირექტორის საშუალო ხელფასი
ლექტორის გამოცდილება
მარკეტინგის სფერო ხშირ შემთხვევაში მოიაზრება მარტივ, „რომანტიკულ“ და სახალისო სამუშაო გარემოდ. სინამდვილეში იმისთვის, რომ მარკეტინგის მენეჯერისთვის სამუშაო პროცესი გახდეს მარტივი და მრავალფეროვანი, საკმაოდ ბევრი, სისტემური და თანმიმდევრული ნაბიჯებია გადასადგმელი. კურსი სწორედ ამ ნაბიჯებს ეხება.
კურსის მსვლელობის დროს სტუდენტები ნათლად დაინახავენ, რომ მარკეტინგის მენეჯმენტი უფრო ექსელია, ვიდრე მუდბორდი, უფრო ბიუჯეტის სწორად დაგეგმარებაა, ვიდრე ლამაზი პრეზენტაციის აწყობა, უფრო ოფისში საათობით მუშაობაა, ვიდრე გადასაღებ მოედანზე ღამის გათენება. ისინი ასევე გამოიმუშავებენ კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერულ უნარ-ჩვევებს, ისწავლიან კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასებისა და სააგენტოსთან მუშაობის მექანიკას.
“სულხანისგან მიღებული პრაქტიკული ცოდნა დაეხმარება სტუდენტებს არა მხოლოდ მარტივი, კონკურენტული ამოცანების გადაჭრაში, არამედ გრძელვადიანი სტრატეგიული მიზნების სწორად და ეფექტურად განხორციელებაში” – მიხეილ ქურდაძე, ზედაზენის მარკეტინგის დირექტორი.
კურსი განკუთვნილია მარკეტერებისთვის ან მარკეტინგის განათლების მქონე ადამიანებისთვის, რომლებსაც სურვილი აქვთ შემსრულებლის დონიდან გადავიდნენ მენეჯერის დონეზე და დაიწყონ ორგანიზაციის საკომუნიკაციო მიმართულების მართვა და რესურსების მენეჯმენტი.
კურსი მოიცავს ულიმიტო წვდომას გლობალურ მონაცემთა ბაზასთან WARC, რომლის მეშვეობითაც შეძლებ გაიღრმავო ცოდნა სხვადასხვა მიმართულებით. არ აქვს მნიშვნელობა, რომელი სფეროს წარმომადგენელი ხარ, WARC-ზე თითქმის ყველა ინდუსტრიიდან შეგიძლია იხილო სხვადასხვა ქეისები, სტატიები, მონაცემები, ტრენდები, ვებინარები, მინი კურსები და რეპორტები.
კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ სტუდენტი მიიღებს ორენოვან სერტიფიკატს.