თბილისის კომუნიკაციის სკოლა ბიზნესისთვის
განსაკუთრებული შეთავაზება კომპანიებს, ხუთზე მეტი თანამშრომლის გამოშვების შემთხვევაში. დაგვიკავშირდით
მარკეტინგის სფერო ხშირ შემთხვეაში მოიაზრება მარტივ, „რომანტიულ“ და სახალისო სამუშაო გარემოდ. სინამდვილეში, იმისთვის, რომ მარკეტინგის მენეჯერისთვის სამუშაო პროცესი გახდეს მარტივი და მრავალფეროვანი, საკმაოდ ბევრი, სისტემური და თანმიმდევრული ნაბიჯებია გადასადგმელი. კურსი სწორედ ამ ნაბიჯებს ეხება.
კურსის მსვლელობის დროს, სტუდენტები ნათლად დაინახავენ, რომ მარკეტინგის მენეჯმენტი უფრო ექსელია ვიდრე მუდბორდი, უფრო ბიუჯეტის სწორად დაგეგმარება, ვიდრე ლამაზი პრეზენტაციის აწყობა, უფრო ოფისში საათობით მუშაობა, ვიდრე გადასაღებ მოედანზე ღამის გათენება.
კურსის გავლის შემდეგ სტუდენტებს შეეძლებათ განსაზღვრონ მარკეტინგის როლი ბიზნეს პროცესებში და ორგანიზაციაში, საკომუნიკაციო ამოცანები და მათი მიღწევის საშუალებები, სწორად შეარჩიონ გუნდის წევრები და გამართონ დეპარტამენტის სტრუქტურა, შექმნან და მართონ საკომუნიკაციო ბიუჯეტი, შეძლონ დამოუკიდებლად ჩაატარონ გარე სააგენტოს შერჩევის პროცესი და ეფექტურად გამოიყენონ ლიმიტირებული ბიუჯეტი თუ რესურსები.
კურსი განკუთვნილია მარკეტერებისთვის ან მარკეტინგის განათლების მქონე ადამიანებისთვის, რომლებსაც სურვილი აქვთ შემსრულებლის დონიდან გადავიდნენ მენეჯერის დონეზე და დაიწყონ ორგანიზაციის საკომუნიკაციო მიმართულების მართვა და რესურსების მენეჯმენტი.
განსაკუთრებული შეთავაზება კომპანიებს, ხუთზე მეტი თანამშრომლის გამოშვების შემთხვევაში. დაგვიკავშირდით