კურსდამთავრებულების კმაყოფილების დონე (CSAT)
მარკეტინგის დირექტორის საშუალო ხელფასი საქ-ში
წამყვანი ადგილობრივი და უცხოელი ლექტორი
ჩვენ გვწამს, რომ ლიდერებმა უნდა იცოდნენ მარკეტინგული კომუნიკაციის ყველა ასპექტი, ამიტომ 6 თვიანი ინტენსიური პროგრამის შედეგად, ჩვენ ვეცნობით აუცილებელ ინსტრუმენტებს, რომელიც საჭიროა სტრატეგიული მარკეტინგული კომუნიკაციისთვის.
ინდუსტრიის მიუხედავად, ნებისმიერი ბრენდისთვის ღირებულებების ჩამოყალიბებას, მომხარებლის ლოიალურობის მოპოვებასა და ბიზნესის გაზრდას სტრატეგიული მნიშვნელობა აქვს. ამიტომ, ჩვენი ხედვა ამ კურსთან მიმართებაში შემდეგია – ღრმად ჩავწვდეთ მარკეტინგული სტრატეგიის ინოვაციებს და გადავცეთ დამსწრე პროფესიონალებს მიზნის მისაღწევად აუცილებელი ინსტრუმენტები.
სტრატეგიული კომუნიკაციის პროგრამა მოიცავს 8 მოდულს:
გადაწყვეტილების მიღება– სტრატეგიული კომუნიკაციის დამატებითი მოდულია, რომლის ფარგლებშიც მსხვილი ქართული კომპანიების ლიდერები და არამარტო, გაგვიზიარებენ თავიანთ გამოცდილებას გადაწყვეტილების მიღების პროცესის შესახებ. შეხვედრების დროს სტუდენტებს საშუალება აქვთ მოწვეულ სპიკერებს დაუსვან კითხვები მათი პროფესიული ცხოვრების შესახებ.
ასევე განსხვავებული გამოცდილების მქონე სამი უცხოელი სპიკერი ატარებს პროგრამაში ჩაშენებულ ლექციებს – Jennifer Wong, Peter Hamilton და Siby Thomas.
“ეს სკოლა შენთვის არის, თუ გინდა მარკეტინგის სფეროში აზროვნების არეალი გააფართოვო, ორიენტირებული იყო არა მხოლოდ კომუნიკაციაზე, არამედ სიღრმეებში ხვდებოდე რა, რისთვის, რატომ და როდის კეთდება.”- მიხეილ ქურდაძე, CMO at Zedazeni
ჩვენი მიზანია შევქმნათ „უნივერსალური მარკეტერი“, თუმცა პროგრამა მხოლოდ მარკეტერებისთვის არ არის. კურსი ღირებულია დამფუძნებლებისთვის, საშუალო და უმაღლესი რგოლის მენეჯერებისთვის.
კურსი მოიცავს ულიმიტო წვდომას გლობალურ მონაცემთა ბაზასთან WARC, რომლის მეშვეობითაც შეძლებ გაიღრმავო ცოდნა სხვადასხვა მიმართულებით. არ აქვს მნიშვნელობა, რომელი სფეროს წარმომადგენელი ხარ, WARC-ზე თითქმის ყველა ინდუსტრიიდან შეგიძლია იხილო ქეისები, სტატიები, მონაცემები, ტრენდები, ვებინარები, მინი კურსები და რეპორტები.
კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ სტუდენტი მიიღებს ორენოვან სერტიფიკატს.
5 ლექცია: პირველი ორი კვირის განმავლობაში ჩვენ ვიმუშავებთ ყველასთვის საერთო საფუძვლის შესაქმნელად. ეს საგანი მიმართულია იმისკენ, რომ გავიხენოთ და გადავიაზროთ მარკეტინგის ის ბაზა, რომელიც დამსწრე სტუდენტებს უკვე ექნებათ.
10 ლექცია: სამიზნე აუდიტორიის კარგად ცოდნა - გასაღებია იყო მათთვის ყოველთვის აქტუალური. საგანი მოიცავს მომხმარებლის ფსიქოლოგიის სიღრმისეულად შეცნობას და კვლევების სწორად აგებას და შედეგების სწორად გაანალიზების შესწავლას
6 ლექცია: საგნის მისიაა ქეის სთადის საფუძველზე ღრმად შევისწავლოთ პროდუქტის საციცოხლო ციკლის განსაზღვრა, საჭიროების შემთხვევაში მისი განახლება და სწორი პოზიციონირების როლი კომუნიკაციაში
10 ლექცია: ლოკალური და უცხოური ბრენდბის მენეჯმენტი სტრუქტურით განსხვავდება ერთმანეთისგან. არსებობს უამრავი ასპექტი, რომელიც აუცილებელია აიხსნას და იქნას გაგებული. იმ ინსტრუმენტების დაუფლება, რომელიც დაგვეხმარება ბაზარზე დიფერენციაცია, დივერსიფიკაცია და კომუნიკაცია მოვახდინოთ - შესაძლებელი იქნება ამ საგნის განმავლობაში
12 ლექცია: ბრენდის არსის, დაპირების, მიზეზის, თუ რატომ არის ეს დაპირება შესრულებადი და მომხმარებლის ინსაითის ცოდნა - არის ერთადერთი გზა მომხმარებლამდე მიიტანო ბრენდის ღირებულებები. ეს კურსი დაფუძნებულია ბრენდის საკომუნიკაციო პლატფორმის შედგენის უნიკალურ მეთოდზე, რომელიც დაგვეხმარება დავუახლოვდეთ სამიზნე აუდიტორიას
12 ლექცია: დღესდღეობით, ინტერნეტის ერაში, შეგიძლიათ გაყიდოთ თქვენი პროდუქტი ან სერვისი მთელს მსოფლიოში. ამისთვის, ისეთი ინსტრუმენტების სიღრმისეული ცოდნა, როგორიცაა facebook pixel და google tag აუცილებელია! საგანი ორიენტირებულია დიჯითალ არხებში სასურველი შედეგის მიღებაზე და მონაცემთა ანალიზზე, ისევე როგორც თქვენი ციფრული კომუნიკაციის ROI-ზე (ინვესტიციის ამონაგებზე)
6 ლექცია: რიგითი იდეიდან ღონისძიების დასრულებამდე უამრავი მნიშვნელოვანი საკითხია განსახილველი. ეს საგანი მოიცავს ღონისძიების მენეჯმენტის სიღრმისეული ცოდნის გაზიარებას და იმ მნიშვნელოვანი ინსტრუმენტების შესწავლას, რომელიც დაგვეხმარება სპონსორებისა და სწორი ადამიანების მოძიებაში, გამართულ მესიჯებს მიიტანს მომხმარებლამდე და ღონისძიებას ღირებულად აქცევს
სალაპარაკო თემა: ერთი ბრენდის ორივე - B2B და B2C ბაზარზე კომუნიკაცია
სალაპარაკო თემა: როგორ მოარგო შეთავაზებები კონკრეტულ პარტნიორებს და სპონსორებს, რომ მათ დაინტერესება გაიზარდოს. ასევე ის შეეხება ღონისძიების შემდგომ ROI ანალიზს.
სალაპარაკო თემა: სტარტაპის განვითარება, საკუთარი კაპიტალის დაგროვება და პარტნიორული მარკეტინგი
Message modal