კონტენტ მარკეტინგი

  • 10.0 შეფასება

  • 14 ლექცია

  • 42 საათი

  • 7 კვირა

ფინალური პროექტის შედეგების მიხედვით, საუკეთესო კურსდამთავრებული გაივლის გარანტირებულ სტაჟირებას პარტნიორი კრეატიული სააგენტოებიდან ერთ-ერთში.

ციფრული კომუნიკაციის სამყაროში კონტენტი ბრენდის ერთ-ერთი ყველაზე ძლიერი იარაღია. ის ქმნის პირველ შთაბეჭდილებას, აყალიბებს მომხმარებლის ემოციებს ბრენდთან მიმართებაში და განსაზღვრავს შედეგს. დღეს, როდესაც სოციალური მედიის პლატფორმები ყოველდღიურად იცვლება და მომხმარებლები უფრო მეტ სისწრაფეს, კრეატივსა და სიზუსტეს ელიან, კონტენტის მენეჯმენტი ბიზნესებისთვის კრიტიკულად მნიშვნელოვანი გახდა.

კურსის განმავლობაში გავამახვილებთ ყურადღებას კონტენტის მართვის სრულ ციკლზე: როგორ იქმნება იდეა, როგორ ფორმდება ბრიფი, როგორ ითარგმნება ეს ყველაფერი კონტენტში და როგორ ეშვება არხებში. (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn) და ბოლოს, როგორ იზომება შედეგი. პრაქტიკული ვორქშოპებით და რეალური ბრიფების მაგალითებით, სტუდენტები შეისწავლიან, როგორ უნდა ააწყონ კამპანია ისე, რომ იგი ერთიან სტრატეგიაში ჯდებოდეს და გაზომვადი შედეგი მოიტანოს.

კურსის დასრულების შემდეგ შეგეძლება

დამატებითი უნარები: კონტენტ კამპანიის დაგეგმვა, კონტენტ სტრატეგიის შემუშავება, ფოტო-ვიდეო გადაღება, კონტენტის ანალიტიკა

  • დაგეგმო და განახორციელო კონტენტ კამპანია იდეიდან დისტრიბუციამდე

  • სოციალურ მედიაში კონტენტის ფორმატები მოარგო შესაბამის არხებს

  • გამოიყენო ინფლუენსერ მარკეტინგი და შეაფასო მისი ეფექტურობა

  • შექმნა ვიზუალური და ტექსტური კონტენტი

  • დაგეგმო და მართო გადაღებები (ბრიფი, Moodboard, Shotlist)

  • ააწყო კონტენტ სტრატეგია და კალენდარი

  • გამოიყენო ანალიტიკა და მეტრიკები შედეგების გასაზომად

  • კონტენტის შექმნა და ოპტიმიზაცია ხელოვნური ინტელექტის ინსტრუმენტების გამოყენებით

  • აუდიტორიასთან კომუნიკაციას მართვა და ჩართულობის გაზრდა

ზამთარი 1400₾

ოთხ 20:00-23:00 | შაბ 12:00-15:00

გადაანაწილე გადასახადი
TBC განვადება
BOG განვადება

ვისთვის არის კურსი

კრეატორებისთვის

ყველასთვის, ვისაც სურს უკეთესი კონტენტის დაგეგმვა და შექმნა.

სოციალური მედიით დაინტერესებულებისთვის

ყველასთვის, ვისაც შეხება აქვს ან უნდა, რომ ჰქონდეს სოციალური მედიის არხებსა და ვიზუალურ კონტენტთან.

სტარტაპერებისთვის

ყველასთვის, ვისაც აქვს საკუთარი ბრენდი / სტარტაპი და სურს მისი განვითარება ვიზუალური კონტენტის საშუალებით.

პროგრამა მოიცავს

კურსდამთავრებულთა კლუბი

ფინალური გამოცდის წარმატებით ჩაბარების შემთხვევაში, კურსდამთავრებული ავტომატურად ირიცხება Alumni Club-ში, შემდეგ კი იღებს წვდომას ექსკლუზიურ ივენთებზე, კონტენტზე და შემოთავაზებებზე ჩვენი პარტნიორი კომპანიებიდან. ასევე კონტენტ მარკეტინგის კურსის შემთხვევაში მოქმედებს სპეციალური შეთავაზებები, რომლებიც გულისხმობს გარანტირებულ სტაჟირებებსა და გასაუბრებებს.

პრაქტიკული პროექტები

პრაქტიკაზე დაფუძნებულ სწავლება, რაშიც იგულისხმება დავალებები / სავარჯიშოები და ინდივიდუალური პროექტი.

ორენოვანი სერტიფიკატი

კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ სტუდენტი მიიღებს ორენოვან სერტიფიკატს.

კურსდამთავრებულები

10.0 Rate

სილაბუსი

რას ნიშნავს კონტენტ მენეჯმენტი
კონტენტის ტიპები
ტენდენციები
კონტენტის დატვირთვა სხვადასხვა ციფრულ არხში
ნიშური კონტენტი - როგორ გამოვირჩეოდეთ
კონტენტის დაგეგმვა
ბრიფების შექმნა
თაიმლაინის გაწერა
აღსრულება და დისტრიბუცია არხებში
კონტენტის ციკლი და ვორქფლოუ მენეჯმენტი (Content Lifecycle & Workflow Management)
წარმატებული კონტენტ კამპანიების მაგალითები
კონტენტის ფორმატები
რომელი თკონტენტის დისტრიბუცია Facebook-ზეულების გამოყენება შეგიძლია ფეისბუქზე
საკომუნიკაციო სტრატეგიის დაგეგმვა Facebook-ზე
Facebook-ის წარმატებული მაგალითები
კონტენტის ფორმატები
Instagram-ის ძირითადი მეტრიკები
აუდიტორიის ჩართულობის გაზრდის გზები
Instagram-ის წარმატებული მაგალითები
პლატფორმისა და ალგორითმის მიმოხილვა
TikTok ვიდეო-ს სტრუქტურა
User Generated Content
ჩართულობის გაზრდის გზები
TikTok-ის წარმატებული მაგალითები

აარჩიე შენთვის სასურველი დრო

ლექტორები

ნინუცა ოქროპირიძე

Content Marketing

ნინუცა ოქროპირიძე

Content Marketing

ნინუცას მარკეტინგში 8 წლიანი გამოცდილება აქვს და Forbes 30 Under 30 მედიისა და მარკეტინგის კატეგორიის გამარჯვებულია. ის ამჟამად კონტენტის მიმართულებას ხელმძღვანელობს საქართველოს ბანკში. მისი გუნდი აერთიანებს სოციალური მედიის, ფროდაქშენის, ქოფირაითინგისა და ბლოგის სპეციალისტებს, რაც მას საშუალებას აძლევს, მართოს კონტენტ პროცესები სრული ციკლით, იდეის გაჩენიდან საბოლოო დისტრიბუციამდე. მის პორტფელში შედის როგორც ბრენდის, ისე პროდუქტული მიმართულების არაერთი 360° კამპანია და მათი არხების მიხედვით შემუშავებული ინტეგრირებული კონტენტ არქიტექტურა. მისი ყოველდღიური საქმიანობა მოიცავს სხვადასხვა არხზე კონტენტის მართვას, ინფლუენსერებთან თანამშრომლობას, ვიდეო და ფოტო კონტენტის წარმოებას, კონტენტ კალენდრის დაგეგმვასა და შედეგების ანალიტიკას.

Linkedin

ირინა ბერიაშვილი

Content Management

ირინა ბერიაშვილი

Content Management

ირინა კონტენტ მარკეტინგის მიმართულებით 9 წელია, მუშაობს. თავდაპირველი გამოცდილება შეიძინა სააგენტო Redberry-ში, სადაც 3 წლის განმავლობაში იკავებდა კონტენტ კრეატორისა და კონტენტ ლიდის პოზიციას. შემდეგ, გახდა Leavingstone-ის ციფრული კრეატიული დირექტორი. ირინას მჭიდრო თანამშრომლობის გამოცდილება აქვს წამყვან ბრენდებთან სხვადასხვა ბიზნეს სექტორში: საბანკო, სასურსათო, ტექნოლოგიის, მოდისა და სხვა. 2022 წლიდან, სფეროში მოღვაწეობას აგრძელებს, როგორც ესერთი კონტენტ სტუდიის თანადამფუძნებელი.

Behance

ლიანა მეტრეველი

Content Management

ლიანა მეტრეველი

Content Management

ლიანა Eserti Content Studio-ს თანადამფუძნებელია. კონტენტის მიმართულებით უკვე 8 წელია საქმიანობს და ამ ხნის განმავლობაში სხვადასხვა დროს იკავებდა საქართველოს ბანკის სოციალური მედიის გუნდის ხელმძღვანელის, კიდევ უფრო მანამდე კი ციფრული ტრანსფორმაციის სააგენტო Redberry-ში კონტენტ დირექტორის პოზიციას. კონტენტ კამპანიის დაგეგმვისა თუ მისი შექმნის მიმართულებით ლიანას ბევრ სხვადასხვა ბრენდთან უმუშავია, მათ შორის, გალერია თბილისი, ველი სთორი, თიბისი, კამპა, GWP, Avon, Lavazza, ალკორიუმი, ექიმო, ლიკანი, სკარპიერა, მინისო, აისი, კაიაკი და ბევრი სხვა.

Linkedin

ხშირად დასმული კითხვები კურსის შესახებ

A: წარმოიდგინეთ, რომ შეგიძლიათ იმუშაოთ სახლიდან გაუსვლელად, მართოთ ბრენდების სოციალური მედია და შექმნათ კონტენტი, რომელიც ათასობით ადამიანს დააინტერესებს. კონტენტ მენეჯმენტის კურსი სწორედ ამ უნარებს გასწავლით და მოგცემთ შესაძლებლობას დასაქმდეთ მაღალანაზღაურებად პოზიციაზე ან გახდეთ წარმატებული ფრილანსერი. დღეს, როცა ყველა ბიზნესი ცდილობს ონლაინ სივრცეში დამკვიდრებას, კონტენტ მენეჯერის პროფესია ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პერსპექტიულია.
A: თქვენ შეგიძლიათ დაიწყოთ კარიერა ნებისმიერ სფეროში, რომელიც გაინტერესებთ - იქნება ეს მოდა, სპორტი, ტექნოლოგიები თუ გართობა. ჩვენი კურსის დასრულების შემდეგ თქვენ გეცოდინებათ როგორ შექმნათ მიმზიდველი კონტენტი, მართოთ სოციალური მედიის არხები და აწარმოოთ წარმატებული მარკეტინგული კამპანიები. განსაკუთრებით წარმატებულ სტუდენტს კი ვთავაზობთ ერთთვიან გარანტირებულ სტაჟირებას ჩვენი პარტნიორ კომპანიიდან რომელიმე ერთ-ერთში.

Your search Digital Designer did not match any documents

ვერ მიიღე შენთვის საინტერესო ინფორმაცია?

ჩაეწერე უფასო კონსულტაციაზე

შესაძლოა გაინტერესებდეს

რელევანტური რესურსები

იხილე სრულად