ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

'მომავალი წლიდან შემეძლება...' - ელენე საბიაშვილი

blog-detail-img

წლის დასასრული ლოგიკური პერიოდია ხოლმე იმისთვის, რომ გასული წელი შევაჯამოთ და მომავალი წელი დავგეგმოთ ✨ ხოლო იმისთვის, რომ მომავალი წლიდან რაღაც შევძლოთ, პირველ რიგში უნდა ავირჩიოთ, რა გვინდა, რომ შეგვეძლოს და დავიწყოთ კიდეც ამისთვის საჭირო რესურსების მოძიება.

ამიტომ ამ ბლოგში მინდა ელენე საბიაშვილი გაგაცნო, რომელმაც Content Management აირჩია და Alumni Club-ის ფარგლებში White Rabbit Parks-ში დაიწყო მუშაობა. ელენე აღნიშნავს, რომ მისთვის სასიამოვნო იყო ის ფაქტი, რომ კურსის დასრულების შემდეგ Commschool-თან კომუნიკაცია არათუ არ შეწყდა, პირიქით:

ყოველდღიურად ვგრძნობ მხარდაჭერას და ყურადღებას ქომსქულისგან, რაც ჩემს შემთხვევაში, სხვადასხვა კომპანიებთან ჩემზე რეკომენდაციის გაწევით გამოიხატება, რისი წყალობითაც ამ დროისთვის უკვე არაერთ საინტერესო ბრენდთან გამოვცადე მუშაობა. ამიტომ დასაფასებელია, რომ Commschool თავად გვაძლევს შესაძლებლობას, კურსის განმავლობაში მიღებული ცოდნა პრაქტიკაში გამოვცადოთ.

რამდენად გასაკვირიც არ უნდა იყოს, ელენე იმასაც გვიამბობს, რომ Commschool-მა მისი White Rabbit Parks-ში დასქმების გზით ახალი ჰობი – სნოუბორდინგი და ვეიქბორდინგი აღმოაჩენინა და შეაყვარა ზამთარი, რაც მანამდე მისთვის წარმოუდგენელი იყო. 

აქ მუშაობა ჩემთვის ყოველდღიური რუტინა არ არის, White Rabbit ჩემი ნაწილი გახდა, რომლის განვითარებაზეც მიიწევს ჩემი გონება და გული.

გარდა ამისა, ელენე ფრილანსერად მუშაობის გამოცდილებაზეც გვიყვება და გვიზიარებს საჭირო სქილებს.

თუ გინდა რომ ცხოვრებისთვის დრო დაგრჩეს, უნდა ისწავლო მუშაობის პროცესის სწორი მენეჯმენტი.

ელენე ასევე გვიამბობს, რომ 2022 წელი მისთვის გამოწვევა იყო, თუმცა კონკრეტული ნაბიჯების გადადგმით მან არაერთი პატარ-პატარა სირთულე დაძლია, რაც დიდ იდეებამდე მისასვლელი საუკეთესო გზა აღმოჩნდა. 

ჩემი კომფორტი განსხვავებულ ბრენდებთან და კამპანიებზე მუშაობაში ვიპოვნე, რამაც სხვადასხვა ბიზნეს მარკეტში გამარკვია. ამიტომ ვფიქრობ, მომავალში გამიმარტივდება გადავწყვიტო, რომელ ინდუსტრიაში მინდა საკუთარი საქმის დაწყება.

მეტი თავდაჯერებულობითა და მოტივაციით ელენე 2023 წლის მოლოდინებსა და გეგმებზეც თამამად გვესაუბრება:

ჩემთვის ძალიან აზარტულია, როდესაც საკუთარ თავს ახალი წლისთვის ახალ გამოწვევებს ვუწესებ და კიდევ უფრო სასიამოვნო, როცა წლის ბოლოს ყველა თუ არა, გამოწვევის უმეტესი ნაწილი დახურული მაქვს. ამიტომ, პირველად აქ დავაჩელენჯებ ჩემს თავს და ვიტყვი, რომ მომავალი წლიდან შემეძლება შევუერთდე დიდ ორგანიზაციას, ვიმუშავო პროფესიონალ გუნდთან ერთად და ვიგრძნო თავი რაღაც დიდი მოვლენის ნაწილად.

ასე რომ, თუ შენც გინდა ახალ წელს მიზნების მიღწევითა და ახალი სურვილებით შეხვდე, აირჩიე შენ რა შეგეძლება ✊🏼🎉

ავტორი: მარი ბენიანიძე

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება