ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

Digital Advertising - თანამედროვე ციფრული გამოწვევების საპასუხოდ

blog-detail-img

ამ ბლოგში მინდა, რეკლამაზე გესაუბრო. შეიძლება, ამ სიტყვის გაგონებისას პირველად ის უკონტექსტო და უშინაარსო წამები გაგახსენდეს, რომლებიც დროს გაკარგვინებს. თუმცა სინამდვილეში, წარმატებით განხორციელებული რეკლამა ინფორმაციის ნაკადია, რომელიც პრობლემის გადაჭრაში გეხმარება.

ვინაიდან ბოლო წლებში კომუნიკაციის მთავარმა არხებმა ციფრულ სამყაროში გადაინაცვლა, თამამად შეიძლება ითქვას, რომ ციფრული მარკეტინგი თითოეული ჩვენგანის ყოველდღიურობის ფორმირებაში უდიდეს როლს თამაშობს. იგი ხიდია ბრენდსა და მომხმარებელს შორის – აკავშირებს იმას, რაც გვაქვს, იმასთან, რაც გვინდა. სწორედ ამიტომ, ციფრული რეკლამირების შესწავლა, ამ სფეროს შიდასამზარეულოში ჩახედვა, გაძლევს უნიკალურ შანსს, მოხვდე სწორ დროს და სწორ ადგილას – იქ, სადაც საჭირო ხარ.

კრეატივი ვერ იქნება სრულფასოვანი, თუკი მისი განთავსება ხდება არასწორად. ამიტომ, გასაკვირი არცაა, რომ 2022 წელს, ნებისმიერ წარმატებულ ბრენდს, მათ პროდუქტებსა თუ სერვისებს, კუთვნილი ადგილი აქვთ მოპოვებული ციფრულ პლატფორმაზე. საქმე იმაშია, რომ თანამედროვე ტექნოლოგიური სვლების პარალელურად, ციფრული მარკეტინგის როლის ზრდა იდეალურად პასუხობს ახალ გამოწვევებსაც:

  • დროულია – არსებობს მხოლოდ იქ, სადაც საჭიროა. ანუ, იდეალურად ერგება დროისა და ენერგიის იმ რაოდენობას, რომლის გამოსაყოფადაც მზადაა მომხმარებელი;
  • უშუალოა – არაა ინტრუზიული, არამედ პირდაპირ პასუხობს მომხმარებელთა მოთხოვნილებებს;
  • ინტერაქტიულია – იწვევს ჩართულობას, სხვამს კითხვებს და იღებს პასუხებს; 
  • ინოვატორულია – ბადებს სიახლის განცდას. არის აქამდე უთქმელი სიტყვა, რომლის მოსმენაც არა მოსაბეზრებელი, არამედ შთამაგონებელია.

შთაგონებასა და შრომას შესაბამისი დაფასებაც მოჰყვება: თუნდაც ის ფაქტი, რომ ციფრული მარკეტერის საშუალო ხელფასი საქართველოში 2000 ₾-ია, მეტყველებს, თუ რაოდენ კონკურენტულია ეს სფერო. სწორედ ამიტომ, რეკლამის განთავსებისას საჭიროა თითოეული მარკეტინგული ინიციატივის შეფასება და ბიზნეს შედეგებში თარგმნა,  სტრატეგიისა და ტაქტიკების დახვეწა რიცხვებზე დაყრდნობით. თუ ჩვენთან, Commschool-ში, ციფრული რეკლამირების კურსზე შემოიხედავ, მოხარული ვიქნებით, ამ და სხვა უნარების გამომუშავებასა და შესაფერისი გამოცდილების დაგროვებაში დაგეხმაროთ.

კურსი არის ნებისმიერი ადამიანისთვის, ვისაც სურს, ნულიდან ისწავლოს ციფრული რეკლამირება. ეს შეიძლება იყოს სოციალური მედიით დაინტერესებული ადამიანი, მარკეტინგის გუნდის წევრი ან/და საკუთარი ბიზნესის მფლობელი.

პროგრამის ფარგლებში განიხილავ, როგორ უნდა გახდეს ციფრული რეკლამირება ბრენდის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების შემადგენელი ნაწილი. აითვისებ იმ თეორიული და პრაქტიკული ცოდნის ბაზისს, რომელიც სჭირდება ეფექტური რეკლამის დაგეგმვას, გაშვებას, მონიტორინგს, ანალიტიკასა და ოპტიმიზაციას. კურსის დასრულების შემდეგ შეგეძლება:

საბოლოოდ, თუ გინდა, აღმოაჩინო კავშირი პროდუქტსა და დანარჩენ სამყაროსთან, ისწავლო, როგორ მიაწვდინო ხმა მილიონებს, ჩამოაყალიბო ბრენდის იმიჯი თანამედროვე ვირტუალურ სივრცეში და მეტი… მაშინ, ზედმეტი ფიქრი არ გჭირდება: ციფრული რეკლამირება აქ და ახლაა. მისგან მხოლოდ ერთი ცხოვრებისეული ნაბიჯი გაშორებს – კურსი 15 თებერვალს იწყება, შემოიტანე განაცხადი, ჩვენ დაგელოდებით!

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება