ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

Commschool-დან Redberry-ში - ნინო ბოლქვაძის კარიერული განვითარება

blog-detail-img

ქომსქულმა საკუთარი თავი და ის უამრავი სქილი აღმომაჩენინა, რაც აქამდე არ ვიცოდი

თუ გაინტერესებს როგორ იქმნება კონტენტი იქამდე, სანამ ის აუდიტორიამდე მიაღწევს, მაშინ სწორ ადგილას შემოგიხედავს, რადგან ამ ბლოგში მინდა ჩვენი კურსდამთავრებული – ნინო ბოლქვაძეს, გაგაცნო, რომელიც Alumni Club-ის ფარგლებში კარიერულ განვითარებას Redberry-ში განაგრძობს.

კურსის დაწყებამდე ნინოს 1 წლიანი გამოცდილება ჰქონდა სოციალური მედიის განხრით, თუმცა კარიერული პროგრესის მიზნით მან COMMSCHOOL აირჩია, სადაც სწავლისას მიხვდა, რომ კონტენტის შექმნის პროცესში უამრავი დეტალი იმალება. ნინოს თქმით, ამ დეტალებზე მუშაობით, ‘უკეთ ვაფასებ ჩემს შესაძლებლობებს და უფრო მეტად მაინტერესებს ყველაფერი, რაც ამ სფეროს ეხება.’

აქვე გეტყვი, რომ Commschool-ში პრაქტიკაზე დაფუძნებულ სწავლება გვაქვს, რაც სალექციო პროცესში პრაქტიკული დავალებების შესრულებას გულისხმობს. ნინოს აზრით სწორედ ამან გახადა ლექციები დინამიური, სახალისო და საინტერესო. დატვირთული რეჟიმის მიუხედავად, ლექციებზე დასწრება მისთვის სასიამოვნო იყო და სწავლის პროცესი ბედნიერების განცდას უტოვებდა.

Previous slide
Next slide

რასაც გულით აკეთებ სწორედ ეგ საქმე გამოგდის წარმატებით

ფინალურ პროექტში, რომელიც ჩვენი კურსების ერთ-ერთი უმთავრესი ნაწილია, ნინომ თავიდან ბოლომდე საკუთარი პიროვნებიდან და ინტერესებიდან გამომდინარე შექმნა, რომლის ფარგელბშიც ‘პასტანიოს’ კონტენტ კამპანიაზე იმუშავა.  სწორედ ამ პროექტზე მუშაობისას მიხვდა, რომ მისი იდეებისა და წარმოსახვების ხმამაღლა გაჟღერება ყოველთვის მნიშვნელოვანია, განსაკუთრებით Content Management-ში.

კურსის ბოლოს ნინოს Alumni Club-ის ფარგლებში Commschool-ის რეკომენდაციით სარეკლამო სააგენტოში დასაქმდა,  სადაც დიდი ხანი უნდოდა მოხვედრა და მათი სამუშაო სპეციფიკის გაცნობა. ამ შესაძლებლობებით კი მიეცა საშუალება ძალიან ბევრი ახალი რაღაც აღმოეჩინა და ესწავლა, რაც მის ამჟამინდელ სამსახურშიც აისახა. 

მინდა ხოლმე ყველას ვისაც გადაწყვეტილების მიღება უჭირს ან სხვა ახალი პროფესიის სწავლა უნდა, გავუზიარო ჩემი გამოცდილება და ქომსქულზე მოვუყვე, რომ არსებობს ადგილი, სადაც თავიანთ თავებს ხელმეორედ აღმოაჩენენ.

ასე რომ, თუ შენც მზად ხარ აღმოაჩინო საკუთარ თავში დამალული უამრავი სქილი და დაეუფლო ახალ პროფესიას, აირჩიე Content Management

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება