ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

ამბები Digital Advertising-ის კურსიდან - მეგი რეხვიაშვილი

blog-detail-img

ციფრული ინდუსტრია მუდმივად იცვლება, რაც აქტუალურია დღეს აღარ მუშაობს ხვალ. ამიტომ ამ კურსის გავლა ღირს თუნდაც მხოლოდ იმიტომ, რომ თვალყური ადევნოთ და არ ჩამორჩეთ ახალ ტენდენციებს რეკლამირების სფეროში.

ციფრული არხები საშუალებას გვაძლევს, რომ სამიზნე აუდიტორიისთვის ვიყოთ  მაქსიმალურად საინტერესოები, დროულები და სასარგებლოები, სწორ დროს და სწორ ადგილას. ციფრული რეკლამირება დღესდღეობით ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული და საიჭირო პროფესიაა, რომლითაც თითოეული ბიზნესი, ბრენდი, პროექტი ახერხებს იპოვოს თავისი აუდიტორია სხვადასხვა პლატფორმაზე.

თუ გსურს ჩაერთო ერთ-ერთ ყველაზე სწრაფად განვითარებად სფეროში და ფეხი აუწყო ტექნოლოგიურ განვითარებას, სწორ ადგილას მოხვედი, რადგან ამ ბლოგში გაგაცნობ Digital Advertising-ის კურსდამთავრებულს – მეგი რეხვიაშვილს, რომელიც საკუთარ გამოცდილებას გვიზიარებს.

მეგი სოციალური მედიის მენეჯერია, რომელსაც Facebook და Instagram-თან მუშაობის გამოცდილება ჰქონდა, რამაც სურვილი გაუჩინა შეესწავლა რეკლამირების ახალი ინსტრუმენტები. ამისთვის კი მეგობრების რეკომენდაციებით – Commschool აირჩია, რათა უფრო თავდაჯერებული ყოფილიყო ამ სფეროში.

ჩემმა რამდენიმე მეგობარმა ადრე გაიარა სხვადასხვა კურსები Commschool-ში და მათგან მხოლოდ დადებითი შეფასებები მოვისმინე სკოლასთან და ლექტორებთან დაკავშირებით. ასევე, როდესაც გადავხედე სილაბუსს საიტზე, ვნახე რომ კურსი სრულად მოიცავდა რეკლამირების ყველა ასპექტს და სწორედ ამის შემდეგ გადავწყვიტე კურსის გავლა Commschool-ში

Digital Advertising კურსის ფარგლებში მეგიმ შეძლო შეესწავლა რეკლამირება სხვადასხვა პლატფორმებზე, თრექინგის და ანალიზის ინსტრუმენტები,
ასევე შეიტყო სხვადასხვა ინსაითების შესახებ, რომლებიც დაეხმარება წარმატებაში. ამასთან ერთად გაიგო ბრიფის ტექნიკების, შესახებ რომელიც მოიცავს ყველა იმ დეტალს, რაც დავალების შესრულებისთვისაა საჭირო.

ლექტორის დახმარებით ვისწავლე ბრიფზე სწორად მუშაობა და ყველა წვრილმანის გათვალისწინება. შევძელი ჩემი უნარების გაუმჯობესება და ახლა თავს უფრო თავდაჯერებულად ვგრძნობ. ვგეგმავ, რომ მიღებული გამოცდილება გამოვიყენო მომავალ პროექტებში, რათა შევქმნა ეფექტური სარეკლამო კამპანიები.

მათ კი, ვისაც ასევე სურს შეიძინოს ახალი სქილები და თავდაჯერებულობა რეკლამირების სფეროში, მეგი ურჩევს, რომ თვალი ადევნონ იმ ტენდენციებს, რომელიც ციფრულ სფეროში ყოველთვის იცვლება და ვითარდება:

ყველას, ვინც დაინტერესებულია Digital Advertising-ით მე ვურჩევ აუცილებლად გაიაროს ეს კურსი, რომლის მეშვეობითაც ისწავლით არამხოლოდ რეკლამირებას სხვადასხვა პლატფორმებზე, არამედ სხვადასხვა ინსტრუმენტებს და ინსაითებს, რათა შექმნათ ეფექტური სარეკლამო კამპანიები. ისწავლით ბრიფზე მუშაობას და ყველა დეტალის გათვალისწინებას. მიიღებთ ცოდნას, რომელიც უფრო კონკურენტულს გაგხდით ბაზარზე.

სილაბუსის ეფექტურობისა და ლექტორის დახმარებით, მეგიმ შეძლო წარმატებით დაესრულებინა კურსი, რაც მისი თქმით დაეხმარა დამატებითი ცოდნისა და უნარების მოპოვებაში, რომელთაც მომავალში აუცილებლად გამოიყენებს ეფექტური სარეკლამო კამპანიების გასაკეთებლად.

ალბათ მიხვდი, რომ კურსის განმავლობაში შეხვდები მრავალ საინტერესო ადამიანს, შეიძენ ახალ ცოდნასა და უნარებს, რომლებიც ასე საჭიროა რეკლამირების სფეროში. ასე რომ, ახალი თავგადასავლებისთვის Commschool-ში გელოდებით!

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება