ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

Data-Driven მარკეტინგის მოგზაურობა: როგორ შეიძინა სანდრომ ახალი უნარები და გამოცდილება

blog-detail-img

თანამედროვე სამყაროში წარმატებული მარკეტინგული კამპანიების შესამუშავებლად ყველაზე ღირებულ მასალას თავად მომხმარებლებისგან მიღებული მონაცემები წარმოადგენს. ტრადიციული მარკეტინგისგან განსხვავებით, Data-Driven მარკეტინგი ეფუძნება ფაქტებს და არა ვარაუდებს. მომხმარებელთა ქცევის ანალიზი მარკეტერებს ინფორმირებული გადაწყვეტილებების მიღებაში ეხმარება  მათ შეუძლიათ, სწორად განსაზღვრონ სამიზნე აუდიტორია და მათთვის შესაბამის სტრატეგიები შეიმუშაონ. 

თუ გაინტერესებს, როგორ უნდა მიიღო საუკეთესო მარკეტინგული გადაწყვეტილებები, ამ ბლოგს გაეცანი. სანდრო ბაბუნაშვილი, Data-Driven მარკეტინგის კურსდამთავრებული, საკუთარ გამოცდილებას გაგიზიარებს.

სანდრო Tsur Group-ში ციფრული მარკეტინგის გუნდის ხელმძღვანელია. მისი ძირითადი საქმიანობა ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიების შემუშავება და შესრულებაა.  ყოველდღიური ამოცანები და მოვალეობები კი მოიცავს მონაცემთა ანალიზს, შინაარსის შექმნას, სოციალური მედიის მართვას, SEO ოპტიმიზაციასა და მომხმარებელთა ჩართულობის გაზრდას ჰოლდინგში შემავალი 7 ბრენდის განსავითარებლად.

თანამედროვე მარკეტინგის სფეროში მონაცემთა ღირებულების აღიარება და ანალიზი მნიშვნელოვან ასპექტს წარმოადგენს. სწორედ მსგავსი ასპექტების გამო გამიჩნდა Data-Driven მარკეტინგისადმი ინტერესი.

კურსის გავლა სწორედ მონაცემთა ანალიზისა და ინტერპრეტაციის უნარების გასაუმჯობესებლად გადაწყვიტა. სანდროს თქმით, Commschool-ში სწავლის პროცესი გამორჩეულად საინტერესო და ინფორმაციული იყო. ლექტორის მხრიდან საკუთარი გამოცდილებისა და უახლესი ტენდენციების გაზიარება კი განსაკუთრებულად ფასეული და უნიკალური გამოცდილება აღმოჩნდა.

Data-Driven მარკეტინგი - კურსის შესახებ

როგორც სანდრო აღნიშნავს, კურსმა მის მოლოდინებს გადააჭარბა. პროგრამის ფარგლებში თეორიული ცოდნის გამდიდრებასთან ერთად პრაქტიკული უნარების განვითარებაც შეძლო. კურსის განმავლობაში შეიძინა მონაცემთა ანალიზის, მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავებისა და შედეგების ეფექტურად შეფასების უნარები. ასევე უფრო მეტად გაიუმჯობესა კომუნიკაციის, ანალიტიკური აზროვნებისა და პრობლემების გადაჭრის უნარები.

ყველაზე ღირებული ნაწილი მონაცემთა ანალიზთან დაკავშირებული პრაქტიკული დავალებები იყო, რამაც რეალური მონაცემების გამოყენებით მნიშვნელოვანი დასკვნების გამოტანის უნარი გამიძლიერა.

Data-Driven მარკეტინგის კურსის დასრულების შემდეგ შეძლებ სწორად გაანალიზო მონაცემები და გამოიყენო ისინი მარკეტინგული სტრატეგიების შემუშავებისას. ასევე შეიძენ ბიუჯეტის ოპტიმიზაციისა და მარკეტინგული პროცესების უფრო ეფექტურად წარმართვის უნარებს. პრაქტიკული სავარჯიშოების დახმარებით გაიუმჯობესებ რბილ უნარებსაც, რომელიც არანაკლებ საჭიროა ამ სფეროში პროფესიული წარმატებისთვის.

ფინალური პროექტი

ფინალური პროექტი Commschool-ის კურსების ერთ-ერთი საინტერესო ნაწილია. მის ფარგლებში სანდრომ Pea.nut Store-ზე იმუშავა. ეს კომპანია წარმოადგენს მისი ოჯახის სტარტაპს და მისი მარკეტინგული და ფინანსური ანალიტიკის მხარე მთლიანად სანდროს აქვს ჩაბარებული. Pea.nut Store აწარმოებს ქართული მიწის თხილისა და ნუშის კარაქს. აღნიშნული პროექტის განვითარების პროცესში დიდი თეორიული და სტატისტიკური ინფორმაციის ბაზა ჰქონდა დაგროვებული, რაც ფინალური პროექტის ასაგებად ყველაზე საინტერესო მასალად ჩათვალა. პრეზენტაციის შექმნის პროცესში საკმაოდ გამოადგა ის ხელსაწყოები და პრაქტიკული ცოდნა, რომელიც კურსის განმავლობაში შეიძინა და გაიუმჯობესა.

მიღებული ცოდნის შედეგად შევძლებ, რომ ანალიტიკური ხელსაწყოები კიდევ უფრო ეფექტურად გამოვიყენო მიზანმიმართული და მომგებიანი მარკეტინგული კამპანიების საწარმოებლად.

მიღებული ცოდნასა და გამოცდილებას სანდრო უკვე წარმატებით იყენებს რამდენიმე მარკეტინგულ კამპანიაში. შედეგად, უფრო მეტად გააუმჯობესა რეკლამების ხარისხი და რაც მთავარია, მონაცემების დამუშავება სრულიად ახალ დონეზე აიყვანა.

მათ, ვინც Data-Driven მიდგომით და მისი შესწავლით ხართ დაინტერესებული, სანდრო გირჩევთ, ყოველთვის იყოთ ცნობისმოყვარეები და არასოდეს შეწყვიტოთ სწავლა. ეს მიმართულება მუდმივად ახალი უნარების შეძენასა და ტექნოლოგიების ათვისებას მოითხოვს. ამისთვის კი გიზიარებთ სანდროს რეკომენდაციებს:

პოდკასტები:

  • Marketing Over Coffee
  • The Data Skeptic Podcast

ბლოგები:

  • Neil Patel’s Blog
  • HubSpot Blog

ასე რომ, თუ გსურს, მეტი შეიტყო თანამედროვე მარკეტინგული სტრატეგიების შემუშავების პროცესზე, ეს კურსი შენთვისაა. დეტალურად გაეცანი პროგრამის სილაბუსს და შემოგვიერთდი Commschool-ში!

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1200₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1500₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1300₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება