ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

ციფრული რეკლამირების კურსდამთავრებულების კარიერული განვითარება

blog-detail-img

დღეს ციფრული არხები ადამიანების ყოველდღიური ცხოვრების მნიშვნელოვანი ნაწილია. ამიტომ Facebook, Instagram, TikTok, YouTube და სხვა პოპულარული პლატფორმები ბრენდებისთვის რეკლამირების მთავარ საშუალებად იქცა. მაგრამ იმისთვის, რომ სამიზნე აუდიტორიამდე სწორად მიაღწიო, საჭიროა ეფექტურად დაგეგმილი ციფრული რეკლამა. მისი გაშვების შემდეგ კი მუდმივი მონიტორინგი, ანალიტიკა და ოპტიმიზაცია აუცილებელია.

თუ ციფრული მარკეტინგი გაინტერესებს და გსურს გაიგო, როგორ იქმნება წარმატებული სარეკლამო სტრატეგია, ამ ბლოგში ჩვენი კურსდამთავრებულების, თიკა ტაბიძისა და ალექსანდრე წერეთლის გამოცდილებას გაეცნობი.

თიკა ტაბიძე - Digital Marketing Manager at Starcom

თიკას ციფრული რეკლამირების სფეროში სამუშაო გამოცდილება არ ჰქონდა. თუმცა, ციფრულ პროდუქტებზე მუშაობისას ხშირად თანამშრომლობდა მარკეტინგის გუნდებთან, ამიტომ ამ მიმართულებით გარკვეული წარმოდგენა უკვე ჰქონდა.

Commschool-ის კურსი აირჩია, რადგან:
სილაბუსი სრულად მოიცავს ციფრული რეკლამის ძირითად ასპექტებს
დიდი აქცენტი კეთდება პრაქტიკულ სავარჯიშოებზე
კურსდამთავრებულები მხარდაჭერას კურსის დასრულების შემდეგაც იღებენ

თიკას თქმით, ციფრული რეკლამირების კურსი მათთვის, ვისაც ამ სფეროში საფუძვლიანი ცოდნის მიღება სურს, იდეალური შესაძლებლობაა.

კურსის დასრულებიდან რამდენიმე კვირაში მან Starcom Georgia-ში ციფრული მარკეტინგის მენეჯერის პოზიცია მიიღო.

ამ სფეროში განვითარება დიდწილად პრაქტიკას უკავშირდება. ამიტომ პრაქტიკულმა დავალებებმა მნიშვნელოვანი როლი ითამაშა კურსის შემდგომ სამსახურის პოვნაში. გარდა ამისა, ახლა უკვე მუშაობის პროცესში, ლექტორის მხრიდან თავისი გამოცდილებებისა და საუკეთესო პრაქტიკების გაზიარება ძალიან ღირებული ცოდნაა.

სწავლის პროცესი საინტერესო და ეფექტური იყო – ლექციები კარგად ორგანიზებული და პროდუქტიული, ხოლო Commschool-ის გუნდი მუდმივად მზად იყო, დაეხმარებოდა სტუდენტებს.

თიკამ სიღრმისეულად შეისწავლა სარეკლამო სტრატეგიების შედგენა, სამიზნე აუდიტორიის განსაზღვრა, Facebook-სა და Google-ის რეკლამირება და ოპტიმიზაცია. ახლა კი მიღებულ ცოდნას ყოველდღიურ საქმიანობაში წარმატებით იყენებს.

ალექსანდრე წერეთელი - Intern Digital Advertiser at Maverik

cifruli reklamirebis kursdamtavrebuli aleksandre tsereteli

ალექსანდრეს ციფრული რეკლამირება ყოველთვის აინტერესებდა, თუმცა უშუალოდ ამ სფეროში მუშაობის გამოცდილება არ ჰქონია.

ის ფიქრობდა, რომ მარკეტინგის მომავალი მთლიანად ციფრულ გარემოზე გადაინაცვლებდა, ამიტომ გადაწყვიტა, ციფრული რეკლამირების საფუძვლიანად შესწავლა.

Commschool-ის კურსი მის ყველა კრიტერიუმს აკმაყოფილებდა, განსაკუთრებით:
პრაქტიკაზე ორიენტირებული სწავლების მეთოდით
სტრუქტურირებული და მარტივად აღსაქმელი მასალით
ლექტორებისგან ინდივიდუალური უკუკავშირით

კურსის დასრულების შემდეგ, ალექსანდრემ ციფრულ სააგენტო Maverik-ში სტაჟირება დაიწყო.

პროგრამის გავლის შემდეგ მზად ხარ, რომ ამ სფეროში მუშაობა დაიწყო. ვფიქრობ, ამ კურსის ყველაზე დიდი დადებითი მხარე არის ის, რომ ნებისმიერი ასაკის ადამიანს შეუძლია, ეს პროფესია სრულყოფილად შეისწავლოს.

მისთვის ყველაზე ღირებული კურსზე პრაქტიკული დავალებები იყო, რადგან თეორიული მასალის უკეთ გაგებაში ეხმარებოდა. გარდა ამისა, ლექტორები აქტიურად უზიარებდნენ საკუთარ გამოცდილებას, რაც კურსს კიდევ უფრო სასარგებლოს და საინტერესოს ხდიდა.

ციფრული რეკლამირების კურსი

გახდი N1 კურსდამთავრებული და გაიარე გარანტირებული სტაჟირება

გახდი წარმატებული ციფრული რეკლამირების სპეციალისტი!

ასეთია ჩვენი კურსდამთავრებულების წარმატების ისტორია. თუ მარკეტინგის ერთ-ერთ ყველაზე მოთხოვნად პროფესიას დაეუფლება გსურს, Commschool-ში გელოდებით!

დეტალურად გაეცანი პროგრამის სილაბუსს და შემოგვიერთდი ციფრული რეკლამირების კურსზე!

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1200₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1500₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1300₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება