ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

რა უნდა იცოდე commschool-ის SEO-ს კურსის შესახებ?

blog-detail-img

რატომ არის SEO მნიშვნელოვანი?

  • ხილვადობის გაუმჯობესება: საძიებო სისტემებში მაღალი პოზიციების დაკავება ზრდის ვებ-გვერდის ხილვადობას და შესაბამისად, მომხმარებელთა რაოდენობას.

  • სანდოობის ამაღლება: მომხმარებლები უფრო მეტად ენდობიან იმ ვებ-გვერდებს, რომლებიც საძიებო სისტემების პირველ გვერდზე ჩნდებიან.

  • ხარჯების ეფექტურობა: SEO ორგანული ტრაფიკის მოზიდვის საშუალებას იძლევა, რაც სარეკლამო ხარჯების შემცირებას უწყობს ხელს.

Commschool-ის SEO კურსის შესახებ

Commschool-ის SEO კურსი განკუთვნილია როგორც დამწყები, ასევე გამოცდილი ციფრული მარკეტერებისთვის და მცირე თუ საშუალო ბიზნესის მფლობელებისთვის, რომლებიც საკუთარი ვებ-გვერდის ოპტიმიზაციაზე მუშაობენ. კურსის განმავლობაში შეისწავლი ყველა იმ მნიშვნელოვან საკითხს, რომელიც საძიებო სისტემებში მაღალ პოზიციებზე გამოჩენაში დაგეხმარება. პრაქტიკაზე დაფუძნებული სწავლების დახმარებით, რეალურ მაგალითებზე დაყრდნობით შეაფასებ ვებ-გვერდების მდგომარეობას, გამოასწორებ შეცდომებს და აამაღლებ ვებ-გვერდის ავტორიტეტს საძიებო სისტემაში.

ლექტორის შესახებ

კურსს ნიკო სამხარაძე გაუძღვება, რომელიც ციფრული მარკეტინგის სფეროში მე-6 წელია საქმიანობს. მისი კარიერა დაიწყო კომპანია Alpaca-ში, პირველ SEO-ზე სპეციალიზებულ სააგენტოში საქართველოში, სადაც სხვადასხვა დროს იყო WordPress დეველოპერი, SEO სპეციალისტი, ხელმძღვანელობდა SEO-სა და დეველოპმენტის გუნდებს და იკავებდა კომპანიის COO-ს პოზიციას.

ნიკოს პორტფოლიო მოიცავს 20-ზე მეტ პროექტს როგორც ლოკალურ, ისე გლობალურ ბაზარზე – ისეთ ინდუსტრიებში, როგორებიცაა Adtech, Igaming, ტურიზმი, ფინანსური სექტორი, E-commerce, ჯანდაცვა, ონლაინ მედია და სხვ. ამჟამად, ნიკო მუშაობს კომპანია Upgaming-ში SEO სპეციალისტად და ციფრული ტრანსფორმაციის სააგენტო Redberry-ში ფრილანს SEO სპეციალისტად

რას ისწავლი SEO-ს კურსზე?

  • Keyword Research: საკვანძო სიტყვების კვლევა და მათი გამოყენება კონტენტის ოპტიმიზაციისთვის.
  • ტექნიკური SEO: ვებ-გვერდის ტექნიკური აუდიტი და გაუმჯობესება.
  • On-Page და Off-Page SEO: ვებ-გვერდის შიდა და გარე ოპტიმიზაციის სტრატეგიები.
  • კონტენტის სტრატეგია: რელევანტური და ხარისხიანი კონტენტის შექმნა.
  • ანალიტიკა და რეპორტინგი: SEO კამპანიების შედეგების ანალიზი და რეპორტების მომზადება.

სწავლების მეთოდოლოგია

კურსი თეორიულ მასალასთან ერთად პრაქტიკულ დავალებებსაც მოიცავს. ნიკო სამხარაძე სტუდენტებთან ერთად განიხილავს რეალურ ქეისებს და გაუზიარებს საკუთარ გამოცდილებას. მისი მიზანია, კურსი ინტერაქციული იყოს და სტუდენტებს მისცეს სტიმული, დასვან კითხვები, როგორც ზოგადი, ისე სპეციფიკურიც. ასევე, სტუდენტები შეასრულებენ პრაქტიკულ დავალებებს, როგორიცაა ვებ-გვერდის სრული აუდიტი, საძიებო სიტყვების კვლევა, ვებ-გვერდის ტექნიკურად გამართვა, backlink-ების მოპოვება, რეპორტინგი და ანალიტიკა.

ვისთვის არის კურსი განკუთვნილი?

  • ციფრული მარკეტერებისთვის: ვისაც სურთ, გაიღრმავონ ცოდნა SEO-ს მიმართულებით.

  • ბიზნესის მფლობელებისთვის: რომლებიც თავად მუშაობენ საკუთარი ვებ-გვერდის ოპტიმიზაციაზე.

  • სტუდენტებისთვის: რომლებსაც სურთ, დაიწყონ კარიერა ციფრული მარკეტინგის სფეროში.

რისი გაკეთება შეგეძლება დამოუკიდებლად SEO-ს კურსის დასრულების შემდეგ?:

  • საკვანძო სიტყვების კვლევა და მათი გამოყენება კონტენტის ოპტიმიზაციისთვის.

  • ვებ-გვერდის ტექნიკური აუდიტის ჩატარება და გაუმჯობესება.

  • ვებ-გვერდის შიდა და გარე ოპტიმიზაციის სტრატეგიების განხორციელება.

  • რელევანტური და ხარისხიანი კონტენტის შექმნა.

  • SEO კამპანიების შედეგების ანალიზი და რეპორტების მომზადება.

სტუდენტების შეფასებები და წარმატების ისტორიები

კურსმა გამიღრმავა ცოდნა, განსაკუთრებით რეალური ქეისების განხილვითა და კლიენტებთან მუშაობის პრაქტიკული რჩევებით. კურსის დასრულების შემდეგ ჩემი "Googling უნარი" პროფესიულად დაიხვეწა, რამაც დამეხმარა პირველივე ფრილანს SEO პროექტის მოძიებაში. ამ ნიშაში პროფესიონალებთან კოლაბორაცია იდეალური გამოცდილება აღმოჩნდა.

თუ გსურთ, გაიღრმავოთ ცოდნა SEO-ს მიმართულებით და მიიღოთ პრაქტიკული გამოცდილება, Commschool-ის SEO კურსი იდეალური არჩევანია. ნიკო სამხარაძის ხელმძღვანელობით, თქვენ შეისწავლ

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1200₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1500₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1300₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება