მაგდა ბობოხიძის ფინალური პროექტი - Motion Design-ის კურსდამთავრებული

blog-detail-img

მაგდა ბობოხიძე Commschool-ში გრაფიკულ დიზაინზე სწავლობდა, ახლა კი Motion Design-ის კიდევ ერთი კურსდამთავრებული გახდა, რომელმაც რეალური ბრიფების შესაბამისად, 30 წამიანი explainer ვიდეო შექმნა. მან ფინალური დავალება ტურისტულ სააგენტოს მოარგო:

“ტურისტული სააგენტოს ანიმაციის გაკეთება იმიტომ ვარჩიე, რომ ვიზუალის დანახვისას ჩემთვის ანიმაციები წარმოვიდგინე, რომლის გაკეთებაც მომინდა”. 

მაგდას თქმით, ფინალურ პროექტზე მუშაობამ დაანახა, რომ მას უკვე სრულყოფილი ანიმაციური ვიდეოს შექმნა შეუძლია:

“ის, რაც 2 თვის წინ წარმოუდგენლად მიმაჩნდა, დღეს რეალური გახდა”.

მაგდა თვლის, რომ კურსისგან მიღებულმა შედეგებმა მის მოლოდინებს გადააჭარბა და motion-ში გარკვეული უნარებიც განუვითარა:

“ფინალურზე მუშაობისას რეალურად დავინახე, რომ სრული ანიმაციური რგოლის აწყობა შემიძლია, რომელსაც ცხადია, დროთა განმავლობაში დახვეწა სჭირდება. სამომავლოდ, Motion Design-ის სფეროში მიღებული პრაქტიკული უნარების გარეშე, რაიმე ახალ პროექტს ვერც დავიწყებდი. კურსისგან იმაზე მეტი მივიღე, ვიდრე მოლოდინი მქონდა”.

როგორც მაგდა ამბობს, Commschool ის ადგილია, სადაც ცოდნის მიღება სრულყოფილად შეიძლება და რეკომენდაციას უწევს მას:

“ძალიან ბევრს ვურჩიე და ორი ადამიანი უკვე სწავლობს Commschool-ში. ჩემთვის კომფორტის, ხარისხიანი ცოდნის მიღების სივრცეა, რომლის წევრობა სასიამოვნოა”.

შემოგვიერთდი Motion Design-ის კურსზე

Commschool-ში სწავლა საინტერესოა და, ამავდროულად, სასარგებლო შედეგების მომტანი. 

საინტერესოა, რადგან სწავლება ძირითადად პრაქტიკაზეა ორიენტირებული, პროფესიონალი ლექტორების დახმარებით კი უმოკლეს დროში, სულ 16 ლექციაში, ე.ი. 48 საათში შეძლებ: ნებისმიერი სახის გრაფიკული გამოსახულების გაცოცხლებას; სარეკლამო რგოლების შექმნას; ვიდეო, ფოტო და აუდიო მასალასთან მუშაობას After Effects-ში, Motion-ის პროექტების სირთულისა და ბიუჯეტის განსაზღვრას; შეეჩვევი ორგანიზებულად მუშაობას; დამკვეთისგან მიღებული ბრიფის სწორად გააზრებას და სხვა მრავალს. კარგი ისაა, რომ თუ ნულიდან იწყებ, პრობლემა არ არის, წინაპირობა არ გჭირდება.

მნიშვნელოვანია ისიც, ყოველი წარმატებული კურსდამთავრებული ხდება სკოლის კლუბის წევრი, რომლებსაც Commschool ხელს შეუწყობს კარიერულ წინსვლაში, რაც ითვალისწინებს ექსკლუზიურ სამუშაო შეთავაზებებს, გარანტირებულ სტაჟირებებსა და კონსულტაციებს ისეთ პარტნიორ კომპანიებში, როგორიცაა: Holmes & Watson, ლიბერთი ბანკი, GPI ჰოლდინგი, Space, adjara sport, Omedia, Adjarabet, Aptos, JWT Metro, Redberry.

ასე რომ, თუ შენც გაინტერესებს Motion Design, შეგიძლია, ახლავე შემოგვიერთდე Commschool-ში! რეგისტრაცია უკვე დაწყებულია.

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1100₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1400₾
ნებისმიერი ვიზუალური გადაწყვეტის მიღმა, იქნება ეს პოსტერი, ანიმაცია, ლოგო და თუ სხვა, დგას ძლიერი კონცეფცია და ექსპერიმენტული მიდგომები. Art Direction-ის ეს კურსი გაძლევთ შესაძლებლობას დაინახოთ და გაიაროთ გზა რომელიც წარმატებული ნამუშევრების საფუძველია. პროგრამის განმავლობაში თქვენ ისწავლით ინდივიდუალურობის შენარჩუნებას კონკურენტულ გარემოში, ძლიერი კონცეფციების შექმნას თანამედროვე ვიზუალურ სამყაროში და ამბის თხრობის გაძლიერებას კონცეფციის ისეთი ელემენტებით, როგორიცაა პერსონაჟი, სიუჟეტი, ტონი და ვიზუალური მხარე. შეისწავლით კლიენტის პრობლემის ვიზუალურ გადაწყვეტას და ჩაერთვებით კრეატიული კამპანიის შექმნის მთლიან პროცესში - მიღებული ბრიფის შემოქმედებითი გადაწყვეტიდან მის აღსრულებამდე. კურსი ფოკუსირებულია პრაქტიკულ გამოცდილებაზე, სადაც იმუშავებთ კამპანიის შექმნის სრულ პროცესზე, რაც მოგცემთ ინდუსტრიაში არსებული გამოწვევების გადაჭრის გამოცდილებას.
13 ლექცია
39 საათი
საშუალო
1300₾
Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება