გზამკვლევი მარკეტერებისთვის 2025

ახლა უკვე მზად ხარ მარკეტინგული სტრატეგიის სისრულეში მოსაყვანად! გაეცანი 2025 წლის გზამკვლევს მარკეტერებისთვის

გადმოწერე

მეთოდოლოგია

მარკეტერის გზამკვლევის შექმნა რეალური ინსაითების ძიებასა და კითხვების დასმას მოჰყვა: რა გამოწვევების წინაშე დგას ინდუსტრია, რა არის მოცემულობა და რას უნდა ველოდოთ ადგილობრივ ბაზარზე? ამ თემებზე, 59 კომპანიის მარკეტერს ვესაუბრეთ, შემდეგი ინდუსტრიებიდან: დაზღვევა, საბანკო და საფინანსო ინსტიტუტები, აზარტული თამაშები, კვების ობიექტები, ალკოჰოლი, ელ-კომერცია, ნავთობი, დეველოპმენტი, ავტომობილებით ვაჭრობა.

სარჩევი

მარკეტინგული ტექნოლოგიები, მარკეტინგის საქმიანობას უფრო ეფექტიანსა და გაზომვადს ხდის. შედეგად, მისი გავლენა ბიზნესზე კიდევ უფრო ხელშესახებია.
მომხმარებლის ნდობისა და ლოიალობის მოპოვება თუ შენარჩუნება, ტრადიციული ფორმებით თითქმის შეუძლებელი ხდება. ბრენდებს მომხმარებლის გულამდე მიმავალი, ახალი გზების ძიება უწევთ.
სოც.მედია პლატფორმები აუდიტორიასთან კომუნიკაციისთვის, კვლავ ყველაზე ეფექტურ არხებს წარმოადგენენ. შესაბამისად, კონტენტზე ორიენტირებული მარკეტინგი განაგრძობს განვითარებასა და ახალი ფორმების შეძენას.
ქართული ბიზნესისთვის, პროდუქტის მარკეტინგის ღირებულება უფრო ცხადი ხდება, როგორც გაყიდვების გაზრდისთვის, ისე პროდუქტის შექმნის და განვითარების პროცესებისთვისაც.
ბიუჯეტის დაგეგვმისას იკვეთება ახალი პრიორიტეტები: ბაზრის და შედეგების მუდმივი ანალიზი, ტესტირება და სწრაფი ადაპტაციის უნარი.

პარტნიორი კომპანიები

გვსურს, მადლობა გადავუხადოთ იმ კომპანიებსა და მარკეტერებს, რომლებმაც მონაწილეობა მიიღეს გზამკვლევის შექმნაში და ღიად გვესაუბრნენ გამოწვევებზე, სამომავლო გეგმებსა და ხედვებზე. აქ ამ კომპანიების მხოლოდ ნაწილია წარმოდგენილი, დანარჩენები კი ანონიმურობის შენარჩუნებას ამჯობინებენ. განსაკუთრებული მადლობა, კვლევით ორგანიზაცია ANOVA-ს, რომელმაც ჩვენთან ერთად, უკვე მეორე გზამკვლევი შექმნა მარკეტერებისთვის.

გზამკვლევი მარკეტერებისთვის 2025

მიიღე უფასო წვდომა სრულ რეპორტზე, დაგეგმე მარკეტინგული კამპანიები ეფექტურად

გადმოწერე