ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

გრაფიკული დიზაინის კურსის ფინალური პროექტი - ნუცა ლოგუა

blog-detail-img

გრაფიკული დიზაინი ბრენდის მარკეტინგული კომუნიკაციების განუყოფელი ნაწილია. მისი დახმარებით შესაძლებელია ერთგულ და პოტენციურ მომხმარებლებთან მჭიდრო ემოციური კავშირის შექმნა, ძლიერი შთაბეჭდილების მოხდენა და კომპანიისადმი დადებითი აღქმის გაძლიერება.

კრეატიული სამყარო მრავალფეროვანი თავგადასავლებით არის სავსე, და თუ გსურს მისი ნაწილი გახდე, ამ ბლოგს გაეცანიჩვენი კურსდამთავრებული, ნუცა ლოგუა, გაგიზიარებს გამოცდილებას კურსის განმავლობაში მიღებული ცოდნისა და ფინალური პროექტის შექმნის პროცესის შესახებ

ნუცა პროფესიით ფსიქოლოგია, თუმცა ამ მიმართულებით არასოდეს უმუშავია. მისი კარიერა მარკეტინგისა და მენეჯმენტის სფეროს უკავშირდება, ხოლო ამჟამად საკუთარი სტარტაპის განვითარებაზე მუშაობს.

მიუხედავად ამისა, ყოველთვის ფიქრობდა, რომ იდეალური გარემო მისთვის ხელოვნებასთან დაკავშირებული სფერო იქნებოდა, ამიტომაც მიიღო გადაწყვეტილება, გრაფიკული დიზაინი პროფესიულ დონეზე შეესწავლა

graphikuli dizainis kursdamtavrebuli mariam mamasakhlisi

იმ აზრამდე მივედი, რომ არასდროსაა გვიანი, თავი ახალ სფეროში გამოცადო, თუ ეს ის საქმე იქნება, რასაც სიამოვნებით გააკეთებ. უნივერსიტეტში ბრენდინგის გავლის შემდეგ, კიდევ უფრო დავინტერესდი ამ მიმართულებით. ამის შემდეგ თავში ყველაფერი დალაგდა. მივხვდი, რომ გრაფიკულ დიზაინს თუ ვისწავლიდი და ჩემს დაგროვილ ცოდნასაც გამოვიყენებდი, სასურველი მიზნისკენ სწორ ნაბიჯს გადავდგამდი.

გრაფიკული დიზაინი: კურსის შესახებ

ასე შემოუერთდა ნუცა Commschool-ს. მისი თქმით, ეს არის ადგილი, სადაც ძალიან კარგად აქვთ გააზრებული, რა შეიძლება სჭირდებოდეს მომხმარებელს.

გადაწყვეტილების მიღებაში დიდი როლი ლექტორის ფაქტორმაც ითამაშა – ნუცას მისი ნამუშევრები განსაკუთრებით მოსწონდა. ფიქრობს, რომ მნიშვნელოვანია, ცოდნა იმ ადამიანისგან მიიღო, ვისი გემოვნებაც და ხედვაც გაბედნიერებს.

გარდა ამისა, არცერთი ლექცია მხოლოდ პროგრამების სწავლაზე არ იყო კონცენტრირებული, რაც სწავლის პროცესს კიდევ უფრო საინტერესო და მრავალმხრივ გამოცდილებად აქცევდა

გრაფიკული დიზაინის კურსი

გახდი N1 კურსდამთავრებული და გაიარე გარანტირებული სტაჟირება

მოლოდინს გადააჭარბა იმ გამოცდილებამ, რაც მივიღეთ. ეს მოკლე კურსი საშუალებას იძლევა, ადამიანმა, რომელმაც არაფერი არ იცის ამ სფეროს შესახებ, მიიღოს ის ფუნდამენტური ცოდნა, რაზე დაყრდნობითაც უკვე ტექნიკურ ნაწილს ადვილად გაუმკლავდება.

მომავალ გრაფიკულ დიზაინერებს ნუცა ურჩევს, რომ commschool-ზე გააკეთონ არჩევანი.

აქ შეისწავლი:
დიზაინის ტექნიკურ, სტილისტურ და შინაარსობრივ გამართვას
ბრენდისთვის ვიზუალის შექმნას
Adobe Photoshop-სა და Adobe Illustrator-ში მუშაობას

📌კურსის ბოლოს კი ფინალური პროექტის სახით რომელიმე კომპანიის რებრენდინგზე იმუშავებ, რაც პირველი პრაქტიკული გამოცდილების მიღების საუკეთესო საშუალებაა

ფინალური პროექტი

graphikuli dizainis kursi - finaluri proeqti nutsa logua - laboratory

ნუცამ ფინალური პროექტისთვის კომპანია “ლაბორატორია” შეარჩია. როგორც თავად აღნიშნავს, ეს არის ერთ-ერთი იმ მაღაზიათაგან, სადაც მომხმარებელს შეუძლია საინტერესო ნივთების აღმოჩენა. ამიტომ, მისი მიზანი იყო, ბრენდის კომუნიკაცია მომხმარებელთან ისეთივე საინტერესო და გამორჩეული ყოფილიყო, როგორც თავად პროდუქცია.

ბრენდის იდენტობის შექმნა ძირითადად გრაფიკული ელემენტების გამოყენებით შეძლო. კონცეფციის ჩამოყალიბებას დრო და ფიქრი დასჭირდა, თუმცა ტექნიკური სირთულეები არ შეხვედრია, რადგან კურსის ფარგლებში ყველა საჭირო უნარს დაეუფლა

ვინც კურსის გავლას ფიქრობს, უნდა იცოდეს, რომ ბევრი თავისუფალი დრო დასჭირდება, რათა თითოეულ ლექციაზე ახსნილი მასალა ჩაინიშნოს და ხელი და გონება კარგად გაავარჯიშოს.

ასე რომ, თუ გსურს 0-დან შეისწავლო გრაფიკული დიზაინი პროფესიონალი ლექტორის დახმარებით, ეს შანსი აუცილებლად გამოიყენე!

Commschool-ში გაწვდის ყველა საჭირო ცოდნას, პრაქტიკულ გამოცდილებასა და შესაძლებლობას, რეალურ პროექტებზე იმუშაო. შემოგვიერთდი კურსზე და გახდი გრაფიკული დიზაინერი! 

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1100₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1300₾
Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი
ექსპერტი
1500₾
დიზაინის სფეროში ნიჭი და კრეატიული უნარები დღეს საკმარისი აღარ არის ფრილანს კარიერის დასაწყებად ან/და განსავითარებლად. რეალურად დაბრკოლებები მაშინ იწყება, როცა თითქოს ყველა საჭირო ტექნიკური უნარი გაქვს, მაგრამ არ იცი, როგორ შეადგინო ბიუჯეტი და თაიმლაინი, ააწყო პორტფოლიო, გქონდეს ინდივიდუალური ნიშა და რაც მთავარია, შეძლო ბაზარზე საკუთარი თავის სწორად პოზიციონირება. კონკურენცია ძალიან მაღალია, დამოუკიდებლად მუშაობა კი კიდევ უფრო რთული. ამ პირობებში საკმაოდ ბუნდოვანია ილუსტრატორის ანაზღაურების შესახებ ინფორმაციაც. Sense of (Freelance) Illustration-ის ქრეშ-კურსიც სწორედ ამ გამოწვევების დაძლევისთვის საჭირო გზამკვლევია, რომელიც წლების განმავლობაში მიღებულ ანანოს პირად გამოცდილებას ეფუძნება. კურსის ფარგლებში მონაწილეები გაივლიან ილუსტრაციის შექმნის სრულ ციკლს – ინსპირაციის პოვნის, ბრიფის ანალიზის, სკეჩების დახატვისა და დახვეწის ჩათვლით. რაც მთავარია, შეეძლებათ ბრიფზე დაყრდნობით იმუშაონ პროექტზე/სავარჯიშოებზე, რომლის პრაქტიკაში დანერგვაც დაეხმარებათ გადალახონ ცარიელი ფურცლის შიში. კურსს ფრილანს ილუსტრატორი, ანანო მიმინოშვილი გაუძღვება. მისი პორტფოლიო 200-მდე ფრილანს პროექტს და ისეთ კლიენტებს მოიცავს, როგორებიც არიან: The New York Times, Chanel, BAFTA, FILA, Adobe, Meta, Airbnb, The Washington Post, The New Yorker, The Hollywood Reporter და მრავალი სხვა. შეხვედრებს უმასპინძლებს სასტუმრო Stamba.
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება