ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

გრაფიკული დიზაინი - გიორგი ბულია

blog-detail-img

გრაფიკული დიზაინი მარკეტინგული კომუნიკაციების მნიშვნელოვანი ნაწილია. იგი კომპანიებს ეხმარება, მომხმარებლებს მისი გზავნილი კრეატიული ვიზუალური ნამუშევრების გამოყენებით გადასცეს. იგი ქმნის ბრენდის სახეს და ზრდის მის ცნობადობას, აფართოებს ერთგულ აუდიტორიას და მათთან ემოციურ კავშირს ამყარებს.

თუ გსურს, პირველი ნაბიჯები გადადგა გრაფიკული დიზაინის სფეროში, მაშინ ეს ბლოგი შენთვისაა. გიორგი ბულია, ჩვენი კურსდამთავრებული, მოგიყვება კურსის ფარგლებში შეძენილი ცოდნისა და გამოცდილების შესახებ.

მე-20 საუკუნის ხელოვნების ისტორიის შესწავლის შემდეგ შვეიცარიულ სტილს, ბაუჰაუსსა და პოსტ-მოდერნიზმს გადავაწყდი. ამ ყველაფრის დამსახურებით, დიზაინი ჩემთვის უფრო ძვირფასი გახდა. დღესაც უპირატესობას ვანიჭებ პოსტერების, მუსიკალური ალბომების, წიგნების ყდების, თუ ჟურნალების დიზაინებს. ამ ყველაფრის სიყვარულმა და ინტერესმა კურსის გავლა გადამაწყვეტინა.

გრაფიკული დიზაინი: კურსის შესახებ

გრაფიკული დიზაინის კურსის დახმარებით სულ რაღაც 2 თვეში გიორგიმ დიდი გამოცდილება დააგროვა. შეიძინა ახალი უნარები და გაიღრმავა თეორიული და პრაქტიკული ცოდნა. ყველაზე ღირებული კი მისთვის ლექტორის მიერ გაზიარებული გამოცდილებები და კონკრეტული ქეისების/ბრენდინგების განხილვა აღმოჩნდა. როგორც გიორგი აღნიშნავს, კურსის დაწყებამდე საკუთარ შესაძლებლობებში დარწმუნებული არ იყო, მაგრამ ეჭვების გასაფანტად გადაწყვიტა, საკუთარი თავი გამოეცადა. პირველივე ლექციაზე კი მიხვდა, რომ საშიში არც არაფერი ყოფილა. ლექტორის მეგობრული დამოკიდებულება ყველანაირ დისკომფორტს აქრობდა. მას შეუძლია, შენიშვნები იმდენად მეგობრულად და მკაფიოდ გადმოსცეს, რომ მსმენელი არათუ დემოტივირებული, არამედ კმაყოფილი და შთაგონებული ხდება.

უმთავრესი, რაც ამ კურსმა მოახერხა, არის ის, რომ უფრო მეტად შემაყვარა გრაფიკული დიზაინი და ამიმაღლა ამ სფეროში საკუთარი თავის რწმენა.

მათ, ვინც დაინტერესებულია ამ სფეროთი და პირველი ნაბიჯის გადადგმა აშინებს, გიორგი ურჩევს, რომ მის მაგალითს მიბაძონ. მიიღეთ ეს გამოწვევა და გამოცადეთ საკუთარი შესაძლებლობები დიზაინის მიმართულებით. გრაფიკული დიზაინი შემოქმედებითი სფეროა და მასთან შეხება თავშესაქცევი და საინტერესოა. ამ თავგადასავალში კი ლექტორი საუკეთესო მეგზურობას გაგიწევს. გიორგის თქმით, იგი ყველაფერს გასაგებად ხსნიდა, ელოდებოდა სტუდენტების შეკითხვებს და ინტერესდებოდა მათი წინსვლით. პროგრამის დასასრულს თავისუფლად შეძლებ Adobe Photoshop-ისა და Adobe Illustrator-ის გამოყენებას, დიზაინის ტექნიკურად, სტილისტურად და შინაარსობრივად გამართვას, სხვადასხვა ბრენდისთვის ვიზუალის შექმნას.

ფინალური პროექტი - ზუგდიდის ბოტანიკური ბაღის რებრენდინგი

ფინალური პროექტი კურსის შემაჯამებელი ნაწილია, რომლის ფარგლებშიც სტუდენტები რომელიმე კომპანიის/ორგანიზაციის რებრენდინგზე მუშაობენ. ამ დავალების შესასრულებლად გიორგიმ მისი მშობლების ქალაქს, ზუგდიდს მიაკითხა. ობიექტად კი შეარჩია მისთვის მნიშვნელოვანი ადგილი, ბოტანიკური ბაღი. ხანგრძლივი კვლევისა და რეფერენსების ძიების შემდეგ კი მის რებრენდინგს შეუდგა.

გიორგიმ მუშაობა ლოგოს შექმნით დაიწყო. თავიდანვე განსაზღვრული ჰქონდა, რომ ლოგოდ არა რაიმე აშკარა სიმბოლო (ფოთოლი, ხე, ბუჩქი), არამედ რაიმე აბსტრაქტული ფიგურა გამოეყენებინა, რომელიც მცენარის იმიტაციას მოახერხებდა. საბოლოოდ, მიიღო ლოგო, რომელშიაც იკითხება ასო ‘Z’ და მისი „ყუნწები“ მონსტერას ფოთლებს წააგავს. საბოლოო შედეგი იმდენად ეფექტური გამოვიდა, რომ გიორგიმ იგი ბრენდინგის გრაფიკულ ელემენტად აქცია. რადგანაც ბოტანიკური ბაღის „პროდუქტი“ არის ბუნება, ჭარბად გამოიყენა ყვავილებისა და მცენარეების ფოტოებიც.

ახლა უკვე როგორც გრაფიკული დიზაინის კურსდამთავრებული, გიორგი პირველი კარიერული ნაბიჯების გადადგმას გეგმავს. თუ შენც გიზიდავს კრეატიული სამყარო და გრაფიკული დიზაინის 0-დან შესწავლა გსურს, მაშინ აუცილებლად გაეცანი პროგრამის დეტალებს. არ გადადო თვითგანვითარება და შემოგვიერთდი Commschool-ში!

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1100₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1300₾
Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი
ექსპერტი
1500₾
დიზაინის სფეროში ნიჭი და კრეატიული უნარები დღეს საკმარისი აღარ არის ფრილანს კარიერის დასაწყებად ან/და განსავითარებლად. რეალურად დაბრკოლებები მაშინ იწყება, როცა თითქოს ყველა საჭირო ტექნიკური უნარი გაქვს, მაგრამ არ იცი, როგორ შეადგინო ბიუჯეტი და თაიმლაინი, ააწყო პორტფოლიო, გქონდეს ინდივიდუალური ნიშა და რაც მთავარია, შეძლო ბაზარზე საკუთარი თავის სწორად პოზიციონირება. კონკურენცია ძალიან მაღალია, დამოუკიდებლად მუშაობა კი კიდევ უფრო რთული. ამ პირობებში საკმაოდ ბუნდოვანია ილუსტრატორის ანაზღაურების შესახებ ინფორმაციაც. Sense of (Freelance) Illustration-ის ქრეშ-კურსიც სწორედ ამ გამოწვევების დაძლევისთვის საჭირო გზამკვლევია, რომელიც წლების განმავლობაში მიღებულ ანანოს პირად გამოცდილებას ეფუძნება. კურსის ფარგლებში მონაწილეები გაივლიან ილუსტრაციის შექმნის სრულ ციკლს – ინსპირაციის პოვნის, ბრიფის ანალიზის, სკეჩების დახატვისა და დახვეწის ჩათვლით. რაც მთავარია, შეეძლებათ ბრიფზე დაყრდნობით იმუშაონ პროექტზე/სავარჯიშოებზე, რომლის პრაქტიკაში დანერგვაც დაეხმარებათ გადალახონ ცარიელი ფურცლის შიში. კურსს ფრილანს ილუსტრატორი, ანანო მიმინოშვილი გაუძღვება. მისი პორტფოლიო 200-მდე ფრილანს პროექტს და ისეთ კლიენტებს მოიცავს, როგორებიც არიან: The New York Times, Chanel, BAFTA, FILA, Adobe, Meta, Airbnb, The Washington Post, The New Yorker, The Hollywood Reporter და მრავალი სხვა. შეხვედრებს უმასპინძლებს სასტუმრო Stamba.
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება