ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

Sense of Branding

  • 5.0 შეფასება

  • 4 ლექცია

  • 20 საათი

  • 2 კვირა

თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.

ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.

შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში

კურსის დასრულების შემდეგ შეგეძლება

დამატებითი უნარები: Brand Storytelling, Brand Experience and Activation.

  • "ჩათვალეთ, რომ მიდიხართ სამოგზაუროდ საინტერესო ხალხთან ერთად და გყავთ ლიდერი, რომელიც მთლიანად შეცვლის თქვენს შეხედულებას ბრენდებზე და გასწავლით მათით მანიპულირებას"

  • "მიუხედავად ჩემი არსებული ცოდნისა და გამოცდილებისა ამ სფეროში, ვფიქრობ, ყველაფერი ახალი იყო, რაც ამ კურსიდან წავიღე"

  • "რა გამოცდილებაც 4 შეხვედრის ლექციებითა და ვორქშოფებით მივიღეთ, რა მოლოდინიც არ უნდა გვქონოდა ნებისმიერ ჩვენგანს, ალბათ, იმასაც გადააჭარბებდა."

  • "არათუ ეჭვქვეშ დააყენა ჩემი წარმოდგენები, არამედ სრულიად ამოტრიალა, დაანგრია აქამდე არსებული შეხედულებები და ჩემში ჩამოაყალიბა ბრენდის განცდა"

  • "ყველაზე ღირებული ის დამიტოვა, რომ ახლებულად დავუწყე ბრენდებსა და კომპანიებს ყურება - ახლა სულ მათი გადაწყობა და კონსტრუირება მიტრიალებს თავში"

  • "ყველაფერი ამოატრიალა და თავდაყირა დააყენა, გვასწავლა, თუ რამდენი მხრიდან შეგვიძლია დავინახოთ ნებისმიერი რამ"

  • "შეძლო, რომ ჩემში არსებული აუხსნელი შეგრძნებები ბრენდების მიმართ გასაგები, არგუმენტირებული და სისტემატიზებული ყოფილიყო."

  • "ბევრ რამეს დაგანახებთ არაორდინალური რაკურსით და დაგეხმარებათ, აბსურდშიც შეამჩნიოთ კანონზომიერება, რაც ბრენდინგშიც ისევე მნიშვნელოვანია, როგორც ცხოვრებაში"

  • "იმის მიუხედავად, რომ Sense of Branding თითქოსდა ძალიან აბსტრაქტული რამ უნდა იყოს, მის შესახებ საუბარს მაინც ძალიან სისტემატიზებული და თანმიმდევრული სახე ჰქონდა"

  • "Sense of Branding იყო კარგი მოგზაურობა - თემის ახლებურად გააზრება, ტვინის ჭყლეტვა და გამოცოცხლება"

  • "ეს პროექტი სხვებს არ ჰგავდა, რადგან აშკარად უჩა ურუშაძის სამყაროში მოვხვდით, რომელსაც კომუნიკაციის სკოლის მოწესრიგებული და პასუხისმგებლობიანი ხელიც ემჩნეოდა"

11 თებერვალი 1200₾

შაბ-კვი 14:00-19:00

შემოდგომა 1200₾

შაბ-კვი 14:00-19:00

გადაანაწილე გადასახადი
TBC განვადება
BOG განვადება

ვისთვის არის კურსი

მარკეტინგის სპეციალისტებისთვის

კურსი გათვლილია მარკეტინგის სპეციალისტებზე/მენეჯერებზე, რომელთაც უკვე აქვთ საბაზისო ცოდნა მარკეტინგში, სურთ პროფესიული უნარების გაღრმავება და სურთ, გაეცნონ უახლეს ტენდენციებს დარგში.

ბიზნეს პროფესიონალებისთვის

ბიზნეს პროფესიონალებისთვის, რომლებიც მუშაობენ მარკეტინგთან დაკავშირებულ სფეროებში და ფლობენ მარკეტინგის ძირითად კონცეფციებს.

პროგრამა მოიცავს

კურსდამთავრებულთა კლუბი

ფინალური გამოცდის წარმატებით ჩაბარების შემთხვევაში, კურსდამთავრებული ავტომატურად ირიცხება Alumni Club-ში, შემდეგ კი იღებს წვდომას ექსკლუზიურ ივენთებზე, კონტენტზე და შემოთავაზებებზე ჩვენი პარტნიორი კომპანიებიდან.

პრაქტიკული პროექტები

პრაქტიკაზე დაფუძნებულ სწავლება, რაშიც იგულისხმება დავალებები / სავარჯიშოები და ინდივიდუალური პროექტი.

ორენოვანი სერტიფიკატი

კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ სტუდენტი მიიღებს ორენოვან სერტიფიკატს.

კურსდამთავრებულები

5.0 Rate

სილაბუსი

გაზაფხული, ცეცხლი, აღმოსავლეთი, გამარჯობა


14:00-16:00 ინტერაქციული ლექცია
16:00-17:00 Networking / Coffee Break
17:00-19:00 Workshop

ზაფხული, მიწა, სამხრეთი, მადლობა


14:00-16:00 ინტერაქციული ლექცია
16:00-17:00 Networking / Coffee Break
17:00-19:00 Workshop

შემოდგომა, წყალი, დასავლეთი, ნახვამდის


14:00-16:00 ინტერაქციული ლექცია
16:00-17:00 Networking / Coffee Break
17:00-19:00 Workshop

ზამთარი, ჰაერი, ჩრდილოეთი, ბოდიში


14:00-16:00 ინტერაქციული ლექცია
16:00-17:00 Networking / Coffee Break
17:00-19:00 Workshop

აარჩიე შენთვის სასურველი დრო

ლექტორები

უჩა ურუშაძე

Sense of Branding

უჩა ურუშაძე

Sense of Branding

უჩა არის ფილოსოფოსი, რომელიც ქმნის ბრენდებს. 2011 წელს უჩას სტრატეგიული ხელმძღვანელობით WINDFOR’S-ის სარეკლამო კამპანიამ Gold Eurobest, Silver Drum და Bronze Drum მოიპოვა. 2014 წლიდან უჩა HOLMES&WATSON-ში სტრატეგიას ხელმძღვანელობს, სადაც მან არაერთი გავლენიანი პროექტი განახორციელა, როგორიცაა “თიბისი”-ს ბრენდის სტრატეგია და სარეკლამო კამპანიები „გამარჯობა“ და „შენ“, ასევე – “თიბისი დაზღვევის” კამპანია “შეცდომები მოსულა”.

Linkedin

ხშირად დასმული კითხვები კურსის შესახებ

A: თუ უკვე მუშაობთ მარკეტინგის სფეროში და გსურთ გააღრმავოთ ცოდნა ბრენდინგში, ეს ინტენსიური ორკვირიანი კურსი თქვენთვისაა. შაბათ-კვირას, მხოლოდ ოთხი შეხვედრის განმავლობაში, თქვენ აიმაღლებთ კვალიფიკაციას თანამედროვე ბრენდინგის სტრატეგიებში და შეიძენთ პრაქტიკულ უნარებს ძლიერი ბრენდის შესაქმნელად.
A: ეს არის პროფესიონალებზე მორგებული ქრეშ კურსი, სადაც ყოველი 5-საათიანი შეხვედრა ფოკუსირებულია ბრენდინგის კონკრეტულ ასპექტებზე. კურსი განკუთვნილია მათთვის, ვისაც უკვე აქვს მარკეტინგის საბაზისო ცოდნა და სურს სწრაფად აითვისოს თანამედროვე ბრენდინგის მიდგომები და სტრატეგიები. თქვენ მიიღებთ სიღრმისეულ ცოდნას ბრენდის პოზიციონირებაზე, იდენტობაზე და მის ეფექტურ კომუნიკაციაზე.

Your search Digital Designer did not match any documents

ვერ მიიღე შენთვის საინტერესო ინფორმაცია?

ჩაეწერე უფასო კონსულტაციაზე

შესაძლოა გაინტერესებდეს

რელევანტური რესურსები

იხილე სრულად