ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

Content Management-ის კურსიდან Redberry-ში - ანანო ჭელიძის კარიერული განვითარების გზა

blog-detail-img

Comschool აქტიურად ეხმარება თავის კურსდამთავრებულებს მათთვის საინტერესო ვაკანსიების მოძიებაში” – ანანო ჭელიძე Commschool-ის Content Management-ის კურსდამთავრებულია, რომელიც კურსდამთავრებულთა კლუბის ფარგლებში, Redberry-ის გუნდს შეუერთდა. ამ ბლოგში სწორედ ანანოს კარიერული წინსვლის შესახებ ისტორიას გაგიზიარებთ.

კურსდამთავრებულთა კლუბი თავის წევრებს შესაძლებლობას აძლევს,  მიიღონ ექსკლუზიური სამუშაო შეთავაზებები, სტაჟირების შესაძლებლობები და კონსულტაციები Commschool-ის პარტნიორი კომპანიებისგან. ეს პარტნიორი კომპანიებია: Holmes & Watson, Adjarabet, Adjara Sport, Redberry, JWT Metro ა.შ. 

ანანოს, რომელიც “Redberry”-ის გუნდს შეუერთდა, Commschool-ში მიღებული გამოცდილებით, მუშაობის პროცესში გზის გაკვალვაც გაუმარტივდა:

“უკვე ერთი თვეა, რაც სააგენტოში ვმუშაობ და ჩემი ყოველდღიური თასქების შესრულებისას, Content Management-ის კურსზე მიღებული ინფორმაციები ძალიან მეხმარება”.

ანანომ Commschool მეგობრების რეკომენდაციით აღმოაჩინა და Content Management-ის კურსი ონლაინ გაიარა, რომელსაც “Redberry”-ის კონტენტ დირექტორი – ლიანა მეტრეველი უძღვებოდა. 

“კურსის მსვლელობისას, ლექტორის მიერ მოცემული ჯგუფური დავალებები და რეალური პროექტების განხილვა, Content Creator-ის პრაქტიკულ საქმიანობაში უკეთ ჩახედვის შესაძლებლობას გვაძლევდა. ინტერაქციით დატვირთული სალექციო საათები მხიარულად და ძალიან საინტერესოდ მიმდინარეობდა, მიუხედავად იმისა, რომ ეს კურსი ონლაინ იყო, არაფრის დანაკლისი არ მიგრძვნია”.


ანანო Commschool-ში მიღებული შედეგებით კმაყოფილია და რეკომენდაციას უწევს მას:

“ვფიქრობ, რომ ვისაც თავის სფეროში ცოდნის გაღრმავება უნდა ან ახალი პროფესიის შესწავლას გეგმავს, “თბილისის კომუნიკაციის სკოლა” იდეალური ადგილია ამ ნაბიჯების გადასადგმელად”.

თუ შენც დაინტერესდი Commschool-ში Content Management-ის კურსით, იცოდე, რომ სულ 16 ლექციაში ანუ 2 თვის განმავლობაში მიღებული ცოდნით, სკოლისგან დასაქმების რეალური შესაძლებლობები მოგეცემა. ასე რომ, შეგიძლია შემოგვიერთდე!


ავტორი: მარიამ ჯაფარიძე

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1200₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1500₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1300₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება