ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

Commschool Crash Course-ზე მიღებას იწყებს!

blog-detail-img

Commschool ახალ Crash კურსებს იწყებს!

რა არის Crash Course?

Crash Course-ის საშუალებით, სტუდენდები მაქსიმალურად იბუსტებიან ინტენსიური სწავლების მეთოდით, რომელიც სრულად პრაქტიკას მოიცავს

ბრენდინგის განცდა, ანუ Sense of Branding, პირველი Crash კურსია Commschool-ში, რომელსაც გაუძღვება სტრატეგიული ბრენდინგის სპეციალისტი – უჩა ურუშაძე – ფილოსოფოსი, რომელიც ქმნის ბრენდებს. 2014 წლიდან უჩა HOLMES&WATSON-ში სტრატეგიებს უძღვება და მისი მეშვეობით არაერთი გავლენიანი პროექტი შექმნილა, როგორიცაა – თიბისი-ს ბრენდის სტრატეგია და საკომუნიკაციო კამპანიები – „გამარჯობა“ და „შენ.

უჩა პროგრამის ფარგლებში დეტალურად მიმოიხილავს ბრენდინგის კონცეფციას, ახსნის, თუ რას მოიცავს იგი შინაარსობრივად:

“ბრენდინგი არის პროცესი იმის აღმოჩენისა, თუ რა არის ადამიანურობა”. – ამბობს უჩა. უჩასთვის ბრენდი და მისი პროდუქტი შეიძლება განვიხილოთ, როგორც ადამიანის სახე, რომლის მიმზიდველობას, რაღა თქმა უნდა, მუდმივი მოვლა განაპირობებს.”

Crash Course-ის განმავლობაში უჩა, ასევე, ბრენდის ჰუმანიზაციაზეც ისაუბრებს:

კარგია ბრენდი, რომელიც ადამიანების შინაგან სამყაროში აღწევს და მის სურვილებს იგებს

ამ დროს ვარკვევთ, როგორ შევძინოთ ადამიანური ნიშან-თვისებები იმ რეალობას, რომელიც არ არის ადამიანური ანუ ბრენდის ჰუმანიზაცია, ეს არის სულის ჩადგმა პროდუქტში”.

როგორც უჩა ამბობს, Crash Course-ის განმავლობაში იგი განიხილავს ბრენდს 4 მიმართულებით:

“ამ ოთხი დღის განმავლობაში მინდა გავიაროთ ბრენდის ჩრდილოეთი, სამხრეთი, აღმოსავლეთი და დასავლეთი, როგორც სამყაროს 4 მიმართულება.”

შესაბამისად, უჩა ერთგვარად ოთხიანის პრინციპით იხელმძღვანელებს: კურსი სულ ოთხ შეხვედრას მოიცავს, თითოეული შეხვედრა ოთხსაათიანი იქნება, ამ შეხვედრებზე კი, უჩასეული მიდგომით, ბრენდის ოთხი მიმართულება განიხილება.

ამგვარად, Crash Course-ის გავლის შედეგად სტუდენტები ახლებულად შეხედავენ პროფესიულ სტანდარტებს და გამოიმუშავებენ შესაფერის უნარ-ჩვევებს. პროგრამის დასრულების შემდეგ, მონაწილები შეძლებენ ბრენდის პარამეტრებში, სტრატეგიებში გარკვევას და მათით მანიპულირებას.

იმასაც დავამატებთ, რომ გარდა Sense of Branding-ისა, Commschool-ში სამომავლოდ კიდევ იგეგმება სხვადასხვა მიმართულების საკმაოდ საინტერესო Crash Course-ები, ამიტომ არ გამოგრჩეს სიახლეები!

ამგვარად, თუ გაინტერესებს Sense of Branding, გინდა, რომ 2 კვირაში მაქსიმალურად დაიბუსტო, თან გაქვს გარკვეული წარმოდგენა მარკეტინგის საბაზისო საკითხებზე, მაშინ შეგიძლია, ახლავე გაიარო კურსზე რეგისტრაცია და შემოგვიერთდე Commschool-ში!


ავტორი: მარიამ ჯაფარიძე

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1200₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1500₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1300₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება